Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
10/05/2008 @ 14:18 ![]() | bleh....heb het eventjes helemaal gehad. heb onwijze last van de warmte. pffft en ik heb echt het gevoel dat die kleine nog wel eventjes blijft zitten. ![]() |
| 10/05/2008 @ 15:13 stefanie27 ![]() | marloes ik doe met je mee, voel me precies hetzelfde, alleen voor jou wat erger aangezien je verder bent. ZOu fijn zijn als het snel gaat gebeuren he!! |
10/05/2008 @ 15:19 ![]() | stefanie: ja echt wel. Heb vandaag echt nergens zin in. Verveel me rot. De tijd gaat ook onwijs langzaam. ![]() |
| 10/05/2008 @ 15:41 stefanie27 ![]() | onwijs langzaam, weet totaal niet wat te doen :s bleghh... tja hoop ook dit weekend helemaal voor jou! |
< vorige pagina | volgende pagina >

nod in juli 2007 wie doet er mee?

Oh en die koekjestik die ken ik maar al te goed. Vooral balisto's hmmmmm Ik ben tegenwoordig gek van de geur van poetsproducten en de smaak van tandpasta hmmm zalig 
Vooral omdat we allerlei lekkers in huis hebben, vind ik het reuze moeilijk om daar vanaf te blijven. Het liefst heb ik helemaal niks lekkers in huis!
Maar ik hoop toch echt dat het uit zichzelf gaat beginnen hoor!

Ik hoop dat we geen gelijk hebben dan. Woensdag moet ik weer naar de VK, als er dan nog geen baby is wordt er een afspraak gemaakt bij de GYN voor controle en daarna een afspraak om in te leiden.