Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 20:12 Rien | Pienemien, mail je me die wegbeschrijving ook? Heb niets ontvangen ... tot morgeuuuuuuuuuu |
| 16/05/2008 @ 20:50 Birgit | Hey dames, een goede avond allemaal, ik ging nog eens vlug iets laten weten van ons hè. Eerst en vooral, geniet allemaal morgen van de date! Ik had gezegd dat ik deze week meer ging kunnen langskomen, zoals jullie gezien hebben is dit dusniet gelukt... Een heel drukke week, Willem is nog steeds goed ziek, een korte schets... Maandag nacht tot 40° en meer gehad en niet af te koelen. Wij zeer ongerust. Disndag naar kinderarts, waarschijnlijk virale infectie van de keel. Woensdag nog steeds koorts... Donderdag bellen kinderarts, nog koorts, start AB, vanmorgen weer 39 en nog wat, naar oma moeten brengen omdat ik naar een begrafenis moest van een collega (ja het was wat zelle, die mens is maar 46 jaar geworden). Vandaag als ik terug bij oma kwam was die kleine weer zeer koortsig en sufferig, dus ik terug naar de kinderarts, longfoto's genomen, gelukkig in orde, bloed geprikt, was ook in orde alleen op de virale dingen moesten we nog wachten. Ze hebben dan ook een wisser genomen uit zijn neusje, en nu terwijl ik dit type bellen ze om te zeggen dat het het adenovirus is. Dus: uitzieken, dit kan tot 8 à 10 dagen duren.... De dokter wenst ons een rustig weekend toe, tja dat zal wel met zo ne zieke ![]() Afin dus nu ga ik effe me op de zetel installeren, we hebben behoorlijk wat rust en slaap in te halen. |
| 16/05/2008 @ 22:20 Griet | goh, ik zit nu eigenlijk met een klein probleemke. De windpokken zitten bij de OM. Ik ben er dus bijna zeker van dat A en E ze ook gaan krijgen, alleen weet ik dus niet wanneer en dus ook neit wanneer ze eventueel besmettelijk zouden zijn. Ze zitten nu allebei met eenv erstopte neus, de voorbode naar het schijnt. Zijn de zwangeren immuun? vooral Sanne dan, want in de periode rond de bevalling is het wel gevaarlijk als de mama niet immuun is. En als jullie immuun zijn, mag ik dan komen met risicotje dat jullie kindjes aangestoken worden (als morgen net in die 24u voor het uitkomen van de blaasjes zou zijn, dan worden besmette kindjes na 10 à 16 dagen ook ziek). Het kan natuurlijk ook zijn dat A en E nog niet in contact gekomen zijn met het virus, want het zieke kindje was er donderdag al niet en het was van vorige donderdag geleden dat ze dat kindje gezien hadden bij de OM. in elk geval, laten jullie nog iets weten, want desnoods blijf ik wel thuis. |
| 17/05/2008 @ 00:03 Sanne | Hallo, We waren niet thuis deze avond, en ik zag nu pas je sms-je Griet... Ikzelf heb wel al de winkpokken gehad, maar J. nog niet. Ik moet wel zeggen dat ik het nu zo niet de moment vind om ze hem te laten doormaken. Ten eerste omdat ik absoluut geen opvang heb de komende weken voor hem en zelf ook geen verlof kan nemen. En met windpokken mogen ze niet naar de crèche bij ons hier. En bovendien dacht ik dat dat gevaarlijk is voor pasgeboren kindjes? De baby is er nu wel nog niet, maar stel dat die iets vroeger geboren wordt, en J. zit net op dat moment met de windpokken, dan zitten we wel met een praktisch probleem. Bovendien ging B. normaalgezien morgen gaan helpen bij een vriendin die aan 't verbouwen is, maar nu wist ze net te vertellen dat het morgen niet nodig is. Nu wil B. graag voor een trapleuning gaan zien voor op onze zolder... Dus het zou toch al moeilijk worden voor mij om te komen, of ik zou echt niet lang kunnen blijven. Ik vrees dus dat het tot op de imm-date zal zijn bij Nans ? ![]() Amuzeer jullie in elk geval, en Nele, ik ga zeker duimen hoor ! Nans, vanavond heb ik de vv gezien. Viel héél goed mee ! Slaapwel... ![]() |
| 17/05/2008 @ 11:16 Nancy78 | hoi eerst voor Fie: ik heb tel nr van pien (waar date doorgaat) gemaild. ik had je dinsdag trouwens via mail ook laten weten dat het date was... had je dat niet gezien? ik hoop dat je alsnog kan gaan meid verder: nele, duimen in overdrive voor een welgeslaagde TP!!!!! Sanne, jammer dat alles preceis beetje in t honderd loopt en je toch date moet missen dan. Maar Iene MM is niet lang mer hé oei telefoon |
| 17/05/2008 @ 11:19 Griet | Sanne, zeker dat je niet liever toch komt en dat ik thuis blijf? Nog niets gehoord van Leen ivm daarmee. Dus ik ga ervan uit dat het geenv erder probleem is en ik mag komen. |
| 17/05/2008 @ 11:22 Rien | Oeps, nog geen mail van Pien. Dan ga ik haar adres eens opsnorren. Onze F ligt sinds 11u in bed, voorlopig loopt alles prima hehehe Oh fieke, leuk als je komt!!! Griet, tot straks he!! Eens zien hoe lang dat rijden is |
| 17/05/2008 @ 11:32 Rien | aha, 1,10u (da's nog leuk! als het in a'pen ni vast staat tenminste )ervan uitgaande dat hier vertrek om 13u (en nog moet tanken) en geen file heb ben ik er zeker om 14u30 joepieeeee ![]() |
| 17/05/2008 @ 13:46 Griet | wat te laat, amar toch: veel succes! ennueh...nu kan je mijn prachtige jas niet bewonderen... ![]() |
| 17/05/2008 @ 20:11 Rien | Koekoek, Hier zijn we weer! Zoonlief ligt te ronken, die was doodop ![]() Pienemien, dikke merci voor de gezellige ontvangst. Je woont daar echt mooi!!! Geef die drie kindjes nog een dikke knuf van me, zeker zeehondje E, haha wat was die schattig!! Leen, vree schoon buikske. Dat moet echt gezegd worden!! Geweldig he zo een gps ![]() Griet, geniet nog van je weekend en dan maandag HUPSAKEE!!! Ge ehbt er duidelijk zin in, wat wil je nog meer he! Ellen, jouw O is echt een toffe meid! Volgens mij ga je daar echt nog heel veel plezier mee hebben later. Op één of andere manier straalt ze dat nu al uit. Wij hebben genoten!! Nu wel moe, want zo een uitstapje MET baby voel ik toch wel hoor. ![]() Fieke, zo werken!!!! Zal wel zijn dat je volgende week een dag recup neemt! Nele, alles goed verlopen?? Fijn weekend allemaal!!! Rien |
| 17/05/2008 @ 20:34 Rien | oh nele!!!!!! |
| 17/05/2008 @ 21:04 Birgit | Hey Nele, de duimen gaan de hoogte in, we duimen kei hard, en vanavond gaat er een kaarsje meer aan hoor! Hier verder alles onder controle, Willem is nog steeds aan het uitzieken maar het gaat de goed richting uit. Vandaag niet meer boven de 38,3 geweest. Deze namiddag nog 2,5 uur geslapen, hij had het echt nodig. Alle ik ga me door een berg strijk heenwerken, salukes. |
| 17/05/2008 @ 21:14 Pien | Ben hier ook al!! ![]() Nele, supergoed nieuws van jou!!! Hopelijk geraakt Mieke's tweelingbuik nu eindelijk 'verkocht'... Bedankt voor jullie bezoek vanmiddag, ik vond het ook echt ontspannend!! Niet zoveel volk, maar des te leuker om eens met iedereen te kunnen babbelen! Leen, hopelijk is het water daar nu volledig weg!! Prachtig buikje inderdaad!!! Ge doet dat goed!! Y blijft een prachtig meisje he?! Rien, gij zijt toch echt wel hilaaaaarisch hoor!! Je uitleg over aantal kinderen, GOH, daar heb ik echt van genoten!! Zit hier weer met nen big smile als ik eraan denk!! En F vind ik al even sympathiek (hij mij iets minder, of lag het toch aan de mixer?! ), mijn excuses voor de directheid van mijne rosse krullebol (dikkopje). Dat dikkopje groeit er ongetwijfeld wel nog uit, hij heeft in ieder geval een SUPERSCHATTIG totje!! (totje=snoetje)Griet, 't was inderdaad een mooie jas!!! Daar ga je bekijks mee hebben! Ge zag er weerom stralend uit en helemaal klaar voor maandag! E vind ik echt om op te eten! Spijtig dat A niet mee was, had haar oook graag nog eens gezien. Ellen, O is inderdaad een vinnig meiske! Zo'n lachebekje en zo alert en stevig!!Dat gaat inderdaad een specialleke worden!! ![]() E ligt hier nog bij mij, ik ga hem processen! tot later en bedankt voor vandaag!! |
| 17/05/2008 @ 21:15 Sanne | Nele, hier staan de kaarskes ook te branden Leuke date geweest zo te horen ? Zijn er fotootjes ? Wij zijn de ganse dag op de baan geweest. Boodschappen doen, trapleuning kiezen, kleine lavabo voor op 't toilet hier beneden gekocht (was er nog steeds niet van gekomen...), bij mijn ouders langs geweest, bij vriendin langs geweest... pfffff... ben kapot nu. En morgenvoormiddag gaan zwemmen... leuk. Daaag... |
| 17/05/2008 @ 21:16 Pien | Birgit, ook van mij een rustig weekend gewenst!!Die dokter had het niet beter kunnen verwoorden... heel veel beterschap voor W, en hopelijk is het niet te besmettelijk.... ![]() |
| 17/05/2008 @ 21:17 Sanne | O ja, toen 'k bij mijn vriendin vertrok zei ze... "en als ik je niet meer zie voor de bevalling, doe dat goed hé..." Slik, toen realiseerde ik mij ineens dat dat best wel eens zou kunnen dat ik haar de volgende keer zal zien op babybezoek, zonder dikke buik ![]() Het komt echt wel dichterbij nu... |
< vorige pagina | volgende pagina >

zappyers waar zijn jullie (Pien, Ellen?

)
, kweet wel beter nu, maar toch, het is toch ietsie anders hoor, vind ik wel. Bij mij PU was er daar één met een baby'tje van ik schat 3-4 maand oud, dat vond ik er dus echt over hé, wat moet dat dan niet zijn voor die andere IVF'ers...nu ja, ze hebben misschien een goei reden die ik niet ken, maar toch..laat die baby dan elders zou ik zeggen want hij heeft de hele gang ondergehuild.
, ga mij voor de tv nestelen en mij eens lekker laten verwennen.