< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » klussen vanaf juni 2005

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
11/05/2008 @ 07:03
Ann

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
@Mekkie: Bedoel je de macDonalds? Er zijn er verschillende in Gent. Ik weet al zeker van eentje pal in het centrum, en eentje op de martelaarslaan. Die zijn er volgens mij nog hoor! We wonen al een paar jaartjes niet meer in gent zelf, maar in de buurt van Gent, in Wetteren.
Toch een leuke dag aan zee gehad dan, ondanks de mindere start (bloedlip) en het vervelende einde... Gisteren zijn we trouwens ook naar gent geweest, gaan shoppen. teenslippers gekocht en wat kleren voor mij en Lubbe.

@Babietje: wat doen jullie meisjes het prima zeg!

Nou, deze morgen dus opnieuw getest. Weer een licht streepje

Ik begin er echt voor te vrezen hoor... Het wordt precies een herhaling van januari. Ik maak toch een banner aan, want een streep is een streep. Maar 't is met gemengde gevoelens. Dinsdag probeer ik bij de dokter te geraken.

Bijna vergeten: fijne moederdag allemaal...

[Laatst gewijzigd door Ann - 11/05/2008 @ 07:20] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:13
Kellytje

Fijne moederdag voor alle lieve mama's hier!!!

Vannie, wat leuk dat er een voor Kevin bijkomt!! En het is toch altijd fijn dat het wordt wat je graag zou hebben he!
Praktisch gezien is het volgens mij ook veel makkelijker. Je hoeft niet de hele uitzet opnieuw aan te kopen en kleertjes kan je gewoon opnieuw gebruiken!
Goed dat alles weer dik in orde was met het kleintje!

Ann, inderdaad, ik weet precies wat je nu doormaakt! En het is niet fijn he meid... Ik ga nu niet zeggen dat je je geen zorgen mag maken en dat je moet proberen positief te blijven want ik weet hoe moeilijk dat wel is!!! Bij momenten kon ik dat wel maar dan moest ik echt met iets bezig zijn wat mijn gedachten volledig kon verzetten.
Ik nu dat je dinsdag ook geruststellend nieuws mag krijgen! Oh ja, nog een vraagje: test je nu nog met die testers die je gratis ontvangen hebt? Want misschien moet je gewoon eens een winkelmerk proberen en gaat het dan wel beter?

Babietje, ik zou zeggen: GENIETEN van die zon voor zolang het nog duurt! Misschien krijgen we wel weer een rotzomer zoals vorig jaar en dan hebben we het tenminste nu toch wel gehad!!! Zolang kan die kuis echt wel wachten hoor
Ja, die was moet natuurlijk wel gebeuren en met zo'n 2 flinke meiden kan ik me voorstellen dat dat de moeite is!

Mekkie, ach wat zielig voor Sophie... Je zal zien dat zo'n dingen telkens na elkaar gebeuren, alsof het een kettingreactie is! Hebben we met Leroy ook een keer gehad: het een na het ander had die toen!
Haha ja Knokke Heist staat erom bekend he om de chique buurt te zijn aan de kust! Geef mij ook maar Blankenberge, ik weet dan ook precies waar ik welke winkeltjes moet zoeken
Oooh jakkes, wat hebben jullie dan gedaan met de zetel? Ik kan me voorstellen dat dat niet echt aangenaam was om nog in de auto te zitten dan of viel het wel mee?

Ja, die waarden hebben er echt voor gezorgd dat ik een stuk geruster ben. Helemaal weg is die ongerustheid nog niet, maar het gaat echt wel al een stuk beter!
Ook het feit dat ik bij momenten weer misselijk en moe ben en pijnlijke borsten heb maakt dat ik weet dat het toch goed gaat.
Alleen moet dit nu wel nog enkele weken aanhouden natuurlijk! Goh wat zal ik blij zijn als ik op de eerste echo een kloppend hartje zie!

Voor de rest gaat het eigenlijk niet zoals het zou moeten: die hernia blijft enorm pijnlijk (bij momenten kom ik echt amper vooruit) en nu heb ik sinds vannacht ook nog keelpijn! Maar ik hou vol en neem echt absoluut niets van medicatie in! Ook niet de dingen die geen kwaad zouden kunnen! Het voelt soms alsof men mij van hierboven aan het testen is: "we zullen eens zien wat ze voor deze zwangerschap over heeft..."

Gisteravond was er hier in het dorp een optreden van Rob De Nijs, in het kader van de feesten voor 750-jarig bestaan van ons dorp. Ik had kaartjes gekocht voor m'n moeder omdat ze een tijdje geleden zoveel voor ons heeft gedaan (na de operatie) en ik mocht mee.
Het was heel leuk, veel ambiance en hij bracht zijn grote toppers waardoor iedereen enorm hard kon meezingen. Soms had ik het gevoel in het Sportpaleis te zijn hahahaha
Voor hem was dat natuurlijk ook heel leuk want naar het schijnt heeft het lang geduurd eer hij heeft toegezegd voor het optreden. Kan ik me wel voorstellen: hij is wel meer gewoon dan in een tent optreden in een of ander boerendorpje in Belgie
Door m'n hernia heb ik het meeste van de tijd wel moeten zitten maar af en toe ben ik lekker mee gaan rechtstaan om wat mee te doen!

Vandaag dus grote stoet maar de dochter heeft niet veel zin meer om mee te doen.. Ze vroeg gisteren hoelang ze zouden moeten stappen en tja, het is 5km en dat tegen een slakkegangetje... Reken dus maar zeker op 2 uur en daar heeft ze dus geen zin in!
Maar ja, we hebben toegezegd en het zou niet eerlijk zijn om nu plots te gaan zeggen dat ze niet meer moet gaan!

Ik zal eens gaan ontbijten voor ik me weer misselijk ga voelen!

Kelly

[Laatst gewijzigd door Kellytje - 13/05/2008 @ 13:39] - Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:11
M.

hoihoi,

gelukkige moederdag allemaal
hopelijk geniet iedereen vandaag ook wat van t mooie weer en jij idd onder parasol nathalie
wij gaan deze middag de bbq in gang steken mmm lekker
ben wel wat boos op men man want die is moederdag vergeten
maar ga proberen t niet aan men hart te laten komen...
ga snel even wat bijlezen en dan alles begin klaarzetten voo de bbq

ann, ik ga voor goed nieuws dinsdag hoor, zo stom voor je dat er nu net een feestdag aankomt en je langer moet wachten hé
mag ik toch al heel voorzichtig proficiat zeggen?

vannie, proficiat met de op komst, ik had dus gelijk hé
leuk zeg, 2 boys, gaan ze lekker kunnen ravotten samen
en je hubbie is ook content zeker?

kellytje, ik denk dat het normaal is hoor dat je met schrik zit voor een nieuwe mk
maar probeer er toch maar niet te veel aan te denken, ik weet t is makkelijker gezegd dan gedaan
k zou zeggen, goed dat je misselijk bent want dat is een goed teken maar t is natuurlijk niet echt leuk voor je, beetje een tweestrijd hé

mekkie, hoe is t met Sophie? niet te veel overgehouden aan haar val hoop ik?

babietje, fijn dat alles goed gaat met de kids en dat ze mooi op de lijn zitten

pooh, jullie hebben goed genoten dus van Jonathan zijn verjaardag

ada, hoe is t nu met jou? een emotionele dag gehad zeker vrijdag?

oei, ga jullie moeten laten, is wakker aan t worden en ventje komt net thuis van de winkel

ga later wel nog eens terug komen om verder bij te lezen

groetjes

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:49
Ann

Wat is het hier rustig zeg. Iedereen aan het genieten van het mooie weer? Ik moet dringend nog wat blokken. Krijg een paniekaanval als ik zie hoeveel ik nog moet doen!

Als er nieuws is, kom ik het wel melden he!

Groetjes!
Ann

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:16
ann

Deze morgen weer een fijne streep. Ik was al helemaal depri, maar gebeld met de gyn en die zag het precies nog wel zitten. Ik moet stoppen met testen (haalt toch niks uit). Een streep is een streep en voor de rest is het sowieso afwachten zegt ze, en daar zit veel waarheid in he!

Deze avond laat ik bloed prikken, en dan zien we wel. Morgen ten vroegste de uitslag, maar ik denk dat ik ga proberen om sowieso niet te flippen...
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:43
Vannie

Meiden, wat een ontzettend lieve reacties op mijn echo, dank jullie wel

Mekkie, die Sophie is me er eentje zeg ! Zo zo en dan vond ik Kevin nogal wat bezig met die creme van de week. Maar Sophie spant echt de kroon hoor, haha. Ja, ik lach er wel om en jullie vast ook achteraf, maar op zo'n moment baal je als een stekker natuurlijk.

Babietje, wat fijn dat je meiden het zo goed doen zeg

Kelly, hihi, Lubbe is de kleine van Ann hoor, Kevin krijgt er een broertje bij. Maar hey, Lubbe kan binnenkort dus wellicht ook een broertje of zusje verwachten he.
Ik hoop natuurlijk voor je dat je eigen zwangerschap goed zal verlopen. Tuurlijk ben je bang, dat is nu eenmaal zo gekomen door wat je hebt meegemaakt. Maar ik duim me suf voor je dat alles gewoon goed zal gaan he

Malika, is die kerel van jou moederdag vergeten, nou ja zeg !
Je had inderdaad goed voorspelt, een jongetje !

Ann, ik heb echt goede hoop voor je hoor. Een streepje = een streepje, hoe licht ook ! Ik ben zeer benieuwd naar de bloeduitslag.

Ik heb niet zoveel te melden hoor verder. We zijn nog steeds druk bezig hier thuis. Nieuwe meubels gekregen en daar ben je dan ook druk genoeg mee. Vanavond gaan we een nieuwe tv kopen. Manlief wil al jaren een flat screen maar ik heb zoiets van : de oude doet het prima dus ik begin er niet aan. Maar nu hebben we een nieuw wandmeubel waar de tv in komt te hangen en ja, de oude tv is nog zo'n diep model en die past er dus niet eens in. Krijgt ie dus gewoon nog zijn zin ook he

Oh ja, dat dienblad en de beschuit met muisjes waren een groot succes toen we zondag op de camping waren. Iedereen vond het erg origineel. Zo konden we leuk het goede nieuws en moederdag combineren he. En iedereen is dolenthousiast dat we weer een kereltje krijgen !
Ik ben trouwens zelf ook nog goed verwent op moederdag. Martin had een verwenpakket gekocht voor zwangerschapscremes en Kevin had een heel mooi schilderijtje gemaakt op school met zijn handafsrukje erop. Zo lief, ik moest echt even een traantje wegpinken. Dit was het eerstje knutseltje van hem van school en ook nog eens voor mij....

[Laatst gewijzigd door Vannie - 13/05/2008 @ 11:49] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 11:59
Kathy

Ik had nog niet eerder gereageerd, maar vannie, proficiat met je 2 kereltje!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:50

hier gaat het gelukkig weer beter met sophie.
Alleen allemaal nog zwaar verkouden maar ze kan weer goed eten en zo.

Vannie leuk dat ze allemaal zo reageerden, ze zullen wel ff verbaasd hebben gekeken haha.

Kelly balen van die hernia maar ik denk dat ik ook niets in zou durven nemen hoor

Ann, ik duim me suf voor ene goede

Sorry ben weer weg druk druk druk hier. De hele week nog dus k zal mijn best doen nu en dan nog eens langs te surfen maar kan niet te veel beloven...

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:01
Ann

Waaahw Mekkie, wat ziet je profiel er mooi uit! Schitterende foto's van Sophie hoor!!! Het ziet er net zo'n (b)engeltje uit als Lubbe

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:47
Kellytje

Oeps Vannie, inderdaad... Waar zat ik met mijn gedachten? Heb het ineens maar aangepast
Hadden ze op de camping meteen door dat je dan een zou krijgen? Ik kan me zo voorstellen dat ze niet meteen konden volgen toen er blauwe muisjes uit het roze doosje tevoorschijn kwamen!

Ann, inderdaad, dat zegt mijn vroedvrouw ook steeds: je kan er toch niets aan doen buiten afwachten! Al is dat voor hen natuurlijk makkelijk gezegd he!
Ach, ik had de eerste keer ook een heel licht streepje en zie de waarden van m'n hcg nu eens!

Vanvond voor de eerste keer naar de kinesist voor m'n rug en daarvoor ook nog met Laura-Lynn naar de dokter want waarschijnlijk heeft het arme kind een zonne-allergie! Haar armen staan vol met pukkeltjes, echt geen zicht!

En jawel hoor, ik heb ook een afspraak voor een eerste echo! Op 3 juni om 20 voor 9 's morgens (!) mogen we gaan! Ik ben wel blij met het vroege uur want dan kan ik me tenminste geen hele dag zenuwachtig maken! Nu zullen we 's morgens dus snel de kindjes moeten wegdoen en dan is het al zover! Ik kijk er zo enorm naar uit!

Vanmorgen had ik weer het "zalige" misselijke gevoel! Ik moest zelfs buiten gaan zitten om te eten want ik werd nog misselijker van de warmte binnen! Ik voelde me net een oven dus de hormonen doen zeker hun werk hier! Gelukkig ging het na het eten beter!
Soms bedank ik ze hierboven wel hoor dat ik dit MAG voelen! Hoe slecht ik me ook voel, ik vind het geweldig om te beseffen dat alles goed gaat!

Ik ga nog wat rusten want sinds vandaag moet ik weer halve dagen gaan werken en dat is al lang genoeg dat ik moet zitten!

Tot gauw!
Kelly

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:52
ann

Hihihi Kelly, ik mag exact dezelfde dag voor een echo! Het mocht ook een weekje vroeger, maar dat is de week van mijn examen en dat zag ik niet echt zitten!

Trouwens: niet teveel stoefen met uw symptomen he! Ik heb er nog geen en dat stelt me niet zo gerust! (Grapje he, ik kan er wel tegen hoor )
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:59
Kellytje

Hey wat toevallig seg!!! Hopelijk kunnen we dan allebei goed nieuws melden he!

Haha wacht maar! Binnenkort roep je erom om je niet meer misselijk te voelen!
Ik vraag me dikwijls af wat dat binnenkort gaat zijn want normaal begint het maar zo rond de 6 weken!

Oooooh ik vind het zo spannend voor je! Probeer je maar wat te concentreren op je lessen (ook weer makkelijker gezegd dan gedaan zeker? )

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:05
M.

hoi allemaal,

mijn ventje heeft 'zijn vergetelheid' alweer goed gemaakt
hij had blijkbaar al bloemen besteld voor die zondag maar was s morgens bij het opstaan vergeten dat het al moederdag en dus die zondag was
hij had er gans de week zitten aan denken maar door al de drukte van zaterdag was hij t even kwijt
dusja heb het hem vergeven
hier weer minder goed nieuws over ons
sedert gisteren terug ferm wat koorts aan t maken
gisteren 39° en deze morgen bij het opstaan al 39,5°
we zijn direct naar de dokter geweest en ze zit weer met een vuile neus ook
we hebben deze keer geen ab gekregen, wel terug suppo's en neusje spoelen en voor de rest even afwachten zeiden ze
ze eet weer een stuk minder maar slaapt weer des te meer
haar urine was in orde maar ik denk echt wel dat ze ergens pijn heeft
er zijn zo momenten dat ze echt begint te heel hard en dubbel toetrekt
de dokter zei dat het ook nog een maag of darminfectie kon zijn en we moeten haar stoelgang goed in de gaten houden en terugkeren als t niet betert
pff, had te vroeg gepocht met onze dat ze nooit ziek was, t is nu al de 2e keer op zo'n korte tijd
en t is zo zielig om ze te zien hé, je kan er zo weinig aan doen ik hoop dat ze er snel weer door...

ann, wanneer zal je dan de uitslag van je bloed weten?
lukt het nu al wat beter om te studeren? kan geloven dat je zit af te tellen naar de 3e juni

vannie, jij hebt precies een leuke moederdag gehad
en ik vraag me ook af of iedereen het nu direct door had dat jullie terug een krijgen?

mekkie, fijn dat Sophie weer beter is

kellyje, jij zal ook aftellen naar 3 juni zeker? idd leuk dat het op dezelfde dag als ann is
hopelijk betert de rugpijn wat na je kiné
zouden ze er veel kunnen aan doen aan de zonne allergie van Laura-Lynn?
ik heb daar ook wat last van, vooral bij de 1e zon van het jaar, ik moet me dan echt met een megahoge factor insmeren of gans men borstkas staat vol met rode bubbels

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 09:13
Ann

Hallo

Net gebeld voor de bloeduitslag en die viel goed mee. Hcg 624! Niet spectaculair hoog, maar hoog genoeg! (Ik ben niet helemaal zeker van mijn eisprong, die kon ook wat later geweest zijn) En het ligt wel in de lijn van bij Lubbe, dus dat stelt me ook wat gerust.

Oef, ik ben opgelucht. Ik was echt bang dat het zo weer ergens 50 ging zijn of zo, zoals in januari... Brrrr...

Ik ben nog niet zeker of ik een tweede keer bloed ga laten prikken of niet. Misschien moet ik vanaf nu maar gewoon genieten he!

Groetjes
Ann

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:40
Kellytje

Ann, dat is heel goed nieuws he!!! Onze hebben geholpen

Ik zou zeggen, als je je zorgen maakt en je het echt niet kan loslaten, laat gewoon nog een keer bloed prikken en anders... inderdaad... Genieten met een grote G!!!

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 11:03
M.

ann, goed nieuws zeg meid! ben blij voor je! t is een grote geruststelling zo hé en ja vanaf nu proberen lekker te genieten, de tijd zal snel gaan en voor je t weet mag je op 1e controle bij de gyn en zie je dat je t niet zo lang trekt laat dan nog eens bloed nemen
alles om de mama gerust te stellen zou ik zo zeggen

hier nog steeds een zieke meid
deze nacht lag ze echt te baden in het zweet, 39,8° koorts
heb toen maar terug suppo gestoken en ze veel water gegeven en dan heeft ze aan 1 stuk doorgeslapen tot deze morgen
nu heeft ze al terug lichte koorts en ligt ze weer te slapen
op zo'n momenten ontzie je t toch om te gaan werken
morgen en vrijdag moet ze dus naar de creche, hoop maar dat het zal meevallen want zieke kindjes zitten daar toch niet zo lekker hé

ga snel aan t eten gaan beginnen voor mijn wakker is

groetjes

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 14:00
Kellytje

test (ik krijg slechts de berichten te zien van januari! Dat gebeurt wel meer de laatste tijd!)

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 22:31

Ann, super dat je waarden al zo goed stijgen
En eigenlijk wel zo tof dat dat in Belgie zo kan, in NL is dat echt ondenkbaar

Kelly, vreemd, zit je dan in het archief elke keer?

Malika, beterschap voor je meisje. Zo zielig
Sophie is ook nog altijd niet zo fit, enorme snottebellen elke keer en owee owee als ik ze af wil vegen he

Vandaag ff naar de stad gweeest en naar de kinderboerderij. Ze heeft het super naar haar zin gehad
k moet echt snel mijn profiel eens bijwerken is lang geleden

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 22:32

ann ik kan het niet precies aan je banner zien, maar hoe ver ben je nu?
Je scheelt echt weinig met Kelly (als de banner van Kelly wel klopt, want jij wist het toch ook niet helemaal zeker of wel?)
Wel tof hoor

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 09:09
Kellytje

Mekkie, ik weet niet waar ik soms in terecht kom.. Dan klik ik op de link in de mail en soms krijg ik dan alleen maar vroegere berichten te zien, tot ik zelf terug iets post en dan gaat het weer wel.. Heel bizar!

Ik ben inderdaad niet zeker van mijn banner aangezien mijn hcg te hoog was vorige keer voor de tijd dat ik dacht dat ik zwanger was. Volgens de dokter ben ik 2 weken verder maar volgens mij kan dat dus niet.. Nu ja we zien wel de 3de juni!
Als m'n banner klopt denk ik dat er nog geen week verschil is met Ann! Dat is echt wel heel tof!

Vanmorgen was ik de 2de dag op rij weer niet misselijk en dat maakt me telkens echt zó bang! Mijn man zegt dat het misschien op en af gaat en ik hoop dat hij gelijk heeft! Het feit dat het die 2 keer op die manier toch duidelijk is geworden dat het niet goed zat maakt me echt heel ongerust!

Vannie, jij bent toch ook misselijk geweest he? Was dat bij jou dan elke dag of kon het zijn dat je er eens een paar dagen geen last van had?

Wat zal ik blij zijn dat we 3 weken verder zijn en ik een gezond beebje op de echo kan zien!!!

Sorry voor mijn geklaag hoor maar ik ben zo bang voor een nieuwe mk!

Groetjes
Kelly

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >