< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
09/05/2008 @ 21:01
Sam

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Marloes had erna pas gezien dat je hetzelfde idee had. Blijkbaar zijn we allebei super verstandig

Stefanie dat kan wel eens een teken zijn. Spannend hoor. Als jullie allebei bevallen zijn wil ik wel he, want het begint in de weg te zitten. Pffff vooral dat vocht is niet meer te doen. Ik moet echt wringen om mijn open schoenen aan te doen en als ik ze uit doe staat de hele schoen erin afgebeeld Oh en die koekjestik die ken ik maar al te goed. Vooral balisto's hmmmmm Ik ben tegenwoordig gek van de geur van poetsproducten en de smaak van tandpasta hmmm zalig

Saartje het zal jullie goed doen eens een avondje weg. En wat humor kan nooit kwaad he. Maar het blijft moeilijk hoor om je kindje bij iemand achter te laten hoe oud ze ook zijn.

Pfff vandaag dus samen met mijn ventje zijn cadeau gaan kopen. Ik geraakte amper vooruit in de winkelstraat, maar ja hij heeft zijn nieuwe speelgoedjes dus hij is weer tevreden. Morgen feestje hier. Ga het bescheiden houden met taart en savonds smoskes. Heb geen zin om de hele tijd op en af te lopen met hapjes ofzo. En daar is het ook veel te warm voor.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 58 weken en 2 dagen zwanger (145.79% ver), nog 18 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

[Laatst gewijzigd door Sam - 09/05/2008 @ 21:05] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:01
saartje79

avondje uit was leuk... goed gelachen. En ons Linde s super braaf geweest bij haar peter. Mijn broer was helemaal alleen thuis, had liever gehad dat mijn schoonzus ook thuis was, maar hij heeft enkel nog een paar toertjes in de tuin moeten wandelen zodat ze zou slapen, en daarna is ze niet meer wakker geweest. Ze had nogthans om 6u haar laatste pap gehad, heb haar om 23u opgepikt, draagmand uit, maxi cosi in, thuis bedje in, en ze heeft verder geslapen tot 6u15 vanmorgen!! Zo een flinke meid...
Morgen is het paardenprocessie in Werchter, kan ik eens met ons Linde gaan pronken, iedereen van de chiro van vroeger zal daar zijn. De meesten hebben haar nog niet gezien. En elk jaar komt iedereen naar de processie, en nadien naar de weinstube op het kerkplein. Kijk er elk jaar naar uit... Heb er zin in met het goede weer...
En, hoe zit het met de rest? Hoe is het met Cindy? Wanneer had je je eerste echo?

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:18

Sam: Ja maar om die spullen in een korf te doen vind ik wel erg leuk!

stefanie: koekjes kan geen kwaad hoor, ik heb regelmatig last van enorme snoepbuien. Vooral omdat we allerlei lekkers in huis hebben, vind ik het reuze moeilijk om daar vanaf te blijven. Het liefst heb ik helemaal niks lekkers in huis!

saartje: wauw wat lekker dat linde zo heeft doorgeslapen zeg! en wat fijn dat het goed is gegaan bij jouw broer!

Hier nog steeds geen tekenen hoor. Nog eventjes en dan moet ik gewoon ingeleid worden, als het zo door gaat. Maar ik hoop toch echt dat het uit zichzelf gaat beginnen hoor!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:19

Het etentje met de 2 oud collega's was super gezellig gisteren!!

Genieten jullie ook zo van de zon? Of hebben de hoogzwangere er toch wel veel last van????
Al dagen zit ik in de zon dus dacht ik dat ik wel een factor lager kon.. Nou niet dus!
Mn decolleté, schouders, bovenarm en ook mn buik zien rood!!
Hoop niet dat het teveel kwaad kan en dat het snel bruin kleurt!!

Ik heb gisteren een afspraak gemaakt voor een 3d/4d echo, 30 juni om 16:00 uur.. Dan ben ik bijna 27 weken.. Eigenlijk wilde de echoscopiste het met 30 weken doen ivm onderhuids vetweefsel wat de kleine dan meer heeft...
Alleen in die periode is zij op vakantie helaas..
Maar ze heeft voorgesteld dat als de 27 weken niet zo mooi zal zijn als zij hoopt (ze is kritisch zegt ze, hihi) dat we dan met 32 weken terug mogen komen!
Erg goed idee! Nu nog 8 weekjes wachten!

Ik ben vandaag veelste vroeg op vind ik.. Kon uitslapen maar lukte niet.
Zo maar een boodschappenlijstje maken..

We gaan vanavond bbq-en bij mn zusje, zin in!!

Geniet van jullie weekenden meiden!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:20
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
goedemorgen

saartje wat fijn dat het goed gegaan is en dat jullie hebben genoten!

Marloes nog niet?
hier ook niet hoor, wel slecht geslapen als altijd alles doet zeer, maar verder niets
ben het echt zat bah wil een keer wat beter kunnen liggen, vind nietleuk meer maar ja moet maar afwachten he
vandaag weer een hete dag, kijken hoe we die door komen :s

nou ik ga ff wat eten tot later vandaag maar weer

groetjes

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:57
cindy

Saartje...alles ok met mij hoor! Alleen een beetje last van de hormonen,heb de laatste dagen een heel kort lontje en dat zal iedereen geweten hebben
Heb het ook moeilijk met moederdag morgen. Het voelt zo dubbel allemaal.
Maar voor de rest is alles prima,nog altijd geen kwaaltjes,ik zou er haast bang van worden.
Vermits ik toch al die gratis zwangerschapstestjes heb liggen heb ik gisteren nog een test gedaan en natuurlijk direct een dikke streep. Zo ben ik weer effe gerust hé

Dinsdagavond ga ik naar de gyne voor de eerste echo, ben benieuwd. Veel meer dan een vruchtzakje zal er niet te zien zijn veronderstel ik vermits ik dan ongeveer 6 weken zwanger zal zijn.

[Laatst gewijzigd door cindy - 10/05/2008 @ 09:58] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 10:34
linnie1982

Cindy,

Ik had ook mijn eerste echo met 6 weken. En ik verwachtte ook niet veel van de echo. Maar er was een duidelijk hartje te zien. Dus ik hoop voor je dat jij dat ook hebt!

Hier alles goed.
Heb alweer een paar planken geverfd.
Vanavond de andere kant van die planken, en morgen nog een paar anderen. Dan vind ik het wel weer best.
Ik zat eerst te denken om nog een lak laag erover heen te doen, maar aangezien de deuren dat ook niet hebben, en nog geen krassen heeft, laat ik het lekker zo.
Overmorgen dus de kast weer in elkaar zetten.
Ik heb het zo gehad. Maar ja, even doorzetten. Is het straks ook klaar, en geen omkijken meer na.

Wil nu proberen de laatste klusjes te doen. Want zodra de baby er is, wil en kan ik niks meer doen!

Groetjes Linda

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:00
stefanie27

zo linda ook al zo druk bezig met dit warme weer, ook wel rustig aan doen he!

Cindy ik ga voor je duimen komt vast helemaal goed, altijd handig die extra testjes in huis voor je gemoedsrust

nou wij gaan ff schappies halen, moet ook gebeuren en vanmiddag maar weer bijkleuren denk ik aangezien er toch niets gebeurd verder

groetjes en geniet allen van het lekkere weer.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 14:18

bleh....heb het eventjes helemaal gehad. heb onwijze last van de warmte. pffft en ik heb echt het gevoel dat die kleine nog wel eventjes blijft zitten.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:13
stefanie27

marloes ik doe met je mee, voel me precies hetzelfde, alleen voor jou wat erger aangezien je verder bent. ZOu fijn zijn als het snel gaat gebeuren he!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:19

stefanie: ja echt wel. Ik hoop dat het voor ons dit weekend gaat gebeuren hoor!

Heb vandaag echt nergens zin in. Verveel me rot. De tijd gaat ook onwijs langzaam.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:41
stefanie27

onwijs langzaam, weet totaal niet wat te doen :s bleghh...
tja hoop ook dit weekend helemaal voor jou!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:14
linnie1982

Stefanie en marloes

Ik hoop voor jullie beiden dat de baby's zich snel aankondigen! En het liefst snachts. Dan is het tenminste nog een beetje koel!

Ja en ook hier tikken de uurtjes langzaam voorbij.
Heb de hele dag zitten wachten op een pakketje bij de wehkamp weg.
Ik heb geen zomerkleren meer. In ieder geval, niet waar ik in pas.

Om 3 uur toch maar eens even gebeld naar wehkamp. Nou het pakketje had er al moeten zijn. Ze leveren van 9 tot 1. Dus heb voor niks de hele dag binnen gezeten.
Nu komt het warschijnlijk woensdag pas. Nou ik weet niet of ik hier zo blij mee ben. Ligt niet aan wehkamp, maar aan select vracht. Die zullen het wel te horen krijgen dan van me.
Ben nu behoorlijk pissig.

Nou ja., We gaan zo lekker pizza eten. Had geen zin in koken.

Groetjes LInda

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:32

linnie: oooh dat is zo vervelend, helemaal voor niks zitten wachten op een pakje wat niet komt. Dat is echt super frustrerend!

stefanie: het is nu gelukkig weer bijna avond! de dag zit er weer bijna op. Kijken wat morgen ons brengt! misschien een baby

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 18:59
stefanie27

@linnie dat is erg vervelend idd. blijf je daarvoor thuis terwijl je misschien iets anders had kunnen doen.

Ik zou vandaag ook iets binnen krijgen maar niet gebeurd, beetje bout, zijn nl taartspullen wilde klein geboorte taartje maken voor mijn vriendin om morgen mee te nemen op kraamvisite, maar helaas
we gaan maar met lege handen, komt omdat wat we besteld hebben aan kado's nog niet binnen is, maar dat stuurik van de week wel even per post op of breng het dan ff snel langs, denk maar per post wel zo makkelijk

@marloes, zou wel leuk zijn maar ben bang in mijn geval van niet, hoop voor jou zeer zeker aangezien je nu over de datum bent.
ik heb nu niet echt tekenen, alleen het enige wat ik heb is dat ik de kleine veel minder voel vandaag dan afgelopen dagen. nu heel af en toe voel ik iets dus weet dat het goed zit maar verder helemaal niet.

Nou ja afwachten maar he, kunnen niets anders.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 20:49

stefanie: he jammer dat de taartspullen niet zijn gekomen zeg. Wel leuk dat je morgen bij je vriendin om kraamvisite gaat. Als je die kleine zit dan kriebelt het helemaal bij jou denk ik om je eigen kleine in handen te hebben.

Ik heb ook nog steeds geen tekenen. ik heb er ook een hard hoofd in dat het van het weekend gaat gebeuren. aan de andere kant kan het natuurlijk ook heel snel gaan. Moet gewoon ook nog geduld hebben

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 21:44
stefanie27

geduld wat is dat heb ik niet haha
tja wie weet gaat het snel, maar ik denk dat ik nog wel een week moet wachten en dat het helaas niet voor mijn verjaardag woensdag gaat gebeuren.
bij jou zal het eerder zijn denk ik
nou ja we wachten maar af toch??

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:13
stefanie27

goedemorgen deze vroege morgen

ben ook echt klaar wakker. Heb zo het gevoel dat mijn lichaam mij aan het pesten is. WErd ik wakker moest ik naar de wc. Kom ik terug had ik gevoel dat mijn kind ineens met zijn voet mijn buik uit probeert te duwen en krampjes in onderbuik.
Ik probeer weer in bed te liggen maar nee heeft geen zin, er maar weer uit weer naar de wc aangezien ik idee heb te moeten poepen (sorry voor dit verhaal klinkt lekker zo sochtends vroeg) dus dacht gaan die krampjes wel over, nou moest wel maar krampjes niet over.
Denkt dat mijn lichaam lekker bezig is met pesten door de voorweeen, wordt er niet blij van maar ja het gaat wel tis te doen. Hopelijk dat het om gaat zetten maar ben bang dat het een pesterijtje van mijn lichaam is, afijn...zullen zien op deze moederdag, maar ben bang dat hij er volgende week gewoon nog in zit :)

je lichaam kan ook zo gemeen zijn he :s
Gisteravond ook al zware bloedneus

afijn ik ga maar ff wat eten denk ik en misschien ff buiten zitten volgens mij is het wel lekker weer.

groetjes en tot later!

[Laatst gewijzigd door stefanie27 - 11/05/2008 @ 07:14] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:17

stefanie: ik heb ook geen geduld hoor... Hahaha. He wat grappig dat je bijna jarig bent. Zal jhe net zien, beval je op je verjaardag.

Krampjes zijn een goed teken hoor! Zijn het krampen die beetje komen en gaan? OF wat de hele tijd blijft doorzeuren? Misschien is het toch een begin. Ik hoop het voor je. Ik had eergisteren ook een zware bloedneus 's nachts.

Vervelend is dat he? Dat afwachten!

Beste grappig dat wij als vrouw zijnde eerst ons lichaam in de gaten zitten te houden als we zwanger willen worden in de hoop dat je dan symptonen hebt zodat je weet dat je zwanger bent. En aan het einde van de zwangerschap zit je de symptonen af te wachten in de hoop dat de bevalling zich aankondigd. Hehehe... hoe frustrerend kan het zijn.

Nou in ieder geval hier nog geen symptonen Mijn vriend zei gisteren ook dat hij het gevoel heeft dat het er nog wel eventjes in blijft zitten. Dat gevoel heb ik dus ook. Ik hoop dat we geen gelijk hebben dan. Woensdag moet ik weer naar de VK, als er dan nog geen baby is wordt er een afspraak gemaakt bij de GYN voor controle en daarna een afspraak om in te leiden.

Veel plezier trouwens vandaag bij je vriendin en haar baby Je ging vandaag toch ook naar je schoonouders? of was dat pas morgen?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:59
stefanie27

marloes:
nou die krampjes komen en gaan met wel wat tussenpozen, soort menstruatiekrampjes, maar ja geen idee wat tekenen van bevallen zijn aangezien ik het niet eerder heb meegemaakt, zou me niets verbazen als het oefenweeen zijn. maar fijn voelt het niet net ff een half uur in bad gelegen. Bloedneus is gebleven, begon net weer, zwaar irritant
en beetje misselijk :s maar ja of dat symptomen zijn, tis afwachten

ja vandaag om 11 uur op kraamvisite, mits ik me goed voel anders bel ik toch maar af, en vandaag ook bbq bij schoonfamilie, zou wel fijn zijn dat te mogen afzeggen :)

nou ja afwachten maar, mannetje slaapt nog lekker ga ik ook nog maar niet wakker maken. Hoop voor jou dat het wel snel begint hoor. lekker gaan genieten.

ach ja we moeten beide afwachten he.

kindje voelt nu trouwens ook anders in de buik voel het wel bewegen maar toch anders lijkt wel maar ja ik kan me ook dingen verbeelden zoals ik al zei geen idee hoe je weet dat je echt gaat bevallen..
puur omdat ik graag wil kan ik me mischien ook wel dingen inbeelden
je weet het niet he

[Laatst gewijzigd door stefanie27 - 11/05/2008 @ 09:00] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >