Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 13/05/2008 @ 09:16 ann | Deze morgen weer een fijne streep. Ik was al helemaal depri, maar gebeld met de gyn en die zag het precies nog wel zitten. Ik moet stoppen met testen (haalt toch niks uit). Een streep is een streep en voor de rest is het sowieso afwachten zegt ze, en daar zit veel waarheid in he! Deze avond laat ik bloed prikken, en dan zien we wel. Morgen ten vroegste de uitslag, maar ik denk dat ik ga proberen om sowieso niet te flippen... ![]() |
| 13/05/2008 @ 11:59 Kathy ![]() | Ik had nog niet eerder gereageerd, maar vannie, proficiat met je 2 kereltje! |
| 13/05/2008 @ 13:01 Ann ![]() | Waaahw Mekkie, wat ziet je profiel er mooi uit! Schitterende foto's van Sophie hoor!!! Het ziet er net zo'n (b)engeltje uit als Lubbe ![]() |
| 13/05/2008 @ 13:52 ann | Hihihi Kelly, ik mag exact dezelfde dag voor een echo! Het mocht ook een weekje vroeger, maar dat is de week van mijn examen en dat zag ik niet echt zitten! Trouwens: niet teveel stoefen met uw symptomen he! Ik heb er nog geen en dat stelt me niet zo gerust! (Grapje he, ik kan er wel tegen hoor ) |
< vorige pagina | volgende pagina >

klussen vanaf juni 2005

of een 

Nu ja, ik ga er maar gewoon vanuit dat alles perfect loopt en ik daarom zo'n hoog hcg heb!
Kelly

Toen maar naar de Mac in Terneuzen gereden toen was het al 8 uur
(normaal ligt sophie dan al op bed hoor).
Ik begin er echt voor te vrezen hoor... Het wordt precies een herhaling van januari. Ik maak toch een banner aan, want een streep is een streep. Maar 't is met gemengde gevoelens. Dinsdag probeer ik bij de dokter te geraken.

nieuws is, kom ik het wel melden he!