Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 09:38 Vlokje | Awel Marijke, eergisteren heb ik telefoon gekregen van 't Klavertje op het Jeugdplein dat ze toch een plaatsje voor mij zouden hebben. Dat is op 250 m van mijn deur, dus ik kan te voet gaan, openingsuren zijn van 7 tot 18.30u dus ik zou het kindje zowel kunnen wegbrengen als gaan ophalen indien nodig en de bijdrage is gebaseerd op ons loon. Lijkt me ideaal dus. Ik mag de 16de gaan kijken en dan kan ik beslissen. Iemand van jullie ervaring met dit kinderdagverblijf? |
| 09/05/2008 @ 12:27 Kristien | Marijke, dan zijn wij bijna buren: ik woon in de Wielewaallaan. Vlokje, welkom! Ik had je topicje nog niet gezien ![]() Petra, 't was precies leuk in Barcelona! Verzorg jezelf goed met de BI. Groetjes, Kristien |
| 09/05/2008 @ 20:01 Saskia | hallo Vlokje, Ik ben Saskia de mama van 2 zoontjes Yannick 6 jaar en Jarno 3 jaar. U vroeg of er mensen waren die ervaring hadden met de kinderkribbe het klavertje. Mijn 2 zoontjes zijn daar naar de kribbe geweest en ik kan u zeggen dat dit zeker aan te raden is. Wij waren er ontzettend, ,alé meer zelfs, tevreden van. Allemaal proffessionele en super lieve mensen die daar werken. Trouwens doet er mij ook ineens aan denken dat ik met Jarno nog eens moet langsgaan. Hij gaat van na kerstmis naar school en ze hadden mij gevraagd van nog eens langs te gaan wanneer hij naar school gaat. ECHT EEN AANRADER. Moest ik ooit aan een derde denken zou ik daar zeker terug gaan maar die kans is heeeeeeel klein, eigenlijk zo goed als nihil dat dat derde er ooit komt. Ahzeg Peggy proficiat aan Liam hé, wel een beete laat maar liever laat dan nooit zeggen ze toch ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Mama's gezocht omgeving Leuven!

kzeg er eigelijk niet nee op zenne want eet het ook graag.en het weer valt goed mee dus het word gezellig.
kga mijn bedje in. slaapwel.
. gisterenavond dan naar k&g en daar maakte de verpleegster dezelfde opmerking. Tja ik zal er dan wel hoogzwanger uitzien zeker
) en ,ik schat tussen de 80 en 85 cm...