< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Gezocht: streek/lotgenoten » zijn er nog mama's uit Balen?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Gezocht: streek/lotgenoten
zijn er nog mama's uit Balen?
05/05/2008 @ 14:59
Ikje

Online Status Bekijk profiel

Zo te lezen iedereen weer wat aan de betere hand.
Hopelijk hier ook snel. Daarjuist met Pieter naar de ka geweest. Hij heeft via een infuus een dosis antibiotica gehad. Hopelijk zal hij nu snel beteren. En vooral beginnen eten. Hij eet en drinkt niks. Daarjuist dronk hij wel wat appelsap en dat bleef ook binnen. Gelukkig maar.
Wouter blijft nog een paar dagen thuis van school, kan hij ook wat bekomen. Hij vroeg er daarstraks wel achter. Das ook al een goei teken.
Groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 07:22
joke vleugels

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
hela,

Katrien: hoe is het nu met Lore?

Anja: Heeft Pieter al iets kunnen eten of drinken? Hopelijk wel!

Hier is het weer een rustige nacht geweest Sebiet lekker over de markt voor t shirten met korte mouwen en korte broekjes voor Vincent.

groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 09:30
Katrien

Anja, Pieter terug wat aan het eten en drinken? En houdt hij het binnen?

Joke, Lore is weer terug naar school hoor! Dat extra dagje thuis heeft haar toch wel deugd gedaan denk ik.

Gisteren mocht ik vroeger stoppen op het werk, voor ik naar huis reed, nog even snel langs de Hema geweest voor body's met korte mouwen voor onze Senne. Die gaat hij ook wel kunnen gebruiken de komende dagen als het zonnetje zo blijft schijnen

Groetjes, Katrien, Lore en Senne

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:02
Ellen

Hey, ik heb hier echt moeite om te volgen zenne!

Ik moet meer bij lezen als iets anders.

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:16
Ikje

Hier heeft Pieter vandaag een 2de dosis antibiotica gehad (nu in spuit) en morgen nog eentje (weer met infuus).
Hij drinkt een beetje pap, daarjuist 2 happen van een boterham en voor de rest niks. Hij geeft gelukkig niet meer over.
Wouter is veel beter, dus is hier weer de grote baas. Dus zal hij wel bijna genezen zijn. Ka zei wel dat hij nu heel snel andere dingen gaat oppikken, dus nog niet onmiddellijk naar school.

Hopelijk bij jullie alles goed. Het zonnetje is er gelukkig, kunnen we toch lekker wat buitenspelen.

Groetjes

Link naar deze reactie
06/05/2008 @ 12:35
lente

anja: dan is het bij jullie toch ook aant beteren, das goei nieuws, het mag wel ophouden ook he, tis al wa geweest bij jullie. we duimen mee voor terug wa meer positief nieuws!

katrien: lore weer flink naar school, alles terug in orde dan. das fijn.

joke: weer een rustige nacht gehad, dan zal zen kuur over zijn he. tis ook een kadeeke he, hier is het ook weer wa beter precies, ik denk da onze kleine ukjes gewoon last hebben van wringende tandjes. we tellen samen maar af tot de volgende erdoor zit

ellen: tis hier volle bak ja, ma soms valt het even stil. nu dus ni dus... lezen maar!

fijne dag allemaal en geniet van het zalige weer!!!

Link naar deze reactie
07/05/2008 @ 12:14
Katrien

Hallo allemaal!

De zieke kindjes worden stilletjes aan toch weer beter en beter, zou het zonnetje daar ergens voor tussen zitten?

Gisteren leuk nieuws gekregen! We krijgen van ons mama en papa een houten speeltoren cadeau! Inclusief glijbaan, schommels, enz...

Onze papa kan het ding overkopen van iemand op het werk, wiens kinderen er te groot voor zijn.

Zaterdag gaat onze papa het samen met Roel al uiteen halen bij die mensen, en dan kunnen ze het in de loop van volgende week al ineen steken bij ons thuis.

De zomer kan voor Lore nu helemaal niet meer stuk, die gaat zich ongelooflijk amuseren op dat ding

Dus als er kindjes zijn die willen komen spelen, laat maar weten hé

Allé, ik zal eens naar huis vertrekken, en met m'n kindjes van het zonnetje gaan genieten!

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 09:26
joke vleugels

hallo,

katrien; amai plezant, dat is wel echt een leuke verrassing !! Daar gaan ze veel plezier van hebben.

Anja; hoe gaat het daar nu?

Hier kan hij al nie meer slapen van de warmte of is het gewoon niet willen? Hij is doodop, maar kan precies nie slapen. Boven is het al wel 23 graden, maar da is nu toch nog nie zooo hoog.

deze nacht heeft hij weer goed geslapen, dus ik denk echt wel dat het de tandjes waren die hem dwars zaten.

Voor de rest ben ik hier snipverkouden van die stoeme airco. Achter de kassa was het bijna 30 graden omdat de zon pal op die raam staat en in de winkel 22. Dus ja, niet te verschieten dan.

groetjes en geniet nog van het zonnetje

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:05
Ikje

Joke: hopelijk zijn het toch de tandjes bij Vincent hé, binnenkort wordt het mss nog warmer, stel dat hij nu al last heeft. Wouter is hier ook iedere nacht helemaal bezweet hoor. Sommigen weten daar echt van. Gelukkig slaapt hij wel goed.

Katrien: fijne cadeau voor de kindjes, daar gaan ze plezier aan hebben!

Pieter is vandaag weer een dosis ab gaan halen. Gisteren telefoon gekregen dat hij er nog 2 nodig had. Zijn witte bloedcellen zijn veel te hoog. Dus ook morgen nog een keertje naar het ziekenhuis, gelukkig mag dat nu in een spuitje en nu meer met een infuus. Dan zijn we er op 5 minuutjes buiten.
Hij is beter, maar gisteren gaf hij toch weer alles over in bed. Nu had hij eens wat gegeten. Hopelijk gaat hij nu snel echt genezen. Hebben efkes genoeg van al die dokters (hoewel het wel goei zijn zalle!)
Wouter is vandaag terug naar school, ik was een beetje bang omdat hij bijna 14 dagen thuis geweest was. Maar het liep perfect. Hopelijk heeft hij straks weer veel te vertellen.

Awel gisteren had ik een moment van intens geluk! Ik reed naar huis en achter mij zaten 2 ventjes, vies en vuil, doodmoe van het ravotten buiten. Ze hingen helemaal bezweet in hunne stoel, moe gespeeld! GEWELDIG GEVOEL!!!!!!

Geniet van het mooie weer en van jullie schattige ukjes!
Groetjes

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 11:19
Katrien

Anja, een mama heeft niet veel nodig om zich gelukkig te voelen hé

Ik had gisteren ook zo'n gevoel van "dit is perfect". Lore en Senne allebei in het gras, bloempjes plukken, de ene maakt er een boeketje van, de andere steekt het in z'n mond , maar allebei dolgelukkig en lachen

Hopelijk is Pieter nu snel weer beter hé, want dat blijft precies ook wat aanslepen... Lore hoest ook nog steeds, maar 't is al aan het minderen...

Joke, hoe valt de nieuwe job mee? Doe je het graag? Kan best zijn dat het door de eerste warmte is dat Vincent zich wat onwennig voelt hoor! Senne slaapt 's nachts wel door, maar in de loop van de avond draait hij zich 1000 keer om in z'n bed alvorens hij goed ligt, puur van de warmte, want z'n dekens vind ik altijd achteraan z'n bed terug, evenals z'n pyjamabroek, die kan hij ook vakkundig uitkrijgen in z'n slaap

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 12:29
joke vleugels

hela,

katrien: moet eerst mijne opzeg nog doen, dus in juni begin ik pas in balen. Dat is daar op da industrieterreintje aan de Willems.
En vincent sliep daarstraks toen ik het aant typen was en nu is hij weer weg. Och, hij heeft het gewoon wa moeilijker dan anders.

Anja: een mama kan je snel vertederen hé. Als ik zie hoe vincent naar zijn papa lacht als hij thuiskomt dan smelt ik ook helemaal. De kleine dingen zijn nog het mooiste !

Wij hebben net waterspelletjes binnen gedaan. Ja, ik heb geen tuin. Had een badje met water gemaakt en daar potjes ingestoken. ZAAAALIG genieten en verfrissend

kga nu ook efkes rusten, ben moe, kan de laatste tijd nie goe meer slapen.

[Laatst gewijzigd door joke vleugels - 08/05/2008 @ 15:35] - Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:30
lente

hoikes,

anja: vandaag alweer naar het ziekenhuis, succes he, hopelijk word pieter nu eindelijk beter.

joke: da zal wel dolle pret geweest zijn bij jullie binnen met water spelen. ik denk er aan om in onze tuin een zandbakje te zetten voor ons nymphe, weet alleen ni waar, tis hier nog een stort. geen terras, geen klinkers, hof ni afgemaakt... en ik vrees da het deze zomer allemaal ni afgeraakt.

katrien: wat zullen de kindjes gelukkig zijn met die speeltuin. mijn broer heeft int weekend ook zo'n ding gekocht, met een schuiaf en een schommel en zo'n torentje. die heeft 2 zoontjes (2 en 4 jaar) da zijn echt heel hevige kindjes, ma sinds ze da ding hebben, zooooooo braaf, ze amuseren zich rot op zoiets he. en dan nu het goede weer, kan ni beter.

ik heb hier net nog is ne primeur meegemaakt, ons nymphe zit in haar park, ze trok zich ineens op tot da ze op haar knietjes zat!!! da heeft ze nog nooit gedaan, verder dan haar poep een beetje omhoog was ze nog nooit geraakt, nu dus wel dus bravo voor mijn kleine meid

evi, karen, wendy, bij jullie ook alles goed?
groetjes he!!!

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 11:31
Ikje

Lente: Leuk van Nymphe! Fijn hé om ze zo bezig te zien.

Joke: nog met water mogen spelen???

Katrien: Mama zijn is toch fijn hé.....

Pieter zijn laatste dosis gehad. Nu hopelijk nooit meer. Manmanman, die kan krijsen. Ik geef hem geen ongelijk hoor. Vandaag doet hij het weer goed, is goed gezind. Hoewel hij deze morgen toch nog overgaf. Maar ik denk dat er een haartje ofzo in zijn mond zat, want hij zat al een hele tijd te kokhalzen, maar ik vond niks. Nadien was't over...... (de katten eens onder handen pakken denk ik)
Wouter is naar school, ze moesten met een leuk voertuig naar school komen. Hij is met zijn fietsje, vol met ballonnen en in zijn bakje achteraan heb ik bloemmekes geplant (echte hé). Hij was heel enthousiast. Maar toen ik vertrok kwam hij achterna en er vloeinden traantjes. Och, dat deed pijn. Ben toch maar rap vertrokken, het beste denk ik. Nu ben ik wel heel ongeduldig om hem op te mogen gaan halen.
Ik zal ne keer vertrekken sè.

Groetjes

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 19:06
joke vleugels

een geweldige moederdag voor allemaal !!!!

groetjes

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:55
Katrien

Hallo allemaal!

K3 gisteren was geweldig! We hebben er allemaal van genoten, die dames doen dat echt wel goed 't Was alleen super warm in de zaal...

En vandaag hadden we Lore's verjaardagfeestje voor de familie. Lekker weertje, dus allemaal buiten gezeten. Lore is weer verwend geweest hoor, cadeautjes bij de vleet!

Morgen een dagje uitrusten, en dan weer werken...

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:02
Sonja

Wel Katrien, wij hebben het gehoord dat er plezier was in jullie tuin!!
Wij waren uitgenodigd bij mijn schoonzus in Leopoldsburg voor een bbq en zijn met de fiets tot daar ( en terug) gereden!
Toen we terug naar huis kwamen hoorden we het "plezier".
Gelukkig hadden jullie goed weer!!!!

Hier niet veel nieuws!

Eindelijk zit mijn laatste dag Balen erop, en hoe!!!!

Dinsdag begin ik aan een nieuwe start (is al begonnen maar nu heel echt).

Geniet nog allemaal van die extra dag weekend!

Groetjes
Sonja
Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:37
Katrien

Sonja, amaai, dat is dan ook een hele trip die jullie gedaan hebben! Geen zere poep gehad achteraf?

Wij hebben vandaag een hele fietstocht gedaan. Van Wezel naar Gompel, dan langs het kanaal door naar Witgoor, even naar de bootjes gekeken, op de Sas 4 toren geklommen (prachtig uitzicht by the way, je zag zelfs de mijnbergen in Beringen!), daarna via het kanaal naar de Blauwe Kei, en dan zo weer langs het kanaal naar Wezel.

3 straten van onze straat verwijderd, viel Senne toch wel niet in slaap Die heeft achteraf toch nog lekker 1,5 uur in z'n bedje gelegen

's Avonds bbq bij de achterburen, en zo zit dit dagje er weeral op!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:15
Sonja

Oeps, Katrien, dat is ook een hele trip!
Wel die poep, het viel beter mee dan ik had verwacht!
Vandaag niet teveel gedaan, nog een beetje gerommeld boven maar niet echt veel.
Tuur had vandaag een slechte dag! Jezus, .... 'k ga er niet over uitwijken, verschrikkelijk.
Morgen weer een nieuwe week. Een kortere dan anders.
Woensdag naar een demo van Janibejan! Ben benieuwd, 't is de eerste keer!
Wij zijn opzoek naar een tuinhuis. Iemand een goede ervaring met iemand uit de buurt? We dachten er eerst één te metselen maar dat is al bij al niet goedkoper ... en zal "nog" langer duren!
Alle tips zijn welkom.
Verder geen nieuws hier!
Nog een fijne avond voor iedereen en tot ...
Sonja

Oja, iedereen alvast 7 juni noteren in jullie agenda, avondmarkt Wezel. Wij zullen alvast aanwezig zijn met een stand van de Gezinsbond! De Teletubies zullen er ook zijn!!!
Iedereen van harte welkom!!!
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:55
Ikje

Amaai, wat een sportieve dames hier !!!!

Sonja: ons ma heeft juist een tuinhuisje laten zetten door LSB blokhutten (hebben ook een website), die zitten hier bij haar in de straat(in Dessel). Ik vond het wel redelijk duur, dacht een 2000€, is wel een groot. Maar bij hobbyland hebben ze ook hele leuke hoor, dan moet je wel een handige harry zijn, want die zetten dat niet. Mss dat jullie dat kunnen?

Hier niet zoveel nieuws. Deze morgen weeral pech. Ik had alles in de auto gezet dat ik moest meenemen en mijn sleutels op de zetel, nu had de auto zich terug gesloten, gelukkig lag mijn gsm nog binnen op tafel. Ignace is teruggekomen om efkes op zijn knopje te duwen en toen ging de auto weer open. Zal die sleutels daar maar nooit meer inleggen, maarja mijn broekzakken waren wat smal en zo kon ik ze zeker binnen niet vergeten. Dom dom dom van mij. Ignace was toch al ruim 10 min weg, die kon er ook niet mee lachen.
Onze kindjes zijn volledig genezen, eten terug en zijn vrolijk. Eindelijk!
Ja, Sonja, als ze hun kuren hebben, dan kunnen ze het bloed van onder uw nagels halen hé.

Groetjes en fijne week iedereen....
Anja

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:02
Katrien

Anja, dat is inderdaad niet zo leuk om zo je ochtend te beginnen hé Maar wel super dat de kids genezen zijn

Sonja, de avondmarkt, als het goed weer is, zijn wij meestal van de partij Staat hier dus alvast genoteerd! En je vraag over een tuinhuis, daar hebben we zelf nog geen "ervaring" mee, wij zijn ook van plan om dat ooit in onze tuin te zetten, maar 't is inderdaad erg duur hé

Mark kennende, gaat hij waarschijnlijk ook zelf iets in mekaar willen knutselen, en dan duurt het inderdaad "lang" eer dat ding er staat

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >