< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Oktober 2008-Club » Uitgerekend in Oktober 2008

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Oktober 2008-Club
Uitgerekend in Oktober 2008
09/05/2008 @ 12:25

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Dag Vannie,
Jij kan al bijna vertrekken voor de echo.
Wij hebben die pas om 19.30 dus dat is nog wel een tijdje wachten.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:24
Loortje Friemeloortje

Online Status Bekijk profiel
Vannie! Veel plezier, ik duim voor jullie dat je het geslacht gaat kunnen zien

Ook Heidi veel plezier met je echo!

Joepie! 19 weken al! Bijna in de helft! Dit weekend gaan we peter en meter vragen... ben benieuwd hoe ze gaan reageren!

Zijn hier trouwens nog buikslapers? Vorige zw sliep ik tot ongeveer 5 maanden op mijn buik zonder problemen, maar nu gaat het niet meer sinds 3 tal weken. Doe ik geen oog dicht! Slangenkussen maar weer bovengehaald dus. En ik slaap normaal altijd zo vast op mijn buik, nu ben ik veel minder uitgerust!

Zo ik moet nog eventjes werken en dan kan het weekend beginnen!
Groetjes allemaal!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:46

Hier nog een buikslapen, wat al lang niet meer lukt.
Na lang draaien en woelen val ik wel steeds in slaap.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:28
m8eldv

bij mij lukt het buikslapen ook niet meer, ik heb ook zo'n slangenkussen gekocht, alleen vind ik het zo'n beetje een barrière in bed tussen mij en m'n schat als dat slangenkussen tussen ons in ligt...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:38
TILLY

Hoi allemaal

@Lies: Leuk zeg een meid. Ik geloof dat het de eerste is op dit forum. De rest van wie we het weten zijn jongetjes.

@Vannie&Heidi: veel succes met de echo vandaag!!

@Loortje: amaai 19 weken al. Het gaat toch snel hé. Laat iets weten wat peter en meter zeggen hé.
Bij ons is meter mijne man zijn ma en peter mijn broer.

Hier alles rustig. We hebben wel geluk met de mode vind ik. Het zijn veel calcons en wijde kleedjes voor erop. Buiten 3 zwangerschapsbroeken heb ik niks in de winkel gekocht van zwangerschapskledij. De rest in gewone kledingszaken. En volgend jaar kunnen we het terug aan doen met een riem op.
Ik ben gelukkig geen buikslaper. Ik heb wel al zo een slangenkussen gekregen van de buurvrouw maar nog niet gebruikt.

Groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 17:34
Loortje Friemeloortje

Deze nacht had ik mijn kussen als een U rond mij gelegt. Om te voorkomen dat ik langs de andere kant zou draaien om op mijn buik te liggen. Maar ik vind het inderdaad ook niet zo gezellig voor mijn man!

groetjes!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 22:25

Vannie en Heidi, hoe waren de echo's?????

Ik ben net terug van een etentje met 2 oud collega's.. Was super gezellig!!
Heb het nu bloedheet, ik ben verbrand!! Al dagen zit ik in de zon dus dacht ik dat ik wel een factor lager kon.. Nou niet dus!
Mn decolleté, schouders, bovenarm en ook mn buik zien rood!!
Hoop niet dat het teveel kwaad kan en dat het snel bruin kleurt!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:10

Hallo,

De echo was heerlijk.
Met 18 weken zie je nog geen details maar dat wisten we.
Maar Ignace zei telkens wat hij zach en de dokter zei wel dat hij echt oog voor detail heeft want er zijn volwassenen die er nog niets van kunnen maken.
Gisteren heeft hij zijn geslacht niet bekend gemaakt, lag met z'n rug naar ons, maar de dokter zei wel omdat de gyn het al twee keer heeft kunnen zien dat we wel zeer zeker mogen zijn dat het een jongen is.
Ook heb ik al direct terug een afspraak gemaakt en we mogen 22 juli terug komen dan ben ik 29 weken zwanger en dan gaan het echt mooie beelden worden en zelfs een half uur.

Over een 3 uurtjes de kids naar mijn schoonouders doen en dan ga Rik en ik onze huwelijksverjaardag vieren.
Normaal doen we het wel s'avonds, maar dat zie ik nu op de moment niet erg zitten.

Tot later.

Heidi

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:17

Heidi, ondanks dat de details niet allemaal zichtbaar waren toch leuk je echo! Elke blik op je kindje is waardevol zullen we maar zeggen!
Veel plezier en geniet op je huwelijksviering!

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo, 30 juni om 16:00 uur.. Dan ben ik bijna 27 weken.. Eigenlijk wilde de echoscopiste het met 30 weken doen ivm onderhuids vetweefsel wat de kleine dan meer heeft...
Alleen in die periode is zij op vakantie helaas..
Maar ze heeft voorgesteld dat als de 27 weken niet zo mooi zal zijn als zij hoopt (ze is kritisch zegt ze, hihi) dat we dan met 32 weken terug mogen komen!
Erg goed idee! Nu nog 8 weekjes wachten!

Ik ben vandaag veelste vroeg op vind ik.. Kon uitslapen maar lukte niet.
Zo maar een boodschappenlijstje maken..

We gaan vanavond bbq-en bij mn zusje, zin in!!

Geniet van jullie weekenden meiden!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:22

Dag Marije,

waar wij geweest zijn daar doen ze dat vanaf 28 weken tot 30 weken, dat zouden volgens hen de mooiste beelden zijn.
Maar je kan er ook al komen tussen de 18 en 20 weken om al eens te kijken maar er word ook gezegd dat er geen details zijn, maar dat vind je niet zo erg, het is een extra keertje naar hem piepen he.
En zolang is dat nooit bij de gun dus dat is wel leuk natuurlijk.
Het is wel een eind rijden voor we daar zijn maar dat vind ik allemaal niet zo erg.

Dan mag jij al eerder gaan piepen dan ik, ben jarloes .

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 10:41
linnie1982

Hoi dames,

Ik doe dit keer ook een 3/4d echo.
Ik mag er heen als ik 25 weken ben. Die vrouw zei dat je dan ook wel mooie beelden hebt. En ik wil zoooo graag het geslacht weten..
Ik mag er 8 juli naartoe.

Maar nu op naar 5 juni, want dan krijg ik mijn 20 weken echo. Ik hoop dat er dan al wat te zien is, en of het wil prijsgeven.

Ik ga nu ff naar buiten.
Heb net geschilderd, en de geur hangt nog om me heen. En daar word ik niet bepaald vrolijk van.

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 13:55

Wij hebben net lekker gaan eten en gaan nu nog even van de rust hier thuis genieten.

De kids zijn bij de oma en moet bekennen het doet goed die rust.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:43
Vannie

Haha sorry meiden dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Het was nogal hectisch gisteren na de echo en vandaag ook. Nieuwe meubels zijn binnen en de boodschappen, jullie kennen het wel

Nou, ik ga jullie niet langer in spanning laten :

Wij krijgen er een ZOON bij !!

Nu had ik al eens voorzichtig laten doorschemeren dat ik dat ook wel heeeeeeeeel graag wou, een broertje voor Kevin, maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat het een meid was. Dus ik hield me een beetje in met mijn voorkeur haha. Als ik namelijk op de bakerpraatjes af moest gaan (en die klopten vorige keer bij Kevin ook) dan had het een meid moeten zijn. Deze zwangerschap is zo totaal anders als de eerste ! En ook mijn schoonmoeders pendel had er nog nooit naast gezeten en die gaf ook een meid aan. Maar nee hoor, echt 300% een jongen. Zo zie je maar dat het allemaal inderdaad niks zegt.
Daarnaast zijn er ook weer een hoop dingen gecheckt, hartje, hersenen, ruggetje, lipjes en zo en dat zag er allemaal keurig uit.

We zijn er echt superblij mee !!! Twee boys, echt te gek hoor !!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 16:37
Loortje Friemeloortje

Hey!
Vannie! Wat geweldig dat je 'stiekeme' wens uitgekomen is en jullie weer een pracht van een zoon verwachten! Genieten maar! Zo zie je maar dat van die bakerpraatjes niet veel klopt e! Het zal altijd 50% kans zijn! Ben super blij voor jullie!

Heidi, heerlijk rustig zo zonder de kids e! Geniet er maar van!

Ik wordt echt niet goed van dat hete weer, warm is leuk, maar dit is voor mij al te veel. Ook Fleurtje hou ik liever binnen met die zon! Raf zit in tegenstelling tot ons al lekker te bakken. Pffff, hij mag het hebben!
Fleurtje heeft sinds vandaag koorts trouwens, weet niet goed wat er aan de hand is, dacht eerst tandjes omdat ze verhoging had, maar sinds vandaag heeft ze 39,5 koorts... Pffff, hopelijk niets erg, maak me altijd zo snel zorgen!

Ukkie is erg actief vandaag! Stampen, draaien, ik geniet er met volle teugen van!

Groetjes allemaal!

[Laatst gewijzigd door Loortje Friemeloortje - 10/05/2008 @ 16:37] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:20
linnie1982

Vannie,

Geweldig weer een zoontje!

Ik ben eigenlijk best bang voor het antwoord wat ik zal krijgen, over het geslacht!

Ik sinds mijn zoontje geboren is, altijd gezegd dat ik alleen jongens krijg.
Toen ik net zwanger was heb ik 1 keer een droom gehad, over een jongetje.
Maar eigenlijk denk ik nu veel aan een meisje.
Soms betrap ik me erop dat ik in meisjes vorm praat.

Het kan ook wel komen, dat ik graag een meisje wil.
De naam die we voor meisje hebben, is namelijk heel bijzonder voor mij/ons!
Maar ja, ik wil het toch weten.
Zou het een jongen zijn, kan ik er vast aan wennen hahaha.

Groetjes linda

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:54
TILLY

Hey Vannie
Een dikke proficiat met de 2de zoon!! Tzal heerlijk zijn voor Kevin om mee te spelen. Ik zie dat ook aan mijn 2 meiden. Niettegenstaande dat ze 4jaar schelen hebben ze veel aan elkaar.
Het is hier een enorme voorsprong voor de jongetjes.
Zal ik eraan meedoen of niet???
Zonnige groetjes

Link naar deze reactie
Vandaag @ 13:31

Heidi de dvd duurt een uurtje, echt tof ! en heel mooie plaatjes hoor..
En de baby heeft tijdens de echo toen geen minuut stil gezeten! echt geen minuut ! hihi

Tilly, ja he wel tof, al ben ik er wel ng voorzichtig mee, je weet maar nooit dat ze ineens balletjes zien de volgende echo haha

xxxxxxx

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]