Hoihoi

!
Ine, zo doen wij het ook momenteel, Vic eet met mij, en als Naud dan aan het eten is dan hapt hij nog wat mee

. Zo was het gisteren macaroni, hij vond het heerlijk, maar de komkommer had nog meer succes haha!
Amai Mila is een opblijvertje hé? Vic is soms om 7 uur al compleet uitgeteld

. Meestal gaat hij rond half 8 naar zijn bedje, hij is ook altijd heel content als we hem erin leggen... Ik zou hem liefst ook ietske langer ophouden, maar voorlopig lukt dat echt nog niet. Achja! Ik vind het wel jammer voor mijn man, want vaak ligt Vic al in bed als hij thuiskomt...
Sandry tuuuuuurlijk duimen wij hoor! Het zal vast goedkomen meid! Dat zijn natuurlijk altijd spannende momenten hé?! Wanneer mag je naar de gyn? En hoe reageerden je schoonouders?
Heh, balen zeg zo panne met de auto!
Oh da's wel leuk dat Valentina niet meer huilt bij de OM, kan me voorstellen dat dat lastig is meid, ook voor jou! Nu is ze het gewoon hé...
Liesbet, van mij heb je ook een pbtje hoor

! Wat fijn dat wij een kaartje krijgen

!!! Hoe gaat het verder met jou? Draag je nu een bekkengordel? Ik heb daar toch veel aan gehad toen... Het haalt de scherpe randjes wat van de pijn...
Amai wat een fantastisch weer is het hé?! Ik ga Vic seffes lekker buiten in zijn badje laten spelen, dat vind hij super! Hij trekt zich nu echt overal aan recht, zelfs aan de keukenkastjes

, alleen het gaan zitten lukt niet zo bijster goed, maar dat zal ook wel komen...
Ennnn... De eerste officiële ronde voor ons brusje gaat beginnen

!!! Alleen hoop ik dat mijn cyclus weer geen 38 dagen duurt.
Olé, tzal hier een plezant verlengd weekend worden hihi

!!!
Oja, ik had eens gekeken voor een binnenspeeltuin, maar ik heb alleen bokland (Bokrijk) gevonden en da's al redelijk ver natuurlijk hé. Ik zal eens zoeken of er nog ergens ietske is...
Tof verlengd weekend gewenst voor iedereen! Geniet van het lekkere weer met de mannen en de kindjes!!!