Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 09/05/2008 @ 21:44 | Karna, dat lijkt idd op de innesteling, ik heb het bij de miskraam ook gehad en bij de zwangerschap van Niels ook. Ik duim voor je meid. Linnie, lekker bezig meid. |
| 12/05/2008 @ 06:59 Nicole | Goedemorgen meiden, Vandaag weer een dag op pad, net manlief de deur uitgewerkt en gaat samen met de club een tocht fietsen. Ik duik zometeen nog ff lekker het bed in, maar omdat ik verwacht straks weinig tijd te hebben nu maar ff achter de pc gekropen! Nefertiti, Veel succes ik hoop dat ze elkaar mogen vinden, good luck!!! Hier vanmorgen temp. (keurig netjes ..Fijne dag meiden! gr Nicole |
| 12/05/2008 @ 07:01 Nicole | ik hoop zooooooooooooooon ontzettend graag dat ik deze ronde zwanger mag zijn, ben ik uitgerekend op valentijnsdag 2009 gr Nicole ps Karna, ik duim voor je meid, hoe is het met je? Ik hoop dat je gevoel helemaal goed is!!! |
| 12/05/2008 @ 15:55 nefertiti ![]() | Spannend Karna, ik duim voor je hoor! Hier een positieve ovulatietest, weer een kortere cyclus gelukkig. |
| 13/05/2008 @ 07:51 Nicole | Goedemorgen meiden, Lopen al 2 dagen met tampons te sjouwen, maar nog geen ongi.Wel al 2 dagen een lagere temp. dus verwacht dat ze ieder moment kunnen doorkomen. Ik heb geen ongi krampen meer een paar dagen geleden wel, erg raar allemaal. Nog steeds grotere borsten, vooral de tepels lijken groter en een klein beetje pijnlijk. Ik verwacht er echt niet veel van hoor, maar nog geen druppel bloed verloren tot op heden. Ga nu snel aankleden, weer aan de slag, ik had nog wel door willen slapen.. Nefertiti, Karna GOOD LUCK x Nicole |
| 13/05/2008 @ 09:16 Musje | Hoi Allemaal... we zijn lekker 2 weken weggeweest, en wat lees ik nu??????? Cindy!!!! Geweldig!!!! Hoe lang al? En hoe voel jeje??? Heb je vandaag die afspraak? Toi-toi-toi!!! Heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, wel zag ik snel dat het voor een aantal dames spannend is, niet? Nicole, Karna.. SPANNEND!!!! Zou het dan..... Wanneer willen jullie testen??? |
< vorige pagina | volgende pagina >

Maart '07 NOD, wie doet er mee?

..
hij drinkt allen heel weinig en daar maak ik me zorgen over , hij is trouwen 4 maanden alweer