< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?
16/05/2008 @ 16:25
Leen

Online Status
Pien, ik neem anders een doos soep uit mijn vriezer mee, dat kan wel geen kwaad, dan ontdooit die al wat. breng voor Y. mss nog een bledi chefke mee dan

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:26
vero

Online Status
rien, ik heb dat vooral 's morgens als hij is wat langer slaapt. dus da's perfect normaal!

ja, t was ni echt mijn fout zenne dat ze is beginnen huilen. t was eigenlijk doordat een andere collega iets had gezegd. en ik zat er ineens tussen. het conflict is eigenlijk tussen die twee.

ik ga hier ook rap nog is wat opruimen. ga een week bijna niet aan mijn buro zijn. Seminarie begeleiden volgende week. Wine & dine all week.... pfff lange dagen. ga stikkapot zijn.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:35
Leen

Online Status
zware vooruitzichten Vero, precies wel leuke job die jij daar hebt zeg.
rust maar goed dit weekend dan.

ik ga hier ook afronden, wil gewoon al naar huis om naar mijn prinsesje te kunnen vertrekken.

en morgen eindelijk date, joepie joepie jee

daaaag

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 16:55
Nancy78

Online Status
ooooh vero,dan gaan we je veel moeten missen volgende week !
We hadden wel door dat je die collega niet aan t huilen gebracht had hoor, t was maar om te plagen

leen, straks herenigd! geniet er maar van!!!

jammer dat ik er morgen niet bij ben
wel foto'kes doorsturen hé
leen, ik bekijk je foto's van Y vanavond, moet nu lopen!
doei
nans

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:00
vero

Online Status
ja, toffe week maar zware week. ik ga dood zijn tegen vrijdag.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:02
nele

hello, ik zit hier nog een uurtje, ja, wil persé iets afhebben (en ondertussen ben ik hier alweer zé ), maar ik heb dat echt wel nodig, zo af en toe eens hier komen lezen/typen, ook al is dat maar minuutje, is de ideale ontspanning en uitlaatklep!

En ja, tis alweer zo eens dat ik dus iets moet missen, date weliswaar, door die IVF. Ach ja,ben ik al gewoon, we zijn al blij dat zowel PU als ET op een niet- werkdag doorgaan deze keer. Heb er ooit eens een buitenlandse vergadering voor moeten afzeggen...de echte reden wist de baas niet in eerste instantie..daarna wel, want ik kreeg miskraam en ik heb alles maar uitgelegd toen..gelukkig wel begrip gekregen..maar toch.
goh, nu ga ik ervan uit dat morgen alles zal doorgaan, positief denken is toch de boodschap hé zeggen ze .

baai baai en tot morgen (rond 11 uur).
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:09
Pien

Online Status
Heb wegbesturing doorgemaild, moet nu dringend in actie schieten...
Leen, prima, toespijs heb ik te over, dus geen probleem! Ik zou graag broodjes bakken, maar weet niet zeker of ik dat nog gedaan ga krijgen, ik stuur je anders vanavond nog een sms. Slaapkamers genoeg hier, we zien wel hoe het verloopt! Kijk er ook echt naar uit om je nog eens te zien, 't is superlang geleden!! (de anderen natuurlijk ook hoor!!! )
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 17:09
Pien

Online Status
en nele, we lassen absoluut een duimmoment in morgen!!!!
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:12
Rien

Pienemien, mail je me die wegbeschrijving ook? Heb niets ontvangen ... tot morgeuuuuuuuuuu
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 20:50
Birgit

Online Status
Hey dames,

een goede avond allemaal,
ik ging nog eens vlug iets laten weten van ons hè.
Eerst en vooral, geniet allemaal morgen van de date!

Ik had gezegd dat ik deze week meer ging kunnen langskomen, zoals jullie gezien hebben is dit dusniet gelukt...

Een heel drukke week, Willem is nog steeds goed ziek, een korte schets...
Maandag nacht tot 40° en meer gehad en niet af te koelen. Wij zeer ongerust.
Disndag naar kinderarts, waarschijnlijk virale infectie van de keel.
Woensdag nog steeds koorts...
Donderdag bellen kinderarts, nog koorts, start AB, vanmorgen weer 39 en nog wat, naar oma moeten brengen omdat ik naar een begrafenis moest van een collega (ja het was wat zelle, die mens is maar 46 jaar geworden).
Vandaag als ik terug bij oma kwam was die kleine weer zeer koortsig en sufferig, dus ik terug naar de kinderarts, longfoto's genomen, gelukkig in orde, bloed geprikt, was ook in orde alleen op de virale dingen moesten we nog wachten.
Ze hebben dan ook een wisser genomen uit zijn neusje, en nu terwijl ik dit type bellen ze om te zeggen dat het het adenovirus is.
Dus: uitzieken, dit kan tot 8 à 10 dagen duren....
De dokter wenst ons een rustig weekend toe, tja dat zal wel met zo ne zieke

Afin dus nu ga ik effe me op de zetel installeren, we hebben behoorlijk wat rust en slaap in te halen.
Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:20
Griet

Online Status
goh, ik zit nu eigenlijk met een klein probleemke.
De windpokken zitten bij de OM. Ik ben er dus bijna zeker van dat A en E ze ook gaan krijgen, alleen weet ik dus niet wanneer en dus ook neit wanneer ze eventueel besmettelijk zouden zijn. Ze zitten nu allebei met eenv erstopte neus, de voorbode naar het schijnt.

Zijn de zwangeren immuun? vooral Sanne dan, want in de periode rond de bevalling is het wel gevaarlijk als de mama niet immuun is. En als jullie immuun zijn, mag ik dan komen met risicotje dat jullie kindjes aangestoken worden (als morgen net in die 24u voor het uitkomen van de blaasjes zou zijn, dan worden besmette kindjes na 10 à 16 dagen ook ziek).
Het kan natuurlijk ook zijn dat A en E nog niet in contact gekomen zijn met het virus, want het zieke kindje was er donderdag al niet en het was van vorige donderdag geleden dat ze dat kindje gezien hadden bij de OM.

in elk geval, laten jullie nog iets weten, want desnoods blijf ik wel thuis.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 00:03
Sanne

Online Status
Hallo,

We waren niet thuis deze avond, en ik zag nu pas je sms-je Griet...

Ikzelf heb wel al de winkpokken gehad, maar J. nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik het nu zo niet de moment vind om ze hem te laten doormaken. Ten eerste omdat ik absoluut geen opvang heb de komende weken voor hem en zelf ook geen verlof kan nemen. En met windpokken mogen ze niet naar de crèche bij ons hier.
En bovendien dacht ik dat dat gevaarlijk is voor pasgeboren kindjes?
De baby is er nu wel nog niet, maar stel dat die iets vroeger geboren wordt, en J. zit net op dat moment met de windpokken, dan zitten we wel met een praktisch probleem.

Bovendien ging B. normaalgezien morgen gaan helpen bij een vriendin die aan 't verbouwen is, maar nu wist ze net te vertellen dat het morgen niet nodig is. Nu wil B. graag voor een trapleuning gaan zien voor op onze zolder... Dus het zou toch al moeilijk worden voor mij om te komen, of ik zou echt niet lang kunnen blijven.

Ik vrees dus dat het tot op de imm-date zal zijn bij Nans ?

Amuzeer jullie in elk geval, en Nele, ik ga zeker duimen hoor !

Nans, vanavond heb ik de vv gezien. Viel héél goed mee !

Slaapwel...

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 08:32
fie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Lees net dat er een date zou zijn? Heb geen mailtje gezien

Wil iemand nog adres naar mij doormailen? ik kom misschien wel af, ben hele dag thuis - allen komen de mannen hier 's middag eten van de bouw, kan dus pas er na vertrekken en dat betekent dus wel na middagdutje N - als het dan niet te laat is zou ik heel graag wel eens afkomen, zo fleurt mijn zaterdag-nog-eens-alleen toch nog op!

Groeten

Fie

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:16
Nancy78

Online Status
hoi

eerst voor Fie: ik heb tel nr van pien (waar date doorgaat) gemaild. ik had je dinsdag trouwens via mail ook laten weten dat het date was... had je dat niet gezien?
ik hoop dat je alsnog kan gaan meid

verder: nele, duimen in overdrive voor een welgeslaagde TP!!!!!

Sanne, jammer dat alles preceis beetje in t honderd loopt en je toch date moet missen dan. Maar Iene MM is niet lang mer hé

oei
telefoon

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:19
Griet

Online Status
Sanne, zeker dat je niet liever toch komt en dat ik thuis blijf?
Nog niets gehoord van Leen ivm daarmee. Dus ik ga ervan uit dat het geenv erder probleem is en ik mag komen.

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:22
Rien

Oeps, nog geen mail van Pien. Dan ga ik haar adres eens opsnorren.
Onze F ligt sinds 11u in bed, voorlopig loopt alles prima hehehe

Oh fieke, leuk als je komt!!!
Griet, tot straks he!! Eens zien hoe lang dat rijden is
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 11:32
Rien

aha, 1,10u (da's nog leuk! als het in a'pen ni vast staat tenminste )

ervan uitgaande dat hier vertrek om 13u (en nog moet tanken) en geen file heb ben ik er zeker om 14u30

joepieeeee
Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:05
Nele

hé allemaal, sorry dat ik niet eerder iets liet weten, maar ET gaat door zoals gepland, straks om 13u45 moeten we er zijn. Ik had iets voor 11 uur al bericht gekregen hoor van Jette maar was aan het winkelen (hihi, alweer, ik zoek een zomervest, moeilijke zaak hoor, ben jaloers op Griet, die op de valreep toch nog een ietsie pietsie dure, maar toch supermooie jas compleet naar haar zin, heeft gevonden!).

Allé, binnen 15 minuutjes vertrekken we. Hier nog wat opkuisen en dan pj afzetten bij de meme en de pepe en hupsakee naar Jette.... Er zijn er die hun kindje meenemen maar dat vermijd ik toch hoor liefst, vind ik niet zo goed kunnen, toch niet voor al die ouders die nog geen kindje hebben, bij ons is het dus duidelijk voor een 2de en dat leek mij toen zo echt niet prioritair toen ik daar nog kinderloos lag..., kweet wel beter nu, maar toch, het is toch ietsie anders hoor, vind ik wel. Bij mij PU was er daar één met een baby'tje van ik schat 3-4 maand oud, dat vond ik er dus echt over hé, wat moet dat dan niet zijn voor die andere IVF'ers...nu ja, ze hebben misschien een goei reden die ik niet ken, maar toch..laat die baby dan elders zou ik zeggen want hij heeft de hele gang ondergehuild.

Amuzeer jullie daar bij Pien, spijtig van het slecht weer maar tis daar binnen amusement genoeg hé.

Nans, dat wilt dus zeggen dat je die 17 man gaat binnen moeten houden voor het aperitief, tWas makkelijker geweest in de tuin hé... veel plezier!!

[Laatst gewijzigd door Nele - 17/05/2008 @ 13:06] - Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:46
Griet

Online Status
wat te laat, amar toch: veel succes!

ennueh...nu kan je mijn prachtige jas niet bewonderen...

Link naar deze reactie
17/05/2008 @ 13:48
fie

had inderdaad mailtje niet gezien...

Maar vrees dat het niet meer gaat lukken: doordat de mannen hier deze middag zijn komen eten (zijn net weg) en N nu in bed zit vrees ik dat ik ten vroegste rond 15u zou kunnen vertrekken, en dan moet ik eerst nog langs de bouw koffie/taart afzetten en moet eigenlijk ook nog boodschappen doen want frigo zo goed als leeg...

Was zware week: donderdag sociale verkiezingen geweest op het werk, alles moeten organiseren voor 1100 te laten stemmen (700 kwamen er - is heel goed), heb woe gewerkt van 8u tot 22u en donderdag van 4u (stembureau ging om 6u open zodat de nachtploeg kon stemmen! ) tot 23u en ik was total loss erna... Ook grote ontlading dat het gelukt was en voorbij

vrijdagmorgen ging ik langer slapen maar lukte niet, was er toch al weer om 8u en ging dan maar vroeg naar huis gaan maar het verwerken van de resultaten op computer en versturen van alle aangetekende zengingen naar overheid en vakbonden duurde veel langer dan ik dacht en met de opkuis erbij van de stemlokalen was het toch alweer 18u...

Volgende week vrijdag neem ik een dag overuren-recup - neh...

Moet mijn eerste dag verlof van dit jaar nog plannen, heb nog maar net dat van vorig jaar opgekregen (4 dagen overdracht) - wel 1 dag per maand recup die ik (meestal) trouw neem...

Fie

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >