Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 09:09 ann | Toch nog even blijven ... Ik hoop echt dat het nog goed komt en dat het geen herhaling van januari wordt, dus ik heb jullie steun effe meer dan nodig!!! Zaterdag of ten laatste zondag test ik opnieuw in de hoop dan een duidelijke streep te krijgen... ![]() |
| 08/05/2008 @ 10:03 ann | Ik was eerst ook van plan om dit keer niks te doen, maar ik ben al van mening veranderd en ik ga toch bloed laten prikken zodra ik een duidelijke streep krijg, en dan nog eens een paar dagen later. Ik wil een mooie stijging zien dit keer. Anders ga ik echt niet gerust zijn. (En het duur toch lang tot die eerste echo he...) En als dan toch het mis is, weet ik het liever op voorhand... Ik hoop van harte dat het goed gaat voor je!!!! ![]() ![]() |
| 08/05/2008 @ 10:04 ann | Laatste smiley moest natuurlijk zijn ipv ! |
| 08/05/2008 @ 13:20 ann | @Pooh: wat goed dat je zo'n leuke dag had met de verjaardag van Jonathan!!! Super, hoe bewust ze dat al meemaken he! Lubbe zegt ook nog altijd dat hij "tweeeee jaar" (uiteraard met een rollende Gentse R) is ![]() Maar wat is die daddy doos nu eigenlijk??? Nessie: nog geen nieuws??? ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

echt rot
mag zijn voor je moederdag, zou idd de allermooiste cadeau zijn!

... Ik hoop echt dat het nog goed komt en dat het geen herhaling van januari wordt, dus ik heb jullie steun effe meer dan nodig!!! Zaterdag of ten laatste zondag test ik opnieuw in de hoop dan een duidelijke streep te krijgen... 
...
Hoop dat alles goed mag blijven gaan!!! Begrijpelijk dat je je zorgen maakt na alle gebeurtenissen. Hopelijk snel nieuws!!

Kelly