< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Wij gaan voor ons eerste kindje Wie nog?
03/05/2008 @ 10:51
mies

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
dank je meiden

nee ze weten nog geen oorzaak!

mishien ergens in zn lijfje een bloedung,,urine is opgevangen maar dat was ok!

ik moet nu 3 keer poep in een potje doen en gaan ze dat ook onderzoeken of dara bloed sporen in zitten..

di moeten we weer bloedprikken,en hopelijk genoeg bloed voor meer onderzoeken!

omdat ej zo gestrest was,kwam er amper een druppel bloed meer uit zn lijfie,dus hopelijk di wel!!

jammer genoeg zitten we nu weer op nachtvoeding,tegen half 11 ,maar ook tegen 2 uur weer!

nou ja acceptere dat maar,arme kind heeft heel wat te voorduren gehad afgeloepn dagen!

ook hangt tie maga aan me sinds dat we thuis zijn,ik kan me geen stap verroeren of hij hangt aan me broek,

dikke kus en ik hou jullie op de hoogte!!!

Link naar deze reactie
03/05/2008 @ 13:41
lietje

Hey Allemaal,

Mies wat en verhaal arme EJ. Gelukkig dat het nu wat beter gaat. En dat hij zo geel is geweest! Meestal is dat ook wat met de lever.
Hopelijk is dinsdag alles goed. van ons.

Mijn schoonvader ligt nog steeds in ziekenhuis en moet volgende week naar ander ziekenhuis en daar krijgt hij dus ook een omleiding e.d. Dus mekkie ik denk het zelfde verhaal als bij jou.
En heel veel beterschap voor jou, niks aan ziek zijn.
Ze konden hem namelijk niet catheteriseren.
Verder alles prima Robin is heel erg aan het puberen en krijgt regelmatig een time out. Als hij niet vervelend is is hij super lief en speelt lekker. En met de dag komen er woorden bij. Vooral bij sesamstraat pikt hij veel op.

Greetz lia

[Laatst gewijzigd door lietje - 03/05/2008 @ 13:42] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:34

Vanavond zijn we met Sophie naar de dokter gemoeten omdat ze van de trap was gevallen. Ze heeft dus haar tong gepierced, er zit echt een gat in Maar ze kunnen dat toch niet hechten, moet gewoon dichtgroeien.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:11
lietje

Hoi Allemaal,

Mekkie! arme sophie. Heeft je op haar tong gebeten dan? Jakkes moet er niet aan denken. Doe sophie maar een dikke knuffel zielig hoor.

Hier alles goed alleen is Robin vreselijk aan de diaree sinds woensdag. Hij drinkt gelukkig wel goed en heb de dokter gebeld maar die doen toch niks. Donderdag had hij zulke zere billen dat hij niet in bad durfde te gaan zitten. Nu is het wat beter maar heb wel een tabl norrit bij de fles in gedaan en dat lijkt wel te helpen ook tegen de zere billen.

Mies hoe was het met ej dinsdag?

Greetz lia

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 12:14
mies

hier gaat t redelijjk

ej is levenidg en gewoon leuk!

alleen kotst zich helemaal te pletter,al 1 week heeft tie niets gegeten,aleen sochtends pap,verder gene brood,fruit,warm,koekjes enz!

ook heeft tie diaree(vanmoregn was het alwere iets dikkermgeen water meer zeg maar)

en drinken wil ie ook niet!

vd week werd ie helemaal slapjes en snel moe,nu geef ik ors..maar dat wil ie niet,dus moet ik dat per lepel geven..(water pe lepel,zie je het voor je,,)

1 flesje melk gaat er in(110 cc)

en een paar slokjes water,meer wil ie niet!

ik moet nu snachts me wekker zetten en m slapend aanleggen,zodat tie toch vocht krijgt,we denken gewoon dat het nu een buikvirusje is,want snds gister ben ik ook kots misslijk en mega last van me maag,nog geen diareen en kotsen,,maar het gevoel is er wel!!

mekkie,,beterschap voor je prinsesje

lia jij ook beterschap met je prinsje

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 18:09

hallo meiden,

zouden jullie zo lief willen zijn om even te stemmen op Kayleigh?
jullie zijn schatten en alvast bedankt.

Wordt Kayleigh de 'Baby van het jaar'?
Kayleigh dingt mee naar de titel 'Baby van het jaar' op http://www.babyvanhetjaar.nl...
Winnen we, dan komt Kayleigh op de cover van 'Wij Jonge Ouders'. Daarnaast is Kayleigh een jaar lang het gezicht van Prénatal en als klap op de vuurpijl winnen we voor de toekomst van Kayleigh een AEGON Rendementplan met €10.000,- van AEGON Bank.
Help ons een van de 101 finaleplaatsen in de wacht te slepen door nu op Kayleigh te stemmen! Klik op de onderstaande link om je stem uit te brengen:
http://www.skyradio.nl/index.php?page=actie_overzicht/baby_van_het_jaar_2008&
Met vriendelijke groet,
dawy

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:10
Heidi

Online Status Bekijk profiel
Hey allemaal,

Wat een verhaal van ej, echt akelig. Arm ventje, kan hij nu al wat meer binnen houden, toch raar dat zijn bloedpeil zo zakt.

En Mekkie jij ook beter, is inderdaad vreselijk om zelf ziek te zijn als je kids hebt. En hoe gaat het nu met je? Nog veel pijn of gaat het wat beter?

Lietje, hoe gaat het nu met je schoonvader?

En met de rest alle kinderen gezond en wel?

Joachim begint meer en meer alleen te stappen, nu stapt hij al van de ene hoek van de keuken helemaal naar de andere, hij moet dan ook een bocht nemen en hij doet dat terwijl hij stapt zonder zich vast te houden, dus grote vorderingen hier. Gelukkig maar, is er niets aan de hand, hij had er gewoon nog geen zin in en begint nu het nut ervan in te zien want dan kan hij meer bij papa buiten.

Onze vakantie bij roompot was geweldig, echt de moeite! We hebben zo van ons gezinnetje genoten. En papa is nu zijn grote vriend hoor, amai. Alles wat papa doet, doet Joachim na. Als papa in zijn tuinstoel achterover ligt om te zonnen gaat Joachim ook zo zitten (zo ontzettend grappig), als papa met de schroevedraaier bezig is neemt Joachim hem ook en duwt hem op juist dezelfde plaats als de papa bezig was, ongelooflijk hoe hij dat allemaal gezien heeft.

En veel woordjes amai, alle dagen leert hij bij.

En met onze Gabriël gaat het op het moment weer minder, hij heeft al zoveel last gehad van melk teruggeven, nu begint hij ook al zijn groentepap terug te geven. Ik heb morgen een afspraak bij de kinderarts, want hij doet de laatste dagen niets anders als huilen. Ik vrees echt reflux, ik moest alles wat we al geprobeerd hebben eens opschrijven en dan ging ze het bekijken, ik ben benieuwd.

Ale het is er nog eens van gekomen!

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:19

Hoi,

Wij gaan ook voor ons eerste.
Sinds maart gestopt met de pil, eerste keer 34 dagen cyclus en nu bbl 32.
Ik heb nog'n vraagje...is het normaal dat je na het stoppen met de pil je regels zo weinig krijgt???
Voordat ik de pil nam was het echt héél veel. Met de pil de laatste tijd nog maar 1 à 2 maandverbanden en nu kom ik bijna toe met een inlegkruisje...

Heb zondagavond dus m'n weer gekregen...op naar de volgende ronde dus.

Groetjes

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:20
lietje

Hey Allemaal,

Nou hier een dramatisch weekend achter de rug. Mijn schoonvader ging dus helemaal niet goed zaterdag had hij heel erg pijn in de buik, nadat hij donderdag een omleidng had gegahd vrijdags was hij heel goed maar van vrijdag op zaterdag nachts was het mis. Zaterdag dacht wij nog een beetje dat hij zich misschien wat aanstelde, maar da was dus helemaal niet zo. Zondag een scan gemaakt enz. maar niks te zien en hij had dus al die tijd nog geen ontlasting gehad. Maandag morgen was hij zo zwak dat hij niet meer kon praten en toen kwamen ze er achter dat hij een darmperforatie had (gaatje in de darm alle ontlasting ging zo de buik in). Dus maandag middag ging hij weer onder het mes nadat hij was overgeplaatst naar een ander ziekenhuis. Om 6 uur hadden we telefoon dat de operatie geslaagd was en hij het gehaald had. Nu houden ze hem in slaap en de komende 2 dgn zijn kritiek.

En robin die was maandag morgen om 6 uur schreeuwend wakker en normaal ga ik eerst ff naar het toilet en doe vast de fles in de magnetron en ga dan pas naar hem toe, maar nu dacht ik er klopt iets niet. Dus ik ben snel naar beneden gerend en zag dat hij de band die door de armen van zijn slaapzak zit om zijn nek gedraaid zat!
Dus ik riep meteen henry henry hij stikt! Dus die vloog naar beneden en heeft een schaar gepakt. In tussen had ik gelukkig de band al los en robin bevrijd! Maar het had niet veel langer moeten duren. Hij heeft helemaal strepen in de nek staan. Hoe hij het heeft gedaan mag joost weten maar ik ben me kapot geschrokken!
Dus het was een beetje een rare dag maandag met ook nog eens mijn schoonvader erbij.

Katrien welkom ik voor je.

Moedergevoel gaan jullie voor een volgende of is de balk ter info?

Heidi fijn dat joachim zo vooruit gaat en vervelend dat gabriel zo spuugd. Hou me op de hoogte.

Greetz lia

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:22

hallo lietje,

nee hoor dat is gewoon ter info.

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 15:21
mies

niuewe fotos op me profiel

xxxxxxxjes miesje en ej

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 21:48
Kathy

ej is alweer veel veranderd,zeg, mooie foto's miesje

Link naar deze reactie
16/05/2008 @ 22:30

Wow Lietje wat schrikken allemaal. Van je schoonvader en van Robin. Phoe ik zou er serieus niet goed van zijn je moet er toch niet aan denken wat er had kunnen gebeuren bij allebei
Hoe is het nu?

Heidi super dat Joachim zo goed gaat lopen. Is voor jou ook wel fijn lijkt me zeker met Gabriel er ook nog bij.
Balen dat Gabriel zo veel teruggeeft. Is het echt veel of niet? Ik weet wel dat Sophie op die leeftijd ook regelmatig wat spoog. Dat had ook te maken met dat maagklepje of zo? Maar idd ff aan de kinderarts vragen kan zeker geen kwaad!
Leuk dat Joachim alles van zijn papa nadoet
Sophie is een enorm mamas kindje. Doet alles van mij na. Maar wil ook altijd met mij knuffelen en papa moet dan weg. Ze gaat vaak al grommen als hij de kamer in komt. Of ze duwt hem gewoon weg. Niet zo leuk dus en k weet niet zo goed hoe er het beste mee om te gaan. Wat zouden jullie doen?

Mies, echt zo zielig voor EJ hopelijk betert het snel! k ga ook ff je fotos kijken.
Oh en alvast gefeliciteerd met je verjaardag trouwens zag op hyves dat je maandag jarig bent. ben ik iig op tijd he

Met sophie gaat het wel beter maar je ziet nog echt een lelijke plek op dr tong. Ze is ook zoooo stout doet alles wat niet mag en overal op klimmen. Vanavond nog zat ze buiten ineens in een leeg konijnenhok en alle stro eruit gooien
En van de week tot twee keer toe boven op de tafel
En als je haar op haar kop geeft oooh dan is het gillen en krijsen en op de grond liggen en dramaaaatisch doen. We hebben onze handen vol aan haar dus maar soms moet ik ook wel erg lachen hoor
Ze kletst er ook flink op los trouwens. Echt hele verhalen en ook al best wel veel verstaanbaars hoor

Link naar deze reactie
25/05/2008 @ 21:42

Wat is het rustig hier?!

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 09:22

Ik vind het hier ook rustig ja...kom wel elke dag ff kijken.
Wij gaan ook nog steeds voor ons eerste...
Groene dagen begonnen...manlief naar't buitenland....
Gisterenavond dan nog maar ff geklusd...woensdagnacht komt hij wel ff terug...hopenlijk nog op tijd.

Link naar deze reactie
26/05/2008 @ 17:15

Owww Katrien succes met klussen dan maar he

En nog over je vorige vraag, het kan zijn dat je menstruatiecyclus verandert als je met de pil stopt dus ook dat je juist meer of juist minder bloed verliest. Ik dacht indertijd ook het zal wel meer zijn maar dat was dus ook andersom. Momenteel gebruik ik de pil niet meer (maar we gaan niet voor een brusje!!!) en mijn menstruatie is altijd zo weer over.

Sophie heeft weer flink last van tandjes dus ze is af en toe echt lastig
En streken dat ze heeft!!! Soms is het heel grappig maar soms!!!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 20:08
Heidi

Even laten weten dat Gabriël dus reflux heeft. Is meer dan gewoon teruggeven hoor Mekkie, het hield hem uit zijn slaap, bleef boertjes doen. Het teruggeven op zich viel soms mee, soms weer niet maar het was meer verborgen zodat het ontstoken was.
Heb nu speciale melk die ik elke keer moet bestellen en een speciale papfles zit een trechtertje in dat de lucht uit de voeding duwt ik denk dat ik het zo het beste uitleg. Iets heel recents maar het helpt ongelooflijk. We hebben een vrolijke baby in de plaats gekregen dat nu tenminste langer aan een stuk kan slapen, was altijd maar max. 1u en dan wenen en teruggeven.
Dus dat probleem is eindelijk opgelost.
En groentenpap moeten we de hele week dezelfde geven en dat gaat nu ook stukken beter, kan het veel beter verteren zo.
En fruitpap nog eens proberen als hij 6 maanden is, nog kleine twee weken dus maar echt stap per stap en desnoods de appel een beetje stomen.

Nu is dat eindelijk opgelost is het onze Joachim, hij heeft de waterpokken sinds vrijdag en begint echt vol te staan en het begint hem te jeuken, maar leg maar eens uit dat hij niet mag krabben.
Zijn koorts stijgt elke avond sinds afgelopen vrijdag naar de 39,5.
Zal morgen eens een foto maken hoe zielig hij er uitziet, ik hoop echt dat hij geen littekens eraan over zal houden. Jullie kindjes dit al gehad? En nu nog afwachten of Gabriël het ook krijgt.

En dan nog slecht nieuws, daardoor dat ik ook een tijdje niet geweest ben. We hebben vorige week echt een slag gehad mijn man en ik. Ze hebben bij mijn man zijn opa longkanker en leverkanker gevonden, kwaadaardig en volledig uitgezaaid. We hebben het er echt zwaar mee, gelukkig leiden de kinderen ons een beetje af. Gaat deze week met chemo beginnen omdat oma dat wil, hij wil het eigenlijk niet meer en we vragen ons ook allemaal af of het wel zin heeft. Gaat twee sessies doen en dan terug testen of het heeft aangeslagen. Morgen ook nog hoofdscan om te kijken of het ook al naar de hersenen is gegaan omdat hij veel zijn evenwicht verliest en dingen vergeet.

Mekkie hoe gaat het met Sophie haar tanden? Die fase zijn we bij Joachim al even door, echt niet leuk he. Bij Gabriël voorlopig nog niet veel te merken.

Ik kom nog wel eens piepen.

Groetjes Heidi

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 21:26
Kathy

Heidi,

heel veel sterkte toegewenst met dit nieuws. Ik weet perfect wat je doormaakt nu, bij m'n vader was net hetzelfde vastgesteld. Dikke knuffel.

Wat de reflux betreft, Leander had geen verborgen reflux, maar wel gewone reflux. En ik weet dat het erg zwaar kan zijn. Maar naarmate je kindje ouder wordt, wordt het ook wel beter hoor.

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 22:14

Heidi ik wilde je probleem van Gabriel absoluut niet bagetaliseren hoor (moeilijk woord hopelijk schrijf ik het goed ). Ik geloof het meteen als je zegt dat het ernstig is en echt heel zielig voor hem
Sophie spoog wel vrij veel maar dat is natuurlijk veel minder erg in vergelijking met reflux!!!
Hopelijk gaat het nu beter met je kleine
En hopen dat ie niet ook de waterpokken krijgt. Veel beterschap ook voor Joachim. Echt wel zielig. Gelukkig hier nog geen last van gehad! Ik dacht trouwens dat als baby's van 6 maanden of jonger het krijgen, ze er niet immuun voor zijn en het nog eens kunnen krijgen maar dat weet ik niet zeker?!!?
Hoe gaat het met lopen van Joachim?

Kathy, hoe is het met jouw kindjes? Nog even en Serjenka gaat naar school zeker? Dat is bij jullie toch al met 2,5 jaar?

En met de rest?

Katrien, nog geklust

Hier gaat wel, k heb zelf flink rugpijn dus dat is ff minder maar ja gaat wel over....
Met Sophie alles prima maar t is zoooo'n waaghals. Ze klimt OVERAL op en in en tussen en onder. En doet alles wat niet mag en dus soms ook flinke driftbuien als haar iets verboden wordt. Eten doet ze nog steeds supergoed, ze lust echt alles. Makkelijk hoor
Over anderhalve week gaan we weer een weekje naar de Ardennen. Heb er superveel zin in!

Link naar deze reactie
27/05/2008 @ 22:19

Hihi, hier niet meer geklust na zondag nee...manlief in buitenland. Morgennacht komt hij wel terug...we zien wel of we dan nog wat energie hebben .
Voor de rest is het dus afwachten omdat het kan zijn dat'm donderdag alweer moet vertrekken...

Good luck nog allemaal!

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >