Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 03/05/2008 @ 21:48 Mariska | Hallo, bij deze test worden alle belangrijke hormonen getest, ik heb op dag 3 en op dag 21 laten prikken. He Jenny, als je volgende week naar de gyn gaat dan moet je een vragen of het mogelijk is om via inseminatie zwanger te worden (ik weet niet zeker op het ook echt zo genoemt wordt. Hier bij spuiten ze het zaad van de man met een buisje direct in de baarmoeder. Ik weet eigenlijk niet of er ook echo gedaan worden om het tijdstip van de eisprong te bepalen. Bij de zaad donor bank gaat het ook zo. Volgens mij is dan de kans op een bevruchting zeker groter omdat er geen zaad gelekt wordt en omdat het zaad ook niet in de zuren vagina komt. Mischien dan je het zelf even opzoeken op internet hoe deze methode genoemd wordt, dan kan je het iniedergeval vragen. Groetjes Mariska |
| 03/05/2008 @ 21:59 Mariska | Ik heb het effe in mijn leerboek opgezocht, het heet KIH en het komt van het woord kunstmatige inseminatie husband. Bij de zaadbank heet het KID Kunstmatige inseminatie donor. O nee, Het heet: IUI intra(in)uterine(baarmoeder)inseminatie. Het zaad wordt van te voren bewerkt, de baste zwemmers worden geselecteerd. Bij KIH is het dus met normaal zaad, en bij IUI is het met bewerkt zaad. In mijn boek staat dat bij KIH er meestal binnen 4 maanden een zwangerschap ontstaat. De ovulatie bepaling kan of met ovulatie tests, of de folikelgrotebepaling via de echo. Dit is alles wat ik weet, mischien is het wat????? Gr Mariska |
| 04/05/2008 @ 11:49 jenny | Mariska, bedankt. Ik ga het zeker ter sprake stellen. Ik hoop niet dat we weer voor 6 maanden het bos ingestuurd worden, want ik heb er weinig vertrouwen in op die manier. Ik hoop dat ie ons al wil "helpen" met zwanger worden. Maris, wanneer was nou je NOD, maandag al?? Bloem, hoe doe jij dat nu, vrij je veilig ofzo?? Gr. Jenny |
| 04/05/2008 @ 12:51 bloem ![]() | jenny, ik heb tot mijn eisprong veilig gevreeen en daarna niet meer. Pff, condooms zijn echt vreselijk! |
| 05/05/2008 @ 10:17 jenny | Bedankt voor de goeie raad. Maar bij mij en mijn zus is dat zeker niet het geval hoor. Ik bel haar bijna elke dag, ga af en toe langs en ga haar na de bevalling ook zeker gelijk bezoeken. Ik kan ook gewoon blij voor haar zijn. Zij weet dat het bij ons moeilijk ligt, maar spreken daar onderling heel nuchter over. Natuurlijk kan ik jaloers zijn, maar daar belast ik haar niet mee. Ik weet dat onze tijd komt, ik vraag me alleen af of dat een kwestie van maanden of jaren gaat worden. Groetjes Jenny |
| 05/05/2008 @ 22:19 mariska | ik ben ook weer ongi geworden vanmorgen, dus ook weer een maand in de wacht.Morgen ga ik de gyn bellen over de uitslag van mijn bloed onderzoek. Groetjes Mariska |
| 06/05/2008 @ 00:32 jenny | Maris..... Wat ga je nu doen, maand stoppen?? Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek....Heb het lijstje er maar weer even bijgezocht......Pfff 14de ronde.. Bloem, hoest met jouw.......![]() Klussers: Jenny (NLD), 24 jaar, 1ste kindje, 14de ronde, NOD 27 mei Mariska (NLD), 26 jaar, 2de kindje, 9de ronde, NOD Bloem, NL,25 jaar,1e kindje,9e cyclus na MK, break genomen. ZWANGER: Emmeke (BE), 27 jaar, 1e kindje, 5 mei 2008 Musje (NLD), 25 jaar, 2de kindje, 1 juni 2008 (dubbelzijdige schisis) Luna (NL), 25 jaar, 2e kindje, 4 juni 2008 Leen (BE), 26 jaar, 1ste kindje, 5 juni 2008 Stefke, Be, 27 jaar, 1ste kindje, 10 juni 2008 Aiko(BE), 29 jaar, 1ste kindje, 10 juli 2008 Alice (NL), 30 jaar, 1e kindje, 31 augustus 2008 Stien (BE), 27 jaar, 1e kindje,??? Angelique (NLD) 24 jaar, 2e kindje, 1e cyclus na 2e MK, 3 oktober 2008 Inge (NL), 24 jaar, 1ste kindje, 1x clomid,21 december 2008 BEVALLEN: Nathalie, 29 jaar, 2de kindje, 20-12-2007, dochter, Lore Bloemetje, 31 jaar, 2de kindje, 25-12-2007, dochter, Maura Evelien, 24 jaar, 1e kindje, 23-01-2008, dochter, Leni Ellen, 22 jaar, 1e kindje, 25-01-2008, dochter, Anouk Sterreke(BE), 24 jaar, 1ste 2 kindjes, 2 zonen, Bram* en Warre* Joyce (NL), 27 jaar, 1e kindje, 23-02-2008, zoon, Daan Ukkie,(NL)28 jaar, 1e kindje, 25-02-2008 dochter Britt Els (BE), 28 jaar, 2de kindje, 06-03-2008 dochter Hanne Elke(BE), 28 jaar, 2de kindje, 11-03-2008 zoon Matts |
| 06/05/2008 @ 19:06 Musje ![]() | Ow, Sterreke, wat ben ik blij voor jullie! Wat een enorm goed nieuws! Een broertje of zusje (of misschien wel twee) voor Bram en Warre. Het is jullie uitermate gegund! |
| 08/05/2008 @ 13:59 Musje ![]() | Luna, ben benieuwd wie de eerste gaat zijn! Emmeke, heb jij nog een bolle buik of is het buikje tegenwoordig een bolle baby? |
| 08/05/2008 @ 21:59 bloem ![]() | emmeke, is 18 april al bevallen van een zoontje staat geen naam bij |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er nog vanaf april 07 voor gaan?
Ik vind het trouwens wel leuk als hier nog een beetje gekletst word. het forum is de laatste tijd wel erg saai en rustig

ik ben ook weer ongi geworden vanmorgen, dus ook weer een maand in de wacht.
Wat ga je nu doen, maand stoppen?? Ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek....