< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

BabyGoodies.eu

Popje.com

Pepatino.be

Rainbowbabies

Jolena

BasilKato.be

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » "Zwanger worden"-clubs (per maand) » nod in juli 2007 wie doet er mee?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » "Zwanger worden"-clubs (per maand)
nod in juli 2007 wie doet er mee?
11/05/2008 @ 09:27

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
menstruatieachtige krampjes met tussenpozen had ik ook met Anouk. toen was het bij mij wel begonnen hoor. Eerst 's ochtends idd lichte krampen en 's avonds werden ze pas heftiger.

En als je in bad gaat liggen, worden ze ook niet minder? als ze namelijk dan niet minder worden door het warme water, dan zijn het hoogstwaarschijnlijk al beginnende weeen hoor.

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 09:37
stefanie27

Online Status Bekijk profiel
nee in bad bleef het hetzelfde. maar tis nu al weer wat rustiger, heel af en toe een druk onder, maar denk dat het voorweeen oefenweeen zijn. we zullen zien, heb het wel erg warm :s

ach tis vast niets, wordt vandaag dus gewoon bbqen helaas

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:14

he wat jammer dat het weer wat rustiger is geworden ik had al goede hoop bij jou. maar wie zet het zo weer door

kan je niet zeggen dat het rommelt in je buik en dat je daarom niet komt bbq-en?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 11:54
stefanie27

haha zou wat zijn, nee we gaan erheen op moment dat bbq aan gaat en daarna weer weg

net op visite geweest wat een hompie 'zo'n manneke zo lief en leuk, wil ook meteen dat die van ons eruit komt, echt te schattig, nou ja
hopen dat het voor jou en mij niet te lang meer duurt marloes!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:25

leuk zo kleintje he

ja ik hoop het ook. Nog steeds helemaal niks hierzo hoor. Hoe is het met jouw krampjes? Helemaal weg nu?

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 13:52
stefanie27

tja...hier weinig tot geen last, dus wat ik al dacht oefenweeen. bleghh...

nee....we moeten beide nog ff wachten helaas......
en tis weer te warm vandaag, hoe houden we het vol he!

maar bij jou ook nog niets dus...nou ja hopelijk wordt ons geduld snel beloond..

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 15:37

bah....flauw zijn die voorweeen dan zeg. Dan denk je elke keer dat het gaat beginnen en dan is het niet zo

Het is idd weer warm zeg. Maar ik vind het minder warm dan gisteren!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 15:39

oooh succes straks met de bbq!

Link naar deze reactie
11/05/2008 @ 22:00
stefanie27

nu het viel mee, 3 en half uurtje geweest en overleeft.
en nu weer thuis, morgen weer een warme dag.
Zullen we maar zien he wat de dagen ons gaan brengen Marloes, hopelijk een kleintje, afwachten maar

hou jij het nog een beetje vol? jij bent nl toch verder dan mij.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 07:33

stefanie: hehehe van die bbq ben je ook weer vanaf

Ja het gaat wel en bij jou? Hier nog steeds helemaal niks hoor. En jij? Weer krampjes?

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 09:17
stefanie27

hey goedemorgen

nee hier helemaal niets :s bleegh...
nog maar wachten dus he!

en weer een warme dag he hoe gaan we die doorkomen he :s

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 10:54

Onze geduld wordt aardig op de proef gesteld

heb wel een zeurderig gevoel in onderrug, maar het een zeurderig gevoel die de hele tijd blijft en niet af en aan komt. Dus ik denk dat het helemaal niks is.

Ga zo meteen even met Anouk naar buiten, denk dat we even gaan voetballen of naar de kinderboerderij ga. Ze is nu even lekker een boterhammetje aan het eten.

Vanavond gaan we uit eten met mijn schoonmoeder haar vriend, mijn schoonzus, zwager en hun twee kinderen. Ter ere van moederdag. Gezellig hoor.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 11:03

Oh oh dames, jullie geduld wordt zeker op de proef gesteld zo te lezen!!
Hou nog eventjes vol, ik zal duimen dat het voor beide snel gaat gebeuren!!

Wij zijn net opgestaan, lui hé!! We gaan zo even lekker wat eten en dan spulletjes pakken en naar het strand
Kan ik direct mn nieuwe bikini aan

Helaas sinds gisteren wel weer extreme hoofdpijn, werd er vannacht weer wakker van.. Pff.. Zo vervelend! Blijkbaar weer onbewuste stress ofzo.. Wie weet doet het ontspannen op het strand me goed..

Ik voel onze uk al regelmatig bewegen.. De enige beweging is sterker dan de ander, soms is het een eenmalige aai en soms echt een 'kick'!
Hoe dan ook, het voelt heerlijk!

Nou dames, fijne dag vandaag en tot snel!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:24
stefanie27

hey ja tis echt geduld hebben die er haast niet meer is, maar goed nog ff, ben alleen zo moe, wordt er naar van tis niet meer leuk, kan niets anders dan liggen en zitten blegh...marloes gaat het bij jou nog?

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 12:48

marije: wauw wat een luxe pas zo laat opstaan Ik was vanmorgen alweer om 7 uur uit bed. Anouk was namelijk toen wakker. Dat hoort erbij Wel vervelend dat je alweer hoofdpijn hebt zeg. Ik hoop dat je er vandaag geen last van zult krijgen.

Leuk is dat he die kleine voelen bewegen. Het is echt wonderlijk zoiets.

stefanie: ik ben ook ontzettend moe. Ik slaap slecht en ben futloos en dit warme weer maakt het er niet veel beter op moet ik zeggen. Ben wel even naar de kinderboerderij gegaan om er toch even uit te zijn. Maar ik ben nu gelijk helemaal gesloopt. Ga zo lekker op de bank zitten met mijn voeten omhoog

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 13:58
Sam

Jullie zijn allebei nog volop aan het bebbelen zie ik. Het wordt toch stilaan tijd dat er één van jullie 2 gaat bevallen.

Hier 2 vreselijke nachten achter de rug. Telkens wakker rond 2u en niet meer kunnen slapen. Als ik op mijn rug of op mijn rechterzij lig dan krijg ik heel moeilijk adem en op mijn linkerzij begint baby direct te stampen. Ben dan al maar 2 nachten naar de zetel verhuisd en daar gaat het wat beter. Mijn voeten hebben ondertussen hun hoogtepunt wel bereikkt denk ik, want ze zijn zo dik dat ik mijn enkels niet meer zie en mijn tenen zijn precies stompjes. Precies de voeten van iemand van 200 kilo.

Vermoedelijke bevalling op 06/06/2008.
Al 44 weken en 5 dagen zwanger (111.92% ver), nog 4 weken te gaan.
Toegevoegd via deze pagina.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:03

sam: voor jou gaat het ook niet meer lang duren zeg. Schiet echt al op. Vervelend dat je zoveel vocht vasthoudt. Ik heb er maar een klein beetje last van (gelukkig).

Wij gaan zo uit eten.

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 16:37
stefanie27

sam: vervelend he dat vocht ik loop nu alleen maar op slippers schoenen wat zijn dat :s ken het niet meer aan
jij ook nog 4 weekies he, gaat ook hard

tja wij babbelen wel door haha, hebben niets beters te doen, erg he :s
vandaag ff schappies wezen halen met mannetje en ben gesloopt en zo moe, ach ja we babbelen de tijd hier wel vol, en denk dat marloes als eerste gaat hoor, zij is ook verder natuurlijk

marloes veel eetplezier vanaaf!

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 22:51
Lisette

Marloes de dag van mijn inleiden heb ik ook de hele dag alleen maar die constante pijn in mijn rug gehad. Vreselijk was het. Kon er niet op liggen. Die nacht begonnen de weeen. Die rugpijn had geen ontsluiting gebracht, maar wel mijn hele baarmoedermond verweekt. Dus wie weet is jou baarmoedermond ook lekker aan het verweken.

Stefanie jij zit ook flink in de zenuwen lees ik. Voorweeen zijn best vervelend. Maar ja als het echt begint dan kan je het niet missen hoor. Dat merk je echt wel.

Marije heerlijk hè dat gefriemel in je buik. Gaat alleen maar sterker worden. Vervelend die hoofdpijn. Ik had ook van die dagen hoor. Kan door de hormonen komen.

Sam dat vocht is verschrikkelijk. Na de bevalling had ik ineens spillebeentjes. Wist niet dat ik van die dunne beentjes had haha.

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 07:32

Hier nog steeds geen weeen hoor. Wel gisteravond beetje last van mijn buik gehad. een zeurderig gevoel net als gistermiddag in mijn rug. Ik denk dat het idd verweking van de baarmoederwand is. Ben benieuwd.

De kans dat ik vandaag gaat bevallen wordt procentueel steeds groter

Het etentjes was trouwens erg gezellig. Heerlijk gegeten. Mijn dochter heeft ook voor haar doen heel goed gegeten. Ben hartstikke trots op haar. Iedereen heeft nog even tegen mijn buik aanstaan praten dat die kleine nu echt mag komen en dat het buiten de buik ook heeeeeeel gezellig is. Hahaha.

Ik ben trouwens ook nog steeds heel benieuwd of we daadwerkelijk een meisje krijgen. Zo'n echo geeft natuurlijk geen 100% zekerheid. Voor mijn dochter Anouk hoop ik wel dat het een meisje is. Ze wil namelijk heel graag een zusje. Ze is er van overtuigd dat meisjes altijd zusjes krijgen en jongens altijd broertjes. En hoe ik het ook probeer uit te leggen dat het niet zo is, blijft ze zich daaraan houden.

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >