volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 17/04/2008 @ 13:55 bianca ![]() | hoi meiden ik heb foto's er op staan misschien vinden jullie het leuk!! xx een drukke mama |
| 17/04/2008 @ 22:19 Beatrijs Claeys | Bianca superfoto's!!! |
18/04/2008 @ 13:57![]() | Bianca, Wat een schatje zeg! Mooie foto's hoor! Groetjes Marianne. |
| 21/04/2008 @ 19:46 silly ![]() | Maryann, spannend! Ik duim voor je! Voel je al iets? |
| 24/04/2008 @ 17:08 silly ![]() | Dat is wel typisch hoor! Ze zeggen toch dat je een andere uitstraling hebt als je zwanger bent? Maarja, je zal toch eerst positief moeten testen...spannend hoor! |
| 29/04/2008 @ 22:38 groupy ![]() | Hoe gaat het hier met iedereen? MaryAnn, jammer van de , op naar januari nu! Hier is het na een beetje tegenslag weer allemaal in orde. Anne doet het goed, het buikje groeit goed, meer moet dat niet zijn hé. Maak me wel stilletjes zorgen over hoe het allemaal gaat gaan als er straks 2 kindjes zijn... Op mn profiel staan nieuwe buikfoto's van vandaag en ik het Anne's site weer aangevuld; http://www.anne-liebens.spaces.live.com Groetjes Miranda |
11/07/2008 @ 10:24![]() | hoihoi, Lekker rustig hier! Groupy, was ff nieuwsgierig hoe het gaat.. Hou je het allemaal nog vol? Groetjes Marianne. |
10/08/2008 @ 08:22![]() | Goed nieuws! |
| 10/08/2008 @ 09:08 silly ![]() | jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! wat een geweldig nieuws!!! (hier ook geweldig nieuws: vrijdag zijn we getrouwd! foto's en verslag volgen nog) kus syl |
| 10/08/2008 @ 09:29 groupy ![]() | MaryAnn, proficiat meid ![]() ![]() Silly, jullie ook gefeliciteerd hé ![]() Hier nog niks, hopelijk toch niet te lang meer ![]() Groetjes Miranda |
volgende pagina >

Vanaf maart ’05 bezig met klussen

, op naar januari nu! 
) hij me ten huwelijk vraagt. Ben eens benieuwd!