Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?| 06/05/2008 @ 08:24 ratje@work | Oei Elly, dat zou inderdaad weinig kans geven dan. Vervelend hé als je ventje niet thuis is. Wij hebben hier soms het zelfde probleem. Mijn ventje moet voor het werk ook 3 dagen per week weg en als dan net de eisprong valt is de kans zeer klein natuurlijk. Jokske ) |
| 06/05/2008 @ 09:44 jokske ![]() | a ja we lopen ongeveer gelijk, zaterdag 17 zou ook mijn nod zijn! |
| 06/05/2008 @ 10:16 Bokchietz ![]() | Het is nog even spannend dan, Elly. Maar ik blijf duimen voor je! |
| 07/05/2008 @ 08:55 Elly ![]() | De zijn er. Kan nu eindelijk verder naar de volgende ronde. |
| 07/05/2008 @ 11:56 jokske ![]() | deze maand mag er ook wel een zwangere zijn hoor! |
| 07/05/2008 @ 12:55 Elly ![]() | Jokske: Misschien ben jij wel de zwangere van deze maand hé. Laat ons duimen voor iedereen dat we allemaal snel zwanger zijn. |
| 07/05/2008 @ 16:56 garfield ![]() | ik wil mij anders ook wel vrijwillig kandidaat stellen om deze maand zwanger te zijn..het zal voor ons de laatste kans zijn op een natuurlijke manier. |
| 07/05/2008 @ 21:35 jokske ![]() | ik hoooooop het zo , meiden duimen hé maar het is nog te vroeg hoor! |
| 08/05/2008 @ 08:25 ratje@work | Hoi, Ik Hier nog zeker een weekje wachten. Tot nu toe voel ik niets. In tegenstelling tot andere maanden, toen had ik heel veel buikpijn vanaf dat mijn ei gepasseerd was. Deze keer niets dus. Gelukkig kan ik het wat van mij afzetten met dit mooie weer! Groetjes ratje |
| 08/05/2008 @ 12:22 jokske ![]() | zalig weer hé meiden! |
| 08/05/2008 @ 12:55 ratje@work | Ja seg, ik heb gelijk verlof binnen 5 minuten! En ik kom pas terug op het werk dinsdag! Heb al zeker een uur steken in mijn buik, precies of ik heb nen eisprong, maar da kan niet. Zal wel gewoon wat lucht inmijn darmen zijn. |
| 08/05/2008 @ 17:54 jokske ![]() | of..... en innesteling kan ook he ratje! |
< vorige pagina | volgende pagina >

)
zijn er. Kan nu eindelijk verder naar de volgende ronde.