< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
07/05/2008 @ 22:33
lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ben ik ook weer!!
He lieve meiden!

ik heb net snel even het een en ander gelezen en zie dat er wat felicitaties uitgedeeld kunnen worden!!!!!

Jacky GEFELICITEERD met de geboorte van Femi!!!!
Lisette GEFELICITEERD met de geboorte van Thomas!
Freaky GEFELICITEERD met de geboorte van Lotte (heeele mooie naam hihihi)

En cindy!!! wat ontzettend, super goed nieuws!!!!
Meissie het is je zo gegund!
Ik duim voor je dat alles goed gaat!!!
Geloof dat je volgende week naar de gyn mag voor een echo toch??!!

Met Ghislaine gaat het heel goed! Tuurlijk nog maar een fijn, klein poppeke maar dat komt vanzelf goed!
Ze weegt ondertussen al dik 4 kilo, en denk dat ze zo'n 54 cm is!
We zijn ook al verblijd met mooie lachjes en geluidjes!
Tis een echte kletstante net als haar zussen!
Het is een hele zware/spannende periode geweest voor ons allemaal en nu begint alles weer een beetje "normaal" te worden!

Ghislaine slaapt van 23:00-7:00 dus dat is al netjes!
Toen ze thuis kwam uit het ziekenhuis op 29 Januari woog ze 2360 gram en wilde ze echt om de 3 uur eten!

Eigenlijk is alles na haar geboorte in een stijgende lijn gegaan ze is niet echt ziek geweest en deed alles volgens "schema"

We genieten volop van onze 3 prinsesjes! maar moet eerlijk zeggen vind het ook wel zwaar hoor drie kinderen!!!

Ga eens even proberen een foto te plaatsen in mijn frofiel!!

Dikke knuffel voor jullie!!!

liefs lotte

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:42

Hoi meiden,

Ik ben nog steeds niet aan het bevallen hoor. Die kleine heeft echt nog geen zin! Heb vanmiddag met vriendinnen bij mij thuis afgesproken. Lekker kletsen en theeleuten.

pluisje: ik heb zelf gekregen, maar het gaat niet weg. De VK zei gisteren ook dat het waarschijnlijk ook niet meer weg zal gaan totdat ik ben bevallen, omdat aan het einde je weerstand zo laag is. Alle energie gaat naar de baby. Dus ik moet nog maar even een tijdje afzien, aangezien die kleine nog geen zin heeft om te komen.

Wat leuk dat je bent gaan zwemmen en dat zij het zo geweldig vond. Daar kan je dan echt helemaal van genieten he?

[Laatst gewijzigd door Marloes - 08/05/2008 @ 08:44] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:38
Lisette

Marloes inderdaad stom hoor van die foto. Zo die kleine van je heeft het wel leuk daarbinnen. Nou ja heel lang gaat het in ieder geval niet meer duren dat is wel een fijn vooruitzicht. Dus aan berg valt niet veel te doen? Nou ja dan weet ik dat ook weer.

Marijke een paspoort is inderdaad net zoiets als een identiteitskaart. Wat goed van je dat je hebt gekozen bij die psycholoog te blijven. Misschien helpt het gewoon die confrontatie aan te gaan. Het is immers je probleem en zo kan je dat meteen aangaan.

Pluisje berg is inderdaad zoiets ja. Maar begreep dus al van Marloes dat die pads niet helpen. Dus Aiko had ook al moeite met haar paspoortfoto. Wat een gedoe is dat hè. Hier mogen we niet lachen op de foto dus maar goed dat hij dat niet deed haha. Aiko is dus een lekker waterratje?

Lotte leuk dat je er weer even bent. Bedankt voor de felicitatie. Wat geweldig dat het zo goed gaat met Ghislaine. Een nare start, maar uiteindelijk een sterk dametje.

Gister nog even met het consultatiebureau besproken over zijn 7 voedingen. Die mogen er nu 6 worden. Hij krijgt nu dus 6 flessen van 135 cc. En vannacht heeft hij weer goed geslapen. Om kwart over 12 zijn laatste fles en om kwart voor 6 pas weer een fles. Dus een hele vooruitgang moet ik zeggen.

[Laatst gewijzigd door Lisette - 08/05/2008 @ 12:41] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:23

lisette: bij Anouk werkte veel dingen niet tegen de berg, maar misschien bij jouw kleine wel hoor. Misschien heb ik wel een uitzonderingskindje

ooh lekker je hebt dus een beetje kunnen doorslapen.

[Laatst gewijzigd door Marloes - 08/05/2008 @ 21:24] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 22:15
Jacky

Lotte, wat leuk weer wat van je te horen! Super zeg dat Ghislaine het zo goed doet. En wat een leuke foto's op je profiel! Ik vind het ook zwaar hoor met 3 kids, het is echt een hele omschakeling.

Lisette, wat belachelijk zeg met die pasfoto's, dat belooft nog wat voor ons want wij moeten binnenkort ook 'n paspoort voor Femi aanvragen. Zie er nu al tegenop om pasfoto's te moeten maken.

Cindy, ik snap heel goed dat je het moeilijk hebt nu. Het is ook zo dubbel; Zara is niet te vervangen, maar tegelijkertijd wil je zo graag een kindje in je armen sluiten. Het wordt een spannende tijd, maar ga ervoor meid!!!

Marijke, ik zou me niet echt prettig voelen bij een zwangere psychologe. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

Pluisje, heerlijk toch dat Aiko water zo fijn vindt. Wij hebben ook 2 echte zwemfreakjes en als ik kijk hoe fijn Femi het badderen vindt, denk ik dat we er gauw een derde bij hebben.

Marloes, sneu dat de infectie niet weg wil gaan, ik had dit in week 39, maar met een kuurtje Canesten was het binnen een dag of 5 weg. Femi is met 40w6d geboren, dus was er mooi op tijd van af. Ik wens je in elk geval heel veel succes tijdens de bevalling en hoop dat het niet al te lang meer zal duren.

Groetjes Jacky, Isis, Youri & Femi

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 07:46

jacky: Dank je.

ik ben helaas allergies voor canasten. Ik heb nu echt een super licht middeltje en tja dat wil niet echt werken.

Hier nog steeds geen symptonen dat ik ga bevallen hoor. Moet nog geduld hebben! Zou wel goed uitkomen als de kleine van het weekend komt. Mijn vriend heeft sinds kort een eigen zaak en moet daar veel tijd in stoppen, dus een weekend bevalling komt beter uit dan doordeweeks. hij heeft gisteravond ook even tegen mijn buik staan praten dat de kleine van het weekend eruit mag komen. Hahaha...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:39
cindy

Lotte...ben blij te horen dat alles prima is met kleine Ghislaine, een sterk meisje is het

Ik heb gisteren via internet een angelsound besteld, bij Zara had ik dat niet gedaan maar nu wil ik dat toestel echt wel. Zo kan ik vanaf 12 weken toch luisteren naar het hartje van mijn beebje

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:17

cindy: wat leuk dat je die besteld hebt. Dat lijkt me echt een geweldig apparaat! Hoe voel je je verder?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:45
cindy

Hey Marloes,ben je nou nog niet bevallen??!!
Is het niet moeilijk nu voor jou, zo hoogzwanger en dan met die warmte

Met mij gaat het goed. Vermits ik (nog) geen kwaaltjes heb hé!!! Eigenlijk wel grappig, sinds ik vorige week vrijdag de zwangerschapstest deed en dus wist dat ik zwanger was heeft mijn man al alle dagen last gehad van zijn maag en darmen. Hij zegt dat hij nu de zwangerschapskwaaltjes heeft,hahaha....

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:03

cindy: hahaha... wel lekker dat je (nog) geen kwaaltjes hebt hoor. Misschien krijg je ze ook niet. Dat zou helemaal lekker zijn.

Nee helaas nog steeds niet bevallen... Ik doe 's nachts geen oog dicht bijna van de warmte . tot twee keer toe wakkeer geworden en zeker een uur wakkeer gelegen tot ik weer in slaap viel. Kreeg ook 's nachts spontaan een bloedneus, had ik met Anouk ook. Zal misschien ook wel van de warmte zijn.

Overdag red ik me nog wel redelijk met de warmte gelukkig, ga niet in de zon zitten want dat is me gewoon echt te warm!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:50
pluisje79

lotte: sterke meid is dochter van jullie!

Cindy: hahaha, jij niets en ocharme je ventje 'zwangerschapskwaaltjes'. Hopelijk blijf je ervan gespaard. Zou leuk zijn! Kun je er een beetje van genieten nu je weer zwanger bent? En weet grote zus het al?

Heb net 'den boven' schoongemaakt. Gisteren 'den beneden' omdat de poetshulp afgelopen week vooral de strijk had gedaan. Zweten, zweten, zweten!! En nu ik weer effe rustig neerzit, roept Naman weer naar mama...

xxx

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:58
cindy

Pluisje....Naomi weet het ook al. Ze was heel blij en ze is ervan overtuigd dat het deze keer een jongen zal zijn....we zullen wel zien hé
Binnen 6 weken weet ik het geslacht met zekerheid als ik een vlokkentest heb laten doen.

[Laatst gewijzigd door cindy - 09/05/2008 @ 12:03] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:23
Lisette

Lotte had de foto's nog niet gezien, maar heb nu even gekeken. Wat is je meisje alweer groot geworden zeg. Leuke foto's hoor.

Marloes ik kan die pads wel eens gaan proberen. Zag ze gister staan best prijzig zeg pfff. Ja echt geweldig dat Thomas ons nu wat meer nachtrust geeft. Echt geweldig die voeding. En poep jij die kleine er nou eens uit joh. We willen dat moppie nou wel eens zien.

Jacky zeker maak je borst maar nat hoor. Wat een ramp zeg. En dan met dat warme weer. Echt het zweet liep over mijn lichaam haha.

Pluisje het is veel hè allemaal. Ik heb geen poetshulp dus moet het helaas zelf doen, maar krijg vaak geen tijd van Thomas.

Cindy heel eerlijk gezegd denk ik ook dat dit een jongen is. Krijg echt een jongens gevoel bij jou kindje haha. Zou wel leuk zijn hoor. En misschien ook makkelijker voor de acceptatie. Je kan hem dan nooit met Zara gaan vergelijken. Met een meisje heb je dat misschien wel. Dat je meer aan haar moet denken. Weet niet zeg ook maar wat. Wel goed dat je dit keer je man de kwaaltjes voor zijn rekening hebt laten nemen. Dat is een goeie zet van je. Die angelsound is erg leuk, maar ga nooit te veel van dat hartje uit het is alleen voor de lol. Je gaat dus weer een vlokkentest doen? Ik zou het zelf niet zo aandurven. Zeker na wat er met Zara is gebeurd. Die was immers ook prima met de test en dan komt er zo'n rotbacterie langs.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:30
cindy

Lisette...er kan altijd iets mislopen op eender welk moment van de zwangerschap. Je kan zelfs je kindje verliezen terwijl je bevalt dus garanties heb je nooit hé.
Op mijn leeftijd is het toch wel aan te raden om bijkomende testen te laten doen om te zien of het babytje gezond is, mijn gyne staat daar volledig achter.
En wat er met Zara gebeurd is heeft niks met de vlokkentest te maken hé,zij is ziek geworden door een bacterie die ik binnengekregen heb.

[Laatst gewijzigd door cindy - 09/05/2008 @ 12:32] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:45

lisette: hahaha ik ga mijn best doen, heb al een paar keer mijn buik toegesproken. Maar het is een eigenwijsje. Lekker warm binnen.

pluisje: het is ook eigenlijk te warm om dat soort dingen te doen Ik ga zo ook wat doen hoor, moet toch echt even strijken en stofzuigen...

cindy: ben heel benieuwd of je dochter gelijk heeft!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:19
Rosie

Online Status Bekijk profiel
Heb weer even snel gelezen:

Lisette wat naar dat Thomas zo spuugde! Ik ben er erg bekend mee. Met de dikkere voeding is het inderdaad een stuk beter, alleen sinds het rotavirus kunnen we hem alleen nog maar soya geven en dat is heel dun dat het er vaak weer uitloopt.
Bij mij wisten ze dat Jayden reflux had omdat hij zoveel spuugde en op een gegeven moment rook zijn spuug zuur en huilde hij heel hard nadat hij gespuugt had. Ook als hij plat in zijn bedje lag hoorde ik hem constant "slikken"
Hij sliep dan ook verdomde weinig in het begin, omdat hij continue voeding terugkreeg. Hij had dus verborgen en gewone reflux.
dat was dus voeding die terug liep. Op een gegeven moment was dat gewoon niets meer en niets minder dan brandend maagzuur. Waardoor hij krijsend wakker werd en pijn had met drinken, waarschijnlijk een geiiriteerde of ontstoken slokdarm door het maagzuur.
Sinds de Losec gaat het beter, maar af en toe heeft hij er weer veel last van. Daarom is de dosis nu verhoogd.
helaas heeft Jayden een trauma van drinken en verloopt dat nu allemaal heel erg moeizaan.
Jayden heeft ook berg gehad, werkelijk NIETS hielp. Op een dag hebben we hem maar kaalgeschoren en smeren we zijn hoofd in met zwitsal Oliegel (bergpads hielpen voor geen meter!!)
Sindsdien is het weg.
Hij had ook zo`n lang haar, we kwamen er gewoon niet bij en hij had zo`n jeuk dat hij zijn hoofd tot bloedens toe openkrabte.

Cindy kan je een beetje genieten? Ik vond de Angelsound geweldig en kon vanaf 9 weken en 4 dagen luisteren naar Jayden!! Moest dan wel heel goed zoeken, hard duwen en veel geduld, soms wel een half uur voordat ik hem vond.
Geweldige ervaring.

Marloes heel veel sterkte met de laatste loodjes en veel succes met de bevalling!!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:58

rosie: bedankt

jeetje arme jayden, ik hoop dat hij er snel helemaal vanaf is zeg. Zo;n kleintje snapt er natuurlijk ook helemaal niks van.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:05
Lisette

Cindy ik weet dat het door die bacterie kwam hoor. Dat zei ik toch ook. Ze was helemaal gezond kwam uit de test en dan die rotbacterie die erbij kwam. Daarom bedoel ik dan kan het helemaal in orde zijn na de test, maar je weet nooit wat er allemaal gebeurd. Ik vind die vlokkentesten altijd een beetje eng. Dus ik zou er minder snel voor kiezen denk ik. Maar ik begrijp wel waarom je het doet hoor daar niet van. Nou ik duim echt dat je een mooi resultaat krijgt. Wanneer krijg je ook alweer je echo? Ben zo benieuwd.

Marloes een pets op de billen die kleine van je. Of even een duwtje op de billen misschien is dat al genoeg haha.

Rosie goh dat is wel heel wat geweest voor dat knulletje van je. Wist niet hoe dat zat met dat reflux. Weet alleen dat ik iedereen erover hoor dus daarom vroeg ik me af hoe ze dat zien. Ik moet zeggen met de nieuwe voeding loopt er niets meer terug en is Thomas een super tevreden mannetje. Hij slaapt goed en is super lief. Er loopt niets meer langs zijn kinnetje met eten of erna. Maagzuur heeft hij ook niet echt last meer van. Echt geweldig. Ik weet zelf hoe erg dat is dat maagzuur. Heb er 6 maanden mee gelopen dankzij Thomas. Snap ook goed dat Jayden eten nu eng vindt. Het is echt vreselijk. Arm manneke. Dus jij hebt ook niet echt goede ervaringen met die bergpads. Ik ga morgen eens met olie proberen. Ik ben zo'n tut met dingen. Ben bang dat ik hem pijn doe ofzo hihi.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:34
cindy

Lisette..ik weet wat je bedoelt hoor en ik respecteer en begrijp je gevoel over die vlokkentest.
Pfffft, ik voel me psychisch echt niet ok, mijn hormonen spelen op....ik heb een heel kort lontje,huil voor alles en niks en zit met een dubbel moederdag-gevoel voor zondag.
Ik geloof stilletjes dat dit nieuwe leven in mijn buik een geschenk van Zara is voor haar mama...
Ik heb zojuist op het engeltjes-topic een mooi gedichtje gelezen voor alle engelmama's en ik wil dit effe met jullie delen, vind het zo mooi en tegelijkertijd zo triest.

ik heb een lieve mama
maar ze kan helaas niet bij me zijn
ze moest zonder mij weer verder
en dat doet haar toch zo n pijn

mijn mama is zo flink
dat is wat men zegt
maar ik kan haar horen huilen
s avonds stilletjes in bed

ik zie hoe ze s nachts wakker ligt
en zachtjes pak ik haar hand
ze weet niet dat ik bij haar ben
maar we hebben een sterke band

over haar schouder kijk ik mee
ik deel in haar vreugde en pijn
en ik wil het allerliefste
dat ze weer gelukkig kan zijn

ik zal haar nooit verlaten
ik blijf altijd dicht bij haar
ik zal over haar waken
wij horen bij elkaar......

[Laatst gewijzigd door cindy - 09/05/2008 @ 20:35] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:45
lotte

cindy wat een ontzettend mooi, ontroerend gedicht!
krijg er helemaal kippevel van!

weet zeker dat zara meekijkt van boven en goed over jou en het beebje in je buik waakt!

probeer vertrouwen te hebben!

liefs lotte

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >