volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2008 @ 12:12 Sassy | Hoi, Ik zou graag wat reacties willen van vrouwen die zwanger werden na het verwijderen van een mirena spiraal. Hoeveel maanden duurde dat ongeveer? Graag jullie reactie want ben heel nieuwsgierig Alvast bedankt Groetjes, Sassy |
| 12/05/2008 @ 10:33 Dunja ![]() | Ik had in juli het spiraaltje laten verwijderen en ik was in oktober zwanger, dus 3 maanden. Het voordeel is dat je cyclus niet verstoord is door het spiraaltje. |
| 13/05/2008 @ 22:16 Sassy | Bedankt voor je snelle reactie, Tja door al de mythen die er gaan over een mirena spiraaltje bleek ik toch niet goed geïnformeerd.Ik was ervan overtuigd dat mijn cyclus zich eerst moet herstellen Best wel spannend dus, want ik heb het een maand geleden laten verwijderen en dat wil dus zeggen dat het allemaal wel eens snel zou kunnen gaan. |
| 08/09/2008 @ 13:25 | en nu? Hoi, Ik las je bericht en ben erg benieuwd of je zwanger bent geworden. Ik heb nu 5wkn terug mijn Mirena laten verwijderen en heb meteen een behoorlijke bloeding gehad wat een week aanhield. Daarna ben ik niet meer ongesteld geworden en voel me extreem zwanger. Moe, veel naar het toilet, gespannen borsten, hoofdpijn, moodswings enz.enz. Nu vraag ik me af, houdt mijn lichaam me voor de gek of niet??? Groetjes |
| 08/09/2008 @ 13:31 Lieze | Hoi Erna, Ja dat lijkt erop dat jij wel eens zwanger kan zijn ![]() Ik zou ook heel graag mijn Mirena spiraaltje laten verwijderen, maar m'k moet nog groen licht krijgen van mijn ventje... Hij twijfelt nl. nog aangezien we al 2 sloebers hebben van 3 en 2 jaar die heel wat drukte kunnen verzetten. Voor mij echter is de beslissing nie zo moeilijk en zou er fanatiek voor gaan!! Groetjes |
| 08/09/2008 @ 14:03 Sally | Mirena Hoi ik heb op 2/9 mijn mirena laten verwijderen maar heb tot hiertoe nog geen maandstonden gehad. Hopelijk komen ze snel want ook wij zouden zo vlug mogelijk aan ons 2de willen beginnen. Van onze eerste ben ik met de pil gestopt in juni en in augustus was ik zwanger, hopelijk gaat het deze keer ook zo vlug. grtjs S ![]() |
| 08/09/2008 @ 18:55 Erna | Hoi Hoi, Dank voor jullie snelle reacties. Moet ik van de week toch maar ff een testje halen als er aan het eind van de week nog niks te bekennen is. Kunnen we van het weekend samen spannend streepjes afwachten ![]() Als het zo is, dan is dat wel heul errug snel. Wij hebben ook al 2 koters, dus druk zal het dan wel worden. Maar vooral errug gezellig. ![]() ![]() Groetjes erna |
| 15/09/2008 @ 18:49 JoMieke | Hoi, Ik ben ook net gestopt met mirena?? Ben ook erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan lopen. succes allemaal en ik wacht rustig op de , dan kunnen we starten met .........en hopelijk snel ![]() groetjes Jomieke |
| 18/09/2008 @ 22:27 Sassy | Hoi allemaal, Ik ben dus de eigenlijke opstartster van deze topic. We zijn nu vijf maanden verder en ik ben helaas nog niet zwanger. De eerste maand na het verwijderen van mijn mirena bleven mijn regels uit en kreeg ik ook echte kwaaltjes. Dus toen ik voor de tweede keer mijn regels moest krijgen speelde mijn lichaam echt een spelletje met mij. En eigenlijk is dat iedere maand nog zo: dan voel ik me misselijk, de andere keer kan ik bepaalde soorten voedsel niet meer verdragen. En zo gaat het maar verder. Tja, het zal dus nog wat afwachten zijn. En laat geduld nu eenmaal een eigenschap zijn die ik niet bezit! mijn eerste zwangerschap was eigenlijk een verassing: achteraf bekeken was dat nog een eenvoudige manier: ineens was dat zo, zonder wachten en zonder mezelf gek te maken! Groetjes, en nog eens bedankt voor jullie reacties! sassy |
| 24/09/2008 @ 13:53 | Ik ben nu ook na 2mnd weer ongesteld geworden. Ik had ook echt zwangerschapsklachten, zoals groter borsten met blauwe aders, misselijk, dikke opgezette buik, moe moe moe en enorme moodswings. We zullen zien hoe het verder gaat. ![]() |
| 30/09/2008 @ 09:01 Elisah ![]() | Hoi, Ik had vroeger ook een mirenaspiraaltje. Heb die laten verwijderen na 4 jaar op 09/10 en was zwanger 01/11!! Dus het kan supersnel gaan!! |
| 28/10/2008 @ 21:48 ceciel | zwanger worden na verwijderen mirana spiraal haii allemaal.. ik heb zelf 29 aug mijn spiraal laten verwijderen..2 dagen erna kleine bloeding gehad en toen pas 28 september echt weer een normale ong. gehad..nu vandaag weer op de 28ste oktober weer ongesteld geworden ip dat ik ook gevoelige borsten had en gevoel had dat ik zwanger was,maar helaas..hmpff..we wachten weer af.. ik hoop dat het de volgende keer wel raak is zeg maar.. bye bye ![]() |
| 29/10/2008 @ 23:58 | anticonceptie hallo allemaal, heb op 17-01-2008 10:30 mijn spiraal laten verwijderen omdat ik heel graag een kindje wil . heb en dag later hevig gebloed na dat ik sx heb gehad.onveilg !!!! de huisarts had mij de hoop gegeven uit haar praten dat ik binen de kort mogelijkste tijd zwanger zou raken . nou nou nou na 9 maanden dag in dag uit sex te hebben gehad nog steeds geen buikje te zien heb wel bijna elke maand gespane borsten ronde bollebuik en mislijkheid in de ochtend maar als het op een test aan komt ei er weer teleurstellend maar 1streepje weet het nu ook niet meer en zie het wel Grt nancy ![]() |
| 04/11/2008 @ 09:38 Sassy | Hallo allemaal, Na zes maanden is het dan toch gelukt. Ik begon de hoop ook al een beetje op te geven. Ik had ook iedere maand zwangerschapstekens eer ik mijn regels kreeg: pijnlijke borsten, misselijk,... dus dit was de echt de maand waarin ik alle hoop een beetje had opgegeven...en zie. Het is natuurlijk allemaal nog heel pril, dus probeer ik nog wat voorzichtig blij te zijn. Dat is wel verdomd moeilijk, want ik zou het van de daken kunnen schreeuwen!!! Groetjes, Sassy |
| 04/11/2008 @ 13:40 Lyn | Halllo ik zal me even voorstellen! Hoi hoi Ik zal me eerst even voorstellen, Ik ben al mamma van een zoontje van 4! en ik heb gister na 2 jaar mijn mirenaspiraal laten verwijderen Omddat we besloten hebben om voor een 2de kindje te gaan! jippie Ik kan niet wachten! maar nu heb ik een paar dagen voor het verwijderen een bloeding gehad van 5 dagen.. was dit nu ook mijn menstruatie.. of moet ik nu gewoon afwachten tot de volgende menstruatie? Nou meiden allemaal heel veel succes ![]() En hopelijk worden we allemaal snel zwanger! ![]() Liefs lyn |
volgende pagina >

zwangerschap, hoe lang na verwijderen mirena spiraal

, dan kunnen we starten met .........

hahahah.... en ik heb ook begrepen dat het beter is om eerst 2 menstruaties af te wachten.. ivm met miskramen
..