Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 15:31 Ann ![]() | Wat leuk Marylène dat alles goed was! Proficiat!!! En binnen drie weken alweer een echo! Tof!!! |
| 09/05/2008 @ 14:00 mel ![]() | lauie het verdict PCO kwam bij mij ook hard aan maar er is iets aan te doen hoor, ik heb 9 maanden clomid genomen en had elke keer een mooie eisprong, veel succes |
| 11/05/2008 @ 09:52 Keun ![]() | mjah kan je wel begrijpen maar voor hetzelfste zijn gewoon u waarden nog niet hoog genoeg he meid! Geef de moed niet op ![]() |
11/05/2008 @ 13:10 ![]() | Ann ik duim voor je ! |
| 12/05/2008 @ 14:03 Keun ![]() | wnr ga je naar de dokter ann voor te testen ? |
< vorige pagina | volgende pagina >

We geven niet op: we gaan voor een kindje in 2009!

! Laat maar weten wanneer we onze 

, ik weet wel niet of ik dit moet zeggen op mijn werk of niet, ik werk in 3 ploegen dus echo's enzo zal geen probleem zijn maar ik heb al gehoord dat na de PU sommigen een week thuis zijn, ik heb redelijk zwaar werk dus zal mijn rust nodig hebben denk ik, vind het wel spijtig dat we geen kinderen kunnen krijgen op de gewone manier maar daar valt er toch niks aan te doen dus ik probeer positief te blijven
. héhé, het wordt afwachten of het een oudejaarskindje of een nieuwjaarskindje wordt
, wat erg... Wat gaat er nu gebeuren?? Met medicatie of zo?
. Ik vraag het omdat het om een verdedigingssport gaat. En volgens mijn vriend kun je dat lang blijven doen omdat het niet om full contact gaat ...