Fijne moederdag voor alle lieve mama's hier!!!
Vannie, wat leuk dat er een

voor Kevin bijkomt!! En het is toch altijd fijn dat het wordt wat je graag zou hebben he!
Praktisch gezien is het volgens mij ook veel makkelijker. Je hoeft niet de hele uitzet opnieuw aan te kopen en kleertjes kan je gewoon opnieuw gebruiken!
Goed dat alles weer dik in orde was met het kleintje!
Ann, inderdaad, ik weet precies wat je nu doormaakt! En het is niet fijn he meid... Ik ga nu niet zeggen dat je je geen zorgen mag maken en dat je moet proberen positief te blijven want ik weet hoe moeilijk dat wel is!!! Bij momenten kon ik dat wel maar dan moest ik echt met iets bezig zijn wat mijn gedachten volledig kon verzetten.
Ik

nu dat je dinsdag ook geruststellend nieuws mag krijgen! Oh ja, nog een vraagje: test je nu nog met die testers die je gratis ontvangen hebt? Want misschien moet je gewoon eens een winkelmerk proberen en gaat het dan wel beter?
Babietje, ik zou zeggen: GENIETEN van die zon voor zolang het nog duurt! Misschien krijgen we wel weer een rotzomer zoals vorig jaar en dan hebben we het tenminste nu toch wel gehad!!! Zolang kan die kuis echt wel wachten hoor

Ja, die was moet natuurlijk wel gebeuren en met zo'n 2 flinke meiden kan ik me voorstellen dat dat de moeite is!
Mekkie, ach wat zielig voor Sophie... Je zal zien dat zo'n dingen telkens na elkaar gebeuren, alsof het een kettingreactie is! Hebben we met Leroy ook een keer gehad: het een na het ander had die toen!
Haha ja Knokke Heist staat erom bekend he om de chique buurt te zijn aan de kust! Geef mij ook maar Blankenberge, ik weet dan ook precies waar ik welke winkeltjes moet zoeken

Oooh jakkes, wat hebben jullie dan gedaan met de zetel? Ik kan me voorstellen dat dat niet echt aangenaam was om nog in de auto te zitten dan of viel het wel mee?
Ja, die waarden hebben er echt voor gezorgd dat ik een stuk geruster ben. Helemaal weg is die ongerustheid nog niet, maar het gaat echt wel al een stuk beter!
Ook het feit dat ik bij momenten weer misselijk en moe ben en pijnlijke borsten heb maakt dat ik weet dat het toch goed gaat.
Alleen moet dit nu wel nog enkele weken aanhouden natuurlijk! Goh wat zal ik blij zijn als ik op de eerste echo een kloppend hartje zie!
Voor de rest gaat het eigenlijk niet zoals het zou moeten: die hernia blijft enorm pijnlijk (bij momenten kom ik echt amper vooruit) en nu heb ik sinds vannacht ook nog keelpijn! Maar ik hou vol en neem echt absoluut niets van medicatie in! Ook niet de dingen die geen kwaad zouden kunnen! Het voelt soms alsof men mij van hierboven aan het testen is: "we zullen eens zien wat ze voor deze zwangerschap over heeft..."
Gisteravond was er hier in het dorp een optreden van Rob De Nijs, in het kader van de feesten voor 750-jarig bestaan van ons dorp. Ik had kaartjes gekocht voor m'n moeder omdat ze een tijdje geleden zoveel voor ons heeft gedaan (na de operatie) en ik mocht mee.
Het was heel leuk, veel ambiance en hij bracht zijn grote toppers waardoor iedereen enorm hard kon meezingen. Soms had ik het gevoel in het Sportpaleis te zijn hahahaha
Voor hem was dat natuurlijk ook heel leuk want naar het schijnt heeft het lang geduurd eer hij heeft toegezegd voor het optreden. Kan ik me wel voorstellen: hij is wel meer gewoon dan in een tent optreden in een of ander boerendorpje in Belgie

Door m'n hernia heb ik het meeste van de tijd wel moeten zitten maar af en toe ben ik lekker mee gaan rechtstaan om wat mee te doen!
Vandaag dus grote stoet maar de dochter heeft niet veel zin meer om mee te doen.. Ze vroeg gisteren hoelang ze zouden moeten stappen en tja, het is 5km en dat tegen een slakkegangetje... Reken dus maar zeker op 2 uur en daar heeft ze dus geen zin in!
Maar ja, we hebben toegezegd en het zou niet eerlijk zijn om nu plots te gaan zeggen dat ze niet meer moet gaan!
Ik zal eens gaan ontbijten voor ik me weer misselijk ga voelen!

Kelly