Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 07/05/2008 @ 11:22 nona | Hallo! Ik heb het lijste ook weer geupdate:) Ginnie, de vroedvrouw van de prenatale op maandag vertelde dat in haar ervaring, als de slijmprop rozig was, het meestal binnen de 24 uren wel op gang kwam, de bevalling, dus lang ga je niet meer rondlopen denk ik. Ann, waarom moet je naar minder voedingen eigenlijk? Ik dacht dat je vooral op je kind moest afgaan...? Ingetje, welkom! Bij mij was het in de 5e ronde raak, maar dat is fout gelopen. Ik denk dat we allemaal binnen het jaar zijn zwanger geworden he dames? Dus wanhoop niet, hoewel ik heel goed weet dat elke minuut dat je niet zwanger er teveel aan is. Engeltje, leuk dat je ventje het door heeft!:) Je moet je niet schuldig voelen hee, je hebt gewoon gezegd hoe je je voelde, je dwingt hem nergens toe he. Ellen'tje, dat ga ik ook weer wennen vinden, mijn regels krijgen... pfff:) ik hoop dat het meevalt! Davke, hadden jullie eigenlijk al de uitslag van je ventje? Ik duim in ieder geval dan voor de komende ronde! Hier nog nikske draaiing:) de vroedvrouw had het over neri therapie (ofzo?), die zouden dan communiceren met je baby om te zien waarom die niet wil/kan draaien en eventueel zo blokkades opheffen... maar ik vind er niets over terug op het net, heeft er iemand hier al van gehoord? (misschien schrijf ik het helemaal verkeerd) kusjes! bijna zwanger -------------- davke 24,be, 10ste ronde, nod 06/06/2008 - 13/05 uitsl 2e test gyn ingetje zwanger -------- ginnie,26,be,1e kindje *jongen* 13-05-2008 --> 08/05 gyn nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 24-06-2008 --> 21/5 gyn bevallen -------- ellentje 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!! anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!! lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!! charlotte 26,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!! engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!! ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!! |
| 08/05/2008 @ 10:07 Ellen'tje ![]() | Bij meloen trekt ze idd heel ff raar gezichtje schattig hoor !!! |
< vorige pagina | volgende pagina >

gestopt met de pil - wanneer zwanger?

er terug zijn ik heb nogtans zo goed geduimd. wanneer moet je eigenlijk terug voor testen of zo?

Maar vandaag was ik weer lekker de hele dag bij haar. En ze is super vrolijk vandaag dus ik geloof dat zij het ook niet erg vind.
Lotte weegt nu 5230 gr en is 3 maanden. Ze is wel 60cm dus lang en slank zeiden ze op het bureau. Zielig he die prikken, ik vond het ook helemaal niet leuk, gelukkig krijgt Lotte de 21ste voorlopig de laatste prik en dan pas weer met 11 maanden. Ik vind het elke keer weer vervelend die prikken.
je wilt het mss zo doen komen??daar bestaan leukere dingen voor (als je begrijpt wat ik bedoel
)Een dikke week nadat we bij de osteopaat zijn geweest begint dat terug, gek hé. Zou dat uitgewerkt zijn of hoe zou dat kunnen?

Achteraf wel weer bloedingen en slijm,en een beetje krampen,maar zoals je ziet,niet doorgezet..
)