Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 27/04/2008 @ 18:32 timara | Hallo allmaal. Wat een heerlijk weer zeg supper. Ik krijg daar weer een hoop energie van. Weet je waar ik wel van baal dat het altijd zo lang duurt voor dat je mag testen want ben weer bnieuwd .liefs timara suc6 iedereen |
| 28/04/2008 @ 11:25 Helena | Hey Dames, Het is een tijdje geleden dat ik hier nog geschreven heb, maar heb wel een beetje mee gevolgd. @Knuffeltje: ik hoop dat je er nu snel aankomen, hoor. Misschien is het inderdaad zoals sara m zegt dat een week voor je NOD je hebt gehad. Controleer jij nog op een andere manier je cyclus, bv. door het slijmverlies te "bestuderen" of door te temperaturen? Misschien kan je het eens proberen?Ikzelf ben deze cyclus begonnen met temperaturen om wat meer zicht hierop te krijgen. Ik heb nl. een lange en soms onregelmatige cyclus. Deze maand had ik er niet veel van verwacht omdat het bijzonder druk ging zijn op mijn ventje zijn werk, dus dacht ik dat dit een uitstekende gelegenheid zou zijn om ermee te beginnen. Ik zit momenteel al op dag 42, maar door het temperaturen ben ik te weten gekomen dat ik een heel late eisprong heb gehad. Hoewel.... ![]() , dat heb ik maar achteraf gemerkt. Op dag 20 had ik een temp van 36,4 (voordien had ik telkens een temp rond de 36,2-36,3) Ik dacht dat dit mijn eisprong was. De vier volgende dagen had ik niet gemeten omdat ik te laat was of een slechte nacht had gehad en dacht dat dat toch een verschil zou geven. Op dag 25 had ik plots een temp van 36,8!! Wat dus wil zeggen dat ik mijn eisprong pas op dag 21, 22, 23 of 24 heb gehad en niet een week eerder zoals ik eerst dacht. En dit zou kunnen kloppen met het gevoel dat ik nu heb. Het is nu precies 14 dagen later en vanochtend had ik temp van 36,5. Heb ook hoofdpijn, buikpijn en rommelende darmen, dus ik verwacht mijn vandaag of morgen. Hopelijk zijn ze er snel en kunnen we weer verder. Ik heb bovendien bericht gekregen van Mik dat ze voor mij gependeld heeft dat ik in mei zwanger zou zijn....N'tje kwam op dezelfde uitslag, dus wie weet..... ![]() @timara: hoe ver zit jij nu in je cyclus? Als ik het goed begrijp zit je momenteel in de wachtweken? Ik hoop dat ze snel vooruit gaan en dat je ons binnenkort positief nieuws mag melden. Ik Dat doe ik trouwens voor iedereen hier!! Heel veel suc6!!! Lieve groetjes, Helena ![]() |
| 29/04/2008 @ 14:33 timara | mij niet nod dag is 5 mei, spannend. timara ![]() |
| 29/04/2008 @ 14:41 Helena | Hey Timara, Spannend, meid!! Ik hoop dat het snel 5 mei is, hoor. Zoals je kan zien aan mijn banner zijn mijn vanmorgen eindelijk gearriveerd na 42 (!) dagen. Ik was eigenlijk niet echt ontgoocheld omdat ik ze toch verwacht had. Ben blij dat we weer kunnen beginnen aan de volgende ronde. Deze keer ga ik elke dag tempen en hopelijk lukt het dan wel, hè Lieve groetjes, Helena ![]() |
| 29/04/2008 @ 21:43 timara | Wat vervelend zeg die lange cycel, bah. Ben dan ook blij dat mijne vrij kort is want bij mij eerste kindje duurde het 2 maandenlang dus weet hoe jullie je voelen .Knuffel hoop dat je stiekem toch zwanger bent ook al is de kans klein ik duim voor jou en natuurlijk voor iedereen liefs timara ![]() |
| 02/05/2008 @ 12:57 sara m ![]() | Hoi allemaal! Hoe gaat het met de wachtenden? Veel moed in elk geval!!! Dikke kus! |
| 04/05/2008 @ 20:49 timara | Woensdag is mij nod dag en ik voel hem al aan komen dus denk dat het weer niks wordt helaas. Moet ook eerlijk zeggen dat ik het niet erg vind, heb ook nog niet getest terwijl ik normaal altijd veel te vroeg test en wel 2 keer hihi Ik twijfel ook steeds meer of ik wel een derde kindje wil. pffff moeilijk hoor. Mij kindjes zijn bijna alle bij op de bassis school en ik krijg zo beetje bij beetje meer tijd. En de kinderen worden ook zo lekker zelfstandig. soms beangstig het mij om weer helemaal over nieuw te moeten beginnen. Maar aan de ander kant verlang ik ook weer naar zo kleine spruit. Maar ben bang dat die verlangen altijd wel blijft toch. Mischien bang dat ik er later spijt krijg en best plaats is voor een derde kindje. pffff vragen vragen en nog eens vragen die allemaal door mij hoofd heen spoken. ook zit ik een beetje tegen al die hormonen te hikken en dan dat jaar ontzwangeren bah. maar die dikke buik vond ik geweldig en ook borstvoeding geven is helemaal supper geweldig. mij jongste heeft 2 maanden in het sophia gelegen waarvan 6 dagen aan de hart/long machine. Een hele zware tijd, zo klein en net op de wereld en al zo hard moeten vechten. Ik denk dat ik daar ook een beetje bang voor ben, ik weet dat het ook anders kan lopen. Gelukkig gaat het supper goed met ![]() mij kleine wonder. jeetje het is een heel verhaal geworden. voor iedereen duim ik dat het snel raak mag zijn en die twijvels van mij komen ook wel weer goed .vind het fijn om even van mij af te schrijven. xxx timara |
| 05/05/2008 @ 17:37 timara | Hallo allemaal. Hier ben ik weer. Ik heb mij besluit genomen en ga weer aan de pil. Ik wens iedereen een mooie zwangerschap toe en een prachtige wolk van een baby. Bedankt iedereen voor de gezelligheid ![]() liefs timara |
| 09/05/2008 @ 21:49 timara | mij besluit stond vast alleen het lot heeft anders bepaald. Ik ben zwanger. ja natuurlijk moet die knop in mij hoofd even bij gedraait worden maar het kleine frummeltje is van harte welkom. Ben 14 januari uitgerekend en heb al een afspraak bij de gyn pffffffff zo spannend. liefs timara |
| 09/05/2008 @ 22:26 Knuffeltje ![]() | Dikke proficiat Timara, dit hoor je zo vaak, wanneer je de gedachte loslaat dan ben je ! Ik wou dat ik het kon... ik zit nog steeds wat in een dipje... |
| 10/05/2008 @ 20:06 timara ![]() | hallo allemaal. het is inderdaad wel even wennen, maar ben weer helemaal verliefd op mij spelde knopje ![]() liefs timara |
| 16/05/2008 @ 08:43 timara ![]() | waar is iedereen? xxx |
< vorige pagina | volgende pagina >

Wie heeft NOD rond 16,17,18 maart?
.

er nu snel aankomen, hoor. Misschien is het inderdaad zoals sara m zegt dat een week voor je NOD je
of door te temperaturen? Misschien kan je het eens proberen?
, dat heb ik maar achteraf gemerkt. Op dag 20 had ik een temp van 36,4 (voordien had ik telkens een temp rond de 36,2-36,3) Ik dacht dat dit mijn eisprong was. De vier volgende dagen had ik niet gemeten omdat ik te laat was of een slechte nacht had gehad en dacht dat dat toch een verschil zou geven. Op dag 25 had ik plots een temp van 36,8!! Wat dus wil zeggen dat ik mijn eisprong pas op dag 21, 22, 23 of 24 heb gehad en niet een week eerder zoals ik eerst dacht. En dit zou kunnen kloppen met het gevoel dat ik nu heb. Het is nu precies 14 dagen later en vanochtend had ik temp van 36,5. Heb ook hoofdpijn, buikpijn en rommelende darmen, dus ik verwacht mijn 

maar daar hoop ik niet teveel op. Ik wil nu echt die 
.