< 9Maand-Sponsor >

< Publiciteit >

Baby Junior

Jolena

BasilKato.be

Rainbowbabies

Pepatino.be

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Baby's en slapen » ineens buikslapen...

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Baby's en slapen
ineens buikslapen...
12/05/2008 @ 13:18
mona10

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Hoi
mijn zoontje van 6,5 maand heeft sinds een paar dagen het omrollen ontdekt en doet dit de hele dag door, van rug op buik terug gaat nog niet.
In bed doet hij dit ook met als resultaat dat hij nu op zijn buik in slaap valt, knuffeltje vaak onder zijn arm heel schattig om te zien natuurlijk maar ik maak me toch zorgen...... je hoort zoveel verhalen
Hoe gaan jullie hier mee om? lekker laten liggen om als politieagent elke 5 minuten gaan kijken??
we hebben een aerosleep matras en hoeslaken en ook een nannycare in het bedje liggen maar toch....
ben benieuwd naar jullie reacties
groetjes Mona

[Laatst gewijzigd door mona10 - 12/05/2008 @ 13:18] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 18:29
Nathalie

hallo

mijn oudste zoontje was wel iets ouder als de jouwe als hij zelf op zijn buik ging liggen maar ik heb hem altijd zelf laten bepalen hoe hij wou liggen ;nu is hij bijna 3 en slaapt nog veel op zijn buik ;
is idd schattig he als ze zo liggen ;thibaut nam dan ook altijd zijn knuffel vast ;
ik zou hem gewoon laten doen want als je hem omdraait ga je 9/10 een uur later hem terug op zijn buik vinden ;
mijn jongste nu rolt van buik naar rug maar nog niet van rug naar buik maar als hij het zou doen laat ik hem gewoon weer doen als hij zo wil slapen ;
als je er echt niet gerust in bent kan je altijd een safe tot sleep kopen dan kunnen ze niet naar hun buik rollen ;
ik heb er zo ene liggen maar gebruik hem niet meer ;ik gebruikte hem toen maxim klein was dat hij niet onder zijn dekens inzakte ;maar nu met dit weer slaapt hij enkel met een slaapzak en kan hij niet wegzakken en heb nu ook een speciaal kussen tegen wegzakken gekocht en daar blijft hij met zijn poep tegen liggen en benen hangen over het kussen

groetjes

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:44
ABke

Senne slaapt al van 4 weken op z'n buikje. Als ze zo beter slapen, waarom niet?

Ik heb in z'n bedje thuis wel een Angelcare onder de matras liggen, maar bij oma of in de voiturebak slaapt hij ook altijd op de buik.

[Laatst gewijzigd door ABke - 12/05/2008 @ 21:45] - Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 14:42
laura1979

Hoi,

Ik zelf was erg ongerust toen Aron op zijn buik ging slapen, heb toen juist de aerosleep gekocht zodat ik niet elke 5 min hoefde te kijken. Hij slaapt nogsteeds op zijn buik en laat hem ook gewoon zo liggen.

Groeten,

Laura

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

[Reageer]