< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie wil er mama worden in mei 2006?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie wil er mama worden in mei 2006?
05/05/2008 @ 09:43
kissie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi hoi
ook ik ben al weer een tijdje niet geweest sorry druk druk druk en ja mooi weer he
wij hebben al geen houten meubels meer in huis verkocht dus begin is er
20 mei gaan wij verhuizen en ja ik kijk er erg naar uit behalve het verhuizen opzich dan niet

dank u voor de felicitatie voor mij dochter lynn
we doen verders thuis lekker niks behalve wat dan moet en verders van het weer genieten en spelen he

groetjes kissie

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 18:10
Kathy

En net zoals iedereen zijn wij ook van het zonnetje aan het genieten...

Vandaag naar de gyn geweest en de eerste officiële echo gekregen. Alles zag er goed uit, het hartje klopte goed en dat klein mini-mensje was zelfs aan het bewegen.

Deze middag bij mijn petekindje op bezoek geweest, en de kindjes hebben een heerlijke namiddag gehad;jammer dat het voor mij niet zo aangenaam was. Ben dus nog altijd ontzettend misselijk, en ook elke dag overgeven

Kissie, heb je Lynn haar verjaardag goed gevierd? Nog van harte gefeliciteerd hoor!

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 18:10
Kathy

En net zoals iedereen zijn wij ook van het zonnetje aan het genieten...

Vandaag naar de gyn geweest en de eerste officiële echo gekregen. Alles zag er goed uit, het hartje klopte goed en dat klein mini-mensje was zelfs aan het bewegen.

Deze middag bij mijn petekindje op bezoek geweest, en de kindjes hebben een heerlijke namiddag gehad;jammer dat het voor mij niet zo aangenaam was. Ben dus nog altijd ontzettend misselijk, en ook elke dag overgeven

Kissie, heb je Lynn haar verjaardag goed gevierd? Nog van harte gefeliciteerd hoor!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:52
khira

Hoi iedereen,

Mekkie, na die 3 dagen koorts was de koorts weg en heeft hij nog 2 dagen uitslag gehad. Toen voelde hij zich weer tip top. Die uitslag jeukte niet, dus daar had hij geen last van. Na die 2 dagen uitslag was hij weer helemaal in orde.
Ja inderdaad, het is een zalig gevoel dat hij mama zegt, ik was stiekem toch jaloers op mijn man, omdat Gilles al maanden papa tegen hem zei :o) Dit weekend was ik de was aan het sorteren en hij zat in een wasmand bij me alles in het oog te houden. Als ik een kledingstuk in een bepaalde mand legde zei hij telkens van wie het was, echt schattig!(mama, papa en Gie! hij moemt zichzelf Gie - spreek de G uit als de J in "Jus d'orange").
Hoe gaat het met Sophie? Begin jij al met zindelijkheidstraining? ik heb dit al een paar keer geprobeerd maar dit lukt aan geen kanten. Ik denk dat hij nog wat jong is. Hoe is het met de andere meiden hier, zijn jullie daar al mee bezig? En hoe vlot het?

Kathy, Fantastisch dat alles goed is met je babytje! Jeetje meid, ik zit met je in dat je hele dagen zo misselijk bent! Veel sterkte!

Knorretje, en? Wat denk je, zou het gelukt zijn deze maand? Ik duim hoor!

Kissie, nog veel plezier met de verhuis!

Lieke, alles goed met je?

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:25
knorretje

Vanochtend was ik heel enthousiast, omdat m'n nog niet waren doorgebroken, maar ben bang dat ik toch iets te vroeg enthousiast was...

Duivels lijken nu toch te beginnen, en zoals verwacht was deze eerste ronde niet succesvol.

[Laatst gewijzigd door knorretje - 07/05/2008 @ 13:04] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:17
knorretje

Gisteravond zijn m'n duivels echt doorgebroken... Probeerde nog lang te hopen dat het niet echt was, maar ja, ik kan nu ook zeggen dat deze ronde niet is geslaagd. Jammer, was graag in een keer zwanger geworden. Maar goed, ik wist dat de kans ook klein was door alle ziekteperikelen rond de groene dagen. En bij Annika was het ook pas de vierde ronde raak, dus ik weet ook dat ik niet al te veel moet treuren. Maar ik mag vanochtend nog even balen...
Vanavond lekker bbq met m'n schoonouders die langskomen. Dus dan ben ik weer helemaal gezellig!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:49
khira

Hey Knorretje, dat is echt jammer meid, maar kop op, ik blijf voor je duimen hoor! Vanaf juli doe ik met je mee (hopelijk ben je tegen dan zwanger en mag ik jou vlug volgen) :o)
Geniet maar van de BBQ deze avond, het weer is fantastisch gewoon :o)

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:04
knorretje

Khira, weet nog niet wat ik deze maand doe. Als ik nu zwanger zou raken, dan zou ik rond Annika's verjaardag uitgerekend zijn. Twijfel nog of ik dat wil of niet. Dus misschien dat we allebei pas in juli zwanger zijn. Gaan we mooi gelijk op!

Ik heb het al wel weer geaccepteerd hoor (kan natuurlijk ook niet anders). Maar we hadden eerst toch in ons hoofd om pas in juli te beginnen, en in de eerste ronde gelijk raak was gewoon heel veel geluk geweest.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:55
Lieke

Knorretje, spijtig dat het niet raak is! Veel succes in de volgende ronde! Ga je nu een maandje overslagen? Zou je het erg vinden moesten je 2 kindjes in dezelfde maand verjaren?

Khira, zalig dat Gilles nu mama zegt. Ella roept tegenwoordig altijd op mama als ze wakker wordt! In de week riep ze 's morgens Mama! Papa! en dan was ze terug een kwartier stil... dus wij natuurlijk wakker en madam terug slapen. Vond het wel schattig!
Ik zet Ella regelmatig op haar potje, maar tot nu toe heeft ze nog niets gedaan, ze voelt het wel aankomen, want dan begint ze aan haar pamper te trekken.. maar dan is het ook meestal al te laat. Als ik binnenkort thuis ben ga ik me er wat meer mee bezig houden!

Kathy, goed te horen dat alles in orde is met je baby! Alleen spijtig dat je zo'n last hebt van die misselijkheid, dus wie weet terug een dochter...

Kissie, veel succes met de verhuis! Het komt korterbij!

Hier verloopt alles rustig! Ik ben nu enorm op mijn eten aan het letten, ik was op enkele dagen tijd 2.5 kg kwijt en sinds dan blijf ik op hetzelfde gewicht. Soms kost het me veel moeite om aan alle lekkere dingen te weerstaan, maar tot nu toe heb ik al volgehouden. Gelukkig is mijn suiker niet zo hoog dat ik insuline moet spuiten!
Volgende dinsdag terug naar de gyn, ben benieuwd wat hij gaat zeggen, of mijn suiker al goed gedaald is.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:39
knorretje

Lieke, ik vind het knap hoor dat je je aan het dieet houdt. En logisch dat het moeilijk is om lekkere dingen te laten staan. Hoop ook erg hard voor je dat je suikerwaardes nu veel beter zijn!

Ik weet eigenlijk niet zo goed of ik het erg vind als ze in dezelfde maand jarig zijn. Wat denken jullie? Of hebben jullie toevallig een broertje of zusje dat in dezelfde maand jarig is? Het is natuurlijk ook maar net hoe je er als ouders mee omgaat. Maar ik denk dat ik niet kan wachten hoor. Vanavond maar even goed met manlief doorspreken (die vindt het volgens mij ook onzin om te wachten, behalve als ik het echt wil), en dan gewoon iets afspreken en ons daar aan houden.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:22
knorretje

Gisteravond na een goed gesprek besloten deze ronde over te slaan. Zou het toch echt niet leuk vinden om twee kinderen rond dezelfde datum jarig te laten zijn. Dus nog 1 ronde rust, genieten van wijn, biefstuk etc. en dan er weer echt tegenaan!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:43
knorretje

Ik heb trouwens (eindelijk) een recente foto van Annika op m'n profiel gezet.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:58
Lieke

Knorretje, mooie foto van Annika, ze is al een echte meid!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:33

knor leuke fotos en volgende maand dan maar weer goed klussen he

Khira dan ook spannend voor jullie binnenkort

Vanavond zijn we nog met Sophie naar de dokter gemoeten omdat ze van de trap was gevallen. Ze heeft dus haar tong gepierced, er zit echt een gat in Maar ze kunnen dat toch niet hechten, moet gewoon dichtgroeien.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:52
Kathy

Voor alle mama's een heel fijne moederdag!!!

Mekkie,ik heb ook zo een piercing in mijn tong.... als kind twee keer van de verzorgingstafel gevallen (Kathy wou nooit stil zitten). En ook bij mij hebben ze die toen niet kunnen hechten terwijl ze eigenlijk maar met een puntje meer vast hing. Moet eerlijk zeggen dat het bij mij niet mooi genezen maar voor de rest heb ik er weinig last van. Sterkte voor die arme Sophie hoor!

Knorretje, mooie foto's hoor!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:07
Lieke

Gisteren hebben we Ella's verjaardagsfeestje gegeven, echt leuk, zo met z'n allen buiten in het zonnetje! We hadden ijstaarten gehaald, want een echte taart met zo'n warm weer vonden we niet zo'n goed idee. Ella had een 'plop'taart met 2 kaarsjes... goh al 2 jaar dat gaat zo ongelooflijk snel.

Vanmorgen naar de gyn geweest en met ons kleine ventje is ook alles in orde, momenteel weegt hij 1599gr en is ongeveer 38cm groot! Alleen mama's bloeddruk was aan de lage kant 8/5, maar ik heb er gelukkig geen last van! Ik heb gevraagd om een bijkomende suikertest te doen om te zien of mijn inspanningen van gezond eten wel goed zijn. Dus nu vrijdag moet ik in de voormiddag naar het ziekenhuis voor de glucose belastingstest. Ik woon maar 10min van het ziekenhuis, dus tussendoor mag ik naar huis, gelukkig maar anders moest ik daar 4u gaan zitten.
Oh ja, bij de gyn op de weegschaal moeten gaan staan, tot nu toe nog maar 5.5kg bij (dr mijn 'anti-suiker-dieet'), ben content dat het niet meer is, want het moet er daarna ook weer af è?!

Ella heeft de vorige 2 nachten in haar nieuwe kamertje geslapen, fier dat ze is! Wel nog in haar eigen kleine bedje, maar toch...

Mekkie, hoe gaat het met Sophie? Heeft ze veel last van haar tong?

Kathy, hoe gaat het met jou zwangerschap?

Kissie, je verhuis komt in zicht!!

Khira, met jou alles in orde?

Knorretje, geniet nog maar van het maandje 'van alle eten en drinken genieten' en dan vanaf juli kunnen we weer mee beginnen aftellen! Leuk vooruitzicht! Ook voor jou Khira!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:40

Ella gefeliciteerd!!!

weinig tijd dus meteen weer weg
met sophie gaat t beter nog wel heel verkouden dus snot loopt constant uit dr neus en afvegen mag niet

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 23:12
kissie

hoi hoi
jaja daar ben ik weer eens ben lekker van het mooie weer aan het genieten samen met de kinders en ook probeer ik wat af en toe in te pakken ja het komt dichter bij ja nu nog precies een week als het goed is

de dames zijn hier erg druk en huilerig en contunu met elkaar in de strijd pppfff wordt je echt moe van
we zouden wel blij zijn als de verhuiz voor bij zou zijn toch veeldrukte en de kinderen merken te veel

maar goed even op de tanden bijten dan is het weer over he maar ja dan moet ik ook weer bijna werken wel veel zin in maar zie er ook wel een beetje tegen op vreemd en de reistijd niet gewend maar goed gewenning doet veel he

ella nog gefeliciterd mei d weer 2 jaar wou wie

knorretje het was erg leuk en mooi geweest eerste ronde maar goed nog geen man over boord en we blijven mee duimen
en ja 2 in de zelfde maand jarig wat geeft het wie zegt dat het kindje op tijd komt misschien wel later of juist te vroeg
tussen britt en lynn zit ook een kleine 2 weken tussen wel verschillende maand maar ja wat scheelt 16 april met 1 mei
ik moet zeggen dat ik er geen problemen mee heb ik vier het wel appart maar je bent er zo wel vanaf heerlijk
maar goed het is jullie wens en als jullie daar over eens zijn dan is het toch goed

lieke jij schiet ook al weer aardig op en wat goed dat je zo goed aan het dieet kunt houden tja goed doel he en ja wat er niet aan komt hoeft er ook niet af

mekkie auw dat is minder maar ja het blijven kinderen en zou niet de laatste keer zijn geweeest maar ja als moeder zijnde voel je met je kindje mee he verschrikkelijk

nou jullie moten weer even zonder mij doen want he de verhuizing inpakken alles bij elkaar en natuurlijk het mooie weer

maar goed alles gaat hier goed en zodra ik op het net kan laat ik weer wat van mij horen misschien nog voor dien maar ik kijk even
maar ik blijf aan jullie denken en zo te zien denken jullie ook aa mij ons dan wel erg lief hoor fijn dat er mensen zijn die met je mee duimen en denken

nou doei doei

groetjes kissie

en op wie ik niet heb gereageerd spijt me kan niet overal zijn en met ook enorm wennen aan het nieuwe forum uiterlijk

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:37
khira

Hoi iedereen,

Knorretje, ik heb een vriendin die op dezelfde dag jarig is als haar zus (ze schelen 1 jaar). En zij vinden dit super. Tja, ik weet niet of dit (kort na elkaar verjaren) hoeft mee te spelen in je beslissing. Maar wat is een maandje in een mensenleven? :o) Dus vanaf juli kunnen we er dan samen voor gaan! hihi, best wel leuk !
Annika is gegroeid zeg! Mooi meisje!

Lieke, wat gaat het snel bij jou zeg! Je bent al bijna aan bevallen toe! :o)) Goed nieuws dat je kleintje zo goed groeit! Heb je buiten die suikerproblemen nog last van je zwangerschap (rugpijn of zo)? Of gaat het voor de rest wel vlot? Hou ons op de hoogte van je suikertest hé. Ik vind het super van je dat je dit dieet zo goed opvolgt hoor!
Bij Ella lukt het momenteel dus ook nog niet echt om op het potje te gaan, tja, het is nog vroeg eigenlijk hé. Ik heb al vaak gehoord dat ze tegen hun 3 jaar zindelijk zijn. Ik geef gilles nog wat tijd, want hij voelt het nog niet aankomen, dat zie ik duidelijk. Als hij stoelgang heeft gemaakt zegt hij soms al eens 'kaka'. Maar zeker niet altijd, het zal langzaam beginnen denk ik.
Een dikke proficiat aan Ella!

Mekkie, oh jeetje, die prutsen kunnen nogal vallen hé. Soms kan mijn hart efkes een paar slagen overslaan als ik Gilles weer een val zie maken. Hopelijk gaat het gaatje weer goed helen.

Kissie, veel verhuispret hoor! :o)

Dit weekend zijn we naar Plopsaland in Hasselt geweest, amai, Gilles heeft zich nogal geamuseerd! Hij viel als een blok in slaap toen we nog maar net de parking af reden ;o)
Er staat een nieuw fototje van Gilles op mijn profiel.

groetjes,
Khira

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 15:40
knorretje

Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ella!! Fijn dat het een leuk feestje was. En wat goed van je dat je maar 5,5 kilo zwaarder bent! Als het zo blijft dan hoef je helemaal niet af te vallen als je bevallen bent, want je kind, baarmoeder, bloed etc. zullen een groot deel van die 5,5 kilo verklaren. Wel goed dat je om een nieuwe meting van je suikerwaardes hebt gevraagd.

Bij mijn zwangerschap moest ik rond de dertig weken ook opeens een extra glucosetest. Mijn eigen waardes lagen iets te hoog en mijn broer heeft suikerziekte, dus extra controle... Achteraf gezien gelukkig overbodig.

Mekkie, veel beterschap!

Kissie, sterkte met alles gereedmaken voor de verhuizing!

Ben toch wel blij dat ik gekozen heb om even een maandje te wachten. Geeft wat rust in m'n hoofd en dan kunnen we er straks echt voor gaan. Hoop op een leuk voorjaarskindje in maart of april! En Khira, het zou erg leuk zijn om straks samen zwanger te zijn en af te tellen! Wie weet...

Ja Annika is erg groot aan het worden. De tijd vliegt ook voorbij. Vandaag is ze alweer 15 maanden oud! Ze loopt nu alweer een aantal maanden goed los en je kunt je bijna niet meer voorstellen dat ze dat nog niet kon. Ze heeft wel last van het warme weer. Op het kinderdagverblijf slaapt ze twee keer op een dag en daardoor komt ze 's avonds moeilijk in slaap. Als we thuis zijn slaapt ze maar 1 keer en dan is ze aan het einde van de dag ook echt wel moe. Hebben jullie kindjes ook last van de warmte?
Verder is ze echt een schatje dat duidelijk een eigen wil aan het ontwikkelen is. Zelf bepalen wat ze wel en niet wil eten. Bij de eerste hap standaard nee schudden en eigenlijk alleen spaghetti willen eten... Wel lastig, maar ik dwing ook niet teveel. Meestal zet ik gewoon het bordje voor haar neer en laat haar zelf maar pakken wat ze wil eten. Of hebben jullie nog tips om haar toch haar groente te laten eten?

Ga snel nog eventjes aan het werk! Groetjes!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >