Ok,bij deze een reageerpoging.
Davke: Vandaag toch een belangrijke dag voor jou! Ik duim mee dat de onderzoeken vlot gaan en er iets belangrijks uit de bus komt!
Ik hoop echt met je mee dat je je papa nog kan vertellen dat je zwanger bent..ik duim dat hij dit nog bewust kan horen. Het is niet niks voor je..ik herken zo het gevoel,heb het allemaal ook meegemaakt..Sterkte meid.
Ann: Als je niks hoort,is er niks aan de hand,want anders krijg jij een SMSje hoor!

Een nieuwe auto,leuk! Welkeen is het? Een gans nieuwe of een occazie?(beroepsmisvorming hé

)
Is Julie al 7 weken oud? Jee dat gaat snel zeg!

Was het wandelen een beetje leuk??
Anne: Als ik het goed heb,heb je dus hetzelfde cadeau gekregen als Charlie? Leuk hoor! Je verdiende zo een verwen-beurt wel es!

Ik ben vandaag uitgerekend en ik begin zo langzamerhand te snappen hoe jij je voelde toen je overtijd liep,ik denk dan best ook es aan je terug
Charlie: Dus jij ook een armband gekregen! Leuk,jij hebt best wel genoten van je eerste moederdag dus!

Wel lang in de auto zitten in die hitte ja,zeker ook voor Ryan! Maar hij was dus wel braaf? Hij denkt ook aan jouw moederdag hé
Nona: Héhé ik hoop dat jouw vermoeden over mij uitkomt

Ik ben heel benieuwd naar de fotos van je commode en je buik,niet vergeten hé!!!!!

Schattig jouw ventje toch altijd..ook geprobeerd te naaien,lief hoor van hem! Ja,de laatste gegevens kunnen pas op het kaartje eens jouw beeb er is hé,maar het nadert nu ook gauw hoor voor je!
Hoe voel je je voor de rest? Dat opzwellen is wel niet zo handig hé?
Ellentje: Dat minder eten kan makkelijk door de warmte komen hé,als ze het voor de rest goed doet..ze kan dus blijkbaar al flink rondkruipen in haar bedje!
Hier was het verlengde weekend en ik heb vooral veel gegeten

,barbecue en ijsjes...gister fruitcoctail gemaakt..mmm...
Zondag zijn we nog een flinke wandeling gaan maken met schoonmama mee,en Izzy (mijn hond) mee,die heeft flink kunnen zwemmen en dat moet heel verfrissend geweest zijn voor haar,ik was best jaloers

Verder beetje last van totale opgezwollenheid,sjah het moet ook niet warmer worden..loop ook met een jeans en mijn 2 truitjes die nog passen zijn nu ook te kort..Mooi zicht hoor

Ik zit nu ook weer op mijn werk..Mijn vader belt nu ook elke dag,is superongerust natuurlijk..Wel schattig,maar aan de andere kant mag het van mij nu ook wel komen..