< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » misschien zwanger?

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
misschien zwanger?
30/04/2008 @ 12:22
marijke

Hoi
Ik heb een (misschien domme) vraag:
Enkele weken geleden is bij ons het condoom gescheurd, ik neem wel de pil voor extra veiligheid, maar die nacht heb ik last gehad van buikloop.
Nu heb ik al een tijdje een opgezette buik: een soort opgespannen gevoel in mijn onderbuik, mijn buik lijkt ook wat boller te staan. Ik ben ook misselijk en ik voel de hele tijd een soort kriebels in mijn buik.
Kan dit op een zwangerschap wijzen? herkent iemand dit?
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 12:31
bidie23

Online Status
Hallo Marijke

De symtonen die je beschrijft kunnnen wijzen op een zwangerschap, maar hoeft niet. Hoeveel weken is het nu geleden dat het condoom is gescheurd en ben je ondertussen al wel ongesteld geweest?

Ik denk dat je het beste even een test kan doen dan heb je in ieder geval gelijk duidelijkheid.

Nou meid succes ermee.

Groetjes Bianca

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 12:54
marijke

Een week of drie geleden. Nog geen maandstonden gehad want daarna ben ik nietsvermoedend de pil terug beginnen nemen, na mijn stopweek.
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 15:44

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Marijke,

Die symptomen klinken idd dat je wel eens zou zwanger kunnen zijn.
Ik zou dus ook eens een testje wagen en zien wat dat geeft.
Veel succes

Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 15:51
marijke

pfft... ik durf precies niet
Misschien wacht ik beter tot aan de pilstop, om te zien of ik ongesteld word. Wie weet heb ik anders een vals-negatieve test.

Ik weet niet eens hoe ik me zou voelen bij een negatieve test, opgelucht of verdrietig. We willen wel kindjes, alleen nu nog effe niet.
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:00
marijke

Ik loop voortdurend naar de wc om naar mijn buik te kijken en dan denk ik dat die inderdaad dikker staat dan anders. Maar tegelijk denk ik "jezelf niet te veel hoop geven" en dan ben ik natuurlijk in de war omdat ik blijkbaar toch ergens hoop dat het wél zo is terwijl mijn verstand wel zegt "jamaar, we willen nog zo veel doen met zijn tweetjes, heel je planning zal overhoop gehaald worden"

Snappen jullie mij een beetje? Het is zo tegenstrijdig allemaal.
Link naar deze reactie
30/04/2008 @ 16:17

hoi marijke ik snap je,
je kan best zwanger zijn! als je in de stopweek gewoon je krijgt wil het niet zeggen dat je misschien niet zwanger bent! doordat je de pil slikt is er een kans dat je maandstonden gewoon doorkomen ook al ben je dat is niet bij iedereen zo ik kreeg toevallig alleen maar een beetje oud bloed verlies maar geld niet voor iedereen heel veel succes het enige wat uitkomst kan bieden is een test!

Vermoedelijke bevalling op 18/10/2008.
Al 39 weken en 5 dagen zwanger (99.33% ver), nog te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
02/05/2008 @ 22:17
bidie23

Online Status
Hee Marijke

Ik snap het helemaal, t is eng en toch spannend zeker omdat jullie in de toekomst ook kindjes willen. Zelfs ik vind het af en toe nog tegenstrijdig maar alle dingen die je nog met zijn 2 tjes zou willen doen kan ook later.... Ik kijk er nu ook naar uit om van ons kleintje te gaan genieten.

Ik denk dat je toch het beste even een testje kan doen dan heb je in ieder geval voor jezelf zekerheid...
Want het hoeft inderdaad niet zo te zijn dan je nu niet ongesteld wordt in je stopweek omdat je nog steeds de pil slik. Ook is het natuurlijk beter om te stoppen met je pil als je inderdaad zwanger blijkt te zijn.

Hoe denkt je vriend er eigenlijk over? Ik hoop dat je aan hem wel steun hebt in deze verwarrende tijd.

Veel succes en laat het een weten

Groetjes!

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 08:51
marijke

Hoi,

Gisteren was mijn laatste pildag, dus nu wacht ik nog even af tot donderdag.
Dan laat ik zeker wat weten!
Ik voel me in ieder geval al veel beter nu, ik ging er even een beetje onderdoor woensdag.

groetjes
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:21
marijke

@margrethk: ben jij dan ook zwanger geworden door de pil heen?
Hoe ben jij het dan te weten gekomen?

Ik weet dat ik direct zekerheid zou hebben door een testje te doen maar ik wou toch even vragen of kriebels in de onderbuik en vagina eventueel symptomen kunnen zijn? En een zéér opgeblazen buik na het eten?
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:40

hoi marijke
bij keano ben ik inderdaad zwanger geworden door de pil heen slikte hem gewoon elke dag trouw maar toch was ik hoe ik het merkte in het begin was dat ik me anders voelde had last van stemmingswisselingen kreeg opeens puistjes terwijl ik juist een pil slikte waarbij de puistjes juist van weggaan mn borsten werden zwaarder had steekjes in mn vagina en inderdaad ook zon opgeblazen gevoel normaal had ik dat alleen op de dag dat ik ongesteld zou moeten worden maar dit bleef 2 weken,
toen ik stopte met de pil bleef mn menstruatie ook uit had alleen wat bruinverlies heel veel succes

Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 13:55
marijk

Bedankt voor je snelle reactie hoor (allemaal trouwens!)
Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 15:33
mupke

marijk, hoe gaat het met je?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:49
marijke

Hier nog niets noemenswaardigs te melden.
Heel klein beetje bruinverlies, maar gewoonlijk schieten mijn maandstonden in de loop van de voormiddag goed in gang, dus we zien wel.
Het was een beetje een pechweek deze week (op veel vlakken), dus ik zal blij zijn wanneer het eindelijk weekend is :-)
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:52

ik ben benieuwd!
maar ook al zou je zwanger zijn kan je nog gewoon je maandstonden krijgen he doordat je in je stopweek zit ik zou zoiezo even een testje doen als je ms heeft doorgezet uiteraard die test na je ms te doen want het zou niet goed zijn om dan gewoon weer verder te gaan met je pil!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:01
Isabelle

Online Status Stuur bericht
Ik stel mij even voor. Mijn naam is Isabelle 21 jaar en ben nu al reeds 4 jaar samen met mijn vriend( 24 jaar). 2 jaar geleden was ik zwanger, toen die tijd stond ik er niet zo goed voor al nu. Mijn vriend en ik gingen beide nog naar school. Daarom heben we besloten om de zwangerschap af te breken. Nu 2 Jaar later hebben wij allebei werk gevonden. Onze liefde voor elkaar is sterker dan ooit! We zijn klaar om een kind in ons leven te ontvangen. We hebben besloten om het vanaf volgende maand ( na mijn regels) te proberen. Ik hoop uit de grond van mijn hart dat ik vlug de plezieren mag kennen van moeder zijn.

Dus mijn vriend en ik hebben begin deze maand besloten om vanaf volgende maand met ons kindje te beginnen. Omdat hij vroeger zich altijd terugtrok ( Na mijn abortus: ik nam toen ook de pil en ben zwanger geraakt dus heeft hij besloten om zich terug te trekken) hebben wij dan ook besloten dat hij da niet meer moest doen dus ook niet deze maand! Nu heb ik verschrikelijk pijn in mijn borsten en tepels en ze zijn heel gevoelig! Zou ik zwanger kunnen zijn? Ik neem mijn pil elke dag op het zelfde tijdstip en ben niet ziek geweest. Een baby zou super zijn maar ik vind dat het zo vlug is en zeker dat ik mijn pil nog steeds neem! Kan er iemand mij helpen?

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:18
marijke

Hier nog steeds geen verandering

@Isabelle: wie weet is het al zover, maar onderschat zeker de kracht van de geest niet! Die heeft mij vroeger ook al eens liggen gehad ;-)
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:19
marijke

Mag je eigenlijk testen terwijl je je maandstonden nog hebt?
Bij mij zijn die namelijk nog niet over op het moment dat ik weer met de pil begin.
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 20:48

denk wel dat je dan mag testen zou niet weten waarom niet eigenlijk volgens mij kan je altijd testen maar zijn je maandstonden er al? liefs

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:00
Isabelle

Online Status Stuur bericht
Hoi
Ik heb sinds gisteren nu ook een heel raar gevoel in mijn buik! Presies alsof ik opzwel, alsof mijn buik opgeblazen is. Borsten doen nog steeds pijn en moet ook nog steeds veel naar toilet.

Heb er gisteren met mijn vriend over gehad en we gaan waarschijnlijk dit weekend een testje doen ( ofwel volgende week want dit weekend is nogal druk).

Heeft er iemand ook dit gevoel in zijn buik?

groetjes Isabelle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >