< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » april 2008 gestopt

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
april 2008 gestopt
07/05/2008 @ 14:39
svb81

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Mir, niet getreurd, zolang er geen te bespeuren zijn,moet je hoop hebben. Niet iedere test geeft al positief aan vanaf de eerste dag. Sommigen testen pas daaaaaagen na hun NOD
Ik blijft heel hard voor je!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 14:51

Online Status
Thanks svb, is dat zo??? apart, nouja weet je ik mag helemaal niet klagen sommige kunnen geen kindjes krijgen terwijl ze het zo graag willen. En die gun je toch alle geluk van de wereld.. toch?

we wachten we af.. ik heb hier een koter dat de hele dag niet wil slapen dus daar ga ik me ff mee bezig houden.

zometeen een kinderfeestje jippie haahaahaa

groetjes!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:06
svb81

Ah, das een goeie afleiding , amuseer je maar en wacht af. Als je binnen paar dagen nog niets ziet (als je zo lang kunt wachten ), test dan nog eens

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:26
Tijgertje

@svb81

Mercikes om te melden dat je het een leuke foto vind op mijn profiel.

Heb vandaag zelf eens gependeld zou in juni zwanger zijn en het wordt een jongen. Allé als ik goed heb gedaan natuurlijk.

Heb serieus last van het ontpillen. Koppijn vandaag al heel de dag.

Normaal gingen we van het jaar niet op reis maar toch beslist dat we met tante en nonkel naar bodrum gaan. Zie er naar uit.

@mir
Altijd positief blijven denken en dan komt het wel in orde. Soms is het zo moeilijk omdat je het zo graag wilt hé begrijp dat wel hoor.

Groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:41
svb81

Nice, dan hoef je niet al te lang te wachten

Bij mij mij kwam er okt/nov uit de bus... Dus als het uitkomt, moet ik toch nog ff geduld hebben

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 15:49
Keun

Online Status Bekijk profiel
bij mij kwam er augustus/september uit, dus khoopp dan ze geen gelijk ebben en dat het vroeger valt

Ier nog geen te zien...

GRTZ

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 16:06
Tijgertje

Keun ik zal mee duimen voor jou dat het prijs zou zijn.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:00
svb81

Mir, al iets te zien??? Hopelik niet!!

Keun,wanneer ga je testen?

Groetjes!

[Laatst gewijzigd door svb81 - 08/05/2008 @ 08:01] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:04
Isabelle

Ik stel mij even voor. Mijn naam is Isabelle 21 jaar en ben nu al reeds 4 jaar samen met mijn vriend( 24 jaar). 2 jaar geleden was ik zwanger, toen die tijd stond ik er niet zo goed voor al nu. Mijn vriend en ik gingen beide nog naar school. Daarom heben we besloten om de zwangerschap af te breken. Nu 2 Jaar later hebben wij allebei werk gevonden. Onze liefde voor elkaar is sterker dan ooit! We zijn klaar om een kind in ons leven te ontvangen. We hebben besloten om het vanaf volgende maand ( na mijn regels) te proberen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik vlug de plezieren mag kennen van moeder zijn.

Dus mijn vriend en ik hebben begin deze maand besloten om vanaf volgende maand met ons kindje te beginnen. Omdat hij vroeger zich altijd terugtrok ( Na mijn abortus: ik nam toen ook de pil en ben zwanger geraakt dus heeft hij besloten om zich terug te trekken) hebben wij dan ook besloten dat hij da niet meer moest doen dus ook niet deze maand! Nu heb ik verschrikelijk pijn in mijn borsten en tepels en ze zijn heel gevoelig! Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik neem mijn pil elke dag op het zelfde tijdstip en ben niet ziek geweest. Een baby zou super zijn maar ik vind dat het zo vlug is en zeker dat ik mijn pil nog steeds neem! Kan er iemand mij helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:58
Tijgertje

Heb hier ook nog eens een vraagje ivm ontpillen.

Dit is de eerste maand dat ik aan het ontpillen ben en heb al 2 dagen hoofdpijn moet ook meer gaan plassen als vroeger.

Heeft dat er allemaal mee te maken? Ik vermoed van wel. Ben wel zelfzekerder nu ik de pil niet meer neem dat is het voordeel.

Hopelijk vermager ik ook een beetje dat zou welkom zijn.

Alvast bedankt voor de info.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:21

Online Status
Hoi meiden

Hier nog geen te zien hoor, snap het echt niet.

Vandaag nog een test van clearblue gedaan en die was negatief.
Ik wacht nu het weekend wel af. Test dan volgende week wel als de er nog niet geweest zijn. Maar nou moet ik ook zeggen, ik had altijd last van me buik etc etc dingen die bij je maandelijkse periode horen. Nu heb ik nergens last van gehad.. en het is er nog niet.

Dikke knuf

mir

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:27

Online Status
Ik moet eerlijk bekennen ik had altijd last van hoofdpijn, minimaal 3 keer in de week en migraine komt dan ook bij ons in de fam voor.
Het was soms zo erg dat ik geen licht meer aan kon. Nou ik met de pil was gestopt is het zoveel minder geworden. Ik had het met ontpillen ook 2 keer maar hoofdpijn en al die dingetjes erbij.. nu nergens meer last van. Denk ook dat het allemaal aan het ontpillen ligt hoor. Soms is het zo dat je lichaam een jaar moet wennen aan het ontpillen met de microgynon 30. Maar ik denk ook wel dat het eraan ligt hoelang je het genomen hebt.

Met yannick zat ik 15 jaar aan de microgynon30. Toen we net begonnen was ik binnen 3 maanden zwanger. Helaas mocht het niet ouder worden dan 2 maanden. 3 maanden later was ik weer zwanger, en hier kwam yannick uit voort. Ik bedoel maar.. soms gaat het snel en soms niet...

Maar het blijft toch een gezegde dat als je er veel mee bezig bent het niet lukt. Dat bleek bij mij ook wel voor yannick alhoewel er maar 3 maanden tussen zaten. Ik kwam er op de camping in duitsland achter. Je had die duitsers moeten zien kijken wat voor een gek er over het grasveld heen stierde en zei dat ze zwanger was. hahaha..

we wacht wel weer af he...

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:29

Online Status
Hoi Isabelle, welkom bij de club. Hoop ook voor jou dat het snel mag lukken!!

Vind het knap van je dat je toen gekozen hebt voor een arbortus. Ik denk niet dat ik dat zou kunnen .. Maar daarentegen een beslissing is die moeilijk om te maken. Ik wens jullie heel veel suc6!

mir

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:32
Isabelle

Dankjewel Mir!!!!

Groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:42
wish

Hallo iedereen,

Mijn vriend en ik hebben besloten dat we aan kinderen willen beginnen. Ik heb maandag mijn staafje laten verwijderen. Dus nu is het afwachten, best wel spannend. Het zou ons eerste kindje worden.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:45
Isabelle

Fijn voor jou!!!! Ik hoop dat je ons vlug goed nieuws kunt melden!!!!

Groetjes Isabelle
(Misschien zwanger!! zie hierboven!)

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:47
Isabelle

Mir: het was inderdaad een heel moeilijke beslissing maar ik vond het erg een kind op de wereld te zetten wetend dat ik niet alles zou kunnen geven wat het nodig had! Nu kan dat wel!!!!

Groetjes Isabelle!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:00

Online Status
Zo dacht ik er ook over Isabelle, en dat heb ik nu met een 2e ook. Ik zei ook tegen iedereen, ik wil alles kunnen geven en doen, wat ik met yannick ook gedaan heb.

En tegenwoordig moet dat ook maar kunnen he, net zoals alles wat duurder word. Tegenwoordig moet je allebei wel werken om rond te kunnen komen, dan ook nog te denken aan kinderdagopvang e.d.

Ik zei laatst tegen mijn man, alles word duurder maar salarissen blijven hetzelfde. Dat zou ook omhoog moeten gaan.

Nu weer een smoes om op verpakkingen belasting te gooien. Tis echt niet te geloven.

Maar kinderjes kosten ook centen, als je een goeie kinderwagen wilt kopen, wat uiteraard wel nodig is, moet je ook weer een paar honderd euries neerleggen..

Of je doet het op een andere manier hahahah..

Mijn kinderwagen gaat de deur uit, ik wil een nieuwe. Maar ik wil eigenlijk allemaal nieuwe dingetjes kopen als er eentje bijkomt. Heb wel een paar kleertjes (neutrale kleur) van niek bewaard.

Maarja dat heb je met moeders he.. af en toe een gaatje in het handje.

Als de kindjes maar gezond zijn, dan zijn wij ook gelukkig hahahahah..

Hee Wish, welkom bij de club. Ook voor jouw gaan we duimen meid!

Laterz!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 18:07
Keun

Online Status Bekijk profiel
tijdens het ontpillen heb ik toch ook wel last gehad van gevoelige tepels en koppijn enzo hoor...ik denk niet echt om zorgen over te maken.

Hier nog altijd geen te zien, maar ik wil dat men regels doorkomen, ik wil geen lange cyclus(=al die onzekerheid).
pff ...ik heb wel de dag voor ik men regels "normaal" moest krijgen menstruatiepijn gehad, zoals vandaag heel lichtjes, maar zo de echte 'steken' hebik nog niet gekregen..

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 19:10

Online Status
tja hier nog zo eentje, dan verschuift alles toch als je je regels niet krijgt?

raak zo van het spoor hoor, snap er niets van....

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >