< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » De pil en diaree

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
De pil en diaree
05/05/2008 @ 13:31
Mama12-06-2007

Hallo.

Weten jullie misschien hoe het zit met de pil en 1 dag diaree of die nog wel betrouwbaar is? Heb 1 dag diaree gehad in de eerste week van de pil strip wel op dag 7 en heb van te voren in de ochtend seks gehad (rond de middag kreeg ik diaree)

al vast bedankt
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:28
Mama12-06-2007

Niemand?

Ik neem altijd de pil snacht rond 3 uur want dan moet ik naar de wc en drink wat water en neem dus de pil in.
Ochtends seks gehad en in de middag 2,3 keer diaree gehad op dag 7 en op dag 8 heb ik smiddags ook 1 keer diaree gehad.

Is de pil nog veilig?
Link naar deze reactie
05/05/2008 @ 16:34

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hoi
geen idee of die pil dan nog wel veilig is denk het persoonlijk van niet heb vaker gehoord dat als je diarree hebt door de pil heen dat je nog gewoon een eisprong kan krijgen maar als het goed is zal je nu niet zwanger zijn licht eraan hoe lang je cyclus is 2 weken voor je maandstnden heb je ongeveer je eisprong, ik zou gewoon met comdoom vrijen vanaf nu succes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:27

Hallo,
Ik denk niet dat je je teveel zorgen moet maken. Als je om 3 uur 's nachts de pil neemt en pas 's middags diarree hebt, dan is volgens mij de pil al opgenomen in je bloed. Ik zou even de huisarts bellen, die kan je vertellen of het nodig is om extra voorzorgen te nemen de rest van de maand.
Groetjes
Ella
Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 19:44
Divinia

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hallo
als je de pil slikt en je hebt diaree
dan werkt hij niet meer dus een nieuwe van je reserve strip in nemen

groetjes divinia

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]