Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 20/05/2008 @ 11:04 Ineke | hallo liesbeth dat is wel goed nieuws he hopelijk blijft het zo evolueren dan heb je er straks misschien geen last meer van. sandry ik had dr hinoul heel tevreden van alleen vond ik van de gyn zelf krijg je weinig uitleg maar ben dan wel 3 keer op consultatie bij vroedvrouw geweest en die legt eigenlijk alles uit. Petra is het al wat beter met Vic? wij moeten vaanvond naar kind en gezin ben eens benieuwd zeg voor de 31 ste waar en hoe laat gaan we afspreken? Bokrijk goed voor iedereen? en dan alleen nog een uur want het is volgende week al he ![]() groetjes |
< vorige pagina | volgende pagina >

30 dagen overtijd en niet zwanger...

zijn gearriveerd na een cyclus van 38 (!) dagen. Maar goed, nu weten we tenminste waar we aan toe zijn
. We hebben dan ook maar ineens besloten dat we er weer volledig voor gaan deze maand
.
. Nu met de buikgriep. Gisteren naar de dokter van wacht moeten gaan want ik had sinds vrijdagmiddag niets meer binnen kunnen houden en was al 1,5 kg wermagerd.
.
. En tot voor een maand kreeg hij eigenlijk altijd zijn groentjes 's middags, ben het nu wat aan het veranderen. Gisteren heeft hij zowaar een hele stronk broccoli in zijn mond gepropt en opgegeten haha! Broccoli is na pasta dan ook zijn favoriete gerechtje.
! Hij weet soms alleen niet goed hoe te gaan zitten
! De spuitjes waren wat minder, amai
! Normaal huilt hij nooit lang, maar die 2de leek wel een eeuwigheid te duren bah 
.. ze krijgt altijd van die bubbeltjes op haar benen en armen, moet eens naar de dokter gaan...
. Meestal gaat hij rond half 8 naar zijn bedje, hij is ook altijd heel content als we hem erin leggen... Ik zou hem liefst ook ietske langer ophouden, maar voorlopig lukt dat echt nog niet. Achja! Ik vind het wel jammer voor mijn man, want vaak ligt Vic al in bed als hij thuiskomt...
! Wat fijn dat wij een kaartje krijgen
, alleen het gaan zitten lukt niet zo bijster goed, maar dat zal ook wel komen...
! Eerst kon ik op het forum en net toen ik Mila een supergelukkige onvergetelijke verjaardag wilde wensen viel de site weg
!!!