< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
08/05/2008 @ 10:44
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als het niet wegwaait hé Griet want soms kan het minste windje genoeg zijn om op de loop te gaan met je papieren…

Ah ja, ken dat ivm niet van zoonetje kunnen genieten, omdat je dan op die ene dag dat je thuis bent toch alles wilt doen. En Griet, jij bent wel meer thuis nu, maar het kort en dan heb je inderdaad een waslijst met to-do- zaakjes hé. Tis wel leuk als je er eentje kan schrappen van het lijstje, maar de voorbije dagen heb ik echt eens van de zon genoten. Nooit niet zo hel lang, want na een uur wil ik er toch eens uit, maar veel heb ik niet gedaan hoor ma en di, hoogstens enkele dringende telefoontjes en de rest van het werk kon ontploffen (wat spijtig genoeg niet gebeurd is).

Sanne, kben beniwud naar het verdict van morgen..
En ja, doet raar hé zo een brand zien..en twas precies niet alleen maar rook, maar een vrij grote brand.

Leen, mooie vooruitzuichten hé jij. Is A dan nu thuis of op zijn werk, heb ik niet echt begrepen uit je berichtje. Niet dat dat veel uitmaakt hoor voor mij maar kprobeer mij altijd in te leven in jullie verhalen,maar soms ben ik niet goed mee. kdacht eerst dat je schreef dat hij vandaag alles zou doen ivm valiezen maken enzo..en erna schreef je dat hij naar zijn werk ging, daarmee mijn verwarring...

[Laatst gewijzigd door Nele - 08/05/2008 @ 10:47] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:58
Sanne

Ja Griet, je hebt gelijk hoor. Ik vond het stom van mezelf gisteravond dat ik mezelf weer zoveel had opgelegd om te doen, maar anderzijds was ik wel blij dat het allemaal gedaan is.
's morgens denk je dan van 'Snel eventjes dit doen, en snel eventjes dat doen...'. Tot je eraan begint, dan blijkt dat allemaal niet meer zo snel te gaan, zeker niet in mijn geval, en zo is het rap avond voor je het goed en wel beseft.
En dan denk ik bij mezelf, dan ben ik tenminste op mijn gemak tijdens 't weekend, maar nee hoor, dan komen er gewoon weer nieuwe dingen bij en zo blijf je eigenlijk bezig.

Ik hoop wel dat dit jaar de zomer pas echt gaat beginnen half juni , en niet nu al terug voorbij gaat zijn dan.
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:31
T

Online Status
Hallo iedereen,
hier is het ook zo dat er wel altijd iets te doen is... sommige dagen geraak ik gewoon niet rond met mijn werk, terwijl ik nu nog volledig thuis ben! Hoe dat gaat lukken als ik terug fulltime ga werken, met praktijk en webwinkel, weet ik nog niet. Ik weet wel dat ik van alle kleine momentjes geniet: zoals vandaag bijv. W1 is op schoolreis de hele dag, K is in de creche, dus heb ik er maar eentje thuis. W2 dus, want die wou ik nog niet laten meegaan op schoolreis, vind hem echt nog te klein. Vanmiddag ga ik op een terras iets eten met hem, dat vindt hij super! Met W1 heb ik dat ook al een paar keer gedaan, en dat is echt genieten. Dit zijn dingen die absoluut niet meer kunnen eens ik terug werk. En hoogstwaarschijnlijk is dit de laatste periode dat ik zo lang thuis kan zijn, gezien mijn man een vierde echt niet ziet zitten. Maar ik heb het er ook moeilijk mee om vanalles te laten liggen, en erop te kijken.

Ik ben deze week echt ziek geweest, overgeven, diarree, verschrikkelijke hoofdpijn die maar niet wil overgaan. Gisteren echt een rustdag moeten inlassen, maar vandaag is het precies wat beter. Gelukkig.

Nu nog vlug eventjes stofzuigen beneden, dan kan ik straks wat langer buiten blijven zitten. Hier bij ons gaat het moeilijk momenteel, ons terras ligt uitgegraven en we kunnen niet echt aangenaam zitten buiten. Ne keer dat het er ligt zal het echt genieten zijn!

Tot later,
T

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:32
Griet

hihi, Sanne, ken dat ivm snel eventjes dit en dat doen...
euhem, ben dus nog niet aan mijn papieren toe...heb snel eventjes de was opgehangen (2 machines van gisternavodn en vannacht), vlug eventjes de keukenblok opgekuist, vlug eventjes door het huis gegaan om andere keine spulletje sop te rommelen...

maar mijn gevoel van genieten blijft, waarschijnlijk omdat ik gisteren voor het eerst erin geslaagd ben van toen A en E in bed lagen eens 1,5u lang in mijn zetel te blijven zitten buiten en dat ik voor het eerst mijn roddeboekske heb kunnen uitlezen en dat al 1 dag na aankomst! En dat ipv binnen op te ruimen op dat 1,5u.

nu zit ik hier , want tijdens was ophangen een ganse lijst vragen voor Belle ivm onze reis in mijn hoofd gekregen, dus eerst mailke sturen he of we vergeten alles terug.

tot straks terug!
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:13
Nancy78

Online Status
Hoi

even snel want hele ochtend vergadering en om 13.15u ook terug. Gisteren kon ik thuis ook niet op internet dus hopelijk vanavond wel dat ik es meer tijd heb om langs te komen

Was idd heel leuk gisteren met Nele en PJ. Hilarisch om hen één na één van de glijbaan te zien gaan, en dan dat ravotten in bad, moeten we zeker overdoen! Z heeft tot 4u goed geslapen, dan wakker, maar terug kunnen sussen, alleen was ze er terug om 4.30u. Denk dat ze wat last vd warmte had en dorst, want toen ik met flesje melk kwam aandraven, heeft ze ineens verdergeslapen tot ik ons knorpotje om 7.30 moest oproepen. Ze is echt moe hoor op t laatste van een week. Nog één dag en ze mag wat meer uitslapen.

Sanne, belangrijke dagen met knoop doorhakken zeg! en idd, je moet momenten plukken als ze zich aanbieden en genieten als je kan, niet uistellen, wie weet wat de dag van morgen brengt... Maar ja,versta wel dat je uiteindelijk blij was dat alles gedaan was.
Dat van die brand is wel akelig zeg! hoe ontstaat zo'n brand nu? lijkt me zo vréselijk, niet zozeer owv materiele zaken (ook natuurlijk, maar in mindere mate), maar vooral owv foto's, boeken, brieven, dingen waar je aan gehecht bent. Daar ben ik zo bang van hé, een brand en alles kwijt, niet te doen... Hopelijk kon er toch nog iets gered worden van het huis...

Nele, jij zag er ook goed uit, vond ik gisteren. Zo'n mooi kleurtje en ontspannen. Had wel zw broek van frag ile aan maar tuniekje was van mijn gewone kledij, al draag ik het nu meer dan ik ooit gedaan had in niet-zwangere toestand. merci voor complimentje trouwens en idd al een stevig buikje

Griet, je klinkt ook lekker ontspannen! Geniet dus nu, je hebt alweer veel te veel gedaan

Leen, vanavodn naar zee! zalig! ook jij ten volle genieten hé meid. is Y wakker geweest vannacht dat je niet goed sliep?

nu moet ik door
groetjes allemaal

nans

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:01
Nele

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
ja, iedereen klinkt hier redelijk ontspannen hé; Maar Nans, zo altijd van de ene vergadering naar de andere, pff, echt wel vermoeiend hoor, en dat in uw toestand.
Haah, griet, uw beschrijving van bezig zijn een hele dag herken ik hoor; soms loop ik ook constant rond, zaken op te rommelen en te kuisen en heb ik geen seconde op mijn gemak gezeten, en dan vraagt G s’avonds wat ik allemaal gedaan heb, en weet ik maar 1 of 2 dingen op te noemen,…nog één geluk: hij vindt het niet erg als ik eens niets doe. Maar ja, stome is, ik doe wel iets, constant soms en het lijkt soms alsof je niets deed hé; Maar goh, ja, zalig waarschijnlijk dat de 2 kindjes samen sliepen, en dan met een roddelboekske buiten, hmmm zalig. Gaat A dan totaal niet naar de OM, of gaat zij maar enkele dagen per week?

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:00
Leen

Online Status
Nele, A. is vandaag werken hoor, heb gisteren alles ingepakt en klaargezet aan de garagedeur, frigobox staat naast de frigo en briefje met alles wat hij erin moet stoppen en nog moet meenemen ligt op de kast. hij stopt om 16u met werken, gaat dat dan thuis allemaal halen en dan Y. en dan mij en dan vertrekken we.
zal zeker file zijn, dat weet ik wel, maar als we moeten wachten tot die door is, dan is 't bedtijd voor Y. en ze is al steeds ontregeld aan zee, dat ik de uren niet te veel wil veranderen.
genieten zal ik zeker doen.

Sanne, heb gisteren ook niet genoten, vond het 's avonds ook wel spijtig, maar ik heb wel vier rustdagen in 't vooruitzicht hé. gewicht onder controle is niet het allerbelangrijkste, maar zeker meegenomen hé. ik sleur er zo al genoeg mee en ik zal er nog wel bijkomen

tot later

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:03
Leen

Online Status
We hebben Pien al een paar dagen niet meer gehoord.

Griet, doe Belle de groeten hé en laat ons weten hoe het gaat met hen.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:04
Sanne

't is hier kalmkes...

'k weet eigenlijk ook niet zoveel meer te vertellen.
'k heb zin om in een zwembad te duiken... Belle, is 't daar bij jou ook zo'n weertje nu ?

Nans, pfff, al die meetings... dat is hier gelukkig fel verminderd nu. Oef...

O ja, die brand in onze straat is ontstaan door kortsluiting hoorde ik gisteren. Ik vrees dat er aan dat huis niet veel meer te redden valt. De bovenverdieping is in vlammen opgegaan, en den beneden staat onder water...

Nog een dik uurtje en ik ga mijn bolleke halen... Dan kan hij nog wat naar hartelust buiten ravotten. Sinds hij zoveel buiten zit slaapt hij wel stukken beter 's nachts.
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:07
Sanne

Ah, intussen een paar nieuwe berichtjes bij.

Leen, amuzeer je aan zee, maar dat zal wel geen probleem zijn hé met dit weertje.
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:16
Sanne

Net telefoon gekregen van B., hij is al thuis... leuke verrassing ! Joepi !
Nu ben ik hier zeker op tijd weg !
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:36
Leen

Online Status
Nele, je vroeg nog of ik zo slecht sliep door Y.? neen hoor, die heeft een weekje terug wakker geweest maar dat was nadat ze een beetje ziekjes geweest was, dan is dat altijd even zo. ze slaapt nu terug goed door, maar bij mij is het al mijn ganse zws dat ik ne keer of drie/vier per week slecht slaap en veel wakker word. precies al last om een goeie positie te vinden, vooral dan voor mijn... borsten
Sanne, dat is leuk, heb je gezegd dat hij het eten al opzet

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:47
nele

Wo super Sanne, uwe chinaboy is dus weer terug !!! veel te bespreken dus. Geniet ervan; en jij ook hoor Leen, maar er een mooie 4daagse van. Bij mij alles oké, enkel dat oor hé, geen echte pijn meermaar het rechteroor zit potdicht en ik kan enkel overdag bij een NKO langs…en congé nemen zit er echt niet in morgen…tzal dus toch pas voor volgende eek woensdag zijn vrees ik…
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:50
Leen

Online Status
oei Nele, dan moet je daar zo lang mee blijven rondlopen.
dat is minder

Sanne, succes voor B. bij de onderhandelingen over Ch. hopelijk krijgt hij die laatste struikelblok nog overwonnen in jullie voordeel.
ben benieuwd wat de uiteindelijke beslissing zal zijn

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 17:11
Leen

Online Status
mijn ventje stopt hier juist, met mijn prinsesje, ik ben dus weg

daaaaaaaag

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:26
nele

goh, ik verwacht hier heeeeel kalme dagen op ons forum. Veel op verlof (goh Leen zit zalig aan zee nu ) en goed weer buiten. Geniet er allemaal van, ga ik ook doen ; Vandaag wel werken, maar om 16 uur doe ik hier de beken toe; kGa om een speelhuisje met glijbaan voor PJ. Heb er wel zien staan op kapaza en ebay, die laatste lopen morgen af, ga die eerst afwachten hoe hoog ze gaan maar vanavond al eens zien wat zoiets nieuw kost en wat er zoa op d markt is tegenwoordig. Niet goed voor de portomonnee maar wel leuk.

sanne, komt jj nu volgende week naar de date bij Pien? Zin om dan samen te rijden of is dat beetje moeilijk met de uren van je beertje te regelen, aangezien hij soms nog slaapt enzo? Goh, zouden ze dan ook nog goed weer geven, khoop het wel. China-knoop al doorgehak?

bij mij alle sprima, behalve dat oor dus; Geen pijn echt, maar constant eruk en ik hoor links zo goed als niets, heel vervelendn en het is misschien stom maar ik kan mij moeilijker concentreren hierdoor.
Maa ga toch eens proberen zé.

Rien, tis tijdje geleden dat we je hier hoorden, alles oké?
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:54
vero

Online Status
t gaathier idd heeeel kalm zijn denk ik. en maar goed ook want met zo'n weer hebben we niets te zoeken achter onze PC!

ik ga straks ook is op stap. schoenen kopen (heb allen nog maar laarzen en sneakers die tot over mijn ekles komen. te warm dus) en lijst verder afwerken.

En dan vanavond mezelf uitgenodigd voor BBQ bij mijn ouders.

Voor de mensen die aan t werk zijn: TGIF! en voor de anderen: geniet er al maar van!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:59
Sanne

Ja, 't zal hier stillekes zijn vandaag, maar toch TGIF !!!!!!!

Leen zal inderdaad nu al aan 't genieten zijn aan zee... zaaaalig !

Nele, ik zie het zeker zitten om volgende week zaterdag samen te rijden. Alleen weet ik zeker dat J. daar te slapen leggen niet gaat lukken. Overdag zijn dutje ergens anders doen lukt gewoon nooit. En als ik hem daar toch in een bed steek, riskeer ik dat hij alle andere kindjes ook wakker gaat brullen. Dus ik dacht vrij vroeg te vertrekken, en dan niet te laat terug te komen (rond 15u30 - 16u00 ten laatste)
Dan kan hij op de terugweg in de auto nog wat slapen.

Wat China betreft, voor ons is de knoop eigenlijk al doorgehakt, maar er moet gewoon nog aan een paar voorwaarden voldaan worden, en daar gaat B. dus deze namiddag over gaan onderhandelen.
Ik verwacht eigenlijk niet dat ze nu nog gaan afknappen op die paar praktische en fin. zaken... maar ik zal wel blij zijn wanneer deze namiddag definitief de beslissing gevallen is.
Dan wil ik voorlopig de komende 2 à 3 maanden niets meer over China horen, en mij eerst en vooral focussen op de bevalling en het baby'tje.
Na ons verlof in augustus zullen we dan wel moeten beginnen met alles voor te bereiden. 't zal een hele onderneming worden, zo'n familieuitstap voor 3 jaar naar de andere kant van de planeet.

Ik heb J. zijn glijbaan via e b a y gekocht ('t is ene van little tikes), aan een vierde van de nieuwprijs. Nieuw zijn die dingen toch vrij duur vind ik. En aan een goeie tweedehands zie je niets. Die van ons was nog gelijk nieuw, ze had veel binnen gestaan.
Ik dacht eerst ook nog om tweedehands zo'n huisje te kopen, maar dat gaan we nu niet meer doen denk ik (anders moet het eind dit jaar toch weer weg, want zoiets meeverhuizen is niet te doen). Ik zal J. deze zomer wel eens helpen met een geïmproviseerd kamp of soort van tent te maken, dan kan hij daar ook in spelen.

We hebben hier al van een paar mensen een tijdje niets meer gehoord hé. Rien, Snowy, S.... Ellen en Belle hebben het héél druk.

'k heb deze morgen nog eens boven de pot gehangen... the good old memories kwamen weer naar boven, letterlijk en figuurlijk dan.
Bij J. heb ik dat vanaf 34 weken ook gehad.

Nans, komt B. nu vandaag al naar huis, of morgen ! Joepi, 't zit er al weer op.

O ja, tussen B. en J. gaat het tegenwoordig héél goed. Straks gaat hij nog een echt papa's kindje worden.
Nee, ik ben er wel héél blij om hoor. Sinds B. terug was ben ik noodgedwongen wat gas gaan terugpakken en heeft B. veel dingen overgenomen tijdens die 4 dagen dat we thuis waren vorige week, zoals ochtend- en avondritueel, hij heeft héél veel met hem buitengespeeld en geravot (uren voetballen en in 't gras rollebollen zijn nu ook niet meer aan mij besteed, ik kan enkel nog dienst doen als springkasteel ). En het heeft echt wel geholpen. Nu mag B. hem 's avonds zonder protest in zijn bed leggen, of er hem 's morgens zonder scène uithalen.
B. zelf is ook héél blij, want vroeger werd hij enkel maar afgewezen door J. ,en dat was ook niet leuk. Nu merkt hij dat hij beloond wordt voor alle moeite en is hij veel gemotiveerder om meer te doen met J.
Allée, 't gaat toch nog allemaal in orde komen tegen de bevalling.

tot later !
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:00
Sanne

Vero, veel plezier bij 't shoppen en zie dat je je schoenen niet te klein koopt hé
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:49
vero

Online Status
Sanne, ik ben gelukkig een van die vrouwen die gezegend is met voeten de niet opzwellen!
Ik heb absoluuut geen last van dat warm weer, integendeel, ik geniet er volle bak van.

Ik heb nu net de boeken uit de dozen gehaald en in de kast gezet. amai, moet nu wel effe zitten.
Nu nog het afwasmachine leegmaken en dan kan ik vertrekken.
Dan heb ik alle klusjes afgehandeld die ik wou afhandelen.

En dat gesprek van B straks zal wel goed verlopen. ze gaan nu idd niet meer afknappen hè?

En idd heel fijn dat het goed gekomen is tussen B en J! Dat buitenspelen en ochtend-avondritueel doet veel hè? Ik ben momenteel ook alleen goed als springkasteel en knuffelmama. En tegen een bal trappen kan ook nog net. maar om in t gras te gaan rollen: neen bedankt! Ah, en zandbak spelen! ik mag dan torens bouwen (emmerke zand omdraaien) en hij maakt die dan stuk.

bon, iets drinken en dan ribbedebie!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >