< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
07/05/2008 @ 11:18
M.

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hehe, wat een weertje zeg, echt zaaaalig zonnetje
nuja om te kuisen is t wat minder hoor, veel te warm pfff
en zo te horen gaan we een heel zonnig weekend tegemoet ook
gisteren hebben we in onze tuin het tentje opgezet dat we zondag meehadden naar de zee voor op het strand
het hangde vol met zand dus hebben het afgewassen en s avonds er wat zitten in spelen met ons
ze is nu echt verzot op dat tentje, we hebben nogal wat afgelachen hoor, t was echt een fijn moment zo met ons drietjes
denk om het tentje nu te laten staan zolang het mooi weer aangezien Laurine er zo graag in zit

ann, ik leef zo met je mee meid! die ondraaglijke stress van het wachten grrrr echt rot
ik hoop dat je snel meer weet hoor en dat je lekker mag zijn voor je moederdag, zou idd de allermooiste cadeau zijn!

vannie, leuk idee zeg, ik vraag het me ook af, waar blijf je het toch allemaal halen
echt, jij lijkt zo iemand die altijd wel een goed idee heeft en nooit zonder zit! en zou je het dan uiteindelijk zeggen wat het geslacht is of laat je ze wat in de waan?
wat is die daddy doos precies?

mekkie, dat ziek zijn is minder leuk, gelukkig ben je nu al wat beter en niets is zo goed als de zonnestraaltjes op er weer door te komen

babietje, leuk dat het feestje zo goed is gegaan en amaai, jullie meid is nogal verwend geweest met cadeautjes zeg!

ga jullie laten, moet nog eten maken pff ook veel te warm om aan het fornuis te staan

groetjes

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 20:54
Ada

Online Status Bekijk profiel
bedankt allemaal voor jullie medeleven!! Vrijdag is het begrafenis en familiebijeenkomst. Dat zal nog een zware dobber zijn, maar daarna zal het wel snel beter gaan.
Hij was 92 jaar dus zijn sterven kwam niet echt geheel onverwacht ( had last van ouderdomsdementie), wat niet wegneemt dat een afscheid altijd te vroeg valt.
Wij gaan niet naar het funerarium, zowel ik als mijn man vinden het een onaangenaam gevoel om naar een dood lichaam te gaan kijken ( vooral ik kan dat emotioneel niet aan door de dood van mijn beste vriend) Steven heeft hieraan ook geen behoefte ( ik denk dat hij bang is omdat dan zijn emoties zullen loskomen)
Ik heb het vooral moeilijk omdat de overlijdens van in de toekomst terug in mijn hoofd zitten. Vooral de hele verwerking van mijn beste vriend maalt constant door mijn hoofd. Ik heb niet zo veel verdriet voor Steven zijn opa, maar herbeleef terug het intense verdriet en gemis van Sebastien ( mijn beste vriend die jammergenoeg nu al 12 jaar niet meer onder ons is)

gelukkig is het goede weer ook van de partij, want ik heb dat echt nodig op zo'n dagen.
Hier is het super!! Vandaag het zwembad opgeblazen en gevuld en de kids hebben heel de namiddag in de tuin gespeeld.
Laat het zo nog maar even duren!!!

Ann, ik duim hoor, maar vrees er een beetje voor. Hopelijk toch nog een moederdagkado en anders veel geluk in de volgende ronde.

Kelly,
rustig aan doen meid met die hernia!! Hoe voel je je

Vannie,
Hoe origineel!! Vraag me soms ook af hoe je erop komt!!
Ik duim keihard voor vrijdag. Hopelijk kun je zien wat het zal worden ( en wordt het niet terug een vergissing!!)

Pff, ben emo te moe sorry ladies ik ga nog wat tv kijken

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:09
ann

Toch nog even blijven dames! Deze morgen weer een negatieve test (maar wel een heel licht spoor waar het streepje normaal komt... ) en nog steeds geen ... Ik hoop echt dat het nog goed komt en dat het geen herhaling van januari wordt, dus ik heb jullie steun effe meer dan nodig!!! Zaterdag of ten laatste zondag test ik opnieuw in de hoop dan een duidelijke streep te krijgen...
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:55
Kellytje

Ik zeker voor je Ann! Probeer positief te blijven, al begrijp ik meer dan wie ook hoe moeilijk het is!

Persoonlijk zit ik er ook terug mee: vorige week was ik elke morgend misselijk maar plots is dat gedaan en voel ik niks meer (ook een herhaling van de 2 vorige keren dat het mis ging!).
Ook mijn gevoel zegt opnieuw dat het niet goed zit maar misschien doe ik dat wel onbewust om mijzelf te beschermen?
Nu was ik van plan om tot de 12 weken totaal niets te laten doen qua bloed prikken of echo maar nu begin ik toch te twijfelen. De onthaalmoeder zei net ook dat ik het beter wel kan laten doen zodat ik toch IETS weet... Dus ik denk eraan toch mijn hcg eens te laten testen, wat denken jullie?
Pfff ik weet niet hoe ik me ga voelen indien het weer mis loopt... Waarom 3 keer? Wat is er mis?
Ik voel me even heel ...

Kelly

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:03
ann

Ik was eerst ook van plan om dit keer niks te doen, maar ik ben al van mening veranderd en ik ga toch bloed laten prikken zodra ik een duidelijke streep krijg, en dan nog eens een paar dagen later. Ik wil een mooie stijging zien dit keer. Anders ga ik echt niet gerust zijn. (En het duur toch lang tot die eerste echo he...) En als dan toch het mis is, weet ik het liever op voorhand...

Ik hoop van harte dat het goed gaat voor je!!!!
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 10:04
ann

Laatste smiley moest natuurlijk zijn ipv !
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:35
Ada

Kelly,
Hoop dat alles goed mag blijven gaan!!! Begrijpelijk dat je je zorgen maakt na alle gebeurtenissen. Hopelijk snel nieuws!!

Ann,
Duim mee hoor!!! Begrijpelijk dat je extra testen laat doen, ikzelf deed die ook, maar ik vroeg dan extra echo's i.p.v. bloed
Ben benieuwd naar het resultaat!! Misschien wel op moederdag een positieve test??

Nessie,
Waar zit je meid???
Ben benieuwd!!! En heel nieuwsgierig!!! Hoe voel je je? Aan het aftellen?? Best zwaar hé die laatste weken als je al een kleintje hebt rondlopen.
Als ik je niet meer hoor, een goede bevalling!!!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:36
Pooh

Namens Jonathan, allemaal bedankt voor de gelukwensen.
Met het goeie weer hebben we een superdag gehad. En ik merkte dat hij echt door had dat hij jarig was. Dan zag hij de vlaggetjes en riep hij: jarig, jarig!
En als ik vroeg hoe oud ben je geworden, dan zei hij keurig: 2 jaar!

Nessie, ik zit op het puntje van mn stoel. Nog 2 dagen voor de uitgerekende datum toch??

Vannie, leuk idee! Ik wil ook de daddy doos!

xxxxxxxx

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 13:20
ann

@Pooh: wat goed dat je zo'n leuke dag had met de verjaardag van Jonathan!!! Super, hoe bewust ze dat al meemaken he! Lubbe zegt ook nog altijd dat hij "tweeeee jaar" (uiteraard met een rollende Gentse R) is

Maar wat is die daddy doos nu eigenlijk???

Nessie: nog geen nieuws???
Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:13
Vannie

Ann, hey ik had je helemaal ingestraalt. Heeft dat dan toch geholpen ???? Aahhhhhhhhh dat zou wel een heeeeeel mooie moederdag voor jou worden zeg. Ik duim me totaal suf voor je

Mekkie, och wat sneu dat je ziek was met dit mooie weer zeg. Ga maar snel de schade inhalen nu he.

Pooh, hoe was het feestje van Jonathan ?????
Wat gaaf trouwens dat hij helemaal door had dat ie 2 werd zeg ! Toppie ! En wat een heerlijk weer had hij op z'n verjaardag. Een mooiere verjaardag kun je niet wensen.

Babietje, zo wat een verwennerij voor Lore zeg ! Die is weer voor tijden zoet. En het zwembad kan meteen gebruikt worden met dit weer, heerlijk.

Malika, haha zo creatief ben ik nu ook weer niet hoor, alhoewel ik altijd wel aparte ideetjes heb, ik hoor dat vaker inderdaad. Ach, altijd leuk om te horen hoor
Nee hoor, we laten niemand in een waan, iedereen mag van ons het geslacht weten hoor.

Voor die daddydoos meiden kunnen jullie op de site van Difrax kijken, daar staat alle info. Bij aankoop van producten van Difrax spaar je voor zo'n daddydoos. Ik heb aankomende tijd weer wat te kopen natuurlijk en dan hoop ik dat ik hem kan aanvragen hihi.

Ada, ik ben het met je eens, de leeftijd van iemand die overlijdt maakt het niet minder verdrietig, al was diegene maar liefst 92.
Ik wens jullie voor morgen veel sterkte toe

Kelly, ik zou zeggen : bellen voor een echo ! Heb ik ook gedaan in het begin want ik was toen ook zo onzeker. Doen dus meid.

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:18
Vannie

Ik vergeet helemaal te vertellen dat de verbouwing alweer flink is opgeschoten. Schoonpa heeft gisteren zich uitgesloofs met behangen is heeft het allemaal in 1x afgemaakt. Ik heb nu ook een heel kinky behang in onze nieuwe slaapkamer. Ik zal binnenkort als alles af is wel foto's zetten hoor.

Vanmorgen kwam Kevin de kamer in. Zat ie helemaal onder de creme. Zijn gezicht was totaal wit en ook zijn handjes, haar en kleren zaten onder. Hij keek er heel sneu bij, maar ik kon een lach niet onderdrukken, het zag er echt niet uit.
Ik heb meneertje iets van 5x onder de douche gewassen en 3x zijn haar gewassen, maar dat spul is zo baggervet dat ie gewoon vet blijft haha. Zelf vond ie het geweldig hoor. Maar zijn kamer zat ook helemaal onder. Had ik eindelijk vandaag een vrije dag, was ik de hele ochtend bezig met schoonmaken. Hoera
Toen ik het mijn moeder vertelde zei ze dat ik vroger eens precies hetzelfde had gedaan. Kevin is dus ook al zo'n beautypopje hahahaha.

Ik ben trouwens behoorlijk nerveus voor de echo morgen. Ik houdt jullie op de hoogte.

xxxx

[Laatst gewijzigd door Vannie - 08/05/2008 @ 16:58] - Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 16:28
Ada

Vannie,
HAHAHA
Kan me het beeld al voorstellen!!! Storm had zich zo eens gesminckt met gezichtscreme ( fondeteint, of hoe schrijf je dat?), kregen we er ook met geen stokken af! Kon toen ook niet kwaad zijn, ik plastte bijna in mijn broek van het lachen!!!
Weet je wat hiervan de les is? Beter je spullen wegleggen!!
Begrijp dat je zenuwachtig bent voor morgen. Ik zou graag wisselen hoor met jou! Kijk op tegen alle emo morgen ( kan door mijn hypersensitiviteit de emo van andere niet buitenhouden en beleef hierdoor bovenop mijn eigen verdriet ook nog eens het verdriet van anderen)
Doei

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:31
Ann

Hey

Vannie: erg benieuwd naar je echo hoor! En dat met Kevin: dat hebben we hier nog niet meegemaakt, maar 't heeft al een paar keer niet veel gescheeld. Ze kunnen zoooo snel zijn he, om iets te mispeuteren. Als ze stilletjes buiten je zicht bezig zijn, kan je er donder op zeggen dat ze iets doen dat niet mag

Ik zag net dat ik nog twee testjes in huis had, en ik heb natuurlijk niet aan de verleiding kunnen weerstaan. Geen ochtendurine, maar toch een licht gekleurd streepje. Ik wacht zondag af voor de bevestiging. Hopelijk dan echt een duidelijke streep, dan zou ik me al wat minder zorgen maken. Voor de rest niks geen symptomen.

@Kelly: heb je al iets ondernomen om geruststelling te vinden? Bloed, echo geregeld??? Ik denk dat het vrij normaal is na een mk dat je onzeker bent hoor. Heb ik ook...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:33
Kellytje

Ik had sneller moeten roepen blijkbaar: zo goed als ik me gisteren voelde, zo misselijk was ik deze morgen!!!
Maar ik heb er niet op gevloekt hoor! Ik heb het gevoel zelfs gekoesterd Een mens kan soms gekke dingen doen he hahahaha

Nessie, volgens mij heb jij ondertussen jullie wondertje in je armen!!! Laat snel iets weten meid!

Pooh, jullie hebben echt wel gigantisch veel geluk gehad met het weer! Ik hoop dat er in juni ook van die weken komen zodat we ook lekker buiten kunnen zitten met het feestje!
Knap dat die kleintjes zo snel doorhebben wat ze moeten zeggen he! Ben ook volop Leroy aan het trainen voor de "2 jaar" haha
Hij duidt het wel al aan met zijn vingertjes, superschattig!

Vannie, ik ben zo benieuwd naar het geslacht, maar ik ben ervan overtuigd, het wordt een !
Volgende week bel ik voor de echo en vandaag laat ik bloed prikken voor m'n hcg...
Weet iemand hoelang het duurt voor je daarvan de uitslag hebt? Ik vrees dat ik ga moeten wachten tot dinsdag!

Ada, hopelijk gaat het een beetje vandaag... Ik wens je veel sterkte!
Het moet vervelend zijn die hypersensitiviteit als ik het zo lees. Je moet toch een sterk karakter hebben om daarmee te kunnen omgaan!

Zo, nog een half uurtje en dan ga ik eens horen of ik volgende week halve dagen mag werken (met die hernia) en een prikje he!

Kelly

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 10:39
Ann

Misschien heb je vanavond al het resultaat hoor, of zaterdagmorgen (mijn huisarts doet ook 's morgen afspraken en dan kun je ook bellen voor zoiets)... Anders is het nog lang wachten he. Ik ga zondag nog eens testen en dan ga ik dinsdag of woensdag bloed laten prikken... Nu was het nog een zwak lijntje, en ik ga toch teveel stressen als het hcg weer erg laag blijkt. Beter nog even wachten

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:54
Ann

Ow Ada, was de begrafenis vandaag? En, ging het wat? Zwaar zeker... Ik moet morgen naar de begrafenis van een oom van me. Het ging al een tijdje slecht met hem en ik had er niet zoveel contact mee. Maar ik ben sowieso altijd nogal emotioneel, dus ik zal maar genoeg zakdoeken meenemen... (Je zal zien dat net dan mijn hormonen ook nog eens in gang schieten zeker)

Lukt het je man wat om zijn verlies te verwerken? Mannen zijn daar over het algemeen nogal gesloten in he. Laat hij het merken dat hij het lastig heeft??? Soigneer uw ventje maar eens goed straks

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:54
Vannie

Ada, heel veel sterkte vandaag. Wordt vast een moeilijke maar hopelijk ook een mooie plechtige dag

Ann, wauw dat is echt zo gaaf. Ik hoop toch zo vreselijk dat jij zondag echt een dikke vette streep hebt staan

Kelly, ai misselijk. Ik ken het probleem helaas maar al te goed. Ik zou zeggen, neem er wat voor in als het aan blijft houden, dat helpt al een hoop.

Nou vandaag dus de echo meiden. Om 14:00 uur moeten we er zijn. Manlief komt zo thuis en heeft vanmiddag vrijaf. Na de echo gaan we nog even de stad in maar ik beloof dat ik daarna snel kom updaten voor jullie hoor !!
Ik heb echt een brok in mijn keel al de hele tijd. Weet ook niet hoe het komt maar ben echt stiknerveus haha.

Kussssssss

[Laatst gewijzigd door Vannie - 09/05/2008 @ 11:57] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:23

ann jeuj!!! nu maar dat het goed mag gaan deze keer. Ik hoop het zo!!!

Kelly ook voor jou dat alles goed is!!!

Vannie ik ben zooo benieuwd maar als t goed is weet jij op dit moment al meer

Ada, ik denk aan jullie vandaag

ik denk ook wel dat nessie al bevallen is hoor van haar ben errug benieuwd

zo k ben net klaar met strijken ga nog ff van het zonnetje genieten

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:34

Vanavond zijn we nog met Sophie naar de dokter gemoeten omdat ze van de trap was gevallen. Ze heeft dus haar tong gepierced, er zit echt een gat in Maar ze kunnen dat toch niet hechten, moet gewoon dichtgroeien.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:54
Ann

@Mekkie: Oei, ik was geschrokken toen ik je laatste berichtje las! Ik vertelde hier net aan mijn man wat er gebeurde, en die meteen: goh, da's niks, dat moet vanzelf toegroeien. Hij komt uit een gezin van acht he, zeg maar ervaringsdeskundige Die hebben daar ALLES meegemaakt he... Ik zou ook ferm verschieten zulle! En dat bloed ook hard zeker??? Brrrr Gelukkig niet al te erg dus, gelukkig maar...

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >