< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Rainbowbabies

Pepatino.be

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Net zwanger! » Ik wil een kindje!

Vorige reacties:
< vorige pagina
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Net zwanger!
Ik wil een kindje!
11/05/2008 @ 20:58
Isabelle

Online Status Stuur bericht
Hoi iedereen

Eerst en vooral: Gefeliciteerd aan alle moeders en toekomstige moeders!!!

Ik heb gisteren een testje gedaan en ..... niets!!! misschien toch een beetje vroeg!

Heb wel iets raar aan de hand heb gisteren een beetje bloed verloren nogthans mijn regels zouden volgende week zondag moeten komen. Ik heb dit nog nooit gehad! Kan er iemand mij zeggen of die dat ook heeft meegemaakt en wat het kan zijn?

Voor de rest heb alle symptomen: gespannen en gevoelige borsten en tepels, raar gevoel in mijn buik en die zet ook een beetje uit, heel veel naar wc, humeur wisselingen!Heb ook al 3 dagen last van misselijkheid en heb vandaag moeten overgeven!

Wanneer kan ik best opnieuw een testje proberen? En zou ik mijn pil nog verder nemen?

groetjes isabelle

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:15
Sofie

welke pil neem je?
wacht een paar dagen af. Heb je er dan nog last van, zou ik nog eens een test doen.

veel succes!!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:30
Karen

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hallo,

Dat kleine beetje bloedverlies kan innestelingsbloed zijn ... wanneer het bevruchte eicelletje zich in je baarmoeder innesteld. Maar het kan ook niets betekenen.

Wat betreft je symptomen, ik had ze helemaal nog niet zo vroeg. De symptomen worden veroorzaakt door het zwangerschapshormoon HCG, een zwangerschapstest slaat ook positief uit als hij het hcg in je urine ontdekt. Aangezien je test nog niet positief aangeeft, betekent dat dat je nog heel weinig of geen hcg in je hebt ..

Daarmee wil ik eigenlijk alleen zeggen dat je kwaaltjes waarschijnlijk niets met een eventuele zwangerschap te maken hebben. In de maanden dat wij probeerden zwanger te geraken, had ik er elke maand last van. Terwijl ik dus helemaal niet zwanger was steeds! Je lichaam kan je ontzettend voor de gek houden. En daarnaast, je let nu ook echt overal op nu je het zo graag wilt.

Ik ben eigenlijk helemaal niet zo een leuk berichtje aan het typen voor je, dat was nou ook weer niet helemaal mijn bedoeling!
Ik hoop van harte dat het raak mag zijn voor je, dat zou fantastisch zijn! Mijn advies, als je zwanger wilt worden .. stop met de pil. Ik zou opnieuw testen over een weekje, dus komend weekend. Hopelijk geeft hij positief aan!

Succes,
Liefs,
Karen

[Laatst gewijzigd door Karen - 12/05/2008 @ 12:32] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:29
Isabelle

@ Sofie: Mijn pil was yasmin. En ja ik zal nog een paar dagen afwachte we zien wel!

@ Karen: Wat jij mij verteld is goede raad en zeker niet een onleuk berichtje, je wilt mij gewoon raad geven! Ik weet ook dat ik er niet te veel op moet hopen we zullen wel zien! Al zou ik eerlijk gezegd wel teleurgesteld zijn moest ik nu niet zwanger zijn! De symptomen heb ik pas sinds enkele dagen! Waarschijnlijk vroeg om te testen of mmisschien gewoon zoals je zegt " mijn lichaam die me voor de gek houdt!". In ieder geval moest ik nu niet zwanger zijn dan zal het daarna wel komen. Ik heb gesproken met een paar mensen en sommige hadden de symptomen vroeg andere later ik denk dat het gewoon van de persoon afhangt.
Ik ben ook van plan volgend weekend een testje te doen. Men heeft mij gezegd dat als ik denk dat ik zwanger ben dat ik het best stop met mijn pil omdat dat heel slecht kan zijn! Dus ben ik ook gisteren gestopt! Dus als mijn regels moeten komen dan komen ze woensdag of donderdag.
Mijn bloed verlies was alleen zaterdag en was helemaal niet zo veel. Heb dit nog nooit eerder gehad! Ik weet dat je lichaam je voor de gek kan houden maar dat je alle symptomen hebt vind ik toch wel raar!

We zien wel allesinds hartelijk dank voor de raad dames. Ik hou je op de hoogte!

Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 20:10
Isabelle

ik heb nieuws! Slecht nieuws: ik verlies bloed maar vind het allemaal niet zo normaal! Ik heb helemaal het gevoel niet van regels hebben en toen ze begonnen zijn ze zo opeens gekomen! Meestal voel ik dat aankomen en dan begint dat geleidelijk te 'bloeden' nu was het presies alles in 1 keer! Heb toch de test gedaan was negatief! Kan het toch zijn dat ik zwanger ben ookal verlies ik bloed? Zo veel vragen en ook teleurgesteld maar ja vanaf nu neem ik de pil niet meer dus...

Hopelijk kan iemand mij raad geven!
Groetjes Isabelle

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina

[Reageer]