< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
07/05/2008 @ 09:44
davke

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
bijna zwanger
--------------
davke 24,be, 10ste ronde, nod 06/06/2008 - 13/05 uitsl 2e test gyn
ingetje

zwanger
--------

ginnie,26,be,1e kindje *jongen* 13-05-2008 --> 08/05 gyn
nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 24-06-2008 --> ? gyn, 5/5 osteo

bevallen
--------
ellentje 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 26,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 09:47
davke

welkom inge ben blij dat je hier er bij komt dan ben ik hier niet alleen meer en nona zal ook blij zijn ze zal dan niet dat alleen gevoel krijgen volgende week als ginnie bevallen is

alle veel succes en als je wil ga je het lijstje verder aanvullen gewoon copieren naar je reactie
en zet er nog een banner bij dan kunnen we een beetje volgen

dada

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:31
engeltje

hoi inge welkom ja zoals davke zegt anders moet je onze tabel invullen dan is het ook makkelijker voor ons om te volgen wanneer we ongeveer moeten duimen voor je.

ann ik heb het hem gezegd gisteren maar toen drong het nog niet tot hem door denk ik want nu heb ik een sms gekregen om te zeggen dat hij gaat proberen om het klaar te hebben tegen dit weekend ben er zo vlij over maar voel me aan de andere kant zo schuldig.
geniet maar van je wandeling dit zit er niet in voor me heb nog zoveel werk en moet dan straks gaan werken.wat een mooie foto's van julie ze is ook al enorm verandert e zeg. en wat een verschil van drinken de onze drinkt 210cc en komt er niet mee toe.

davke vind het zo erg voor je dat die er terug zijn ik heb nogtans zo goed geduimd. wanneer moet je eigenlijk terug voor testen of zo?

voor de nieuwsgierigen onder jullie er staan nieuwe foto's op mijn profiel
groetjes inge en

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 10:38
Ellen'tje

Engeltje knap ventje
Ann wat mooi meisje
Charlie mooi ventje hé

Welkom Inge
Succes Davke

Hier vandaag laatste pil te nemen
Dus regels dit weekend en pff met dit weer
rottig

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:22
nona

Hallo!

Ik heb het lijste ook weer geupdate:)
Ginnie, de vroedvrouw van de prenatale op maandag vertelde dat in haar ervaring, als de slijmprop rozig was, het meestal binnen de 24 uren wel op gang kwam, de bevalling, dus lang ga je niet meer rondlopen denk ik.

Ann, waarom moet je naar minder voedingen eigenlijk? Ik dacht dat je vooral op je kind moest afgaan...?

Ingetje, welkom! Bij mij was het in de 5e ronde raak, maar dat is fout gelopen. Ik denk dat we allemaal binnen het jaar zijn zwanger geworden he dames? Dus wanhoop niet, hoewel ik heel goed weet dat elke minuut dat je niet zwanger er teveel aan is.

Engeltje, leuk dat je ventje het door heeft!:) Je moet je niet schuldig voelen hee, je hebt gewoon gezegd hoe je je voelde, je dwingt hem nergens toe he.

Ellen'tje, dat ga ik ook weer wennen vinden, mijn regels krijgen... pfff:) ik hoop dat het meevalt!

Davke, hadden jullie eigenlijk al de uitslag van je ventje? Ik duim in ieder geval dan voor de komende ronde!

Hier nog nikske draaiing:) de vroedvrouw had het over neri therapie (ofzo?), die zouden dan communiceren met je baby om te zien waarom die niet wil/kan draaien en eventueel zo blokkades opheffen... maar ik vind er niets over terug op het net, heeft er iemand hier al van gehoord? (misschien schrijf ik het helemaal verkeerd)

kusjes!

bijna zwanger
--------------
davke 24,be, 10ste ronde, nod 06/06/2008 - 13/05 uitsl 2e test gyn
ingetje

zwanger
--------

ginnie,26,be,1e kindje *jongen* 13-05-2008 --> 08/05 gyn
nona, 27,be 1e kindje,*geheim* 24-06-2008 --> 21/5 gyn

bevallen
--------
ellentje 22,be 1e kindje, anouk 25/01/2008 !!!
anne 33,nl 1e kindje, lotte-sophie 01/02/2008!!!!
lijntje 32,nl 1e kindje, liv 07/02/2008!!!
charlotte 26,nl 1e kindje, ryan 12/03/2008!!!
engeltje 20,be 1e kindje, jarne 12/03/2008!!!
ann 27,be 1e kindje, julie 23/03/2008!!!
Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 11:56
davke

nee ik heb nog geen uitslag van die testen

we moeten volgende week dinsdag 13/05 naar de gyn en dan gaan we de uitslag weten en dan ga ik mij ook eens deftig laten onderzoeken
maar als het niet goed zit bij mijn ventje gaan we naar aalter daar ben je wat beter behandeld op psychisch vlak
want ik wil dat mijn ventje dat niet meer moet meemaken wat hij in roeselare heeft mee gemaakt

nu ja we zullen zien hé ik denk dat ik vannamiddag eens ga gaan winkelen in gent heb toch geen zin om te werken ben te emotioneel vandaag het lukt me niet
alles wat ik doe mislukt dus kan ik het beter stop zetten voor vandaag voor ik grote fratsen tegen kom

pff ik ben er kapot van ik zie het niet gebeuren hoor van ons binnen het jaar we zijn nu al 10 maand bezig dus nog twee te gaan té

nu ja we zien wel

tot later

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 13:48
ginnie

Ai Davke ik vind het echt heel jammer voor je..ik begrijp het dat je je nu even rottig voelt..dus doe maar lekker iets voor jezelf!
De 13e komt naderbij en misschien komt er dan wel iets uit de bus die jullie gauw kan helpen!

Nona: Seg ik zie net in het lijstje,dat het toch ook begint te naderen voor jou hé! Jij komt heel gauw na mij al
Mijn slijmprop was niet rozig,het was slijm met oud bloed,en die is er nu al meer dan een week geleden afgekomen,dus ik hoop weinig
Niks gehoord van die draai-therapie,ik ben daar niet helemaal in thuis,maar ik hoop dat je kleine zich toch nog wilt draaien!

Engeltje: Wat is Jarne gegroeid,hij heeft ook al van die mooie volle wangetjes!
Ik hoop dat zondag toch nog een beetje een leuke dag voor je wordt,is toch je eerste moederdag hé..
Het veulentje gaan we misschien houden,maar we gaan dan wel iets moeten verkopen dit jaar..normaalgezien wordt mijn grote jaarling verkocht,en er is wel veel vraag naar onze ponietjes..Alleen dat verkopen is zo lastig hé

Charlie: Wat zielig dat Ryan last had van zn prikjes..je hoort het vaker hé,ik zie er nu al tegenop en de kleine is er nog niet eens
Dus jouw oma en opa zijn gek op jouw kleine jongen?? Ook supermooie fotootjes hoor,en vooral die waar jj Ryan vast hebt!
Goh de kleine beweegt nog goed hoor,alleen vandaag heb ik hem nog niet veel gevoeld,maar dat komt vanmiddag wel denk ik.
Het is ook zo warm hé!

Ann: Julie is echt een modelletje van een baby! Wat is ze gegroeid en ook vollere wangetjes heeft ze gekregen!
Het is echt een rolmodel zeg!
Als je die vitamientjes nog neemt,zou ik ook niet meteen nog iets extras geven,zonlicht is inderdaad een natuurlijke vitamine D.
En ja wanneer ik beval,dat wou ik nu zelf ook wel eens weten

Vanmorgen nog achter 4 ontsnapte schapen gecrosst,ze waren in de andere wei gelopen,waar het gras mooi lang is,en dat terwijl ze ook nog gras hebben waar ze zitten grrr...maar de kleine in mijn buik is niet echt onder de indruk van mijn sportieve prestaties
Morgen rond 17 uur mag ik weer langs bij de gyn,ik ben es benieuwd of ze nu wel gaat doorvoelen en misschien eens strippen??

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 19:25
Anne

Hallo allemaal,

Ja daar ben ik weer eens...de vakantie was geweldig. Het ging ook supergoed met Lotte. Ze vond het geweldig, als we nu haar jasje aantrekken begint ze al te lachen. Ook het slapen in een campingbedje was geen probleem. Ze sliep 1x zo goed dat ze van 9 uur 's avonds tot de volgende morgen half 8 sliep. Heerlijk, voor ons dus ook echt vakantie. Afgelopen maandag ben ik weer begonnen met werken. Maandag vond ik het niet zo moeilijk om haar bij de oppasmoeder te brengen en de dag vloog voorbij.Maar gisteren vond ik het veel moeilijker. Maar vandaag was ik weer lekker de hele dag bij haar. En ze is super vrolijk vandaag dus ik geloof dat zij het ook niet erg vind.

Charlie, jouw Ryan is al zwaarder dan Lotte!! Lotte weegt nu 5230 gr en is 3 maanden. Ze is wel 60cm dus lang en slank zeiden ze op het bureau. Zielig he die prikken, ik vond het ook helemaal niet leuk, gelukkig krijgt Lotte de 21ste voorlopig de laatste prik en dan pas weer met 11 maanden. Ik vind het elke keer weer vervelend die prikken.

Helaas is erbij Lotte nu wel een koemelkallergie geconstateerd. Dus nu krijgt ze Nutrilon pepti. Dit krijgen we wel vergoed via de zorgverzekeraar gelukkig want het is echt duur (bijna 3x zo duur al normale voeding) maar het gaat nu een stuk beter met haar. Het was echt zielig ze had overal uitslag(eczeem) en dat jeukte natuurlijk heel erg. Nu trekt het gelukkig al aardig weg.

Maar wat een schatjes hier allemaal op het forum. Ginnie en Nona ik hoop dat jullie ook snel jullie wondertjes in de armen kunnen sluiten. Ingetje en Davke voor jullie hoop ik dat dit wonder ook gauw mag komen!

Nou morgen weer werken en bij uitzondering vrijdag ook maar dan past mijn man gelukkig op. Die vind dat ook wel erg leuk, lekker een dag met zijn meisje.

Nou ik ga nog even wat strijken en het tasje voor Lotte pakken voor morgen.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 08:11
ann

dag dames,

ah annelies, fijn om te horen dat de vakantie goed is gegaan.jaja, lotte is al een bratskont(ja zo zeggen wij dat hier op zijn plat maar ik bedoel daarmee dat ze graag weg gaat)
Je bent ook al terug aan het werk?valt het werken terug mee?
Oei, is ze allergisch?ocharme...

Oh davke, wat is het weer jammer voor jewe hadden het zo gehoopt voor je...ik hoop dat je de 13 mei wat meer gaat weten...wij denken aan je!!als het je niet gaat, je weet het hé, lucht hier je hart maar!!
Heeft het winkelen wat geholpen?

Ginnie, vandaag terug naar de gyn, of zou het niet meer nodig zijn??Iederemorgen moet ik aan je denken, zou ze nu al bevallen zijn of niet...Maarja, nieuwsgierigheid is niet voor niets een kenmerk van me
Zit je nog achter schapen de crossenje wilt het mss zo doen komen??daar bestaan leukere dingen voor (als je begrijpt wat ik bedoel)

engeltje, ik hoop dat het je ventje lukt om de auto eerder af te hebben en dat jullie moederdag samen gaan vieren.En je moet je vooral niet schuldig voelen!!
Geweldig, zo de eerste keer in je leven moederdag vieren

Ellentje, en hoe lukt het werken gaan bij jouw?amaai, ja ik dacht ook al dat het zo vroeg was voor fruitpap maar als ze het wil hebben waarom ook niet hé.trekt ze dan ook al van die vies gezichten bij sommige smaken?

Nona, die therapie kan ik ook niet...je zal het wel verkeerd hebben geschrijven want normaal vind je alles terug op het internet.

zeg dames, een vraagje?heeft er hier iemand al ooit ervaring gehad met het hormoonspiraaltje?ja, ik wil die smerige pil niet meer terug nemen en stelde de gyn een spiraalje voor...Maar kan dat pas 3mnd na de bevalling laten plaatsen.iemand al dingen van gehoord?

hier alles goed, behalve dat ze gisteren weer eens alles heeft overgegeven (ik had ze juist tegen me liggen voor een boertje en heel de melk achter mijn bloes in)Een dikke week nadat we bij de osteopaat zijn geweest begint dat terug, gek hé. Zou dat uitgewerkt zijn of hoe zou dat kunnen?

xxx
Ann

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:07
Ellen'tje

Bij meloen trekt ze idd heel ff raar gezichtje schattig hoor !!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:59
Ellen'tje

Sinds maandag heeft ons Anouk vast schema
07.45 fles 180cc
11.45 fles 180cc
15.45 fles 180cc
20.00 fles 180cc

en in weekend word die 15.45 fruitpap + fles

heen en weer schommelen op schoot doet ze supergraag, dit doet ze zelf hé
haar afduwen op je schoot
haar poep op heffen en armen in lucht in park om haar te pakken wanneer je passeert
en lachen dat vind ze ook super en rondkijken
en dingen vastgrijpen in haar mond steken
op haar handjes sabbelen
haar handjes in elkaar steken, brengen
fijn hoor !!

xxx

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:25
Nona

Hallo:)

Ellentje, wat leuk dat ze echt ontwikkelt en reageert he:) Daar kijk ik ook zo naar uit, naar dat persoontje dat zich begint te ontwikkelen:)

Ann, vreemd inderdaad dat Julie het terug krijgt he? Misschien nog eens bellen naar de osteopaat? Ik denk inderdaad dat dat een tijdje doorwerkt (voelde ik toen aan mijn heupen), maar als het een 'koppig' probleem is kand ta misschien wel terugklikken ofzo? Is het in het algemeen beter met haar?:)

Anne, leuk dat je overal met haar op schok kan he:) Goed voro haar sociale vaardigheden! Maar wel flink ambetant van die koemelkallergie. Goed dat ze het gevonden hebben, anders was ze maar ziek zonder dat je echt wist waarom.

Ginnie, hoe gaat het met je? Ik begin ook last te hebben met zitten, zelfs op de zitbal:( en staan te lang... en ik moet heel traag wandelen, maar dat gaat wel:) Ik ben nu nog een fractie sneller dan oude vrouwtjes, waardoor ze nét ergerlijk in mijn weg lopen haha:) Ik zou echt niet achter een schaap kunnen lopen nu!:) Maar jij bent ook echt geen watje he:)

Joepie, nog 2 weken en dan verhuizen we, en dan nog eens 2 weken en ik ben met zwangerschapsverlof:) De 6e juni is mijn laatste dag. Het wordt druk!

kusjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 14:00
ginnie

Anne: Wat heerlijk dat de vakantie zo goed meeviel,Lotte heeft jullie het echt gegund blijkbaar,want ze was dus supermakkelijk!
Echt,goed te horen dat het zo een deugd gedaan heeft!
Ook terug gaan werken,ach het vergt weer een inspanning om alles op zn plooi te laten komen,maar als je al ziet dat Lotte tevreden is,dan zal ze zich ergens wel amuseren bij de onthaalmoeder!

Ann: Moet Julie nog naar de osteoptaat of eigenlijk niet meer? Het zou best kunnen dat het probleem van langere duur moet aangepakt worden hé,ocharme een hele voeding teruggeven..en ocharme ondergekotste mama
Spiraaltje,geen ervaring mee. Das dan geen koperspiraal hé.? Want daarvan had ik al slechtere dingen gehoord. Ik wil eigenlijk niks meer met hormonen,maar of dat vol te houden zal zijn..
De gyné mag straks eens tasten ja,mijn ventje mag dat ook doen,maar die wil dus niet meer...als ik genoeg overtijd ga misschien wel

Nona: Ai begint het ook te steken? Het is echt een heel irritant probleem,dat zitprobleem. Ik moet wel zeggen dat het kussen achter mijn rug hier helpt de laatste tijd,en ik denk ook sinds dat de baby zo ingedaald is. Misschien betert het ook wel met het indalen?
Is ie al wat ingedaald trouwens,of weet je het niet?
Zo jij loopt bijna als een oud vrouwtje nu
Ik niet hoor,ik mag van geluk spreken,ik waggel wel een beetje,maar het valt mee
Zeg,dat vraagt dan eigenlijk wel om nieuwe buikfotos hé!!

Zo,ik ga vlug voortdoen aan de BTW-aangifte want ik ga vroeger stoppen met werken om naar de gyné te gaan hé.
Ik hoop dat ze eens tast straks
En ik zou zo graag dit weekend bevallen hé eigenlijk,tzou ideaal zijn,maarja..tziet er gewoon niet naar uit

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:54
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Davke, ach meis wat onzettend klote! Ik had het zo gehoopt voor je!
Ann, wat een schatje is Julie. Mooi meisje! Hoe gaat het met de voedingen? Eigenlijk stom dat je nu al naar 6 voedingen moet. Als het niet wil zou ik gewoon 7 voedingen blijven geven! Het is bv dus kan het ook geen kwaad. Ik ga ook de mirena spiraal nemen. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb al wel een aantal mensen gesproken die deze hebben of hebben gehad en die zijn er erg tevreden over.
Ach wat zielig dat Julie weer zo heeft gespuugd.
Engeltje, ach die Jarne is ook een mop! Ook al zo'n mooi ventje! Zou het aan dit forum liggen, want ik zie echt alleen maar knappe babys!
Nona, ga je die therapie doen? Klinkt wel heel interessant. Oh al bijna verhuizen.... spannend! Gaat dat allemaal nog af zijn voor je bevalt?
Ginnie, jij bent echt overactief... achter de schapen aan! Ik hoop dat je zoon op moederdag wordt geboren dat zou toch wel helemaal super zijn! Hoe was t bij de gyn??
Anne, wat super dat je het zo fijn hebt gehad! Daar was je echt ff aan toe en je had het ook dik verdient! Fijn dat alles goed is gegaan met Lotte. Dus je bent ook alweer aan het werk. Kan me voorstellen dat het af en toe niet leuk is om haar weg te brengen. Fijn dat paps morgen lekker thuis heeft. Dan heeft hij ook een gezellig dagje met je meisje!
Ellen, leuk zeg dat Anouk al alles aan het ondernemen is. Wat super dat ze echt vaste tijden heeft. Heerlijk!
Hier gaat alles goed! Jullie hebben inderdaad goed gezien dat Ryan bolle wangen heeft! Hij is iets aan de zware kant, maar dat geeft niet omdat het door bv komt. Deze week heb ik al een paar keer meegemaakt dat mensen schrokken toen ik zei dat hij nog maar 2 maandjes is. Ze dachten dat hij al ruim 3 maanden is. Hij heeft de bouw van zijn papa.
Ik ga even Derek Ogilvie kijken... kennen jullie dat ook in Belgie?
Hij is een ghost wisperer. Ik vind het erg interessant om dat te zien.
xxx

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 07:58
Ellen'tje

Slechte nacht achter de rug
ons Anouk was al wakker sinds 05.20
Wss doordat ze gisteren zo weinig had gegeten, ze had 1x 60cc over gelaten en eens 40cc overgelaten
Dus ben nog redelijk moe nu
Merk echt dat ze last heeft van de warmte
Dus heel wss ga ik dit weekend geen fruitpap geven, ze moet er dan nog aan wennen en dan die warmte
+ dat ze al ganse week moeilijk kaka doet en als ze het dan doet is het veel in ene keer en aantal keer
dus ze weet er echt van het dutske
Gisteren was het de eerste keer dat haar hoofd van het waskussen lag in de badkamer, gelukkig waren we erbij, dus ze moet helemaal niet meer alleen liggen hoor !!
Het is al zo warm voor de grote mensen, hoe erg moet het dan niet zijn voor die kleintjes ocharme

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:19
ann

dag dames,

oei ellentje, je hebt niet zo een goede nacht gehad...ja, die warmte is niet leuk voor de kleintjes. Moet je vandaag ook gaan werken anders kan je je namiddag ook even terugleggen?

charlotte, je hebt gelijk, het ligt hier aan ons forum want wij hebben echt allemaal prachtige baby's
ja, het lukt wel met de 6 voedingen maar als ze er 7 wilt dan krijgt ze die ook hoor (ik laat ze heus niet zolang wenen voor eten, is echt zielig vind ik)dan mag de arts op hare kop gaan staan
ja ryan heeft een goed gewicht maar hoe kan het ook anders,met zo lekkere melk van mama

Ginnie, hoe was het bij de gyn???heeft die jouw gestript? wie weet ben je nu al bevallen?

oei nona, heb jij het nu ook al moeilijk met zitten?ocharme...
Enne aan wat zit je nu?twix, snickers, mars???
heb je al meer gevonden over die therapie?

hoe is met de andere dames?
Zo, ik ga jullie laten, ventje heeft een dagje verlof, een lekker super lang weekend samen met maandag de feestdag. Zondag verjaardagsfeestje van mijn metekindje, ze wordt morgen al 1 jaar

xxx
Ann

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:08
engeltje

hallo dames

ginnie waar ben je je hebt me nu wel enorm nieuwsgierig gemaakt hoor binnenkort terug nieuwe babyfoto's op het forum dat lijkt eigenlijk al een eeuwigheid geleden voor ons hij is al zo verandert. ben benieuwd of je gestript bent ik hoop het voor je en je bent ook een vré madam zu dat je nu nog achter schapen holt.

ellentje heb je het al geprobeert met ze een beetje lichter te kleden voor de nacht jarne slaapt met zijn een pyjama met korte mouwen en benen maar wel in zijn slaapzak.

anne tof dat je vakantie zo leuk is meegevallen ik zou ook zo graag eens op verlof gaan alleen zit dat er niet drect in voor ons. het is ook zo moeilijk te regelen e met 2 honden.

gisteren jarne eens ruw gewogen in de armen van papa en dan papa zijn gewicht aftrekken en we komen dan nog op 6.750 kilo het is echt een sterke beer.

vandaag lang werken van 2 tot 9 uur er is een speciale actie in de winkel en het belooft enorm druk te worden we zien wel dan ben ik ook eens een lang weekend thuis.

ann ik vond dat ook zo zielig dat hij dan lag te huilen achter eten hij dronk 9 flessen e daags herinner je het nog en nu geeft hij dat zelf afgebouwd naar 5 a 6 flessen maar dan wel van 240cc.

zo ga jullie terugf laten ga verder strijken ga anders nooit klaar geraken.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:32
Ellen'tje

Ja moet werken hoor , werk nog 5/5
en meer verantwoordelijkheid dus meer werk
maar loon is er ook naar sinds mei nu
hebben besproken en krijg opslag !!
gelukkig

heb er ook aangedacht
ze slaapt nu in pyjama met lange mouwen wel, maar hij is redelijk licht
en dan slaapzak (denk dat die te dik is)
en lakentje over
denk dat dat te warm is

xxx

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:53
ginnie

goh het is nu inderdaad wel warm voor die kleine baby'tjes hé..

Charlie: Ach Ryan doet het gewoon goed met mama's melk! En dan te denken dat het geeneens een zware boreling was! Alleen maar een goed teken toch?
Dat programma kennen wij niet in Belgie denk ik..maar we kijken sowiezo erg weinig TV..

Ellentje: Oei arme Anouk heeft last van de hitte..het moet nu ook niet te lang duren dat het zo warm is hé..het mag hier gerust eens een keertje goed regenen! (maar dan wel geen hele maand)

Ann: Geniet van je superlang weekend met je ventje en je mooie meid hoor! En je metekindje wordt ook al 1 jaar! wat heb je in petto voor haar?
Ik zou Julie ook geen honger laten lijden hoor..ik hoorde toch altijd dat je BV op aanvraag mocht geven..?

Engeltje: Ik ben hier nog hoor,en anders ontvang je wel een smsje!
We hebben de weide nu weer extra beveiligd zodat het gedaan is met schapen-cross
Lange dag zeg,in welk een winkel werk je eigenlijk,en waar? Doe je het nog een beetje graag?
Jarne groeit inderdaad als kool zeg!

Zoals jullie zien..nog niet bevallen En het ziet er niet meteen naar uit,want er was weinig veranderd..
Gyn had een spoedkeizersnede gehad en was te laat,ik mocht ondertussen eventjes aan de monitor,veel leuker dan in de wachtkamer zitten
Toen ik mocht,zag ze er doodop uit,ze is zelf ook al 6-7 maanden zwanger en ik had zo een medelijden,ze zag echt af..
Ze heeft nog eens getast,ik weet niet of het echt strippen was,ze kon maar met één vinger door.. Achteraf wel weer bloedingen en slijm,en een beetje krampen,maar zoals je ziet,niet doorgezet..
Ik mag woensdag naar de materniteit nog even aan de monitor enzo..ben dan officieel overtijd dus dat idee vind ik niet zo leuk
Ze denkt aan een vlotte bevalling omdat de kleine zo ongelooflijk drukt naar beneden..(vandaag mijn spataderen ook daar..)
Hij zou beter es doordrukken en komen..

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:02
davke

hoi dames,

aan het genieten van een lang weekendje en het mooie weer?

alle ginnie je loopt dus nog altijd rond amaj hoedje af hoor ja maar kan geloven dat je zo verlangt achter jullie kleine spruit

ik verlang naar dinsdag dat we eindelijk meer weten ik ben al de hele week niet in mijn doen zeg pff

en heb dan toch niet gaan winkelen woensdag ben naar mijn ouders gegaan het gaat zeer snel achter uit met mijn papa
en ik had zo gehoopt dat ik kon zeggen aan mijn papa dat ik zwanger was maar ja niets aan te doen
maar hoop wel dat ik het hem wel nog zal kunnen zeggen
hij vraagt elke week hoe het gaat met me hij zal zeker de eerste zijn die het zal weten

nu ja hoe is het met iedereen hier?

alle tot later daag davina

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >