[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2008 @ 21:27 Anoniem ![]() | Wat denk je van Fay? Kort maar krachtig |
| 08/05/2008 @ 08:06 Neeltje | Had Faya nog niet gehoord maar dan hoor ik liever Freya. Is wel iets meer gekend maar komt toch ook niet zo vaak voor denk ik. De andere namen zijn ook niet echt m'n ding, sorry .Maar natuurlijk is het helemaal jullie keuze! Ga voor wat je mooi vindt want ik denk dat hoe meer reacties je hier leest, hoe meer je nog gaat twijfelen. |
| 08/05/2008 @ 10:05 Loeni ![]() | ik vind faya de mooiste naam!nog nooit gehoord en klinkt wel mooi! de andere vind ik dan echt niet mooi!! veel succes nog!! |
| 08/05/2008 @ 10:14 mamatje | Ik hoor het niet zo graag, misschien omdat mijn vriendin haar hond Efayah noemt. Ik ken wel een meisje Farah, misschien ook nog een optie? De andere namen spreken me niet zo aan. Maar je moet de naam kiezen waar jullie het meest voor voelen en die ook mooi klinkt bij de achternaam. |
| 08/05/2008 @ 16:08 Sarah | He hoi Ik vind faya (zo het mooist geschreven) wel een mooie naam en ik heb het nog nooit gehoord als 'straattaal'. Ook Naïma vind ik erg mooi. succes met je keuze! |
| 08/05/2008 @ 17:13 mimi1701 ![]() | hai, Ik ga voor Faya! ![]() ![]() |
08/05/2008 @ 22:43 ![]() | Mooie naam! Op mijn lijstje stond Faye. Faya is wel origineler. |
| 17/06/2008 @ 06:07 | Jesney Beste Luna, Faya, mooie naam, wilde eens vragen hoe jullie op de naam Jesney kwamen. Wij hebben ons zoontje zo genoemd. De echte naam is Chesney, waar wij Jesney van maakte. groetjes en veel succes met Faya |
| 03/07/2008 @ 13:49 | Jesney Jesney, heb je gewoon van internet af geplukt:)5 jaar terug bestond die naam al |
| 05/09/2008 @ 09:54 | hallo iedereen mijn dochter heet jesney ik vind het een leuke meisjes naam. nou ben ik zwanger van een tweede kindje maar vind het moeilijk om een naam te vinden haha. ik vind faya voor een meisje ook heel erg leuk maar ik zou meer gaan voor jesney maar dat komt omdat mijn dochter zo heet nou doei doei |
[Reageer]

Meisjesnaam Faya/fajah

.

heb t ook wel is gehoord als straattaal inderdaad maar vind kyara ook erg mooi

maar mn ventje had stiekem achter mn rug om een tijdje geleden een afspraak te maken voor mij voor na moederdag als moederdag cadeautje maar het zat vol tot 4 juni
en 2 juni heb ik mijn gewone echo dus hebben besloten maar een 3d echo te laten maken rond de 28 weken!
had ik echt nooit verwacht!
haha