[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 10:11 sneakiesthippo | Ik heb geen tip maar wil je even feliciteren met het dubbele wonder. Ik hoop voor je dat het allemaal goed verloopt voor je! gelukkig loop je niet op je "dikst" vol in de zomer !!!! groetjes |
| 09/05/2008 @ 13:38 | ook zwanger van een tweeling Dag Anja, Allereerst proficiat met je bijzondere zwangerschap. Ik zit in hetzelfde geval, het is ook mijn eerste zwangerschap en ik verwacht ook een tweeling. Op de eerste echo was maar 1 kindje te zien en maandag 28/4 bleek opeens dat er twee kindjes op komst waren. Zowel mijn vriend als ik waren eventjes geschrokken maar eigelijk zijn we gewoon heel gelukkig met onze twee wondertjes. Ik ben onder begeleiding in het AZ sint jan te Brugge. Daar geven ze speciale cursussen over zwanger zijn en er is een speciaal item (maar dat is niet in de kliniek maar het centrum kraamzorg in Brugge) over tweelingen. Ik ga gewoon naar al die bijeenkomsten en probeer me zo goed mogelijk voor te bereiden. Ik loop gewoon op een roze wolk momenteel. Ik kan je dus nog geen tips of raad geven. Maar als je gezellig wilt kletsen altijd welkom. Wanneer ben jij uitgerekend? Ik voor 6/12 maar waarschijnlijk zal het midden november zijn aangezien een tweeling meestal 2 weken te vroeg komt of zelfs vroeger. Ik kijk er al naar uit, 2 of 2 of een en een ![]() Weet jij al of het een eeneiige of tweeeigige tweeling is? Groetjes Sabine |
| 09/05/2008 @ 13:46 kimx ![]() | heyhey wil je proficiat wensen dat je er 2 wondertjes in eens bij krijgt wens je een goede zwangerschap toe met niet te veel kwaaltjes :d |
| 11/05/2008 @ 08:31 Cinneke | Mag ik er even bij? Ik ben ook zwanger van een twee-eiige tweeling... voor 22 december. Bij ons in de familie zijn er wel wat tweelingen, maar één-eiige... Ik heb vrijdag mijn eerste echo gehad... ik zou nu 7 weken en 4 dagen zijn. Het eerste vruchtje is 10,4 mm en het andere 12,7. Lijkt dit jullie een goede grootte? Want ik vind nergens iets terug op het interet... Spannend, hé. We zijn al aan het nadenken hoe we dat gaan klaarspelen met 2 kleine rakkers in huis. Groetjes Cindy |
| 12/05/2008 @ 12:03 anja-2 ![]() | Anne-Sophie Oh heel veel sterkte! Phoe das nog lang tot eind oktober liggen en zitten! Eeen hele dikke knuffel ![]() |
| 12/05/2008 @ 12:59 Anne-Sophie ![]() | dank je, ik ben voor de moment mijn moed efkens kwijt ![]() |
| 13/05/2008 @ 07:39 Domi | Hey Anja-2 ! Proficiat met je zwangerschap ! Ikzelf heb geen tweeling, maar mijn schoonzus wel en mijn buurvrouw ook. Bij mijn schoonzus is alles goed verlopen hoor. Maar ze heeft wel een héél behulpzame echtgenoot die echt wel héél véél op hem nam. 's nachts opstaan, flesjes geven, badje geven ... hij deed het allemaal alleen ! (hij is wel zo gedrild hoor )Maar 't is wel een feit dat simpelweg boodschappen doen niet meer kan alleen. Je kan gewoon geen 2 maxicosi's, de winkelkar en de boodschappen combineren :-) Dus als je buitengaat, dan zal je steeds vergezeld moeten worden om de balast te dragen :-) Mijn buurvrouw is in januari bevallen van een jongen en een meisje. Ze heeft echter wel al een zoontje rondlopen van 2,5. Zij komt gewoon niet meer buiten als ze alleen is. Dat gaat gewoon niet meer. Als ze al eens buiten wil vraagt ze iemand om op de beebjes te komen passen. Want gewoon even naar de apotheker rijden kost al 45 min. i.p.v. 15 min..... Het vraagt héél véél organisatie, maar je komt er wel ! Er zijn er zoveel die het kunnen, dus waarom zou jij het niet kunnen !? En er bestaat ook nog zoiets als "kraamhulp" waarop je recht hebt. Informeer bij je ziekenkas !!!!!! Het loont de moeite ! (als je van belgië bent tenminste) Succes meid ! |
| 13/05/2008 @ 07:41 DOMI ![]() | Tiens .... waar is mijn banner en mijn profiel naartoe ???? Even testen .... |
[Reageer]

zwanger van een tweeling

of 2
of een 

)