< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!
08/05/2008 @ 11:14
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hey Keun

Ik had niet door dat het voor jou ook al zo spannend was! Misschien omdat er ontpilling bij je banner staat. Wij ginger er nog niet echt voor mijn eerste cyclus (wegens ontpillen). Ik moet wel toegeven dat ik vorige maand wel nuvaring gebruikt heb (omdat het ernaar uitzag dat het nog wel even kon duren met die cmv) en deze maand zijn we er toch gewoon voor gegaan hoor (geen ontpilling meer!)

Ik ben ook benieuwd. Misschien is mijn cyclus ook wel wat ontregeld door die ring vorige maand. 't Was toen ook een korte cyclus (begonnen met ring op D1 van de menstruatie (die door de hormonen meteen weer stilviel nadat ik de ring inbracht) en na drie weken eruit en meteen veel menstruatie. Misschien moet mijn lichaam nu wat compenseren met een langere cyclus. Deze morgen zag ik echt heeeeeel vaag iets op mijn test, maar ik probeer nu te wachten tot zaterdag of zondag om nog eens een testje te wagen. En jij???

@Mel: Ik heb zo de indruk dat het gesprek dan wel meegevallen is he?!? Je klinkt in elk geval content dat het nu meteen aangepakt wordt en dat er vooruitzicht is op een
! Laat maar weten wanneer we onze op volle kracht mogen laten draaien voor je!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:50
Marylene

Ik ben terug. Meiden het is er 1tje, en we hebben het hardje keihard zien kloppen. Het ziet er allemaal heel goed uit. Wel ben ik minder ver... Nu zou ik 6w3d zijn, binnen 3weken moet ik opnieuw gaan voor mijn volgende echo. Dan word er een nekplooi meeting gedaan. Het ziet er allemaal goed uit en ik ben super content en mijn ventje ook. Nu gaan we wat eten en dan gaan shoppen.

Groetjes en dikke knuf xxx

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 15:31
Ann

Wat leuk Marylène dat alles goed was! Proficiat!!! En binnen drie weken alweer een echo! Tof!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:28
mel

marylene proficiat, je kan gaan genieten

nu is het afwachten op mijn regels hé, hopelijk geen cyclus van 70 dagen of zo, ik weet wel niet of ik dit moet zeggen op mijn werk of niet, ik werk in 3 ploegen dus echo's enzo zal geen probleem zijn maar ik heb al gehoord dat na de PU sommigen een week thuis zijn, ik heb redelijk zwaar werk dus zal mijn rust nodig hebben denk ik, vind het wel spijtig dat we geen kinderen kunnen krijgen op de gewone manier maar daar valt er toch niks aan te doen dus ik probeer positief te blijven

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 18:11
Keun

Online Status Bekijk profiel
Ann, inderdaad er staat ontpilling, maar je kan nooit niet weten he.
Ik heb het gevoel dat ik als zovelen ben die altijd een regelmatige cyclus heb en nu plots niet meer...goh jah

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:03
Ann

@Keun: know the feeling... Ik begin er ook voor te vrezen dat mijn cylcus net nu gek begint te doen! Stom, tot nu toe had ik altijd netjes 27 dagen, ook voor mijn zoontje... Pffff...

@Mel: Ik duim voor een korte cyclus hoor, dat je snel vooruit kan En voor de rest zal het afwachten zijn zeker? Misschien valt het voor jou allemaal nog wel mee en hoef je het niet per se te vertellen op het werk. Of vinden ze het helemaal niet erg!

[Laatst gewijzigd door Ann - 08/05/2008 @ 21:05] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:47
svb81

hey

Marylène, wat een geweldig nieuws . héhé, het wordt afwachten of het een oudejaarskindje of een nieuwjaarskindje wordt

Mel, ik voor een normale cyclus!!

Hier nog nikske te zien, maar ik verwacht ze wel hoor, zo voelt het toch aan.

Ben me gisteren nog even gaan uitleven met sporten, heeft me wel deugd gedaan . Dat leidt de gedachten toch af hé.
Kvraag me af hoe lang je nog mag sporten als je zwanger bent???

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:12
lauie

Hallo allemaal,

svbj81, je mag best lang door sporten hoor, tot zolang je het aan kunt. Buikspieren mag alleen de eerste drie maanden nog en daarna niet meer.

Marylene, gefeliciteerd! Ik ben echt heel blij voor je, en fijn dat alles het goed deed!

hier net terug van de gyn, heb de stempel PCO gekregen. Dacht het al maar het kwam toch even hard aan. Nu moet mijn ventje zijn zaad inleveren en moeten we over twee weken terug komen om te kijken hoe we verder gaan.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:14
svb81

Ow lauie , wat erg... Wat gaat er nu gebeuren?? Met medicatie of zo?

Ow, 3 maand maar . Ik vraag het omdat het om een verdedigingssport gaat. En volgens mijn vriend kun je dat lang blijven doen omdat het niet om full contact gaat ...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:24
Marylene

Hey Lauie, ik heb ergens anders ook al gereageerd. Maar echt meid geloof me het komt echt goed. PCO is niet het einde van de wereld. Maar ik heb ook wel moeten slikken toen ze het mij vertelden. Nu ik keihard dat het staaltje van goede kwaliteit is en dan zou het wel eens vlug raak kunnen zijn.

Ik denk aan je meid

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:00
mel

lauie het verdict PCO kwam bij mij ook hard aan maar er is iets aan te doen hoor, ik heb 9 maanden clomid genomen en had elke keer een mooie eisprong, veel succes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:47
Jelana

Lauie, wat pech zeg. Maar er is gelukkig al iets voor gevonden! De hoop niet opgeven en blijven klussen de wonderen zijn de wereld ook nog niet uit!! Maar ik begrijp dat dit hard aankomt.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 01:07
lauie

Hallo,

svb81, ze gaan nu mijn ventje zijn zaad testen en als dit goed is moeten we nog een aantal maanden door proberen omdat ik op zich niet hele lange cyclussen heb. Is het slecht dan gaat hij andere opties geven.

Het ging vandaag al wel beter. Mijn vriend heeft alle mogelijke behandelingen eens op een rij gezet en is heel hoopvol. Hij denkt zelf ook dat hij superzaad heeft (dat kan nog een behoorlijke teleurstelling worden) en gaat er vanuit dat alles goed komt. De behandelingen lijken we geen pretje, vanwege alle hormonen enzo (ben eigenlijk niet zo van de medicijnen) maar ik zal ze allemaal doorlopen als het moet.

groetjes lauie

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 01:09
lauie

o hier nog eens het lijstje

Lauie- 22- NL- 1ste kindje- NOD ?- gyn 23 mei
Snuitje-23-B- 1ste kindje - NOD 24 mei (ALS cyclus 27 dgn is?) - gyn 16 mei
mel- 24- B- 1ste kindje- NOD?- gyne 7 mei

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:09
Ann

@Lauie: hopelijk zijn de zwemmertjes prima en lukt het alsnog natuurlijk.

Nou, deze morgen dus opnieuw getest. Weer een licht streepje

Ik begin er echt voor te vrezen hoor... Het wordt precies een herhaling van januari. Ik maak toch een banner aan, want een streep is een streep. Maar 't is met gemengde gevoelens. Dinsdag probeer ik bij de dokter te geraken.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 09:52
Keun

mjah kan je wel begrijpen maar voor hetzelfste zijn gewoon u waarden nog niet hoog genoeg he meid!

Geef de moed niet op

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:10

Ann ik duim voor je !

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:50
Ann

Dank jullie voor het duimen (het mag natuurlijk nog even blijven duren he, alle beetjes helpen). Ben momenteel weer iets positiever ingesteld, al zit ik zeker nog niet op een wolkje van geluk. Nog even afwachten!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 14:03
Keun

wnr ga je naar de dokter ann voor te testen ?

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:17
Ann

@Keun: afhankelijk van de dikte van het streepje morgenvroeg, ga ik ofwel overdag bellen voor een afspraak 's avonds (als ik er redelijk gerust in ben en vooruitgang zie), ofwel morgen verlof nemen en dan proberen overdag te gaan (als het weer een flut streepje is). Als ik in het laatste geval moet bellen vanaf het werk om een afspraak te maken, zou ik alweer de hele dag zitten te snotteren achter mijn bureau (had ik in januari ook - toen was ik zo dwaas of naief geweest om te bellen vanaf het werk voor mijn uitslag van hcg en dat bleek toen niet goed te zijn...)

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >