< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
09/05/2008 @ 11:05
saartje79

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hey Marloes, met de babybjorn heb ik ook ruglast, maar met de tricot slen van babylonia niet. Dat is een lange doek (5,6m) dat je moet binden op een bepaalde manier, naar gelang de leeftijd en de gewenste houding. Daar kan je uren mee rondlopen, bij wijze van spreken...
Heb ook nog een andere draagdoek, een baby bag van premaxx, en daar ligt ze ook wel graag in, en doet ook geen pijn aan de rug...

en heb ook net een spuit gaan halen voor mijn allergie, dus kan er weer bijna tegen...

[Laatst gewijzigd door saartje79 - 09/05/2008 @ 11:12] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:09

saatje: oooh dan ga ik zo'n doek ook proberen! Is toch wel leuk om zo met de kleine te kunnen lopen en ik kan dan ook makkelijk met het openbaar vervoer op pad!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:09
Sam

Marloes loop je hier nu nog rond? Groot gelijk tis te warm om te bevallen.

Stefanie voor jou is het ook spannend he. Het kan elk moment. Voor je vriendin en haar partner misschien een mooie korf samenstellen met wat badproducten en wat lekkers, bloemen zal ze al wel genoeg krijgen. Hier is het zondag moederdag dus de reclameboekjes staan vol met verwenproducten.

Straks samen met mijn ventje een cadeautje kopen voor zijn verjaardag. Hij wil al een tijdje een gps dus zullen we er maar eens eentje kopen he. Schoonmoeder blijft even bij zoontje dus dan kunnen we misschien nog eens gaan kijken voor wat babykleertjes, want heb niks met korte mouwen.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 66 weken zwanger (165.07% ver), nog 26 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:20
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
Nou marloes ik denk dat jij wel eerder bent hoor, zou wel raar zijn als ik dat was, moet nog anderhalve week tot de datum, niet dat ik het erg zou vinden nu al te bevallen, ben het gewoon zat vooral met dit weer.
ach we zullen zien he, hou jij het nog vol?

wij eindelijk een parasol, zweefparasol voor op dakterras aangezien wij geen tuin hebben. waait het net iets te veel, ondanks dat het erg warm is, dus vind het niet echt prettig dat dat ding hele tijd boven je hoofd swiept :s

heb ik er nog niets aan, afijn....hopen dat de wind iets gaat liggen.

zoals jullie zien heb ik weinig te doen (door zo'n onzin verhaal te schrijven haha) tja afwachten he.

Iedereen geniet van de dag!

groetjes

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 12:40

sam: wat een leuk idee van die korf. Moet ik onthouden

stefanie: ik hou het nog wel vol hoor. maar het mag wel al komen nu van mij. Hou jij het nog vol?

Minder dat je die parasol nog niet kan gebruiken. Het is snikheet in de zon wij hebben best redelijk veel schaduw in de tuin gelukkig. Dus ik kan eventueel wel lekker buiten zitten, maar ik denk dat ik toch zo lekker op de bank plof met mijn voeten omhoog!

Ben net drie keer op en neer gefiets. Twee keer voor boodschappen en 1 keer om anouk naar de opvang te brengen. Mijn conditietraining voor vandaag heb ik alweer gehad.

Straks ga ik nog even stofzuigen, wasje draaien, strijken en misschien ook dweilen als ik nog fut heb

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:21
cindy

Marloes...mens toch!!! Wat een fysiek heb jij nog...alleen al te lezen wat jij nog allemaal gaat doen maakt me al moe

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:36
stefanie27

hier nog maar net te doen, net met mijn zus naar winkeltjes gewandeld, ff bakker geweest, kaartje voor moederdag en oom gekocht die laatste wordt 50.
Verder ben ik nu wel klaar. onderwijl wasjes draaien en ophangen, moet straks bbq nog schoonmaken maar dat doe ik vanaaf wel is temperatuur aangenamer.
stofzuigen moet ook nog maar ff nog geen puf voor misschien vanaaf. en nog wat raampjes in huis lappen en buiten
afijn,.. we houden ons wel bezig, anders duurt het afwachten zo lang

pootjes omhoog goed idee ga ik ook ff doen met een bakkie thee erbij :)

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:46

cindy: Goed he? Het verschilt wel per dag hoor. ik moet zeggen dat ik ook meer bewegelijker ben met deze zwangerschap dat toen ik zwanger was van Anouk. Toen was ik echt helemaal uitgeput.

Stefanie: heb je een BBQ gepland dit weekend? ramen lappen weiger ik, mijn vriend is glazenwasser. Dat mag hij doen

heb nog niet met mijn benen omhoog gezeten. Nog geen tijd gehad. Ga ik zo doen na het strijken. Heb net gestofzuigd en de keuken schoongemaakt. Zit nu lekker een ijsje te eten

Ja precies. Ik hou me ook maar een beetje bezig anders verveel ik me kapot. Hahaha

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 13:55
cindy

Marloes...rust toch wat hé! Straks ben je oververmoeid als je moet gaan puffen

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:07
stefanie27

verveling is niet leuk nee, probeer mijzelf dus ook bezig te houden.
nee gisteren hadden we ff gebbqed.
Mijn man heeft zijn ouders toegezegd dat we zondag komen bbqen bij hen, maar totaal geen zin in, ben niet zo heel content met ze, jammer maar helaas. En daarbij we zouden niets vooruit plannen. Ach als ik me niet goed voel ga ik niet. Je mag tegen hen ook niet zeggen als je je niet goed voelt ook al vragen ze ernaar, want dan ben je negatief blabla....hoop stiekem dat ik dan bevallen ben of dat het gaat beginnen, maar heb het niet in de hand he!

maar marloes wel een beetje je rust nemen, morgen weer ene dag om eenklusje te doen, niet alles ineens doen hoor! is ook niet goed

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:12

Jullie hebben gelijk! Ik heb niet echt een goede rem om rustig aan te doen geloof ik. Heb voorgenomen dat ik nu niet veel meer ga doen. Morgen weer een dag! Heb net lekker op- de bank tv gekeken.

Stefanie: he jakkes vervelend dat ze zo zijn zeg. dat de bevalling dan is begonnen hoor!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 15:29
stefanie27

goedzo marloes, rust nemen, morgen weer een dag, goed bedacht

hier zo rusteloos als wat bah, vind mijn buik vandaag ook ineens anders.
Mijn zus is hier die zei net ook al tegen mij dat hij vandaag anders is puntiger/ovaler dan gister, toen was ze er ook.

nou benieuwd wat dat kan betekenen :s

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:08

he wat grappig dat je buik er anders uit ziet. wie weet gaat het nu toch bijna beginnen voor jou

ik ben ook rusteloos hoor. daarom dat ik weer veel te veel doe. ik hoop wel dat ik vannacht wat beter slaap zeg. Heb jij ook zo slecht geslapen vannacht?

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:31
saartje79

pff, ik heb in niets zin vandaag. ZIt filmpje te kijken
Terwijl de tuin nog een wildernis is. Maar ja, zal het op de zon steken, mijn spuit werkt nog niet
Straks gaan we de eerste keer een avondje weg zonder beebje... Ik ga haar om half acht met de buggy tot bij mijn broer wandelen. Hopelijk slaapt ze tegen dan, en blijft ze slapen totdat we terug zijn van nigel williams... En anders: tja, pech voor mijn broer, maar in september hebben ze zelf terug een babietje, dus hij kan beter beginnen oefenen...
Heb eigelijk al een beetje spijt dat we gaan, laat ze niet graag achter, maar ja, een avondje comedy zal ook wel deugd doen.
Marloes en Stefanie: ik hoop dat jullie nog voor moederdag lekker (terug) mama worden!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:48
stefanie27

@saartje dat zou idd wel fijn zijn ja :s,
ach lekker toch ff avondje saampies weg? is wel goed voor jullie hoewel ik wel begrijp dat het lastig is ff de kleine elders te laten ook al is het bij je familie

@marloes, slaap al weken slecht wordt alleen maar erger, ben nu echt laatste 2 nachten rusteloos, alles doet zeer, nek armen benen voeten handen, allemaal vocht ook, en elk half uur tot uur wakker om gek van te worden.

geen idee of het een teken is dat je kan bevallen dat je buik anders is, tis voor mijn gevoel anders en als mijn zus het ook zegt zal het wel zo zijn hoewel ik niet gevoel heb dat dat een begin zou kunnen zijn. zou wel fijn zijn, wil van die buik af hahah

zo ga ff kijken of het wat koeler is nu buiten, zal wel niet :s

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 16:55

Stelletje kletskousen zijn jullie!

Ik had weer een hoop bij te lezen...

Stefanie ik hoop dat de buikverandering gunstig voor je is en je ukkie snel zal komen!
Marloes, ook jij moet snel bevallen vind ik

Ik heb deze middag 2 uurtjes op het dakterras in de zon gezeten.. Heerlijk! Elke dag tot nu toe even in de zon geweest maar ben nu wel erg verkleurd zag ik net! Werd tijd! Hopelijk wordt het bruin en is het niet verbrand, het ziet wat rood...

Vanavond ga ik met 2 meiden (oudcollega's) gezellig bijkletsen en een hapje eten in een leuk restaurant.. Heb er helemaal zin in!

Zo lekker douchen en me optutten!

Enjoy the sun!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 17:16
stefanie27

hahaa marije ja we hebben niets te doen dat blijkt maar weer he

jij bijna je 20 week echo, ga je wel vertellen hier wat het wordt? of wil je het zelf liever niet weten.
veel plezier en lekker eten vanaaf.

zit nu ook ff te bedenken wat te koken. Pasta of zal ik mannetje eten laten halen mmmm dubio :S

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:15
stefanie27

Ben ik weer, jullie denken vast die verveelt zich haha

Nou mijn man zei het net ook, dat mijn buik anders was. Dat hij heel erg gezakt is vergeleken met gister :s
Wat moet dat nu betekenen. kindje voel ik onderin de buik bewegen.
en ik heb nu al 2 uur wat krampjes onder in de buik, maar ja zullen vast oefenweeen zijn denk ik dan maar, en zul je zien dat het nog heel lang gaat duren

afijn wat waren de eerste tekenen van degene die al bevallen zijn?
misschien heb ik wat vergelijkings materiaal.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:54

saartje: veel plezier vanavond. moeilijk is dat he de kleine achterlaten

marije: jij ook veel plezier vanavond! hoe is het met de hoofdpijn?
ja jeetje je bent bijna 20 weken, gaat echt super hard zeg!

stefanie: oooooh spannend....! bij Anouk had ik op een maandag aan de monitor gelegen, daar lazen ze al weeenactiviteiten mee op. Dinsdagochten ben ik mijn slijmprop verloren en had ik regelmatig terugkerende krampen beetje menstruatieachtig als ik het nog goed herinner. Die werden naarmate de dag verstreek steeds heviger. Woensdagmiddag ben ik uiteindelijk bevallen. Wie weet is het nu ook bij jou begonnen, ik zou het niet met zekerheid kunnen zeggen hoor.

Bij mij nog helemaal NIKS! gelukkig voel ik nu weer de kleine lekker bewegen, dus alles gaat geloof ik nog goed daarbinnen.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 20:31
stefanie27

kheb echt geen idee, tis nu weer iets rustiger, echt vaag.
weet alleen dat ik nu een koekjes tik heb zit de een na de ander te eten, hoop niet dat dat erg slecht is voor het kind, maar het is echt een must ook zo vreemd :s

afwachten maar, hoop voor jou marloes dat het snel gaat beginnen, je zit tenslot al op de 40 week

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >