< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wie nog sinds sept 2007 aan het proberen zwanger worden?
09/05/2008 @ 07:26
ratje

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Als ik wist dat ik die vrouw niet kende en niemand anders van de familie kende haar ook niet, dan zou ik waarschijnlijk ook gezwegen hebben, maar 't was de bediende van de bank. Geloof me, ze durfde niet meer opkijken toen ik zo hard nee schudde.

Vanmorgen wakker geworden met zeurende buikpijn zoals ik elke maand heb in de tweede helft van mijn cyclus.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:03
jokske

das echt vervelend é, das nu maar 1 verhaal maar ik kom dat regelmatig tegen!
ik heb dan ook een ferme buik en maag...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:09
ratje

't was eigenlijk ook al de tweede keer. Mijn schoonbroer had het ook al eens gevraagd.

Maar ik vind het wel een goeie reden om wat op mijn eten te beginnen letten...

En Jokske, voel je al iets?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:04
jokske

voel nog niks hoor....
ik let al zo'n jaartje op mijn eten, ik eet heel gezond, al zeg ik het zelf...
Zwem elke week zo'n 1000 meter en fiets....en toch nog een pak overgewicht

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:14
Bokchietz

Het moet toch een beetje pijnlijk zijn als ze vragen of je zwanger bent en je bent het niet, maar zou het toch graag willen zijn.
Ik krijg nog steeds opmerkingen dat ik er toch aan zou mogen beginnen enzo. Ik vind dat ook niet zo fijn, maar ja ... ik probeer het me toch niet te veel aan te trekken.

Vandaag heb ik een echografie laten doen van de baarmoeder en eierstokken. Ik vroeg aan de mevrouw die het uitvoerde waarom dit tussen dag 2 en dag 5 van de menstruatie moest zijn. Ze antwoordde dat dit moest om na te gaan hoe het zat met de voorraad follikels aan beide kanten van de eierstokken. Bijvoorbeeld als er maar 2 in elke eierstok zouden zitten dan zou er (hormonale) stimulatie nodig zijn. En afhankelijk van het aantal kunnen ze ook de dosis bepalen. Als er 10 in elke eierstok zitten dan is er geen stimulatie nodig zijn. Bij mij zaten er 5 langs elke kant. Dus het was goed zei ze. Ik wel blij natuurlijk. Maar ja wat is er dan wel mis? Dat zullen we moeten afwachten hé.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:43
Elly

Jokske en Ratje: Ik begrijp wat jullie meegemaakt hebben. In Januari kwam mijn baas vragen of ik zwanger was. Hij vond mijn buik gegroeid.

Bokchietz: Toch goed dat dat al in orde is. Ik begrijp dat het vervelend is dat je nog niet weet wat er mis is maar het is al een begin.

Ik zit hier ook nog steeds te balen dat m'n doorgekomen zijn. Maandag was m'n vroeger buurmeisje bevallen en gisteren mailde ze foto's van haar kindje door. Ik kon het niet aan en ben beginnen huilen. Is dit nu een overdreven reactie of hebben jullie dit ook? Het is nu in onze vriendenkring een echte babyboom. De meeste ervan waren in de eerste twee rondes zwanger. Het is dan ook moeilijk voor me om er met hen over te praten. Ze begrijpen niet dat ik het moeilijk heb omdat het voor mij nu toch wel al lang begint te duren.

Ahoewel ik voor de moment eigenlijk nog niet mag klagen als ik zo die verhalen van op dit forum hoor. Gelukkig kan ik bij jullie m'n hart eens luchten.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:47
jokske

ben content dat ik niet de enige ben met zo'n verhaal van zwanger zijn....

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:17
ratje

Bokchietz, super dat het resultaat van de echo goed was! Hoop dat je snel weet wat er aan de had is hoor!.

Elly, nee tuurlijk is het geen overdreven reactie! Ik kan bij babyboom al emotioneel worden. De voorbije maanden hebben we hier ook een paar bevallingen gehad. En ja ik ben daar best wel jaloers op hoor, maar ik gun het iedereen vanharte (tot nu toe toch nog).

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:22
jokske

ratje,
heb weeral dat gelig verlies , dus we weten wat eraankomt hé!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 09:37
ratje

Helaas wel ja, ik heb het ook al gehad een paar dagen geleden... Ik vrees er dus ook voor.

Ze gunnen het ons precies niet hé...

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:58
jokske

tis erg,
wij wachten nu al zo lang...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 07:48
Elly

Jokske en ratje: Niet opgeven hé. Er zijn er die zwanger zijn en gelig verlies hebben rond hun nod.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:12
jokske

tja,

ik weet het niet, af en toe pijn in de onderbuik, was het is , ik weet het niet.... afwachten tot we zaterdag zijn

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 10:59
Bokchietz

Ratje en Joske,

Jullie zijn niet alleen hé. De moed zeker niet opgeven. Het is zoals Elly al schreef; het kan nog steeds hé. Zolang er geen bloed is, is het nog mogelijk.

Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. En tot nu toe nog geen enkele keer vergeten. Goed hé van mezelf. Ik kan er wel nog niets uit opmaken, het is nog te vroeg hé.

Ik duim nog voor iedereen!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:01
ratje

Bokchietz, wat goed! Voor mij is dat echt niet te doen, ik vergeet dat gewoon constant.

Ja weet het wel hoor, we zijn niet alleen, maar toch. Naar mate mijn nod dichterbij komt, word ik steeds ongeduldig.

Jokske hopelijk betekent het iets jouw buikpijn!

Ik voel niets speciaals, ook niet veel ongipijnen eigenlijk. Ben vooral stijf voor de moment, een deel van de vloer is zaterdag gevoegd in ons huis en vanmorgen moest ik alles nog eens goed gaan schuren. Hopelijk gaan de aansluitingen voor elektriciteit en water wat vlot, dan kunnen we volgende maand verhuizen!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:09
jokske

tja, hier nog steeds hetzelfde, niks nieuws te melden... wat witverlies maar niet echt veel...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:44
Elly

Ratje en jokske: Ik extra hard voor jullie hoor.

Ik twijfel een beetje aan m'n kans voor deze maand. Gisteren is mijn ma hier bij werken in de tuin gevallen en haar elleboog was uit de kom. Nu moet ze al zeker tot eind juni in de gips zitten.
Komt er nog eens bij dat mijn ma helemaal alleen is en nu niets kan doen. Ik moet s'morgens naar daar om haar te kleden en s'avonds komt ze bij ons eten en moet ik haar daarna weer naar huis voeren. Geen idee wanneer ik nog tijd ga vinden om te klussen als ik ook nog eens haar huishouden erbij moet nemen.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:14
ratje

Oei Elly, wat erg voor je moeder! Hopelijk herstelt ze snel. Hopelijk lukt het je ook om tussendoor nog even tijd te maken voor je man! Misschien kan hij lekker koken tegen dat je thuis komt, of je even masseren om je in the mood nog te brengen!

Ik verwacht mijn ergens tussen morgen en vrijdag! De gynae sprak van een cyclus van 33 dagen, dan zou mijn nod vrijdag zijn, maar gelijk zij ze toen, dat 2 weken geleden op vrijdag, het mijn laatste vruchtbare dag was, dus dan zou mijn nod donderdag zijn. Zelf dacht ik mijn ei gevoeld te hebben op de woensdag... Wat zijn we toch ingewikkeld!

Alleszins ik hou er rekening mee dat morgen op bezoek kunnen zijn.

[Laatst gewijzigd door ratje - 13/05/2008 @ 21:15] - Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:57
Bokchietz

Elly, dat is inderdaad minder goed nieuws. Maar misschien kan je wel de tips van ratje gebruiken. Ik duim in ieder geval dat je toch tijd vindt voor je man en niet te vermoeid bent.

Ratje en Joske, voor jullie duim ik ook dat de wegblijven.

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 12:44
ratje

Hoi,

Hier wordt het witverlies een beetje slijmerig, zullen onderweg zijn, ben ik van overtuigd. Daarom heb ik mij vanmiddag tegoed gedaan aan een goeie martino! En het heeft gesmaakt!

ratje

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >