Vorige reacties:
< vorige pagina volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
< vorige pagina | volgende pagina >
< vorige pagina volgende pagina >
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]
[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
| 11/05/2008 @ 01:02 lauie ![]() | Hi meiden, bedankt voor jullie lieve woorden en ik zal idd af en toe nog een berichtje plaatsen. Sterre ik ben van Nl, maar ook hier doet iedere gyn het anders hoor! groetjes |
| 11/05/2008 @ 23:14 Anke ![]() | Lina, wat fijn dat alles er zo goed uitziet. En een goed gevoel is al heel wat, als het goed voelt dan gaat het vaak ook goed. Geniet ervan, en voor je het weet mag je voor de 12 weken echo. Lise, geniet van het klussen. De voorjaarskriebels zitten overal.... ![]() Inger, het is heel raar als je er niks van merkt. Soms zou je liever willen dat je je longen uit je lijf zou kotsen (als ik het zo even heel plat mag zeggen) zodat je maar merkte dat er van alles in je lijf gebeurde. Maar ik had het ook niet, en dat maakte me soms ook best onzeker. Kan je alleen maar zeggen dat je toch echt wel heel zwanger bent!! Geniet juist van je klachtenloze zwangerschap, als je de eerste 3 maanden alleen maar boven de wc zou hangen zou je een moord doen voor zo'n zwangerschap als wij nu hebben. Charlotte, wat een bekend verschijnsel, ik moest ook echt eten als ik honger kreeg. Anders voel je je echt niet lekker. Hoe ver ben je nu??? Sterre, en hoe nu verder bij je?? Afwachten tot je komen of dat je zwanger raakt???Ik heb een heerlijk weekend gehad. Morgenochtend vertrekken we voor 5 dagen naar Duitsland, dus ik ben er even niet. Van het weekend ook de kamer verder afgemaakt, althans de grote dingen. Badje moet nog komen. Maar de gordijnen hangen, de wieg staat opgemaakt en wel klaar voor de kleine. M'n moeder kreeg gewoon tranen in haar ogen, wel lief. En het is nog mooier dan ik had durven hopen. De aankleding verder aan de muren komt nog, maar toch een eerste indruk voor jullie. Zie profiel, en anders:(klik beneden op de link, kan geen foto's meer toevoegen) http://ankew.hyves.nl/a...6603413/Babykamer/Kus_/ |
< vorige pagina | volgende pagina >

Stoppen met de pil in januari 2008

; 

komen of dat je zwanger raakt???

... 
) dat zou wel eens op een zwangerschap kunnen wijzen. Ik weet nog dat ik de vorige keer (voor mijn miskraam dan) ook steken had in mijn onderbuik en meer slijmverlies dan anders (ik heb daar altijd een beetje last van)
Voor mij mag het wel iets frisser hoor..ik slaap nooit goed als het zo warm is.
. Als je zwanger bent verlies je echt wel vrij veel afscheiding. Bij mij is het in ieder geval niet echt helder, eerder wat meer melkwit.
. De kans is wel groot dat je nog niet veel gaat zien buiten misschien een vruchtzak en dooierzak, maar dan weet je al teminste dat alles zit waar het hoort te zitten hé. De gyn zei me dat je pas vanaf 7 weken alles duidelijk kunt zien. Bij mij was dat in ieder geval toch zo.. Laat maar snel iets weten als je terug bent!
Ik maak me er wel heel nerveus over..maar diep vanbinnen weet ik dat het wel goed zit...