< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
09/05/2008 @ 21:54
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Mekkie: Oei, ik was geschrokken toen ik je laatste berichtje las! Ik vertelde hier net aan mijn man wat er gebeurde, en die meteen: goh, da's niks, dat moet vanzelf toegroeien. Hij komt uit een gezin van acht he, zeg maar ervaringsdeskundige Die hebben daar ALLES meegemaakt he... Ik zou ook ferm verschieten zulle! En dat bloed ook hard zeker??? Brrrr Gelukkig niet al te erg dus, gelukkig maar...

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:55
Ada

Online Status Bekijk profiel
Hey meiden,
Wat ben ik opgelucht dat vandaag voorbij is! Pff kun je je niet inbeelden!!

Ann,
Ja die hypersensitiviteit is echt soms een vloek, maar omdat ik er mee leer omgaan en begrijp wat me moeilijk valt begin ik de voordelen ervan te ondervinden.
Voor wie meer wil weten? kijk eens op www. hspvlaanderen. be ( aan elkaar typen)
Nadeel is natuurlijk dat ik de emoties van anderen oppik. Beroepsmatig kan ik dit perfect verwerken, maar privé vergt dit toch wat meer tijd en verwerking.
Gisterenavond toch een huiluurtje gehad, maar heb het goed kunnen laten lopen ( is ook belangrijk, vroeger vocht ik altijd tegen die emoties, nu onderga ik ze wat veel beter is)
Nu ik moet er maar mee leren leven want anders staan me nog véél depressies te wachten. Nu ik ben wel blij dat ik het ontdekt heb dat dit een eigenschap is van mij, want alles werd plots duidelijk ( hoe ik me soms voel, vroeger, zelfbeeld,..) Ik kan nu eindelijk echt mezelf zijn. Terwijl ik vroeger overal tegen moest vechten, want ik was de emotionele ( zoals anderen dat zeiden vroeger)

Mijn man gaat er goed mee om. Allez uiterlijk toch, ik voel meer ( wat hij ook weet) Hij zal zijn emoties niet rap uiten en zeker niet verwoorden, maar godzijdank ben ik hypersensitief waardoor ik perfect voel wat hij voelt waardoor ik heel goed aanvoel dat hij nood heeft aan een knuffel, gesprek. Ik ben er ook voor hem en kan verwoorden wat hij nog niet durft ( maar wel voelt). Hij heeft verdriet voor het afscheid, maar heeft vrede met het feit dat hij een goed leven had en zonder pijn is mogen sterven. We zullen hem hier allemaal missen, maar zijn ster brandt nu aan de hemel en in ons hart sterft hij nooit.
Ik zit meer in met zijn oma, want die mensen zijn al die tijd thuis blijven wonen he! Die zaten niet in een rusthuis ( hun jongste zoon woont daar wel bij in, maar zij deden bijna alles zelf!!!) Dus voor het eerst in haar leven heeft ze geen levenspartner meer! Moet heel zwaar zijn. Ze houdt zich sterk en rationaliseert het allemaal, maar ik voel aan dat ze haar klop nog moet krijgen. ik ga ze volgende week eens bellen en ze na een tijd af en toe eens gaan halen en wat in gesprek komen met haar zodat ze ruimte krijgt voor haar emoties.

Ik ben jammergenoeg niet naar de begrafenisplechtigheid kunnen gaan, want ik zat met een gezinsconsult. Kon dat niet verzetten, lag al vast van vorige week. Begeleiden van een verwerkingsproces ( kanker) dus kan in zo'n begeleiding niet beginnen afbellen ( continuiteit van de begeleiding mag in zo'n ondersteuning niet onderbroken worden)
Nu de familie begrijpt dat wel, ik ben direct na mijn huisbezoek trouwens naar hun gegaan. Morgen is het uitstrooiing van de as en dan gaan we ook nog mee.

Vannie,
Hey joh de zenuwen gieren hier nu toch door mijn keel hoor!!!! VERTEL!!!!! Wat word het???
een of een

Ben zo nieuwsgierig!!!!

ann,
Woehoe!! Begin he!!! Mijn vriendin is 6 jaar geleden bevallen op moederdag, wie weet heb jij een vette streep op moederdag!
Super! Dju toch ik moet zondag de hele dag heel vroeg al weg dus weet ik het pas maandag!!

Meiden, slaapwel

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:58
Ada

Mekkie,
Ai! Ja dat is pijnlijk!! Storm heeft ook al eens een gat door zijn tong gebeten na een val ( je kon erdoor zien) Bloeden!! Niet normaal. Laten zuigen op een ijsblokje om de zwellingen tegen te gaan anders bijten ze nadien nog keiveel terug op hun tong omdat die zoveel dikker is;
Faith heeft al eens een gat in haar lip gevallen, allez gat, op 1 mm na zaten haar voortanden door haar onderlip. Man die zag er toen ook niet goed uit!

Ann,
Hout vasthouden dat je zo niet teveel dingen tegenkomt, want is niet erg leuk hoor! Mannen zijn daar veel gelatener in. Die voelen zo die emoties niet. Die denken eerder aan de gevolgen ed.

Nu echt weg!!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:17
Kellytje

Mekkie, dat moet ongelooflijk schrikken zijn!!! Ik begrijp zo wat er op dat moment door je heen gaat! Toen Leroy in de vijver was gesukkeld hier voelde ik mij echt zooo enorm schuldig en slecht!!
Hopelijk geneest het snel en heeft Sophie er niet teveel last van!

Ann, eigenlijk moeten we dus echt wel al proficiat zeggen he!!! Een streep is een streep! Ik zo enorm voor jou dat alles goed mag gaan!

Ada, goed dat je nu weet wat er precies "mis" is met je en dat je het nu goed kan opvangen!
Het lijkt me anders ook niet makkelijk met je job want zo te zien maak je toch zware dingen mee!?! Gelukkig maar dat je het in je job nog beter kan aanpakken want anders zou je je droomjob maar moeilijk kunnen uitoefenen, niet?

Vannie, waar zit je toch meid??? Geef een teken van leven
En vooral: vertel ons dat je een krijgt!!!!

Gisterenavond dus nog mogen bellen voor de uitslag van het hcg:
Ik viel bijna van mijn stoel toen hij zei hoe hoog het stond: 80.000!!! Als ik het zo ga nakijken dan moet ik ofwel langer zwanger zijn maar dat betwijfel ik sterk of anders is het een tweeling Nu ja, ik ga er maar gewoon vanuit dat alles perfect loopt en ik daarom zo'n hoog hcg heb!
Nu maar duimen dat het goed blijft stijgen! Ik ben echt al een stuk geruster want met Leroy had ik ook een vrij hoog hcg en dat was vorige keer met die MK helemaal niet het geval!
Volgende week dinsdag kan ik bellen voor een afspraak bij de gyn en dan vraag ik voor een echo eind van de maand!

Vandaag is het schoolfeest dus zullen we een hele namiddag daar doorbrengen! En morgen is het hier grote stoet omdat ons dorp 750 jaar bestaat! Laura-Lynn zal er ook in meedoen (zij doen taferelen van een oude school). Hopelijk valt het wat mee want het traject is 5km lang en ze hebben lange mouwen aan en iets zwart over hun wit bloesje dus met dit weer zal dat wel zweten worden!

Kelly

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:38
Vannie

Haha sorry meiden dat ik jullie zo lang heb laten wachten. Het was nogal hectisch gisteren na de echo en vandaag ook. Nieuwe meubels zijn binnen en de boodschappen, jullie kennen het wel

Nou, ik ga jullie niet langer in spanning laten :

Wij krijgen er een ZOON bij !!

Nu had ik al eens voorzichtig laten doorschemeren dat ik dat ook wel heeeeeeeeel graag wou, een broertje voor Kevin, maar ik had eerlijk gezegd verwacht dat het een meid was. Dus ik hield me een beetje in met mijn voorkeur haha. Als ik namelijk op de bakerpraatjes af moest gaan (en die klopten vorige keer bij Kevin ook) dan had het een meid moeten zijn. Deze zwangerschap is zo totaal anders als de eerste ! En ook mijn schoonmoeders pendel had er nog nooit naast gezeten en die gaf ook een meid aan. Maar nee hoor, echt 300% een jongen. Zo zie je maar dat het allemaal inderdaad niks zegt.
Daarnaast zijn er ook weer een hoop dingen gecheckt, hartje, hersenen, ruggetje, lipjes en zo en dat zag er allemaal keurig uit.

We zijn er echt superblij mee !!! Twee boys, echt te gek hoor !!!

Ik hoop dat jullie me vergeven dat ik er weer gelijk vandoor ga, want ik moet de boel gaan afsoppen en inrichten verder en zometeen komt er iemand mijn oude kast ophalen. Had ik op internet gezet, is toch lekker een centje erbij verdient

[Laatst gewijzigd door Vannie - 10/05/2008 @ 15:40] - Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 19:21
Ada

Vannie,
Goh gelukkig dat ik zit! Val bijna om van het resultaat. Dacht echt dat je een meisje ging krijgen (in hoeverre ik dat kan inschatten natuurlijk, haha!)
Neen joh een tweede zoon wordt superleuk voor jullie! Ben blij te horen dat alles in orde is!
Nu kun je lekker terug op zoek naar stoere pakjes.

Dikke kus!
Ada

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 19:59
Ann

Hey Vannie

Gefeliciteerd met het broertje voor Kevin! Super he!!! Ik zou het ook prachtig vinden voor Lubbe, mocht er nog een jongentje bijkomen. Maar momenteel zou ik al heeeeel gelukkig zijn als deze prille zwangerschap (als ik het zo al mag noemen) goed loopt.

Bij elke kramp spurt ik naar de wc en verwacht ik bloeverlies... Ben precies nogal aan het stressen. Als ik niets voel, omdat ik niets voel, voel ik wel iets, omdat het misschien niet goed zou zijn... Moet dringend wat meer afstand nemen. Vervelend dat het nu net weer een lang weekend is... Anders kon ik maandag bloed laten prikken. Vrijdag wou ik het nog niet doen, want ik vrees dat mijn hcg nog erg laag ging zijn.

Deze morgen ben ik dus naar de begrafenis van mijn oom geweest. Ik heb het nogal droog kunnen houden, alleen toen ik mijn moeder zag wenen... Daar kan ik echt niet tegen. En mijn ma huilt ook nogal snel. Kunnen we elkaar wat gezelschap houden met onze traantjes...

Morgen D-day. Hopelijk een vette streep, anders ga ik er toch niet echt meer in geloven, vrees ik...
Oooooh Kelly, super!!! Met zo'n waarde zal het vast goed zitten he!!! Ik hoop maar dat ik ook zoiets te horen krijg (maar ik vrees er een beetje voor). Ik durf precies echt nog niet te gaan zweven... Maar dat moet ik aan jou niet uitleggen zeker, je kent het gevoel... Ik wil gewoon ook bevestiging dat alles goed is!

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 20:38
babietje

Hallo,

amai wat wordt er hier toch wat afgetaterd. Ik moet weer wat bijlezen.
Het is toch echt wel geweldig weer he. Zo mag het voor mij heel de zomer blijven. Altijd buiten kunnen zitten. Zalig!

M, inderdaad weer om te kuisen is het echt niet. Ik heb er ook geen goesting in. Veel te goed om binnen te zitten.

Ann, de duimen blijven hier omhoog he.

Mekkie, ocharme Sophie! Moet pijnlijk zijn denk ik en bloederig niet?

kelly, amai wat een waarden! Goed joh, ik ben kei blij voor u.

Vannie, jeuj, een tweede zoontje. Leuk!

Amai ik heb vandaag niets anders gedaan dan gewassen, opgehangen, afgehaald en gestreken. Pff ben het nu wel beu hoor! Veel te warm eigenlijk om achter de strijkplank te staan, ik heb wel buiten gestaan dus dan ging het nog. Maja moet gebeuren he.
Alle ik ga jullie laten

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 20:39
babietje

Oja we moesten woensdag naar kind en gezin met onze 2 meisjes. Lore weegt nu 12690 gram en is 86.5 cm groot. Emma weegt 7210 gram en is 65 cm groot. Ze volgen allebei hun lijn dus dat is goed he.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 23:26

nog ff snel voor t slapen gaan

Ann ik me suf k kom ook steeds kijken of je nog niets gepost hebt. Maar ik wil liefst alleen positieve dingen lezen natuurlijk!!!!

Kelly wowww wat goed zeg zo'n hoge waarden

Vannie wieeeh super een broertje en ja je had al eens zoiets gezegd dat je wel graag een wilde ben dus erg blij voor jullie.
Mij lijkt juist (ooit!) een zusje voor sophie wel erg leuk. Maar met een jongen zou ik ook heel blij zijn hoor!

Vandaag was sophie nog enorm zielig en ja hoor WEER gevallen en weer een dikke bloedlip (jullie zouden nog gaan denken dat ik een slechte mama ben )
een paracatamolletje deed wel goed en daarna zijn we richting de Belgische kust geredenl. Een beetje afleiding deed haar zichtbaar goed. We gingen naar Knokke Heist wat een decadente bedoening daar. Daarna nog langs Blankenbergen gereden en ja toen moesten we nog helemaal terug. We hadden de navigatie ingesteld op de Mac in Gent, maar die bleek daar niet meer te zitten of zo ???
Ann jij woont toch in Gent. Ik heb nog tegen hubbie gezegd Jaaaa daar woont iemand van het forum weet je wel die van Lubbe
Er was ook nog een botsing gebeurd dus eer we gent eens uit waren Toen maar naar de Mac in Terneuzen gereden toen was het al 8 uur (normaal ligt sophie dan al op bed hoor).
Reden we net weg, ja hoor toen was het "mama, bah!" dus wij de auto aan de kant en hubbie zei verschoon haar maar even op mijn stoel. Zo gezegd zo gedaan. Hubbie gelijk ff de hond laten plassen maar ik had niet genoeg billendoekjes. Dus sophie stond netjes rechtop tegen de stoel te wachten en juist toen hubbie eraan kwam liet ze zich met al die poep aan dr kont zakken. ALLES zat onder en toen dabberde ze er ok nog ff met dr voetjes doorheen

Nou ik ga slapen sorry dat ik niet op alles gereageerd heb

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:03
Ann

@Mekkie: Bedoel je de macDonalds? Er zijn er verschillende in Gent. Ik weet al zeker van eentje pal in het centrum, en eentje op de martelaarslaan. Die zijn er volgens mij nog hoor! We wonen al een paar jaartjes niet meer in gent zelf, maar in de buurt van Gent, in Wetteren.
Toch een leuke dag aan zee gehad dan, ondanks de mindere start (bloedlip) en het vervelende einde... Gisteren zijn we trouwens ook naar gent geweest, gaan shoppen. teenslippers gekocht en wat kleren voor mij en Lubbe.

@Babietje: wat doen jullie meisjes het prima zeg!

Nou, deze morgen dus opnieuw getest. Weer een licht streepje

Ik begin er echt voor te vrezen hoor... Het wordt precies een herhaling van januari. Ik maak toch een banner aan, want een streep is een streep. Maar 't is met gemengde gevoelens. Dinsdag probeer ik bij de dokter te geraken.

Bijna vergeten: fijne moederdag allemaal...

[Laatst gewijzigd door Ann - 11/05/2008 @ 07:20] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:13
Kellytje

Fijne moederdag voor alle lieve mama's hier!!!

Vannie, wat leuk dat er een voor Kevin bijkomt!! En het is toch altijd fijn dat het wordt wat je graag zou hebben he!
Praktisch gezien is het volgens mij ook veel makkelijker. Je hoeft niet de hele uitzet opnieuw aan te kopen en kleertjes kan je gewoon opnieuw gebruiken!
Goed dat alles weer dik in orde was met het kleintje!

Ann, inderdaad, ik weet precies wat je nu doormaakt! En het is niet fijn he meid... Ik ga nu niet zeggen dat je je geen zorgen mag maken en dat je moet proberen positief te blijven want ik weet hoe moeilijk dat wel is!!! Bij momenten kon ik dat wel maar dan moest ik echt met iets bezig zijn wat mijn gedachten volledig kon verzetten.
Ik nu dat je dinsdag ook geruststellend nieuws mag krijgen! Oh ja, nog een vraagje: test je nu nog met die testers die je gratis ontvangen hebt? Want misschien moet je gewoon eens een winkelmerk proberen en gaat het dan wel beter?

Babietje, ik zou zeggen: GENIETEN van die zon voor zolang het nog duurt! Misschien krijgen we wel weer een rotzomer zoals vorig jaar en dan hebben we het tenminste nu toch wel gehad!!! Zolang kan die kuis echt wel wachten hoor
Ja, die was moet natuurlijk wel gebeuren en met zo'n 2 flinke meiden kan ik me voorstellen dat dat de moeite is!

Mekkie, ach wat zielig voor Sophie... Je zal zien dat zo'n dingen telkens na elkaar gebeuren, alsof het een kettingreactie is! Hebben we met Leroy ook een keer gehad: het een na het ander had die toen!
Haha ja Knokke Heist staat erom bekend he om de chique buurt te zijn aan de kust! Geef mij ook maar Blankenberge, ik weet dan ook precies waar ik welke winkeltjes moet zoeken
Oooh jakkes, wat hebben jullie dan gedaan met de zetel? Ik kan me voorstellen dat dat niet echt aangenaam was om nog in de auto te zitten dan of viel het wel mee?

Ja, die waarden hebben er echt voor gezorgd dat ik een stuk geruster ben. Helemaal weg is die ongerustheid nog niet, maar het gaat echt wel al een stuk beter!
Ook het feit dat ik bij momenten weer misselijk en moe ben en pijnlijke borsten heb maakt dat ik weet dat het toch goed gaat.
Alleen moet dit nu wel nog enkele weken aanhouden natuurlijk! Goh wat zal ik blij zijn als ik op de eerste echo een kloppend hartje zie!

Voor de rest gaat het eigenlijk niet zoals het zou moeten: die hernia blijft enorm pijnlijk (bij momenten kom ik echt amper vooruit) en nu heb ik sinds vannacht ook nog keelpijn! Maar ik hou vol en neem echt absoluut niets van medicatie in! Ook niet de dingen die geen kwaad zouden kunnen! Het voelt soms alsof men mij van hierboven aan het testen is: "we zullen eens zien wat ze voor deze zwangerschap over heeft..."

Gisteravond was er hier in het dorp een optreden van Rob De Nijs, in het kader van de feesten voor 750-jarig bestaan van ons dorp. Ik had kaartjes gekocht voor m'n moeder omdat ze een tijdje geleden zoveel voor ons heeft gedaan (na de operatie) en ik mocht mee.
Het was heel leuk, veel ambiance en hij bracht zijn grote toppers waardoor iedereen enorm hard kon meezingen. Soms had ik het gevoel in het Sportpaleis te zijn hahahaha
Voor hem was dat natuurlijk ook heel leuk want naar het schijnt heeft het lang geduurd eer hij heeft toegezegd voor het optreden. Kan ik me wel voorstellen: hij is wel meer gewoon dan in een tent optreden in een of ander boerendorpje in Belgie
Door m'n hernia heb ik het meeste van de tijd wel moeten zitten maar af en toe ben ik lekker mee gaan rechtstaan om wat mee te doen!

Vandaag dus grote stoet maar de dochter heeft niet veel zin meer om mee te doen.. Ze vroeg gisteren hoelang ze zouden moeten stappen en tja, het is 5km en dat tegen een slakkegangetje... Reken dus maar zeker op 2 uur en daar heeft ze dus geen zin in!
Maar ja, we hebben toegezegd en het zou niet eerlijk zijn om nu plots te gaan zeggen dat ze niet meer moet gaan!

Ik zal eens gaan ontbijten voor ik me weer misselijk ga voelen!

Kelly

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 13/05/2008 @ 13:39] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:11
M.

hoihoi,

gelukkige moederdag allemaal
hopelijk geniet iedereen vandaag ook wat van t mooie weer en jij idd onder parasol nathalie
wij gaan deze middag de bbq in gang steken mmm lekker
ben wel wat boos op men man want die is moederdag vergeten
maar ga proberen t niet aan men hart te laten komen...
ga snel even wat bijlezen en dan alles begin klaarzetten voo de bbq

ann, ik ga voor goed nieuws dinsdag hoor, zo stom voor je dat er nu net een feestdag aankomt en je langer moet wachten hé
mag ik toch al heel voorzichtig proficiat zeggen?

vannie, proficiat met de op komst, ik had dus gelijk hé
leuk zeg, 2 boys, gaan ze lekker kunnen ravotten samen
en je hubbie is ook content zeker?

kellytje, ik denk dat het normaal is hoor dat je met schrik zit voor een nieuwe mk
maar probeer er toch maar niet te veel aan te denken, ik weet t is makkelijker gezegd dan gedaan
k zou zeggen, goed dat je misselijk bent want dat is een goed teken maar t is natuurlijk niet echt leuk voor je, beetje een tweestrijd hé

mekkie, hoe is t met Sophie? niet te veel overgehouden aan haar val hoop ik?

babietje, fijn dat alles goed gaat met de kids en dat ze mooi op de lijn zitten

pooh, jullie hebben goed genoten dus van Jonathan zijn verjaardag

ada, hoe is t nu met jou? een emotionele dag gehad zeker vrijdag?

oei, ga jullie moeten laten, is wakker aan t worden en ventje komt net thuis van de winkel

ga later wel nog eens terug komen om verder bij te lezen

groetjes

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:49
Ann

Wat is het hier rustig zeg. Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik moet dringend nog wat blokken. Krijg een paniekaanval als ik zie hoeveel ik nog moet doen!

Als er nieuws is, kom ik het wel melden he!

Groetjes!
Ann

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:16
ann

Deze morgen weer een fijne streep. Ik was al helemaal depri, maar gebeld met de gyn en die zag het precies nog wel zitten. Ik moet stoppen met testen (haalt toch niks uit). Een streep is een streep en voor de rest is het sowieso afwachten zegt ze, en daar zit veel waarheid in he!

Deze avond laat ik bloed prikken, en dan zien we wel. Morgen ten vroegste de uitslag, maar ik denk dat ik ga proberen om sowieso niet te flippen...
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:43
Vannie

Meiden, wat een ontzettend lieve reacties op mijn echo, dank jullie wel

Mekkie, die Sophie is me er eentje zeg ! Zo zo en dan vond ik Kevin nogal wat bezig met die creme van de week. Maar Sophie spant echt de kroon hoor, haha. Ja, ik lach er wel om en jullie vast ook achteraf, maar op zo'n moment baal je als een stekker natuurlijk.

Babietje, wat fijn dat je meiden het zo goed doen zeg

Kelly, hihi, Lubbe is de kleine van Ann hoor, Kevin krijgt er een broertje bij. Maar hey, Lubbe kan binnenkort dus wellicht ook een broertje of zusje verwachten he.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je eigen zwangerschap goed zal verlopen. Tuurlijk ben je bang, dat is nu eenmaal zo gekomen door wat je hebt meegemaakt. Maar ik duim me suf voor je dat alles gewoon goed zal gaan he

Malika, is die kerel van jou moederdag vergeten, nou ja zeg !
Je had inderdaad goed voorspelt, een jongetje !

Ann, ik heb echt goede hoop voor je hoor. Een streepje = een streepje, hoe licht ook ! Ik ben zeer benieuwd naar de bloeduitslag.

Ik heb niet zoveel te melden hoor verder. We zijn nog steeds druk bezig hier thuis. Nieuwe meubels gekregen en daar ben je dan ook druk genoeg mee. Vanavond gaan we een nieuwe tv kopen. Manlief wil al jaren een flat screen maar ik heb zoiets van : de oude doet het prima dus ik begin er niet aan. Maar nu hebben we een nieuw wandmeubel waar de tv in komt te hangen en ja, de oude tv is nog zo'n diep model en die past er dus niet eens in. Krijgt ie dus gewoon nog zijn zin ook he

Oh ja, dat dienblad en de beschuit met muisjes waren een groot succes toen we zondag op de camping waren. Iedereen vond het erg origineel. Zo konden we leuk het goede nieuws en moederdag combineren he. En iedereen is dolenthousiast dat we weer een kereltje krijgen !
Ik ben trouwens zelf ook nog goed verwent op moederdag. Martin had een verwenpakket gekocht voor zwangerschapscremes en Kevin had een heel mooi schilderijtje gemaakt op school met zijn handafsrukje erop. Zo lief, ik moest echt even een traantje wegpinken. Dit was het eerstje knutseltje van hem van school en ook nog eens voor mij....

[Laatst gewijzigd door Vannie - 13/05/2008 @ 11:49] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:59
Kathy

Ik had nog niet eerder gereageerd, maar vannie, proficiat met je 2 kereltje!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:50

hier gaat het gelukkig weer beter met sophie.
Alleen allemaal nog zwaar verkouden maar ze kan weer goed eten en zo.

Vannie leuk dat ze allemaal zo reageerden, ze zullen wel ff verbaasd hebben gekeken haha.

Kelly balen van die hernia maar ik denk dat ik ook niets in zou durven nemen hoor

Ann, ik duim me suf voor ene goede

Sorry ben weer weg druk druk druk hier. De hele week nog dus k zal mijn best doen nu en dan nog eens langs te surfen maar kan niet te veel beloven...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:01
Ann

Waaahw Mekkie, wat ziet je profiel er mooi uit! Schitterende foto's van Sophie hoor!!! Het ziet er net zo'n (b)engeltje uit als Lubbe

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:47
Kellytje

Oeps Vannie, inderdaad... Waar zat ik met mijn gedachten? Heb het ineens maar aangepast
Hadden ze op de camping meteen door dat je dan een zou krijgen? Ik kan me zo voorstellen dat ze niet meteen konden volgen toen er blauwe muisjes uit het roze doosje tevoorschijn kwamen!

Ann, inderdaad, dat zegt mijn vroedvrouw ook steeds: je kan er toch niets aan doen buiten afwachten! Al is dat voor hen natuurlijk makkelijk gezegd he!
Ach, ik had de eerste keer ook een heel licht streepje en zie de waarden van m'n hcg nu eens!

Vanvond voor de eerste keer naar de kinesist voor m'n rug en daarvoor ook nog met Laura-Lynn naar de dokter want waarschijnlijk heeft het arme kind een zonne-allergie! Haar armen staan vol met pukkeltjes, echt geen zicht!

En jawel hoor, ik heb ook een afspraak voor een eerste echo! Op 3 juni om 20 voor 9 's morgens (!) mogen we gaan! Ik ben wel blij met het vroege uur want dan kan ik me tenminste geen hele dag zenuwachtig maken! Nu zullen we 's morgens dus snel de kindjes moeten wegdoen en dan is het al zover! Ik kijk er zo enorm naar uit!

Vanmorgen had ik weer het "zalige" misselijke gevoel! Ik moest zelfs buiten gaan zitten om te eten want ik werd nog misselijker van de warmte binnen! Ik voelde me net een oven dus de hormonen doen zeker hun werk hier! Gelukkig ging het na het eten beter!
Soms bedank ik ze hierboven wel hoor dat ik dit MAG voelen! Hoe slecht ik me ook voel, ik vind het geweldig om te beseffen dat alles goed gaat!

Ik ga nog wat rusten want sinds vandaag moet ik weer halve dagen gaan werken en dat is al lang genoeg dat ik moet zitten!

Tot gauw!
Kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >