< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » Moeders uit West-Vlaanderen ?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
Moeders uit West-Vlaanderen ?
04/05/2008 @ 21:19

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
en laat iets weten he hihi

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:47
Lize

Goeiemorgen,
Zo, het weekend zit er weer op. Op naar het volgende verlengde weekend.
Heeft iedereen genoten van het mooie weertje? Ik kan me voorstellen dat dat voor jou niet echt bevorderlijk is Joke, gelukkig dat het niet zooo lang meer gaat duren.
Wij in ieder geval wel, zaterdagmiddag met de meisjes en neefje naar zee geweest. ZE hebben zich super geamuseerd en ik merk ook dat ze een jaartje ouder geworden zijn, ze kunnen zich nu veel beter alleen bezig houden. gisteren meegeweest met Steve naar Koksijde en dan een paar uurtjes naar Plopsa geweest. Het was razend druk, maar eigenlijk waren ze al blij dat ze op de speeltuin konden spelen en op een paar dingetjes gezeten hebben waarvoor je bijna niet moest aanschuiven.

Joke, Kaatje was 6 dagen te vroeg, maar de gyn had ze al 14 dagen te vroeg verwacht. Ik had op 37w al 3cm en op 38,5 5cm. Ze heeft het dan nog 3 dagen of zo uitgehouden. Voordeel was wel dat het een supersnelle bevalling was... En ja, meldingsplicht hé . Ik wens je net zoals Wendy een superbevalling. En een wolk van een baby hé.

Wendy, hoe gaat het met jou en de kindjes? Alles al een beetje geregeld?

Bie, en met jou? ben je al terug thuis?

cindy dat het bij Koen nog niet gaat zoals het moet. Hopelijk komt het snel in orde. Heeft Tijl zich ook goed kunnen uitleven buiten dit weekend? En Ellatje weer helemaal gezond? En jij ook?

Daag
Anne

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 10:23

hey,

an met de kindjes gaat het goed hoor, ze groeien zo snel he

joke, net zoals an zegt, meldingsplicht hier he

bie? lang nie meer gehoord?

groetjes

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 12:32
Joke

Hallo'kes !

Ikke ben er nog ... wel dood-en doodop, terug slapeloos nachtje, gisteren (en vanmorgen) weer veel slijmverlies (sorry), vroedvrouw gisterenavond nog gebeld: zou voor binnenkort zijn dus maar ja .. afwachten hé.
Ik denk dat bibje misschien wacht tot mama beter is want ben echt ziek: hoofd- keel- en oorpijn, hees en kleine bloeddoorlopen oogjes. Voel me echt super .
Vannacht volle maan !
Allemaal denken en duimen hé ! (alvast bedankt voor de lieve woordjes, pakt mij hoor!)

anne, blij te lezen dat het zo'n goed weekendje was voor jullie ! En amai, zie je wel, die cm's zeggen dus eigenlijk niets hé ..

Wendy, benieuwd hoe het nu met jullie gaat hoor meid. Waar woont Alain nu ? En de kindjes, alles prima dus mee ?
Laat snel nog wat weten é !

Bie, jou hier ook niet meer gelezen, alles goed met je ? Denk aan je !

Ook aan de anderen hoor !

Liefs, Joke x

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 13:58
Lize

Hey,

oeioeioei, Joke, kwaaltjes alom. Ik wed dat het van de slag voorbij gaat zijn als dat kleine ukje in je armen ligt. En intussen veel rusten hé. Lekker onder een boompje in de schaduw of zoiets... Tenzij je nu al binnen gegaan bent natuurlijk.

Wij hebben gisterenavond nog lekker genoten van het zonnetje na het werk. Met z'n viertjes in het gras gerollebold...

Deze middag nog het stad geplunderd om extra t-shirtjes zonder mouwen voor de meisjes en bodietjes zonder mouwen voor Kaat. Ik kan ze moeilijk met lange mouwen naar school sturen hé. En dan nog mini-tevatjes gekocht voor Kaat. Supercute

Anne

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 22:04
Muis

Online Status Bekijk profiel
hoi,

joke, duim omhoog dat je niet langer hoeft af te zien. op het laatste vind ik dan opeens van genoeg is genoeg, nu mag het komen....

Morgen naar Leuven voor ivf! We zijn in de wolken..

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 16:14
Lize

Joke??? Zou het zover zijn? Spannend!

Anne

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:38

hey,

vanmiddag van joke sms gehad, ze was in arbeid, dus zal nie lang meer duren tegen dat ze haar beebje vast heeft!!

ben benieuwd!

groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:48
CindyVW

En, al nieuws ???

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:05

net sms gehad van joke,

thomas is geboren om 10h23 en weegt 3kg980

proficiat Joke, geniet ervan!!

groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:15
CindyVW

Merci Wendy ...
Had net ook het sms'je gehad, maar jij was rapper

Mooie naam, Joke !
Rust maar goed uit nu en dan kan je gaan genieten van je uitgebreide gezinnetje.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:55
Bie

Hallo, ik ben hier terug maar met hoge bloeddruk en zeer ziek geweest vanaf donderdag. Nu nog wat flauw en draaierig en moe, grrr.

Lag mijn dutje te doen toen Joke sms'te, verstond het eerst niet want we hebben ook een Thomas in de familie.
Net terug gesms's: Ze ligt in Torhout, geen ksz, maar wel naar ok gemoeten voor de plancenta.
Na 2 dochters een zoon, ik dacht het al een beetje, zo is ze zondag al een moederdag voor haar van 3 kindjes.

Wendy ook lang van jou nog iets gehoord en hier zo kort en bondig dat we niet veel weten. Goed gaat het nu met jullie???

An, een cabine aan zee, wat leuk, gebeurt hier bijna nooit omdat Daniêl geen zand tussen zijn tenen kan verdragen, pfffffffff. Mag ik eens mee zou je alleen gaan met de kindjes???

Allemaal vele groetjes enz.. maar ik ga me terug leggen, daaaaag.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:09
Lize

Hey,
Allereerst een dikke proficiat voor ons Joke! En natuurlijk de zusjes en papa! Inderdaad een hele mooie naam. Ik was al de hele dag nieuwsgierig, maar ik kan nu pas bij de pc.

Bie, tuurlijk mag je een keer mee als ik met de meisjes ga. Het zal waarschijnlijk jammer genoeg niet voor dit weekend zijn, we hebben een aantal moederdagverplichtingen en Steve moet weer interclub spelen.
Voor Steve is naar de zee gaan een noodzakelijk kwaad, maar de meisjes vinden het super en voor mij vooral relax.

Anne

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:34

Hey Joke,

Dikke proficiat met de geboorte van je manneke mooie naam wé zo ging tabita heten moest ze een slekske gehad hebben. heerlijk hé een zoontje na twee dochters! Geniet van elkaar wé!!!
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 23:40
Bie

Een sms gehad van Joke dat alles goed gaat en dat Thomas zich al ontpopt tot fotomodel vooral met de meisjes die zeer verwonderd zijn.

An ik bedoel zeker niet zo vlug hoor, er zijn naar zaterdagen genoeg en de zomer zou nog lang moeten zijn? bedankt alvast.

Ik ga slapen.
Daaaaaaaag Bie

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:08
Joke

HALLO !!!

Hier ben ik dan terug !
Super super trotse mama van Thomas !!!
Wel énorm vermoeid nu, had een zware bevalling en wat complicaties, maar wou jullie even vele groetjes komen doen en laten weten dat we thuis zijn van deze namiddag en alles prima gaat !

Dikke knuffels, verhaal volgt!

Joke xxx

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:47
Lize

hey Joke,
Welkom thuis! Geniet maar van je kleine mannetje en andere schatjes! Eens je op je plooi en uitgerust bent horen we je verhaal wel.
Anne

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 14:42

welkom terug joke, en geniet van je gezinnetje en zoals an al zei we horen je wel!

tziet me er een mooi bazeke uit!

bedant voor het kaartje!

groetjes

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 19:28
Bie

Hallo,

Leuke foto van een mooi, gezond baasje.
Doet raar dat er daar nu een Thomas bij is, hihi.
Jammer dat we jullie niet meer gezien hebben in het zkh, maar hopelijk tot gauw bij jullie thuis, we zijn nu zeker benieuwd!
Goed voor jullie dat het nu wat koeler is.

Vele groetjes en nu 5 xxxxx voor elk één.
Arne, Daniêl en Bie

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:17
Joke

Hey'kes !!!
Net een tukje gedaan (zaliggg) !

BEDANKT allemaal, zo lief !

Even hoe het allemaal gegaan is ...
Maandag en dinsdagnacht heb ik dus al weetjes gehad en bij de controle woensdag had ik dus 3 cm en dacht de gyn al dat het voor de nacht of de volgende morgen ging zijn.
De ganse dag bij mijn mama geweest en af en toe (zo om de 20 min) weeën. Afgesproken met haar dat de meisjes mochten daar slapen gezien zij de donderdag ook schoolreis hadden !
's Avonds begonnen de weeën echt om de 15 minuten te komen en rond middernacht om de 10 minuten. Was echt doodop want al drie nachtjes zonder slaap en ziekjes ...
's Morgensvroeg rond 5u badje genomen en dan naar 't ziekenhuis vertrokken na een seintje.
Daar aangekomen bleek dat ik 4 cm had. De gyn van wacht kwam langs en ging vliezen breken, maar die zouden al gebroken geweest zijn ... (geen last van gehad haha)
Twee uurtjes later kwam mijn gyn langs maar de weetjes namen terug af. (grrr) Dan besloten om baxter te steken (9u) en om 9h15 al epi gekregen omdat ik dus POMPAF was, enorme pijn (geen tussentijd tussen de weeën) en meteen had ik al persdrang na de epidurale !!! (lag nog niet eens neer na de prik) En had zooo gehoopt op een beetje 'rust' na die epi. Njet, meteen verloskamer ... Het persen ging enorm moeilijk (epi werkte nog niet volledig) en Thomasje bleek vast te zitten in het bekken. Heb meer dan een half uur moeten persen, heb gehuild, getierd en gesmeekt om hulp. Echt een paniekaanval gehad, voelde dat het niet wilde lukken ... (wist hoe het wél moest gaan natuurlijk door de bevallingen van de meisjes) Tenslotte na veel getrek en geduw ons Thomasje geboren om 10h23! Hij had wel veel schouderpijn (sleutelbeen) en aan z'n hoofdje. (kreeg een tabje had ik toen gehoord) Eventjes bij mama op de buik, maar toen was er een ander probleempje: de gyn kreeg de placenta meer niet (volledig) los, na een half uur proberen manueel afhalen met spoed naar de OK. Daar kreeg ik dan een bloeddrukval en (te) veel bloedverlies. Helemaal van de kaart ... een tijdje buiten bewustzijn geweest en na een zakje bloed en serum en zuurstof mocht ik 'eindelijk' naar de kamer !!! Traantjes rolden over de wangen, volledig uitgeput maar nog nooit zo voldaan zag ik mijn twee liefste ventjes !!!
De borstvoeding liet op zich wachten door een slaperige Thomas (door het tabje) en geen zuigreflex meer. Uiteindelijk rond 16h30 toch gelukt wiehoewwww .. we waren vertrokken.
De meisjes zijn dan nog langsgeweest en waren ook dolenthousiast over hun broertje (en hun nieuwe kodak en schoolreis hihi).
Dan nog uren in 't bloed gelegen (het was spijtig genoeg net heel druk) maar m'n mama heeft me een beetje gewassen en verfrist.
Ben dan ontzettend moe geweest, enorme hoofdpijn ... Maar intens gelukkig.
Ons ventje deed het ook prima en na foto's en echo bleek alles in orde met z'n schoudertjes !
Zelf voel ik me nog heel flauwtjes en moe (licht in't hoofd), hoofdpijn maar dag per dag beter hoor.
Gisteren (maandag) mocht ik dan naar huis (dagje vroeger zelfs!) door die verschrikkelijke hitte op de kamer. (thuis lekker fris)
Een leuke welkomst door de buren (heb tranen met tuiten geweend!) en daarna een beetje bekomen ... Enorm emotioneel, echte babyblues hihi.
Vandaag zelfs eens gewandeld tot aan't schooltje met de zakjes snoep voor de kindjes en de jufs. (heb een heerlijk onthaal gehad en heel mooie grote knutselkaarten en cadeautje)
Daarna nog eens bij mijn meme langs en bezoekje van zus en tantes en meter. (en dan serieus moe haha)
Thomasje drinkt ondertussen super aan de borst, heeft elke avond z'n uurtjes (nog niet totnogtoe ...) en wat krampjes, maar drink nu ook venkelthee. De ganse dag gaan de oogjes niet open.
Als hij morgen nog geel ziet en zo moe is moet ik nog eens terug naar het ziekenhuis. Duimen van niet !!!
Met de papa afgesproken dat we elk om de beurt een nachtje zullen instaan voor ons ventje.
Morgen gaan we eens bbq'en met ons vijfjes (wat klinkt dat opeens veel !!) en daarna mogen de zusjes helpen met het badje van hun kersverse broertje !

Lieve knufs, Joke xxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >