Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 08/05/2008 @ 16:09 SMDJ ![]() | hey iedereen inderdaad als je de baby vast hebt isn de rest onbelangrijk he iris welkom en al 2 jaar bezig , hopelijk lukt het jullie snel he inderdaad genieten doe ik wel ze |
| 10/05/2008 @ 15:24 SMDJ ![]() | hey snuitje super ![]() ![]() |
| 11/05/2008 @ 14:09 | Hoi hoi, Wat een heerlijk weer is het, geniet ervan. Het duurde bij mij al 1,5 jaar voordat die pil een beetje uit mn lijf was en ik weer een wat regelmatigere cyclus kreeg. We wilde de MMM eigenlijk zo lang mogelijk uitstellen, maar goed op een gegeven moment ga je toch twijfelen en wil je weten waarom je niet zwanger (kan) worden. Dus in Januari de stap naar de HA gezet en toen ging het eigenlijk allemaal heel vlot. De man hoeft natuurlijk alleen zijn zaadjes te laten nakijken, maar ik heb verschillende onderzoeken gehad. Enkel de HSG vond ik erg vervelend, die heb ik afgelopen vrijdag gehad. Uitslagen zijn allemaal goed, dus we gaan gewoon 'vrolijk' door. Ik ben niet echt jaloers als ik vrouwen met een zwangere buikje zie, ik hoop alleen dat ik over niet al te lange tijd ook zo'n mag hebben.We houden de moed erin, alles is goed en we moeten gewoon zwanger kunnen worden dus daar hebben we goede hoop op. Ik zal voor mezelf en voor jou, Snuitje, duimen dat ook wij snel aan de beurt mogen zijn!! Lieve groetjes, Iris ![]() |
| 11/05/2008 @ 21:28 | Hey iedereen, Alles goed?? Heb net vernomen dat iemand van hier op t forum die vlakbij woont en even ver is als ik al enkele weken bevallen is! Een meisje, ze moet wel nog sowieso tot einde juli in de couveuse blijven... Ik vond het wel erg hoor en ik was heel dankbaar dat mijn kleintje nog steeds goed in t buikje zit! @Anke: Hoe loopt t bij jouw? Hier loopt alles goed, alleen voel ik me net een vrouw van 80 jaar... Vandaag gaan winkelen en enkele oudjes staken me zo voorbij ![]() @SMDJ: Amai, jij moet lang doorwerken! Ik werk nog tot 4 juli en dan ga ik genieten van mn laatste weken... En ik denk dat ik vanaf volgende maand al 4/5 ga werken... @Snuitje: Ik vond de temperatuur methode heel efficiënt, heb het zelfs eens gecontroleerd met een ovu-testje en kijk waar ik nu sta! Dus... deze maand jouw beurt he @Iris: Amai, chapeau dat jij er zo positief onder blijft na al die tijd... Mensen als jij verdienen het! Veel succes! Groetjes, Lieke |
| 11/05/2008 @ 23:30 Anke ![]() | Lieke, hier gaat het goed!! Voel me idd ook een oud mens zo nu en dan. Alles kost nu echt veel energie, ik kan niet eens normaal bukken, die buik zit echt in de weg. Haha, mijn mannetje en ik zijn gister 1,5 uur met de kano weggeweest bij ons in de buurt. Rondom onze woning is alleen maar water en je kan straks als alles open is echt een leuke ronde varen. Maar nu moest je nog een paar keer "overstappen", dus kano uit, kade over en weer erin, maar die kano uitstappen..... pfffffff!!!!!! Nou ja, we hebben het gered. En je bed uit, het zit allemaal niet echt lekker meer, en je moet jezelf echt uit bed laten rollen. Verder klaag ik helemaal niet hoor!! Voel me echt TOP!! Jij gaat iets later met verlof dan ik, ik werk alleen de maand juni nog, heerlijk vooruitzicht! Snuitje, ik kan alleen maar hopen en duimen dat je lichaam gewoon gelijk heeft. Meid, wat zou dat super fantastisch zijn. Ik ben zelfs geneigd om het hier voor je te gaan vieren!!! Morgenochtend vertrekken we voor 5 dagen naar Duitsland, dus ik ben er even niet. Van het weekend ook de kamer verder afgemaakt, althans de grote dingen. Badje moet nog komen. Maar de gordijnen hangen, de wieg staat opgemaakt en wel klaar voor de kleine. M'n moeder kreeg gewoon tranen in haar ogen, wel lief. En het is nog mooier dan ik had durven hopen. De aankleding verder aan de muren komt nog, maar toch een eerste indruk voor jullie. Zie profiel, en anders:(klik beneden op de link, kan geen foto's meer toevoegen) http://ankew.hyves.nl/a...6603413/Babykamer/Kus_/ |
| 13/05/2008 @ 12:58 | Hoi hoi, Ik heb het ook geprobeerd die temperatuurmethode, maar ik vergeet het weleens en ik werk onregelmatige diensten dus is het ook lastig om het steeds op hetzelfde tijdstip te doen. Heb wel gelezen dat het afhangt van hoe en hoelang je slaapt (geslapen hebt), hoe je weerstand is... Bij mij kon ik er geen wijs uit haha... @Snuitje: Hij is nog niet verder doorgezakt naar 36.0, misschien was het één dag? Laten we hopen dat je wel gewoon je eisprong hebt gehad. @Anke: Prettige vakantie! Ik vroeg me af of dit een Belgische site was, soms aan het taalgebruik/dialect te lezen dacht ik dat. Kom zelf trouwens uit Rotterdam, Nederland. Mijn vriend en ik gaan 10-10-08 trouwen, vandaag krijgen we de proefdruk van de trouwkaart.. spannend spannend! Lieve groetjes, Iris |
18/05/2008 @ 16:34 ![]() | ben nu al 2 dagen keihard aant werken in ons huis, proberen niet na te denken en bezig te blijven... gaat behoorlijk met me dus. |
| 19/05/2008 @ 18:48 SMDJ ![]() | hey snuitje ![]() ![]() ![]() |
| 20/05/2008 @ 17:14 | Hoi hoi, He Snuitje, geen goed nieuws zeg! Niet wat je gehoopt en verwacht had. Gelukkig heb je goed met je man kunnen praten, dat is toch wel erg belangrijk in zo'n periode en zeker als het allemaal niet gaat zoals je had gehoopt. Hopelijk gaat het straks met de Clomid wel lukken, maar zoals je zegt; je wilt gewoon dat je lijf het zelf doet en niet met hulp van anderen/medicijnen. Aan de andere kant, als jullie zo een kindje mogen verwelkomen is het toch voor een heel goed doel ;) Als het bij ons ook ooit zover moet komen (wat we uiteraard niet hopen) dan wil mijn vriend ook absoluut geen adoptie. Ik zou er nog wel over na willen denken, maar als één van beiden het niet ziet zitten houdt het op. En ik denk dat ik daar wel vrede (op den duur) mee kan hebben. Dan gaan we een mooi leven met zn tweetjes tegemoet en de dingen doen die je met kinderen niet zo snel zal ondernemen (verre, lange reizen maken). Maar ja dat zeg ik nu... we zien het allemaal wel! Liefs Iris |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie wil er ook gaan voor een 1e kindje?

mag hebben.
geen eisprong?
Daarvoor was het 36.1 of 36.0 dus zo laag is em wel niet gezakt...
naartschijnt moet je temp stijgen bij je eisprong en dan gedurende 14 dagen hoog blijven (liefst zelfs langer, als temp niet zakt bij je nod, dan kan je zwanger zijn...)