Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 10:40 Mona | ha! Buikje groeit hier goed. Het is al duidelijk zichtbaar voor de buitenwereld ha ha! Wordt wel ingewikkeld trouwens. Ik heb over 1,5 week een gala. Ben benieuwd of ik me nog in mijn galajurk gewurmd krijg. Ik heb zelf ook nog een alternatief setje en nog 2 jurken liggen van een vriendin die iets forser is, dus ik hoop dat ik er wat van kan maken. Het is zo zonde om voor eenmalig een jurk met ruimte voor een buikje aan te schaffen he! Met het gewicht gaat het trouwens ook wel prima. Sinds begin van de zwangerschap bijna een kilo aangekomen. Ik zie het zelf overigens als bijna 2 kilo, want ik had er nog wat wintersportkilo's aan zitten en die tel ik even mee ;-). Ik blijf overigens keurig onder het schema van mijn vorige zwangerschap en alle schema's die ik in boekjes en internet heb gevonden, dus ik ben tevreden. Dit keer wel even oppassen in de laatste periode. Vorige keer kwam ik een kilo per week aan omdat ik vocht vasthield. Ik ga dit keer dus maar zoutarm eten denk ik.... Grz. Mona P.s. Hier hadden we voor onze kleine meid ook al een paar dagen een klein badje op staan. Ze vond het heerlijk!! Dat is echt genieten voor een mama dan he! Ik ben benieuwd of ze lekker bruin wordt. Mijn man wordt nl. altijd poepbruin en ik ben zo'n bleekscheet, die ook nog snel verbrand. Tot nu toe is ze iig niet verbrand. Ik heb haar ook niet te lang in de zon gelaten en ingesmeerd met factor 12 (50 leek me wel erg hoor....). |
08/05/2008 @ 11:43 ![]() | Hallo, Hier nog niets bijgekomen, wel beetje afgevallen maar niet veel. Gisteren legde Rik zijn hand op m'n buik en ons prutske werd heel hevig. Een papa's kindje denk ik. |
08/05/2008 @ 18:11 ![]() | Ik kan je niet helpen met je vragen, anders moet je eens naar de rva zelf gaan en ze daar eens stellen. |
09/05/2008 @ 08:51 ![]() | Dag Lies, Wij hebben vandaag 3D echo, zijn het mooie plaatjes? Hoelang duurd bij jou de dvd? Heidi |
< vorige pagina | volgende pagina >

Uitgerekend in Oktober 2008

.

Aaaarrrgh, ik vind altijd dat de tijd snel ging deze zwangerschap, maar de afgelopen week gaat zoooo traag voorbij. Waarschijnlijk omdat ik ongelofelijk nieuwsgierig ben of het nu een
of
is...

En dat doet best au!
.