< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » NOD Juni 2007, wie telt mee af?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
NOD Juni 2007, wie telt mee af?
09/05/2008 @ 20:53
lotte

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi hoi!!

heb het een en ander terug zitten lezen en dan merk je dat het met ghislaine echt wel "anders" gaat als met een kindje wat rond de uitgerekende datum geboren word!

Ghislaine maakt sinds een week of 4 geluidjes, ze kijkt naar haar handjes en duimt!
Ze ontwikkelt zich op haar eigen tempo, we zijn supertrots op haar!
Lijkt wel of alles wat ze ontdekt en aan ons laat zien nog bijzonderder is als bij de andere 2!

Ghislaine krijgt nu 5 voedingen van 125 ml!
Ze spuugde in het begin vrij veel, dus ze krijgt 2 soorten flesvoeding van friso, de normale en de comfort. Ze spuugt niet meer nu, wel heel fijn!

Las ook iets over berg!
Het beste kan je dat insmeren met babyolie, ze krijgen er hele vette haartjes van maar het werkt erg goed!

Hebben jullie kindjes hun eerste inenting ook al gehad???
Vond ik bij Ghislaine zo raar want ze doen dat dan gewoon bij 8 wkn en toen wat het nog zo'n ontzettend klein frummeltje!

Ga proberen jullie verhalen weer een beetje te volgen!

Loesje hoop echt dat het in 2008 gaat gebeuren voor jullie!!
Cindy wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?? Volgens mij rond de kerstdagen of niet??

liefs lotte

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 21:21
loesje78

Hallo allemaal

Hoe is het hier met iedereen?
Met mij gaat het wel goed!
We zijn vandaag terug gekomen van een heerlijk midweekje weg!
We hebben echt lekker weer gehad,en we hebben ff lekker kunnen ontspannen!Was daardoor bijna vergeten dat mijn nod alweer bijna is!

Lotte wat leuk om weer wat van je te horen!en wat fijn dat alles goed gaat met jullie!

Cindy wat een mooi gedichtje zeg!Krijg er helemaal kippenvel van!Was heel benieuwd hoe het met je was!Hoop dat je snel naar de gyn kunt!

Marloes ik hoop dat jij ook snel je kleintje in je armen hebt!Wens je alvast veel succes voor de bevalling!

Ik las ook nog wat over berg,maar weet niet meer wie dat was,maar mijn zus haalde dat met een kaart(bijv anzichtkaart)weg.Door over het hoofdje te schaven daarmee.Je haalt het meest daarmee weg.

Ik hoop dat het verders met iedereen goed gaat!
Ik ga zo lekker ff op de bank liggen.Ben ff helemaal moe,en reageer morgen even op de rest!

Veel liefs Loesje x

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 08:25

cindy: wat een mooi gedichtje zeg. Wauw! Tranen in mijn ogen ervan.

loesje: dank je wel. ik voor jou dat het nu eindelijk snel raak voor jou zal zijn zeg! dat wachten mag nu wel beloond worden.

lotte: ach wat leuk dat de kleine nu geluidjes aan het maken is. Geweldig. Het is zo mooi om te zien hoe ze ontwikkelen.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:36
pluisje79

helaba

Cindy: wel een heel mooi gedichtje seg. Kreeg tranen in m'n ogen...

Verdorie: Aiko rond de middag 39 graden koorts. (en het is al zo warm) Naar de dokter van wacht geweest maar die kon niets concreets vinden. Hij vroeg wel om eventuele vlekjes/bultjes in het oog te houden omdat hij wel eventueel aan de windpokken dacht. Laten we hopen van niet!

Straks naar de housewarming van m'n zusje. Niet zoveel zin: allemaal onbekende mensen buiten m'n broer (die had ook niet veel zin). M'n ouders komen niet want die zitten in Spanje (Andalucia, 16 graden en regen!!)

groetjes!
xxx

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 17:35

pluisje: ach gossie arme aiko. Nog nooit gehoord van windpokken trouwens.

Veel plezier op de housewarming!

Oooh wat erg. ga je naar spanje is het gewoon rotweer en in nederland mooi weer.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 22:45
pluisje79

gatsie, vervroegd teruggebeld van housewarming: Aiko 40,9 graden koorts. Morgen nog afwachten en anders moesten we antibiotica gaan halen van de dokter. Heb het voorschrift al meegekregen.

Loesje: fijn dat jullie midweekje weg zo gezellig was! En lekker weer hadden jullie ook hé! Aha je NOD komt eraan... we duimen.

Lotte: had ik nou al gereageerd? Weet het niet meer. Mooi zo dat Ghislaine flink is gegroeid! Ook een vechtertje hé. Voor de rest alles ok met de andere kids?

liefs
xxx

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 08:19

pluisje: jeetje dat is hoog, hoe is het met aiko nu?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:29
pluisje79

Marloes: aiko heeft nog altijd koorts. Gelukkig iets minder zo'n 38 maar dat kan weer gaan stijgen gedurende de dag. Weet echt niet goed wat er aan de hand is. Misschien toch een zonnesteek gezien ze vrijdag bijna een hele dag heeft buitengespeeld op de creche en ze dit niet gewend is? Vanacht slecht geslapen en zij ook. Zit hier te balen omdat we niets leuks kunnen gaan doen met het mooie weer.
Wordt bovendien een beetje gek om enkel m'n huisgezin te zien. Afgelopen week was er wel een vriendinnetje op bezoek maar we waren dan ook weer de hele tijd bezig met de kids. En dan gisteren terug naar huis moeten komen na 10 minuten bij m'n zus. PFffff, ben er chagrijnig van...
Jij nog geen tekenen van? Hopelijk niet teveel last van vochtophoping met dit warme weer?

liefs
xxx

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:28

en dan is het ook nog eens zo warm voor die kleine. Dan kan ze ook niet goed afkoelen natuurlijk. dat het niet hoger wordt vandaag die koorts en dat ze snel opknapt, zodat je ook weer lekker op pad kan.

nee ik heb echt nog helemaal geen tekenen denk dat het nog wel even blijft zitten. Helaas. Vandaag heb ik niet zoveel vochtophoping, gisteren wel. Ben toen ook niet veel buiten geweest.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:39

prettige moederdag allemaal !
Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 15:40

jij ook marijke!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 21:23
lotte

pluisje wat vervelend dat aiko koorts heeft! inderdaad niet erg lekker met die hitte!

Iemand zei trouwens nooit gehoord te hebben van windpokken hihihihih
hier noemen ze dat waterpokken!

Jacky ben blij dat ik niet de enige ben die het zwaar vind met 3 kids!
mijn energie is echt op 's avonds!
Hoe is het met de kleine Femi??
Krijg je wel een beetje je rust 's nachts?

Met Danique en Noelle gaat het trouwens goed!!
Ze hebben wel erg moeten wennen aan de nieuwe situatie, waren echt een tijdje niet om uit te staan!
Tja wel logisch hoor ze hebben ons een tijd veel moeten missen en moesten weer hun plaatsje heroveren!

Noelle gaat sinds vrijdag op het potje!!! Ben zo trots op haar!
Was een paar keer flink huilen en toen had ze het door!
Tuurlijk gaat het nog wel een keer mis maar geeft niks!
Gisteren heeft ze ook al een poepie gedaan op het potje en trots dat ze was, en mama!!

Aan Danique kan je echt merken dat het tijd word voor school ze kan zich thuis niet meer zo goed vermaken!

Van de week weer naar de ps, ze hebben er al weer zin in!!

Marloes hoop dat jullie kleintje zich snel aandiend!!!

liefs lotte

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 23:10
pluisje79

hello

Had daarstraks naar de kinderarts van wacht gebeld in het ziekenhuis ipv de gewone huisarts van wacht. De kinderarts zei 48uur te wachten omdat kleintjes makkelijk koorts maken bij een virale infectie en dat duurt dan zo'n 48 uur. Het is nu 23 uur zondagavond en Aiko had weerom 40 graden koorts en das al zo sinds de nacht van vrijdag op zaterdag. Zo zielig en ze heeft vandaag ontzettend veel geslapen! Als het morgenmiddag niet beter is (dan is het meer dan 48 uur) dan ga ik echt wel met haar langs de kinderarts... Mijn moedergevoel zegt dat het de 'zesde-ziekte' is. Is een kinderziekte waarbij er plots voor enkele dagen hoge koorts opkomt uiteindelijk gevolgd door kleine vlekjes/pukkeltjes. Niet fijn, vooral niet voor haar.
Hebben morgen normaal verjaardagsfeestje van haar neefje maar ik denk dat enkel papa en broertje gaan. Had met het verlendgde Pinksterweekend toch anders voorgesteld en Aiko beslist ook

Zo weer effe m'n hart gelucht...

liefs
xxx

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:49

lotte: dank je, ik hoop het ook

pluisje: hoe is het vandaag met aiko?

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:47
pluisje79

dag Marloes: nog altijd hoge koorts. Ben daarnet naar de kinderarts van wacht geweest in het ziekenhuis. Die zag dat onze meid een rode keel en gezwollen kliertjes achter de oortjes had. Bovendien zijn er echt super-veel tandjes aan het doorkomen. Het kan nog altijd die zesde kinderziekte zijn maar dan zou de koorts morgen moeten afnemen... Moet nog een dagje afwachten en haar dan antibiotica geven. Ze is echt zo zielig seg!

Oh ja ben gisteren voor de 1e keer terug gaan lopen! 10 min, 1,250km, knalrode kop maar niet gewandeld en dat na 2 jaar niets te doen. Goed hé!

liefs
xxx

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:51

ach gossie arme aiko. ik dat ze morgen weer beter is hoor!

wauw jij bent actief geweest zeg! Ik doe je dat niet na hoor zo snel. Hahaha.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:35
pluisje79

hihi marloes: concentreer jij je maar op het bevallen das al een 'sportieve prestatie' op zichzelf!

groetekes!
x

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 17:53
loesje78

Marloes,nog steeds niks zie ik?Hoop voor jou dat er gauw iets gaat gebeuren?Wanneer moet je weer op controle?Hebben ze het al over inleiden gehad?Succes meid met de laatste loodjes!

Pluisje Aiko is wel aan het kwakkelen zo he!Bah wat vervelend voor haar zeg!Heel veel beterschap ermee!Hoop dat de koorts snel zakt!

Marijke hoe is het met jou?Vandaag is toch ook jou nod?Hoop het zo voor jou!

Hier helaas weer ongie geworden.
Morgen ga ik eerst weer even de huisarts bellen,want ik vindt het nu wel heel erg lang duren zo.We gaan nu alweer aan ronde 16 beginnen!pff

Allemaal een fijne avond nog!liefs x

[Laatst gewijzigd door loesje78 - 12/05/2008 @ 17:55] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:24
pluisje79

ach loesje meid: dikke
nog geen beterschap maandagavond met aikotje. Nog altijd 40 graden koorts...

liefs
xxx

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:32
Lisette

Cindy wat een prachtig gedicht zeg. Gelukkig dat je me wel begreep hoor. Zou gewoon zelf zo bang zijn dat er iets mis zou gaan door zo'n test. Maar ik ben dan weer een stresskip denk ik haha. Ik duim in ieder geval op een goed resultaat. Maar eerst eens die 1e echo. Ben zo benieuwd, maar dat ben je zelf ook. Hoe is je moederdag gegaan? Erg emotioneel?

Pluisje wat naar zeg dat Aiko weer zo ziek is. Ik hoop dat het meiske snel weer op de been is.

Lotte bedankt voor je tip over berg. Ik ga het eens proberen. En wat betreft de inentingen. Thomas krijgt ze maandag voor het eerst. Zie er erg tegenop. Thomas krijgt ook friso comfort. Het spugen is daar bijna mee weg. De afgelopen dagen kwam er 3x een beetje terug. Maar echt spugen doet hij niet meer. Hij krijgt 6 flessen van 135. Meer dan Ghislaine dus. Gek is dat zij is toch al een stuk ouder.

Loesje dat is me balen zeg. Weer die rot ongi. Ik hoop dat je huisarts je nu gaat helpen hoor. 16 rondes gaan niet in je koude kleren zitten. Fijn dat je het lekker naar je zin hebt gehad tijdens het midweekje. Dat had je wel nodig.

Marloes zit die kleine nou nog daarbinnen. Eigenwijsje!

En hoe was de moederdag bij iedereen? Die van mij erg gezellig. Heb een heerlijk ontbijtje gehad. En een lekker parfummetje met bodylotion erbij gekregen. Papa moest het wel regelen, want zoonlief was diep in slaap haha. Ik heb op mijn profiel een foto van hem en mij gezet genomen op moederdag na mijn ontbijtje.

[Laatst gewijzigd door Lisette - 12/05/2008 @ 22:33] - Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >