Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 16/05/2008 @ 13:45 reb ![]() | Hey Malika, hoe gaat het met Laurine?? |
| 18/05/2008 @ 14:50 reb | hier alles goed! M, Fijn dat het weer beter is met Laurine en de je weet wat er aan de hand was! Neleken, hoe was de eerste werkdag?? ![]() |
| 21/05/2008 @ 19:27 reb | jaja Neleken hou je maar klaar, even een lastige periode en dan hop, ze kennen iets nieuws... nanique zal de wereld gaan ontdekken... hier ook alles goed! buik begint serieus in de weg te zitten, af en toe eens kramp in mijn voeten en maagzuur... maar we genieten wel! Het zal er snel zijn! amai amai ![]() ![]() Fijn dat de job goed meevalt!! ![]() |
| 24/05/2008 @ 20:38 Claudia ![]() | nou ik moet ze nog nakijken .. ga zo eens beginnen dus nog geen idee.... |
| 26/05/2008 @ 12:57 Claudia ![]() | hier gisteren opeens 1 maandverband bloedverlies en nu niets meer.. zo raar.. snap er niets meer van.. moet ik dat nu tellen als ongesteldheid?? het was wel echt rood... |
| 27/05/2008 @ 19:48 reb ![]() | hey! claudia, echt geen idee... ben je nu al volledig gestopt met borstvoeding? Alles heeft wat zijn tijd nodig om weer in de plooi te komen he! ![]() |
< vorige pagina | volgende pagina >

Het duiveluitdrijvingsclubje

heel hard en dubbel toetrekt
ik hoop dat ze er snel weer door...

?