[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
[Reageer]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 04/05/2008 @ 13:00 | Hoi dames, Zoals jullie kunnen zien an mijn banner, ben ik net terug zwanger. Onze 1ste 2 kindjes (tweeling) zijn prematuur geboren en daardoor ook gestorven. Nu zit de schrik er natuurlijk goed in. Ik vroeg mij daarom af: vanaf wanneer begin je een buikje te krijgen bij een 2de zwangerschap? Is dat al snel? Ik wil het namelijk nog even geheim houden, maar met een buikje gaat dat nogal moeilijk.... groetjes |
| 05/05/2008 @ 22:08 kimmie ![]() | hey hey dat is per vrouw anders inderdaad! tijdens mijn eerste zwangerschap kon je al wat zien voor de drie maanden! en nu is het maar afwachten!!! liefs |
| 06/05/2008 @ 08:43 Wenneke30 | Hallo nou bij mij was het buikje de eerste keer pas met 6 maanden te zien .. maar jah ik ben ook maar klein en slank... dus hangt er van af inderdaad wat al gezegd is ik sluit mij daar bij aan.. |
| 12/05/2008 @ 00:43 yess ![]() | ik had alle twee bij 11 weken een buikje.. |
| 12/05/2008 @ 08:40 chan ![]() | bij mij kon je er alle keren rond de 8 weken niet meer omheen... |
| 12/05/2008 @ 11:53 wensje ![]() | ik kan er ook al niet meer omheen... kijk op wondertjedijkstra.babysite.nl (met www. ervoor) Daar heb ik aantal foto's staan |
[Reageer]

net zwanger, wanneer bukje?