volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
05/04/2008 @ 23:08![]() | Update!!nu al gestopt Hai, ik zal me eerst eens even netjes voorstellen want ik ben nieuw hier. Ik ben Desiré, 23 jaar oud en woon samen met mijn vriend Henk,28 en onze 2 katers Lumpy en Pumba. Ik werk bij Accessorize en maak als hobby ook zelf sieraden en verkoop die via mijn website http://www.pdjewels.tk Ik wil al een tijdje stoppen met mijn pil. Maar helaas stond henk er nog niet compleet achter. Nu wel..en in juli gaan wij stoppen met de pil. We gaan dan op vakantie 2 weken naar griekenland en hebben besloten dan ook direct te stoppen. Ik hoop natuurlijk dat het allemaal niet te lang duurt maar de tijd zal het leren. ik kan iniedergeval niet wachten tot juli!! |
06/05/2008 @ 21:45 ![]() | Belleke welkom!! en succes!!! |
07/05/2008 @ 19:45 ![]() | Dees, hoe is het met je??? al ongesteld?? een positieve test?? |
| 07/05/2008 @ 21:16 Mimmie ![]() | Ow ok... ach volgende ronde dan maar weer!!! |
09/05/2008 @ 15:38 ![]() | Balen Dees! Volgende maand beter! Heb je wel een regelmatige cyclus?? |
09/05/2008 @ 15:39 ![]() | Balen Dees! Volgende maand beter! Heb je wel een regelmatige cyclus?? |
volgende pagina >

Aftellen tot juli 2008

dus even opnieuw