< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » zwangerschap, hoe lang na verwijderen mirena spiraal

volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
zwangerschap, hoe lang na verwijderen mirena spiraal
11/05/2008 @ 12:12
Sassy

Online Status
Hoi,

Ik zou graag wat reacties willen van vrouwen die zwanger werden na het verwijderen van een mirena spiraal.

Hoeveel maanden duurde dat ongeveer?

Graag jullie reactie want ben heel nieuwsgierig

Alvast bedankt

Groetjes,

Sassy

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:33
Dunja

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik had in juli het spiraaltje laten verwijderen en ik was in oktober zwanger, dus 3 maanden. Het voordeel is dat je cyclus niet verstoord is door het spiraaltje.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:16
Sassy

Online Status
Bedankt voor je snelle reactie,

Tja door al de mythen die er gaan over een mirena spiraaltje bleek ik toch niet goed geïnformeerd.Ik was ervan overtuigd dat mijn cyclus zich eerst moet herstellen

Best wel spannend dus, want ik heb het een maand geleden laten verwijderen en dat wil dus zeggen dat het allemaal wel eens snel zou kunnen gaan.

Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:25

en nu?
Hoi,
Ik las je bericht en ben erg benieuwd of je zwanger bent geworden.

Ik heb nu 5wkn terug mijn Mirena laten verwijderen en heb meteen een behoorlijke bloeding gehad wat een week aanhield.

Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden en voel me extreem zwanger. Moe, veel naar het toilet, gespannen borsten, hoofdpijn, moodswings enz.enz.
Nu vraag ik me af, houdt mijn lichaam me voor de gek of niet???

Groetjes
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 13:31
Lieze

Hoi Erna,

Ja dat lijkt erop dat jij wel eens zwanger kan zijn

Ik zou ook heel graag mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen, maar m'k moet nog groen licht krijgen van mijn ventje... Hij twijfelt nl. nog aangezien we al 2 sloebers hebben van 3 en 2 jaar die heel wat drukte kunnen verzetten. Voor mij echter is de beslissing nie zo moeilijk en zou er fanatiek voor gaan!!

Groetjes
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 14:03
Sally

Mirena
Hoi

ik heb op 2/9 mijn mirena laten verwijderen maar heb tot hiertoe nog geen maandstonden gehad.

Hopelijk komen ze snel want ook wij zouden zo vlug mogelijk aan ons 2de willen beginnen.

Van onze eerste ben ik met de pil gestopt in juni en in augustus was ik zwanger, hopelijk gaat het deze keer ook zo vlug.

grtjs
S
Link naar deze reactie
08/09/2008 @ 18:55
Erna

Hoi Hoi,

Dank voor jullie snelle reacties.
Moet ik van de week toch maar ff een testje halen als er aan het eind van de week nog niks te bekennen is. Kunnen we van het weekend samen spannend streepjes afwachten

Als het zo is, dan is dat wel heul errug snel. Wij hebben ook al 2 koters, dus druk zal het dan wel worden. Maar vooral errug gezellig.

Groetjes erna
Link naar deze reactie
15/09/2008 @ 18:49
JoMieke

Online Status
Hoi,

Ik ben ook net gestopt met mirena?? Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen.

succes allemaal en ik wacht rustig op de, dan kunnen we starten met .........

en hopelijk snel

groetjes Jomieke

Link naar deze reactie
18/09/2008 @ 22:27
Sassy

Online Status
Hoi allemaal,

Ik ben dus de eigenlijke opstartster van deze topic.
We zijn nu vijf maanden verder en ik ben helaas nog niet zwanger.
De eerste maand na het verwijderen van mijn mirena bleven mijn regels uit en kreeg ik ook echte kwaaltjes. Dus toen ik voor de tweede keer mijn regels moest krijgen speelde mijn lichaam echt een spelletje met mij.
En eigenlijk is dat iedere maand nog zo: dan voel ik me misselijk, de andere keer kan ik bepaalde soorten voedsel niet meer verdragen. En zo gaat het maar verder.

Tja, het zal dus nog wat afwachten zijn. En laat geduld nu eenmaal een eigenschap zijn die ik niet bezit!
mijn eerste zwangerschap was eigenlijk een verassing: achteraf bekeken was dat nog een eenvoudige manier: ineens was dat zo, zonder wachten en zonder mezelf gek te maken!

Groetjes,

en nog eens bedankt voor jullie reacties!

sassy

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 13:53

Ik ben nu ook na 2mnd weer ongesteld geworden. Ik had ook echt zwangerschapsklachten, zoals groter borsten met blauwe aders, misselijk, dikke opgezette buik, moe moe moe en enorme moodswings.
We zullen zien hoe het verder gaat.
Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 14:23
Kimmie

hey,

Hier nog eens een bewijs dat het snel kan zijn...
Op 8 juli mijn spiraal laten verwijderen en toen 3 dagen gebloed( na 1.5 jaar niks) en na 4 weken misselijke en moe. Met als resultaat 2 streepjes en nu al bijna 11 weken zwanger. iets minder lang dan gedacht ( zo'n 5 dagen).

volgens de gyn heb je wel ijsprong maar kan het zijn dat je baarmoederslijmvlies de eerste maanden nog niet terug aandikt zodat het eitje niet kan nestelen en je dus geen regels krijgt en dan normaal zo'n half jaar proberen.
Niks van waar dus
gewoon hardstikke zwanger .. gyn vond het zelf wel heel snel snaptje niet dat ik al terug belde...
Bij de vraag wanneer hebde u laatste regels gehad ja da was eingelijk ne kraamvloed en daarna was het voor de geboorte van mijn dochter dus zo'n 3 jaar geleden.....

het kan dus snel gaan
groetjes

Link naar deze reactie
24/09/2008 @ 14:33
W!zzy'82

16/7/'08 heb ik mijn spiraal eruit laten halen
Dus baby 2 is welkom maar we hebben besloten het rustig af te wachten dus we oefenen er niet zodanig voor, we zien wel...

Succes iedereen

Link naar deze reactie
30/09/2008 @ 09:01
Elisah

Online Status Stuur bericht
Hoi,
Ik had vroeger ook een mirenaspiraaltje.
Heb die laten verwijderen na 4 jaar op 09/10 en was zwanger 01/11!!
Dus het kan supersnel gaan!!

Link naar deze reactie
26/10/2008 @ 21:45
mopsie

Dag iedereen
Ik ben sofie en nieuw hier op het forum.
Wij hebben vrijdag (24-10-2008) mirena spiraal laten verwijderen omdat we een tweedje kindje zouden willen en de gyneacoloog zei dat ik best 2 cyclussen wacht om proberen zwanger te geraken omdat het slijmvlies nog moet aandikken en het eitje zou zich niet kunnen nestelen in de baarmoeder. pfff had nochtans er al heel graag aan begonnen.
Wat denken jullie hiervan?
Iemand dezelfde ervaring gehad?

xx

Link naar deze reactie
28/10/2008 @ 21:48
ceciel

zwanger worden na verwijderen mirana spiraal
haii allemaal..

ik heb zelf 29 aug mijn spiraal laten verwijderen..2 dagen erna kleine bloeding gehad en toen pas 28 september echt weer een normale ong. gehad..nu vandaag weer op de 28ste oktober weer ongesteld geworden ip dat ik ook gevoelige borsten had en gevoel had dat ik zwanger was,maar helaas..hmpff..we wachten weer af..
ik hoop dat het de volgende keer wel raak is zeg maar..
bye bye
Link naar deze reactie
29/10/2008 @ 23:58

anticonceptie
hallo allemaal,

heb op 17-01-2008 10:30 mijn spiraal laten verwijderen omdat ik heel graag een kindje wil .
heb en dag later hevig gebloed na dat ik sx heb gehad.onveilg !!!!
de huisarts had mij de hoop gegeven uit haar praten dat ik binen de kort mogelijkste tijd zwanger zou raken .
nou nou nou na 9 maanden dag in dag uit sex te hebben gehad nog steeds geen buikje te zien heb wel bijna elke maand gespane borsten ronde bollebuik en mislijkheid in de ochtend maar als het op een test aan komt ei er weer teleurstellend maar 1streepje weet het nu ook niet meer en zie het wel

Grt nancy
Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 09:38
Sassy

Online Status
Hallo allemaal,

Na zes maanden is het dan toch gelukt. Ik begon de hoop ook al een beetje op te geven.
Ik had ook iedere maand zwangerschapstekens eer ik mijn regels kreeg: pijnlijke borsten, misselijk,... dus dit was de echt de maand waarin ik alle hoop een beetje had opgegeven...en zie.

Het is natuurlijk allemaal nog heel pril, dus probeer ik nog wat voorzichtig blij te zijn. Dat is wel verdomd moeilijk, want ik zou het van de daken kunnen schreeuwen!!!

Groetjes,

Sassy

Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 13:40
Lyn

Halllo ik zal me even voorstellen!
Hoi hoi
Ik zal me eerst even voorstellen,
Ik ben al mamma van een zoontje van 4!
en ik heb gister na 2 jaar mijn mirenaspiraal laten verwijderen
Omddat we besloten hebben om voor een 2de kindje te gaan! jippie
Ik kan niet wachten! maar nu heb ik een paar dagen voor het verwijderen een bloeding gehad van 5 dagen.. was dit nu ook mijn menstruatie.. of moet ik nu gewoon afwachten tot de volgende menstruatie?
Nou meiden allemaal heel veel succes
En hopelijk worden we allemaal snel zwanger!
Liefs lyn
Link naar deze reactie
04/11/2008 @ 21:33
mopsie

hei iedereen

aan al de zwangere buikjes een hele dikke proficiat!!

aan al die nog aan het klussen zijn heel veel succes!!

Dag Lyn,

Wij hebben verleden week ons spiraal laten verwijderen na 2 jaar. Wij hebben een dochterje van 26 maanden en verlangen ook heel erg achter een 2 de kindje . Heb 2 jaar lang niets van maandstonden gehad zelfs geen bruinverlies!! heb 2 dagen na het verwijderen 2 dagen bloedverlies gehad, ik weet niet of dit mijn maandstonden waren?? Ik denk da we gewoon best wachten tot de volgende bloeding al zou ik al héééél graag beginnen te klussen
Hopelijk laten ze niet te lang op zich wachten hé!!

Ik ben ook een beetje ongerust over die bacterie die je kan oplopen van urine en speeksel van kleine kinderen, weet iemand daar iets meer van???N

Vele groetjes iedereen
Sofie

Link naar deze reactie
05/11/2008 @ 09:47
lyn

Online Status Bekijk profiel
hoi mopsie
hoi bedankt voor je reactie!
Jaa ik denk idd dat we gewoon even moeten wachten!! Maar dat is zoooo
moeilijk hahahah.... en ik heb ook begrepen dat het beter is om eerst 2 menstruaties af te wachten.. ivm met miskramen..
Nja jij oook heel veel succes en we houden elkaar op de hoogte!
Liefs

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
volgende pagina >