Sijsje, lekker een weekje Frankrijk, zeker als je zo'n weer hebt!!
Lekker genieten en ontspannen.
Ja, die vermoeidheid hoort er echt bij... ik was zo blij toen die 12 weken naderde, dan zou het minder worden en dat was gelukkig ook echt zo.
Dan gaat het een hele tijd goed, en nu moet ik zo'n 3x per nacht m'n bed uit om te plassen... zo vervelend.
En dan tegen de tijd dat je je bed uit bent, kussen onder je buik uit, proberen te draaien wat ook niet meer in 1x lukt, dan opstaan enz....
Geef lekker toe aan de vermoeidheid en ga op tijd naar bed, of op de bank even je ogen dicht.
Maar het wordt echt minder, geloof me!
Voor de misselijkheid helpt voor je opstaat een beschuitje met iets van suiker en een kopje slappe thee, het beste is nog (jaja de mannen worden ook aan het werk gezet) als je man dat voor je klaarmaakt zodat jij niet op hoeft te staan.
Bouillon en crackers liggen ook niet zwaar op de maag, over de hele dag kleine beetjes eten en vooral niet te vet.
Inger, oh foutje van oom/tante!!!
Hahaha, ik kan met niet voorstellen dat mensen geen vakantiegangers zijn!! Misschien omdat ik het juist wel ben.
Maar je bespaard zo wel een hoop geld!
Jij ook suc6 met de vermoeidheid, tip: geef er op je werk niet aan toe

haha
Lise, Venetië, gaaf!!!
Echt super romantisch ook!!
En Sri Lanka moet ook heel bijzonder zijn, ach, met kinderen kun je ook reizen.
Het leven houdt niet op met een kind (of meer)
Gisteravond nog wat kleine dingen in de babykamer gezet.
Als straks ook de rolgordijnen, de gordijnen en de wieg staat dan is het al gelijk een heel ander gezicht, dan zal ik ook wel even foto's maken.
De lamp hangt, de kozijnen moeten nog 1 keer geschilderd worden, het laatste deurtje is afgehangen en de babyspulletjes die niet in het kamertje hoeven zijn uitgezocht.
Dan gaat het toch al wel meer kriebelen, het wordt zooooo gezellig!!!