hallo
dit zou ik absoluut niet doen ;dan kan je beter het boek kopen
slapen zonder huilen en daar staan hele goede tips in van bij de geboorte ;ik heb 2 zoontjes met zware reflux en koemelkallergie en nog verschillende andere allergien en kiss ;
de oudste sliep de klok rond vanaf 6 weken en de jongste slaapt nu nog steeds niet door ;word s'nachts geregeld wakker voor tut of kaka te doen en s'morgens is hij er ook al rond 6 u en ik heb nog NOOIT 1 van de 2 laten huilen ;niet s'nachts en niet overdag !
er zijn gewoon vele andere manieren om ze het toch te leren ;en ook naar de oorzaak zoeken waardoor het komt dat ze wakker worden ;
mijn jongste bv slaapt als 2 nachten van 20 u tot 6 gewoon door hem niet meer in te bakeren en gewoon in slaapzakje te leggen met een body of hele dunne pyama ;weet nu niet of het toeval is maar volgens mij had hij dus al die tijd te warm en een hekel aan die inbakerzak ;
overdag moet ik hem wel nog inbakeren of hij slaapt helemaal niet ;voor de moment heeft hij wel een lastige periode want heeft spruw en last van tandjes;
maar op 6 weken zou ik ze zeker nog niet laten wenen hoor !
ik kan absoluut niet tegen laten wenen ;mijn jongste gaat sinds deze week 3 dagen per week naar de onthaalmoeder en ben blijven zoeken tot ik 1 gevonden had die de kindjes niet laat wenen in bedje ;
namiddag wou hij daar niet slapen in zijn bedje en toen ik daar aankwam was ze hem met de buggy aan het duwen zodat hij een beetje zou slapen en dat geeft me een gerust gevoel dat ik weet dat hij daar niet ligt te schreeuwen ;mijn schoonouders hebben nog nooit op 1 van mijn zoontjes mogen passen gewoon omdat zij ook de mentaliteit hebben van laat een babytje maar eens wenen !sorry maar niet met mijn schatjes !
groetjes