< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » 30 dagen overtijd en niet zwanger...

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
30 dagen overtijd en niet zwanger...
28/04/2008 @ 08:21
Sandry

Online Status Bekijk profiel
Hallo meiden!

Hoe gaat het met iedereen? Iedereen fijn weekend gehad?
Gisteren was de M2 open in Maasmechelen en hebben we wat leuke kleertjes voor Valentina gekocht!

Ik heb al 3 dagen borstpijn, maar toen ik gisteren morgen van bed op stond deden ze wel erg pijn... het leek een beetje toen ik zwanger van Valentina was.. Ik had nog een test... maar die wou ik nu niet gebruiken,,, toch was mijn ongeduld sterker!
Dus, test gedaan, zoals gewoonlijk was het negatief.. maar toch zag ik een heeeel licht streepje...!?!?!?!?!
Ik dacht dat ik aan het hallucineren was, gezien ik zo graag een roos streepje daar wou zien staan! Heb het toen aan mijn man laten zien en hij zag het ook, maar echt heeeeel licht... Eventjes het bijsluitertje gelezen en er stond op dat als het heel licht was over 3 dagen de test te herhalen.. Ik ga het woensdag of donderdag morgen nog eens proberen (hopelijk donderdag, als mijn ongeduld niet te sterk is). Ik vind dat mijn nu wel erg lang aan het uitblijven zijn. Dondermorgen vertrekken we 4 daagjes naar Turijn, dus hopen dat ik met een heel brede smile mag vertrekken!
Iedereen duimen a.u.b.!!!

Liesbet, hoe is het bij de gyn geweest? Alles ok met de beeb?

By the way voor mij is 30 mei ok!

Doeiiiii
Sandra

[Laatst gewijzigd door Sandry - 28/04/2008 @ 08:44] - Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 08:24
Liesbet

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
sandry we

Met ons spruitje was alles OK. met de mama minder. Blijkbaar zit die bloedklonter binnen de vliezen. Dus ik moet goed opletten dat ik niets zwaar meer doe zodat mijn vliezen niet breken. Verder hebben ze bekkeninstabiliteit vastgesteld dus nu moet ik naar de kine en een bekkengordel dragen. ik moest daar zijn om 8 uur 40 en het was 12 uur eer ik uit het ziekenhuis was.

Zo nu snel aan 't werk. Tot later

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 09:23
petra

Ohhh wat spannend Sandry, hier draaien de duimen hoor voor een brusje !!!! Wat een nieuws!!! Maar ik denk dat we je alvast een voorzichtige proficiat mogen wensen , een streep is een streep toch !? Hopelijk kunnen jullie dus met een 'big smile' naar Turijn vertrekken !!!

Ine lukt het bij Mila al goed met de stukjes fruit? Hier nog niet, fruit gaat weeral erg moeizaam de laatste week . Ik krijg er amper 5 hapjes in, en als ik hem zelf laat eten zwiert hij het op de grond... Ach, het zal vanzelf wel komen neem ik aan... Ben je ook al volle melk aan het geven of nog niet?

Ai Liesbet dat is minder . Doe je een beetje rustig aan meid (voor zover dat lukt met 3 spruiten?)? Ja Bekkeninstabiliteit is een echte hel ! Ik weet er (jammer genoeg) alles van . Vic is nu een jaar en ik heb er nog steeds veel last van. Ik ben inmiddels wel bezig met kine en aan mijn 8ste beurt toe, gelukkig is nu enige verbetering merkbaar!
Heb je het bij je vorige zwangerschappen ook gehad? Die bekkengordel was voor mij echt een uitkomst! Het ging echt beter, de scherpe randjes waren wat van de pijn... Vic vond dat strakke ding echter niet zo plezant, die begon altijd alle kanten op te schoppen !

Hier hebben we gisteren part 2 van het verjaardagsfeestje gehad
. Vic is dus echt wel SCHANDALIG verwend ! Echt veel te veel heeft em gekregen, ongeveer de helft is al naar de kast verhuist, gelukkig was er ook wat speelgoed bij voor als hij ouder is. Hij heeft van mijn ouders bv een houten tafeltje en 2 kikkerstoeltjes gekregen, is nu nog wat vroeg maar het was zooo lief!!!
We hadden dikke chance met het weer, iedereen kon op het terras zitten in het zonnetje !

Wat fijn dat iedereen kan de 30ste mei !!! Iemand al een voorstel waar we kunnen afspreken? Misschien is een binnenspeeltuin wel fijn ofzo?

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 10:53
ineke

hey

sandry ja ik denk ook dat het wel eens zo ver kan zijn spannend
je houd ons toch op de hoogte he
zalig een paar daagjes weg gaat valentina mee?

liesbeth oei das wat minder en pijnlijk lijkt me
probeer maar rustig aan te doen maar ik kan me voorstellen dat dat niet zo eenvoudig is.

petra ik maak nog niet elke dag stukjes wissel wat af banaan gaat heel goed appel iets minder en druifjes lukken ook
en dan meestal eet ze bvb 1banaan en kleine boterham

amai dan hoef je voorlopig niks te kopen van speelgoed

ja binnen speeltuin is goed voor mij misschien best iets waar de kindjes ook iets aan hebben

groetjes

Link naar deze reactie
28/04/2008 @ 11:01
Sandry

Ik hou jullie zeker op de hoogte!!!!

Ja Ine, Valentina gaat mee.. we hebben besloten om met de auto te gaan, omdat we op de terug weg wat gaan meenemen. Maar het zal wel een leuk reisje worden. We zullen in ieder geval veel stoppen, zodat Valentina haar beentjes af en toe goed kan strekken!

Petra, ik begrijp je maar al te best meid met dat speelgoed!! Hier zit nog zo'n verwend iemand!!

Liesbet, da's minder... k'hoop dat je het wat rustig aan kunt doen!

xxx

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 21:33
Sandry

IK BEN ZWANGER !!!!!!!!!!!!!!!!

Ben zo in de wolken, ik kan het nog steeds niet geloven!!
Ik ben gisteren maar rechtstreeks naar de huisarts gegaan voor mijn bloed te laten afnemen, vanavond resultaat: positief!!!
Ik moet binnen 2 weken terug gaan voor nog eens bloed te nemen, waarschijnlijk zit ik nog heel in het begin... dus aub iedereen blijven duimen!!

xxxxxxxxxx
Sandra

[Laatst gewijzigd door Sandry - 30/04/2008 @ 21:35] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 11:01
petra

Aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhh sandry wat superrrrrrrr!!!!
Whaaa ik zit hier zelf helemaal te stuiteren op mijn stoel !!!
Hartelijk gefeliciteerd meid! een brusje voor valentina wat geweldig!!!

Ik moet iets bekennen : ben ook al 2-4 dagen overtijd vandaag ... We waren nog niet "echt" aan het oefenen maar goed, ik denk echter niet dat ik zwanger ben, heb gisteren nl. een negatieve test gedaan (voor zover dat iets wil zeggen bij mij, had bij Vic ook eerst een negatieve test ). Maar ik denk het niet, ik heb geen kwaaltjes oid... We zien wel, als er in het weekend nog geen zijn dan ga ik nog wel eens testen...

[Laatst gewijzigd door petra - 03/05/2008 @ 16:37] - Link naar deze reactie
01/05/2008 @ 21:38
ineke

proficiat sandry

ik had al een voorgevoel dat je zwanger zou zijn
spannend he kan nog voor dit jaar worden

petra spannend ik duim voor jullie dat het prijs is

groetjes
en goed weekend

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 22:03
petra

Heey iedereen

Vanmorgen een testje gedaan, maar negatief . Vind het een beetje vreemd want nog steeds geen te bespeuren... Misschien is predictor niet zo gevoelig (iemand hier ervaring mee?)? Als ik volgende week nog geen heb dan doe ik eens een gb testje denk ik... Maar verwacht nog steeds niet dat daar een streep op te zien zal zijn... Enfin we zien wel... Waarschijnlijk is het toch niks...
(al koester ik toch nog wel een beetje hoop)

Hoe gaat het met jullie? Ook zo genoten van het zonnetje vandaag? Wij zijn lekker naar Bokrijk geweest, was heel gezellig .

Oja over onze "meeting". Weet er iemand een toevallig een leuke binnenspeeltuin? Anders wil ik wel eens zoeken !!!

[Laatst gewijzigd door petra - 03/05/2008 @ 22:04] - Link naar deze reactie
04/05/2008 @ 10:12
petra

Oké, een testje zal niet meer nodig zijn hier want de zijn gearriveerd na een cyclus van 38 (!) dagen. Maar goed, nu weten we tenminste waar we aan toe zijn . We hebben dan ook maar ineens besloten dat we er weer volledig voor gaan deze maand .

[Laatst gewijzigd door petra - 04/05/2008 @ 10:13] - Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 09:10
Liesbet

Hoi iedereen

@ petra, veel succes met het klussen

@ sandry een dikke proficiat van ons allemaal.

@ Ine hoe gaat her met jullie?

Ik ben vandaag weer maar eens een dagje thuis . Nu met de buikgriep. Gisteren naar de dokter van wacht moeten gaan want ik had sinds vrijdagmiddag niets meer binnen kunnen houden en was al 1,5 kg wermagerd.
nu ja er is ook gooed nieuws. mario zijn nichtje is gisteren komen vertellen dat ze zwanger is voor eind november .

Tot later

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:35
petra

Hoe gaat het hier meiden??? Iedereen druk precies? Fijn weekend gehad?

Liesbet meid het zit je ook niet mee precies he?! Hopelijk ben je snel genezen! Voel je ukje al bewegen? Weten jullie trouwens het geslacht al (ben nieuwsgierig hihi).

Ine eet Mila 's avonds aan mee met jullie aan tafel? Hier is dat soms lastig, mijn man is meestal laat thuis en het past dan helemaal niet in Vic zijn ritme om met ons aan tafel te eten . En tot voor een maand kreeg hij eigenlijk altijd zijn groentjes 's middags, ben het nu wat aan het veranderen. Gisteren heeft hij zowaar een hele stronk broccoli in zijn mond gepropt en opgegeten haha! Broccoli is na pasta dan ook zijn favoriete gerechtje.

Sandry hebben jullie het aan de fiere oma en opa in spe verteld? Hoe hebben ze gereageerd??? Je bent ongeduldig zeker voor de eerste echo ? Stapt Valentina al vlot?

Vic trekt zich overal aan recht, is echt heel plezant om te zien ! Hij weet soms alleen niet goed hoe te gaan zitten !
Vorige week zijn we ook naar K&G geweest, de arts rolde een héél petieterig papiertje en Vic moest dat pakken, hij had er helemaaaal geen zin in. Volgens mij kan hij dat ook niet... Amai, ik kon het zelf amper pakken!!! Voor de rest was alles heel goed, hij was erg gericht op alles wat met grove motoriek te maken had, een echte jongen dus ! De spuitjes waren wat minder, amai ! Normaal huilt hij nooit lang, maar die 2de leek wel een eeuwigheid te duren bah ! Ik kon hem niet snel genoeg troosten!!! Tot nu toe heeft hij nog nergens last van gelukkig...

[Laatst gewijzigd door petra - 06/05/2008 @ 12:36] - Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 21:49
ineke

hey

kiesbeth amai het zit je precies niet echt mee
buikje begin je goed te zien he op foto
wat gaat het snel je bent al bijna halfweg

petra weet eigenlijk hier in de buurt geen binnenspeeltuin
waren jullie overlaatst niet ergens geweest?

mila eet meestal gelijk met mij jo is ook heel wisselend thuis nu wel wat vroeger omdat hij om 6 uur vertrekt maar meestal eet ze eerst krijgt wel hetzelfde in de mate van het mogelijke en dan als wij eten hapt ze nog wat mee. en dan gewoon tegen 21 uur haar fles eet ze soms niet helemaal op als ze met ons nog veel geten heeft.

wat jammer dat de spuiten zo pijn deden nu beseffen ze dat al goed he
voor ons is het 20 mei weer zover

sandry en al terug van de vakantie?

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:43
Liesbet

Hoi iedereen,

Aangezien ik de raad heb gekregen om zo snel mogelijk alle praktische dingen te regelen ivm die bekkeninstabiliteit gaan we volgende week de geboortekaartjes bestellen. Bij deze wil ik dus vragen aan iedereen die een kaartje wilt om mij een pv-tje met jullie adres door te sturen dan kan ik beginnen te tellen.

Groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 18:36
Sandry

Hey meiden!!

Hier zijn we weer! Ons weekend in Italie is goed meegevallen, heel mooi weer, maar dat was hier ook heb ik gehoord!
De heenreis is minder meegevallen.. we hebben autopech gehad in Duitsland en daar 5 uur stil gestaan, uiteindelijk een vervangwagen gekregen, want de motor was niet meer haalbaar.. gelukkig was het de firmawagen en niet de onze!

Liesbet, ik zou het heeeel leuk vinden een geboortekaartje te ontvangen, ik ga je dadelijk een pv sturen met mijn adres!! Hoe gaat het verder met je? en de kids?

Petra!!! Super dat jullie er ook voor gaan!!!! Leuk, een broertje of zusje voor Vic!!! Ik hoop voor jullie dat het meteen raak mag zijn, hier draaien in ieder geval de duimen!!!

Valentina eet ook dikwijls mee aan tafel, maar soms laat ik haar vroeger eten, want ook mijn man komt soms ietsjes later aan.
Deze morgen heeft ze voor de eerste keer niet gehuild bij de onthaalmoeder.. iedere keer wanneer ik haar breng huilt ze wanneer ik wegga en dat doet pijn.. maar de onthaalmoeder zegt dat het iedere dag beter gaat.

Ine, ook wij moeten naar K&G 20 mei, ben eens benieuwd.
Ik denk dat Valentina allergisch is aan tomaat.. ze krijgt altijd van die bubbeltjes op haar benen en armen, moet eens naar de dokter gaan...

Ik heb geen idee waar we naar een binnen speeltuin kunnen gaan.. iemand idee's?

Volgende week dinsdag moet ik terug gaan voor mijn bloed, hopen dat de hcg hormonen goed gestegen zijn!!!

xxxxxxxxxx
Sandra

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:45
petra

Hoihoi !

Ine, zo doen wij het ook momenteel, Vic eet met mij, en als Naud dan aan het eten is dan hapt hij nog wat mee . Zo was het gisteren macaroni, hij vond het heerlijk, maar de komkommer had nog meer succes haha!
Amai Mila is een opblijvertje hé? Vic is soms om 7 uur al compleet uitgeteld . Meestal gaat hij rond half 8 naar zijn bedje, hij is ook altijd heel content als we hem erin leggen... Ik zou hem liefst ook ietske langer ophouden, maar voorlopig lukt dat echt nog niet. Achja! Ik vind het wel jammer voor mijn man, want vaak ligt Vic al in bed als hij thuiskomt...

Sandry tuuuuuurlijk duimen wij hoor! Het zal vast goedkomen meid! Dat zijn natuurlijk altijd spannende momenten hé?! Wanneer mag je naar de gyn? En hoe reageerden je schoonouders?
Heh, balen zeg zo panne met de auto!
Oh da's wel leuk dat Valentina niet meer huilt bij de OM, kan me voorstellen dat dat lastig is meid, ook voor jou! Nu is ze het gewoon hé...

Liesbet, van mij heb je ook een pbtje hoor ! Wat fijn dat wij een kaartje krijgen !!! Hoe gaat het verder met jou? Draag je nu een bekkengordel? Ik heb daar toch veel aan gehad toen... Het haalt de scherpe randjes wat van de pijn...

Amai wat een fantastisch weer is het hé?! Ik ga Vic seffes lekker buiten in zijn badje laten spelen, dat vind hij super! Hij trekt zich nu echt overal aan recht, zelfs aan de keukenkastjes , alleen het gaan zitten lukt niet zo bijster goed, maar dat zal ook wel komen...
Ennnn... De eerste officiële ronde voor ons brusje gaat beginnen !!! Alleen hoop ik dat mijn cyclus weer geen 38 dagen duurt.
Olé, tzal hier een plezant verlengd weekend worden hihi !!!

Oja, ik had eens gekeken voor een binnenspeeltuin, maar ik heb alleen bokland (Bokrijk) gevonden en da's al redelijk ver natuurlijk hé. Ik zal eens zoeken of er nog ergens ietske is...

Tof verlengd weekend gewenst voor iedereen! Geniet van het lekkere weer met de mannen en de kindjes!!!

[Laatst gewijzigd door petra - 09/05/2008 @ 16:00] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 16:53
ineke

hey

liesbeth ik ga je zo meeteen ook mijn adres doorsturen

sandry amai das jammer he zo'n auto pech
ik moet er niet aan denken.
en dan met valentina erbij

ben je niet te misselijk?

petra ah komkommer lust mila niet moest ze niet hebben gisteren
voor de rest vrij veel
wij hebben ook een zwembadje gehaald alleen moet ik er nog water in doen. t'is maar zo'n miniploeterbadje
jammer anders kon mama er ook in
dat komt wel dat gaan zitten in het begin kon mila dat ook niet en nu doet ze niks anders
alleen lopen nog niet aan de hand en dan als zij wil
nu heeft ze geleerd om goed te kruipen dus op de knieen grappig hoor.

voor ons is bokrijk niet zo ver alleen voor liebeth wel denk ik?

groetjes
geniet van het mooie weer

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:41
Sandry

Hellowwww!!

Eerst en vooral, ook al ben ik een dag te laat...
PROFICIAT Mila met je 1ste verjaardag!!!
Hebben jullie goed gevierd Ine? en heeft ze ook veel cadeautjes ontvangen?

Voor mij is bokrijk niet te ver. Liesbet is het voor jou niet te ver?

Yep Petra, mijn ouders en schoonouders weten het... we konden het niet meer voor ons eigen houden! Natuurlijk iedereen heel blij... ik zeg het nog niet officieel rond.., wil toch even wachten tot mijn eerste echo de 23ste mei in het ziekenhuis in Genk... dan zie ik het eindelijk met mijn eigen ogen! Ik heb een nieuwe gyn moeten kiezen, want hier had ik er nog geen... hopen dat ik me er goed bij voel..
Ik voel me nog helemaal niet misselijk, bij Valentina had ik dat vanaf de 7 of 8ste week als ik me niet vergis. Tot nu toe alleen borstpijn en ben wel heeel moe....!

Lekker weertje vandaag hé!!! Wij zijn net terug van een wandelingetje, dadelijk wat lekker barbeceuen in de tuin!!

Fijn weekend iedereen!!!!!!!!!!!!!

xxx
Sandra

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 14:20
petra

Manmanman ik heb gisteren zitten vloeken achter de pc ! Eerst kon ik op het forum en net toen ik Mila een supergelukkige onvergetelijke verjaardag wilde wensen viel de site weg !!!

Maaaar EEN HELE GELUKKIGE VERJAARDAG MILA !!!

Gaan jullie een feestje houden Ine? Heeft ze al pakjes mogen opendoen???
Twas wel een zalig weertje om jarig te zijn hé?! Geniet ervan!!!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 14:28
petra

Zo, maar eerst even op "send" geklikt, voor ik weer hetzelfde voorheb als gisteren ... Pfff zit je een heel bericht te typen en is alles weg en kun je niet meer op de site!

Is er soms al iemand in de binnenspeeltuin in Bokrijk geweest? Ik ben er ooit eens geweest maar weet echt niet meer hoe het eruit zag... Maar is idd misschien te ver voor Liesbet? Anders moet jij een voorstel doen meid?

Vic heeft uitslag over zijn hele lijfje en in zijn gezichtje... Zou dit nog van dat mazelen spuitje zijn? Of zouden het de waterpokken kunnen zijn? Het zijn geen blaasjes, het zijn echt kleine rode stipjes... Hij heeft er geen last van, slaapt hoogstens wat meer dan normaal... Ook geen koorts... ik kijk het nog even aan en als het erger word dan ga ik dinsdag wel eens naar de dokter.

Gisteren lekker gaan BBQ-en bij mijn ouders, we zijn nog lekker blijven plakken tot 12uur. Vic hadden we in bedje gestoken en hij heeft gewoon lekker doorgeslapen toen we naar huis gingen...

Ine hebben jullie een zwembadje met luchtbandjes? Of zo'n schelpje? Of zo eentje met een rand? Wij willen ook eentje aanschaffen nl. Lijkt me echt heerlijk! Kan Mila er ook een beetje in kruipen? Ik zie Vic zo genieten als em buiten in zijn babybadje zit!

Sandry het lijkt me ook héél erg moeilijk om te zwijgen !! Ik ben alvast erg benieuwd naar de echo van komende vrijdag ! Zo'n speciaal moment is dat hé?!
Geniet van de BBQ !!! Ideaal met dit weertje!!!

Liesbet gaat het een beetje met jou? Trek je het een beetje met de 3 spuitjes en je BI?

Oja ook nog een gelukkige moederkesdag voor iedereen hé !!!

[Laatst gewijzigd door petra - 11/05/2008 @ 14:36] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >