< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » Maart '07 NOD, wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
Maart '07 NOD, wie doet er mee?
10/05/2008 @ 10:42
nefertiti

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Ik heb ook met Niels zijn hele kamertje zlef gedaan toen ik zes maanden was en eigenlijk zoveel mogelijk plat moest, maar had ook zo'n niet-creatieve man en moest wel (vond ik), maar ik heb gewoon alleen maar verf op waterbasis gekocht, scheelt een stuk in de stank en de giftige dampen.

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 11:03
linnie1982

Ik had deze verf nog in huis staan. Heb tijdje terug heel veel verf gekocht, omdat alle kozijnen en deuren geverfd moesten worden.
Ik ga niet speciaal, nu ik zwanger ben, nieuwe verf aanschaffen.
De babykamer is bij mij al helemaal klaar.
Heb dat ook allemaal zelf gedaan.
Ook wel leuk, kan ik het aan iedereen showen, hahaha.

Maar laat ik ook zeggen, dat ik alles zelf wil doen. Kan slecht hebben dat iemand anders het doet. Vooral als het niet naar mijn zin is.

Ach, zoveel verven is het nou ook niet meer. En zit de rest van de dag lekker buiten. Moet geen kwaad kunnen lijkt mij.

Maar ja, het moet toch even gebeuren. Had het liever ook niet gedaan. haha

Nou ja. Groetjes

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 15:01
Hanan

hoi meiden

linnie ik heb gewoon geverft toen ik 7 maanden was hoor , ook in de winter , maar geen hele kamer ofzo , kan geen kwaad als je vaka pauze neemt en fries lucht hapt

oh nefertiti dat ken ik heel goed manlief zodra warm weer , lekker blote kleren thuis aan en hij kan niet vanaf blijven van mij vorige jaar was ook zo warm in april hitte zorde voor veel ontspannen knuffels en maand later was al zwangerdus doe je best

cindy probeer te ontspannen en genieten meis

hier zoo warm net even naar winkel kado voor vriendin maandag verjaardag hitte zeg in de zon ,
morgen moederdag heb ook kado van dochter mag morgen gaan zoeken
ik ga peukie roken buiten

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 07:49
nefertiti

Goedemorgen meiden en een fijne moederdag!
Ik ben vroeg wakker geworden omdat Ashraf moet werken en ga dan ook maar vroeg even naar mijn moeder, heb ik dat maar weer gehad. Het is niet mijn favoriete bezoekje, maar het hoort erbij zullen we maar zeggen. Niels is nog bij zijn vader en of Ilse langskomt weet ik niet.
Myrthe heeft gister al even uit Italië gebeld dus het wordt een rustig dagje hier.

Mijn ovulatie is in aankomst als ik mijn buik moet vertrouwen dus weer even een ovulatietest en vanavond manlief maar lastig vallen, zal hij niet zo erg vinden denk ik.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 06:59
Nicole

Online Status

Goedemorgen meiden,

Vandaag weer een dag op pad, net manlief de deur uitgewerkt en gaat samen met de club een tocht fietsen. Ik duik zometeen nog ff lekker het bed in, maar omdat ik verwacht straks weinig tijd te hebben nu maar ff achter de pc gekropen!

Nefertiti, Veel succes ik hoop dat ze elkaar mogen vinden, good luck!!!

Hier vanmorgen temp. (keurig netjes ) omlaag. Gek he, mijn lichaam is wel regelmatig met ongi worden,laatste aantal cyclussen allemaal op dag26, je zou toch zeggen dat het goed functioneert als dat allemaal uit zichzelf komt. Weeeeeeeeeeer niet gelukt dus.. ik denk dat we in augustus bij de gyn zitten ..

Fijne dag meiden!

gr Nicole

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 07:01
Nicole

Online Status

ik hoop zooooooooooooooon ontzettend graag dat ik deze ronde zwanger mag zijn, ben ik uitgerekend op valentijnsdag 2009 !!!!!!!!!

gr Nicole

ps Karna, ik duim voor je meid, hoe is het met je? Ik hoop dat je gevoel helemaal goed is!!!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:40
nefertiti

Nicole, jammer meid, maar eens komt het bij jullie ook zover! Knuffel

Karna, hoe is het?

Hanan, lekker van de laatste vakantiedag aan het genieten?

Hier alles oke, nog geen tempstijging, maar het kan niet lang meer duren. Nog steeds een 2-dagen schema dus dat zit wel goed.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:19
karna

Met mij is alles prima de luxe, al mis ik mijn mannetje heel erg!!!

Ik voel nog steeds af en toe steekjes en dingetjes, maar geen idee of dit een goed teken is of niet...

Ik heb iig nog geen tekenen van naderende ongi ofzo, terwijl ik vorige maand al op dag 25 ongi werd...

Verder voel ik mijn borsten niet echt, af en toe een beetje een drukkend gevoel, maar geen pijn, terwijl ik die de vorige zwangerschap wel voelde...

Dus, wederom het enige wat ik kan doen is afwachten he?!?!?!

Nefertiti: good luck! Ik duim voor je!!!!

Enne Nicole, ik hoop zooooooo dat het voor augustus lukt!!! Het is nog 3 maanden, dus alles kan nog!!! Sterkte en suc6 meid!

Cin, hoe gaat het met jou, nog steeds geen kwaaltjes??? Wanneer ging je nou naar de Gyn???

Liefs karna

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 15:55
nefertiti

Spannend Karna, ik duim voor je hoor!

Hier een positieve ovulatietest, weer een kortere cyclus gelukkig.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:44
Hanan

hey meiden
nicole ik hoop zzzzzzzzzzzzooooooo graag dat je nu zwanger bent ,heb je vandaag nog iets gevoeld geen bloed? GEEN TEST ? want ik zie dat je op nog dag ben

karna voor jou ook zelfde ,je hoeft niet alles te voelen als je zwanger bent oms voel je juist superrr , mi vriendin trouwens ook ze is nu 7 weken en begint nu pas beetje misselijk te worden als koffie ruikt verder voelt ze helemaal super , mij schoonzusje netzo voelt helemaal geen kwaaltjes ofzo ,dus ja het kan alle kanten op ik

nefertiti ,gezellig weer knuffelen met deze hitte zal vast goed gaan
ja ik ben aan het genieten van laatste vakantie dag vandaag verjaardag geweest super gezellig , selmen deed super naar iedereen lachen ook mensen die hij nooit eerder gezien heeft die boef maakt iedereen verliefd hij drinkt allen heel weinig en daar maak ik me zorgen over , hij is trouwen 4 maanden alweer
morgen weer school blegggg heen en weer steeds om kleine brengen en halen , maar hoop dat zo mooie weer blijft , beetje afkoelen is ook niet verkeerd trouwens
manlief zou wat vroeg thuis komen dus ik wacht haha
fijne avond xx

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 07:51
Nicole

Online Status

Goedemorgen meiden,

Lopen al 2 dagen met tampons te sjouwen, maar nog geen ongi.Wel al 2 dagen een lagere temp. dus verwacht dat ze ieder moment kunnen doorkomen. Ik heb geen ongi krampen meer een paar dagen geleden wel, erg raar allemaal. Nog steeds grotere borsten, vooral de tepels lijken groter en een klein beetje pijnlijk. Ik verwacht er echt niet veel van hoor, maar nog geen druppel bloed verloren tot op heden.

Ga nu snel aankleden, weer aan de slag, ik had nog wel door willen slapen.. ...

Nefertiti, Karna GOOD LUCK !!

x Nicole

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 08:54
cindy

Nicole...spannend

Karna...ook voor jou draaien de duimen hier.
En focus je niet op de kwaaltjes die je voelde bij je vorige zwangerschap! Ik heb nu totaal geen last,helemaal NIKS!! Terwijl ik van ons Zara kotsmisselijk was en zoveel pijn aan de borsten.
Deze zwangerschap is compleet anders.

Straks om 17u naar de gynecologe, ben zo zenuwachtig

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:16
Musje

Hoi Allemaal...
we zijn lekker 2 weken weggeweest, en wat lees ik nu??????? Cindy!!!! Geweldig!!!!
Hoe lang al? En hoe voel jeje??? Heb je vandaag die afspraak? Toi-toi-toi!!!
Heb nog geen tijd gehad alles bij te lezen, wel zag ik snel dat het voor een aantal dames spannend is, niet?
Nicole, Karna..
SPANNEND!!!! Zou het dan.....
Wanneer willen jullie testen???
Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:57
nefertiti

Nicole en Karna, mijn duimen draaien op topspeed hoor!

Cindy, succes vanmiddag meid!

Musje., leuke vakantie gehad?

Ik ben heerlijk aan het rommelen hier, vandaag een verplichte vrje dag, helemaal niet erg want iedereen is weg en ik kan even lekker de boel doen hier, dat blijft altijd een beetje liggen als Niels vakantie heeft. Ga straks weer even een ovutestje doen, want mijn temp was nog niet omhoog.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 20:42
cindy

Ik heb een echo gehad,er was alleen nog maar een vruchtzakje te zien.
Volgens de gyne is het op een goede plaats (achteraan de baarmoeder) ingenesteld. En volgens de meting rekent zij dat ik op 5weken en 2dagen zwangerschap zit.
Volgende week moet ik terug en krijg ik opnieuw een echo en ook is er vandaag terug bloed getrokken om te zien dat het HCG goed blijft stijgen.
De uitslag van het bloed weet ik morgennamiddag.
Alles zit volgens haar op schema.
Ik dacht dus dat ik iets verder was maar blijkbaar klopt mijn berekening niet.
Hopelijk is het HCG goedgestegen, heb vandaag terug een zwangerschapstest gedaan en weer direct een dikke vette streep,dus dat zit wel goed.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:52
Hanan

cindy wat leuk meis maar zou je dan een dag later willen bevallen , zijn onze kids samen jarig dan hahah , ik hoop dat je ook zo mooie janu baby krijgt meid

nicole dat is wel erg spannend zeg ,heb je getest??? ik duim heel hard voor je hoor
nefertiti lekker de boel even doen ook lekker af en toe
hier weinig nieuws school is weer begonnen dus papa moet weer vroeg wakker om dochter te brengen

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 21:55
Nicole

Online Status

Cindy, fijn dat alles goed is!! Geweldig joh!! Heb je helemaal geen symptonen? Zo zie je maar dat er je er helemaal geen pijl op kunt trekken. Ik hoop dat je je zo de aankomende 9 maanden mag voelen.

Karna meid, hoe is het met je?????? Ik duim voor je!

Nefertiti, doe je best meid, veel succes!

Hier lijken de duivels langzaam maar zeker door te zetten. Heb er nog geen om gelaten, het lijkt wel of ik het gewoon verwacht, weet niet beter dat ze toch komen. Als de temp. zakt heb ik mijn grootste dip, dan weet ik weer voldoende, dan is het gewoon nog afwachten wanneer de komen.

Fijne avond!!

gr Nicole

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 22:30
nefertiti

Fijn dat alles er goed uitziet Cindy!

Nicole, jammer medi, maar jouw tijd komt ook wel.

Hanan, ik heb me ook wel vermaakt vandaag hoor.

Mijn ei staat op springen, heb er flink last van vanavond, maar dat moet ik dan maar even vergeten en manlief verleiden straks. Hij ligt nu op de bank te slapen, maar ik maak hem straks wakker om te bidden en als hij klaar is lig ik in mijn meest verleidelijke lingerie inbed te wachten, laat hij dan maar eens proberen in slaap te vallen

Link naar deze reactie
14/05/2008 @ 10:47
nefertiti

Het heeft gewerkt en mijn ei is gesprongen, de buikpijn is zo goed als weg en mijn temp was heel veel lager vanmorgen dus dat was vannacht of vanmorgen. We hebben twe keer geknuffeld in de vruchtbare periode dus dat zit wel goed.

Nicole, hoe is het!

Link naar deze reactie
15/05/2008 @ 10:30
cindy

Heb zojuist met mijn gynecologe gebeld....heel positief nieuws!!!
HCG was op 1 week tijd van 872 naar 14000 gestegen.
Ben zo opgelucht

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >