< 9Maand-Sponsor >

Nestlé Baby

< Publiciteit >

Baby Junior

BasilKato.be

Jolena

Pepatino.be

Rainbowbabies

BabyGoodies.eu

Popje.com

Chauffage Verzelen

Kind & Gezin

VLOV

Home » Forumoverzicht » Anticonceptie... » gestopt met de pil - wanneer zwanger?

Vorige reacties:
< vorige pagina
volgende pagina >
[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]
[Voeg nieuw onderwerp toe] [Reageer] [Zoeken]

[Gedeeltelijk gearchiveerd: Klik hier om naar het gearchiveerde gedeelte te gaan]

[Sortering: Het recentste bericht staat als laatste - sortering omdraaien]
9Maand-Forum » Anticonceptie...
gestopt met de pil - wanneer zwanger?
08/05/2008 @ 14:00
ginnie

Online Status Bekijk profiel Stuur bericht
Anne: Wat heerlijk dat de vakantie zo goed meeviel,Lotte heeft jullie het echt gegund blijkbaar,want ze was dus supermakkelijk!
Echt,goed te horen dat het zo een deugd gedaan heeft!
Ook terug gaan werken,ach het vergt weer een inspanning om alles op zn plooi te laten komen,maar als je al ziet dat Lotte tevreden is,dan zal ze zich ergens wel amuseren bij de onthaalmoeder!

Ann: Moet Julie nog naar de osteoptaat of eigenlijk niet meer? Het zou best kunnen dat het probleem van langere duur moet aangepakt worden hé,ocharme een hele voeding teruggeven..en ocharme ondergekotste mama
Spiraaltje,geen ervaring mee. Das dan geen koperspiraal hé.? Want daarvan had ik al slechtere dingen gehoord. Ik wil eigenlijk niks meer met hormonen,maar of dat vol te houden zal zijn..
De gyné mag straks eens tasten ja,mijn ventje mag dat ook doen,maar die wil dus niet meer...als ik genoeg overtijd ga misschien wel

Nona: Ai begint het ook te steken? Het is echt een heel irritant probleem,dat zitprobleem. Ik moet wel zeggen dat het kussen achter mijn rug hier helpt de laatste tijd,en ik denk ook sinds dat de baby zo ingedaald is. Misschien betert het ook wel met het indalen?
Is ie al wat ingedaald trouwens,of weet je het niet?
Zo jij loopt bijna als een oud vrouwtje nu
Ik niet hoor,ik mag van geluk spreken,ik waggel wel een beetje,maar het valt mee
Zeg,dat vraagt dan eigenlijk wel om nieuwe buikfotos hé!!

Zo,ik ga vlug voortdoen aan de BTW-aangifte want ik ga vroeger stoppen met werken om naar de gyné te gaan hé.
Ik hoop dat ze eens tast straks
En ik zou zo graag dit weekend bevallen hé eigenlijk,tzou ideaal zijn,maarja..tziet er gewoon niet naar uit

Link naar deze reactie
08/05/2008 @ 21:54
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Davke, ach meis wat onzettend klote! Ik had het zo gehoopt voor je!
Ann, wat een schatje is Julie. Mooi meisje! Hoe gaat het met de voedingen? Eigenlijk stom dat je nu al naar 6 voedingen moet. Als het niet wil zou ik gewoon 7 voedingen blijven geven! Het is bv dus kan het ook geen kwaad. Ik ga ook de mirena spiraal nemen. Ik heb er geen ervaring mee, maar heb al wel een aantal mensen gesproken die deze hebben of hebben gehad en die zijn er erg tevreden over.
Ach wat zielig dat Julie weer zo heeft gespuugd.
Engeltje, ach die Jarne is ook een mop! Ook al zo'n mooi ventje! Zou het aan dit forum liggen, want ik zie echt alleen maar knappe babys!
Nona, ga je die therapie doen? Klinkt wel heel interessant. Oh al bijna verhuizen.... spannend! Gaat dat allemaal nog af zijn voor je bevalt?
Ginnie, jij bent echt overactief... achter de schapen aan! Ik hoop dat je zoon op moederdag wordt geboren dat zou toch wel helemaal super zijn! Hoe was t bij de gyn??
Anne, wat super dat je het zo fijn hebt gehad! Daar was je echt ff aan toe en je had het ook dik verdient! Fijn dat alles goed is gegaan met Lotte. Dus je bent ook alweer aan het werk. Kan me voorstellen dat het af en toe niet leuk is om haar weg te brengen. Fijn dat paps morgen lekker thuis heeft. Dan heeft hij ook een gezellig dagje met je meisje!
Ellen, leuk zeg dat Anouk al alles aan het ondernemen is. Wat super dat ze echt vaste tijden heeft. Heerlijk!
Hier gaat alles goed! Jullie hebben inderdaad goed gezien dat Ryan bolle wangen heeft! Hij is iets aan de zware kant, maar dat geeft niet omdat het door bv komt. Deze week heb ik al een paar keer meegemaakt dat mensen schrokken toen ik zei dat hij nog maar 2 maandjes is. Ze dachten dat hij al ruim 3 maanden is. Hij heeft de bouw van zijn papa.
Ik ga even Derek Ogilvie kijken... kennen jullie dat ook in Belgie?
Hij is een ghost wisperer. Ik vind het erg interessant om dat te zien.
xxx

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 07:58
Ellen'tje

Slechte nacht achter de rug
ons Anouk was al wakker sinds 05.20
Wss doordat ze gisteren zo weinig had gegeten, ze had 1x 60cc over gelaten en eens 40cc overgelaten
Dus ben nog redelijk moe nu
Merk echt dat ze last heeft van de warmte
Dus heel wss ga ik dit weekend geen fruitpap geven, ze moet er dan nog aan wennen en dan die warmte
+ dat ze al ganse week moeilijk kaka doet en als ze het dan doet is het veel in ene keer en aantal keer
dus ze weet er echt van het dutske
Gisteren was het de eerste keer dat haar hoofd van het waskussen lag in de badkamer, gelukkig waren we erbij, dus ze moet helemaal niet meer alleen liggen hoor !!
Het is al zo warm voor de grote mensen, hoe erg moet het dan niet zijn voor die kleintjes ocharme

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 08:19
ann

dag dames,

oei ellentje, je hebt niet zo een goede nacht gehad...ja, die warmte is niet leuk voor de kleintjes. Moet je vandaag ook gaan werken anders kan je je namiddag ook even terugleggen?

charlotte, je hebt gelijk, het ligt hier aan ons forum want wij hebben echt allemaal prachtige baby's
ja, het lukt wel met de 6 voedingen maar als ze er 7 wilt dan krijgt ze die ook hoor (ik laat ze heus niet zolang wenen voor eten, is echt zielig vind ik)dan mag de arts op hare kop gaan staan
ja ryan heeft een goed gewicht maar hoe kan het ook anders,met zo lekkere melk van mama

Ginnie, hoe was het bij de gyn???heeft die jouw gestript? wie weet ben je nu al bevallen?

oei nona, heb jij het nu ook al moeilijk met zitten?ocharme...
Enne aan wat zit je nu?twix, snickers, mars???
heb je al meer gevonden over die therapie?

hoe is met de andere dames?
Zo, ik ga jullie laten, ventje heeft een dagje verlof, een lekker super lang weekend samen met maandag de feestdag. Zondag verjaardagsfeestje van mijn metekindje, ze wordt morgen al 1 jaar

xxx
Ann

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:08
engeltje

hallo dames

ginnie waar ben je je hebt me nu wel enorm nieuwsgierig gemaakt hoor binnenkort terug nieuwe babyfoto's op het forum dat lijkt eigenlijk al een eeuwigheid geleden voor ons hij is al zo verandert. ben benieuwd of je gestript bent ik hoop het voor je en je bent ook een vré madam zu dat je nu nog achter schapen holt.

ellentje heb je het al geprobeert met ze een beetje lichter te kleden voor de nacht jarne slaapt met zijn een pyjama met korte mouwen en benen maar wel in zijn slaapzak.

anne tof dat je vakantie zo leuk is meegevallen ik zou ook zo graag eens op verlof gaan alleen zit dat er niet drect in voor ons. het is ook zo moeilijk te regelen e met 2 honden.

gisteren jarne eens ruw gewogen in de armen van papa en dan papa zijn gewicht aftrekken en we komen dan nog op 6.750 kilo het is echt een sterke beer.

vandaag lang werken van 2 tot 9 uur er is een speciale actie in de winkel en het belooft enorm druk te worden we zien wel dan ben ik ook eens een lang weekend thuis.

ann ik vond dat ook zo zielig dat hij dan lag te huilen achter eten hij dronk 9 flessen e daags herinner je het nog en nu geeft hij dat zelf afgebouwd naar 5 a 6 flessen maar dan wel van 240cc.

zo ga jullie terugf laten ga verder strijken ga anders nooit klaar geraken.

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 09:32
Ellen'tje

Ja moet werken hoor , werk nog 5/5
en meer verantwoordelijkheid dus meer werk
maar loon is er ook naar sinds mei nu
hebben besproken en krijg opslag !!
gelukkig

heb er ook aangedacht
ze slaapt nu in pyjama met lange mouwen wel, maar hij is redelijk licht
en dan slaapzak (denk dat die te dik is)
en lakentje over
denk dat dat te warm is

xxx

Link naar deze reactie
09/05/2008 @ 14:53
ginnie

goh het is nu inderdaad wel warm voor die kleine baby'tjes hé..

Charlie: Ach Ryan doet het gewoon goed met mama's melk! En dan te denken dat het geeneens een zware boreling was! Alleen maar een goed teken toch?
Dat programma kennen wij niet in Belgie denk ik..maar we kijken sowiezo erg weinig TV..

Ellentje: Oei arme Anouk heeft last van de hitte..het moet nu ook niet te lang duren dat het zo warm is hé..het mag hier gerust eens een keertje goed regenen! (maar dan wel geen hele maand)

Ann: Geniet van je superlang weekend met je ventje en je mooie meid hoor! En je metekindje wordt ook al 1 jaar! wat heb je in petto voor haar?
Ik zou Julie ook geen honger laten lijden hoor..ik hoorde toch altijd dat je BV op aanvraag mocht geven..?

Engeltje: Ik ben hier nog hoor,en anders ontvang je wel een smsje!
We hebben de weide nu weer extra beveiligd zodat het gedaan is met schapen-cross
Lange dag zeg,in welk een winkel werk je eigenlijk,en waar? Doe je het nog een beetje graag?
Jarne groeit inderdaad als kool zeg!

Zoals jullie zien..nog niet bevallen En het ziet er niet meteen naar uit,want er was weinig veranderd..
Gyn had een spoedkeizersnede gehad en was te laat,ik mocht ondertussen eventjes aan de monitor,veel leuker dan in de wachtkamer zitten
Toen ik mocht,zag ze er doodop uit,ze is zelf ook al 6-7 maanden zwanger en ik had zo een medelijden,ze zag echt af..
Ze heeft nog eens getast,ik weet niet of het echt strippen was,ze kon maar met één vinger door.. Achteraf wel weer bloedingen en slijm,en een beetje krampen,maar zoals je ziet,niet doorgezet..
Ik mag woensdag naar de materniteit nog even aan de monitor enzo..ben dan officieel overtijd dus dat idee vind ik niet zo leuk
Ze denkt aan een vlotte bevalling omdat de kleine zo ongelooflijk drukt naar beneden..(vandaag mijn spataderen ook daar..)
Hij zou beter es doordrukken en komen..

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:02
davke

hoi dames,

aan het genieten van een lang weekendje en het mooie weer?

alle ginnie je loopt dus nog altijd rond amaj hoedje af hoor ja maar kan geloven dat je zo verlangt achter jullie kleine spruit

ik verlang naar dinsdag dat we eindelijk meer weten ik ben al de hele week niet in mijn doen zeg pff

en heb dan toch niet gaan winkelen woensdag ben naar mijn ouders gegaan het gaat zeer snel achter uit met mijn papa
en ik had zo gehoopt dat ik kon zeggen aan mijn papa dat ik zwanger was maar ja niets aan te doen
maar hoop wel dat ik het hem wel nog zal kunnen zeggen
hij vraagt elke week hoe het gaat met me hij zal zeker de eerste zijn die het zal weten

nu ja hoe is het met iedereen hier?

alle tot later daag davina

Link naar deze reactie
10/05/2008 @ 09:09
ann

dag dames,

ginnie, het wordt echt wel spannend te worden...ik ga mijne gsm goed in het oog houden!het wordt idd nog eens tijd dat er een babytje komt, is al 7 weken geleden dat julie geboren is en zij was de laatste.Ik hoop dat je woensdag niet moet teruggaan en dat je op moederdag de beste cadeau krijgt die je ooit gaat krijgen
ja ik ga lekker genieten dat mijn ventje thuis is die paar dagen, dadelijk gaan we weer wandelen in bokrijk.En gisteren hebben we iets nieuws gekocht....een nieuwe auto

ellentje wel leuk dat je opslag hebt gehad ja, dan zal anouk te warm hebben gehad met de slaapzak en het deken. hier heeft julie alleen een deken (slaapzak was ondergekotst)

engeltje, oei dan hebt ge lang moeten werken. OOk niet plezant als het zo warm is.

zeg dames, ik ga jullie laten, ga me klaarmaken om te gaan wandelen.

iedereen nog een goed weekend.
xxx
ann

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 08:08
ann

Dag dames,

hier is het heel rustig....tja, wat ene zot zit hier ook op de computer met zo weer (het is kolftijd dus ja...)
Maar wij zijn seffens ook weer wandelen, dan zijn we terug als het de volle zon is en te warm is.

zo, iedereen geniet nog van het prachtige weer...

xxx
Ann

Ginnie, ik heb nog geen smsje van je gehad dus...nog geen prachtige jongen in je armen??Wij wachten met ongeduld

[Laatst gewijzigd door ann - 12/05/2008 @ 19:07] - Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 20:45
Anne

Lekker rustig hier, iedereen is waarschijnlijk lekker aan t genieten. En hoe was de moederdag dames? Zijn jullie ook lekker verwend?? Ik wel hoor heb echt genoten gisteren. Heb een mooi bedeltje (meisje) voor aan mijn pandora-armband gekregen en een superlieve kaart en nog een cd van wibi!! Dus mij hoor je niet klagen.

Ben benieuwd hoe het met Ginnie is? Hopelijk gaat het snel gebeuren.

Nou tot gauw allemaal.

Liefs,
Anne

Link naar deze reactie
12/05/2008 @ 21:07
Charlie

Online Status Bekijk profiel
Hi meiden,
Ellen, heeft Anouk nog veel last van het warme weer gehad? Zielig he die warmte voor de ukjes.
Ann, hoe was de verjaardag gisteren? Snapte ze het een beetje? Wat leuk een nieuwe auto.
Engeltje, jee Jarne is een klein reusje!
Ginnie, ik hoop echt dat je niet heel lang meer hoeft te wachten. Misschien ben je nu al bezig! Ik hoop dat je gyn gelijk heeft en dat de bevalling heel snel gaat. Net zo snel als die van mij.
Davke, wat vervelend dat je papa zo snel achteruit gaat. Ik hoop dat je hem idd nog kan vertellen dat je zwanger bent. Ik hoop dat de uitslag de 13e heel positief is! Hoe gaat het nu met je?
Anne, ah jij hebt ook al mooie cadeaus gehad! Leuk he de eerste moederdag!
Wat hebben de andere dames gehad?
Ik heb ook een mooi cadeau gekregen. Robert heeft het me vrijdag al gegeven want hij kon niet wachten. Hij heeft een bedelarmbad van TiSento gegeven en ik mag er nog een bedeltje bij uitzoeken. Ik ben echt super blij ermee ben verslaafd aan dat merk. Had het echt niet verwacht! Gisteren zijn we eerst met Ryan naar Robert zijn moeder geweest. Ruim een uur in de auto. Aan het einde van de dag naar mijn moeder en daar gegeten. Vond het wel zielig dat ik Ryan in die hitte in de auto had zitten. Morgen ga ik Ryan op mijn werk showen.
xxx

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:26
Nona

hallo:)

Ja, wat een hitte zeg. We zijn gisteren even naar Leiderdorp gereden voor een commode (bij francine) en hebben echt een koopje gedaan, hoera! 195 euro!maar WARM! pooh. Eigenlijk niet zoveel last van, behalve opgezwollen handen, en wat mottig als ik het te lang warm heb.

Davke, ik duim heel erg voor je! Vandaag zijn ventje en ik 7 jaar bij elkaar, dus hopelijk brengt dat voor jou geluk:) Wanneer test je? Ik ben er zeker van de je nog aan je vader zal kunnen vertellen dat je zwanger bent.

Charlie, leuk, Ryan showen:) Ik kijk er ook naar uit om ons stuiterballetje te gaan showen:) Ik ga zoooo trots zijn. Heeft trouwens de hik momenteel:)

Morgen ga ik naar de babyfluisteraar-persoon... ben wel benieuwd wat eruit komt. Ventje kan niet mee, maar mijn moeder wel:)

Ginnie, jah, wij denken nu bij het minste dat je aan het bevallen bent natuurlijk he:) Ik hoop in ieder geval ook mee dat het vlot en eenvoudig gaat voor jou:) Maar ik denk het wel, volgens mij ben je een hele sterke vrouw die dat tussen de soep en de patatten doet, zeg maar:)

Ventje en ik hebben met moederdag samen doopsuikerzakjes gemaakt:) Ikke naaien, en hij de draadjes bijknippen en weer binnenstebuiten draaien:) heel plezant:) Het is zo schattig hoe hij naar mij kijkt als ik naai, precies of ik heb het warm water uitgevonden:) Hij heeft er zelf ook een stuk of 2 genaaid, en hij doet dat niet slecht:) En het kaartje is ook zo goed als klaar, er ontbreken alleen enkele gegevens.

Als ik tijd heb zal ik vanavond wat foto's op mijn profiel zetten van de commode en mijn buik:)

kusjes!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 09:46
Ellen'tje

Ons Anouk heeft toch al iets minder last van de warmte heb ik indruk
Ze slaapt beter, maar wel pyjama met korte broek en zonder mouwen en dan in slaapzak zonder mouwen

Sinds zaterdag heeft ze iets nieuws ontdekte
We gingen haar halen in bed en ze lag helemaal andersom, haar hoofd lag bijna waar normaal haar voeten liggen
haha wel heel grappig hoor
en ze is volop aan het oefenen om haar om te rollen
schattig hoor

met die warmte eet ze wel heel weinig
moet haar flesjes momenteel van 180 niet meer maken
eet ze totaal niet op

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 12:27
Ellen'tje

voor diegene die ingeteresseerd zijn, kleine aanpassing aan profiel

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 13:25
ginnie

ik ga straks even bijlezen maar dit kleine jongetje zit nog altijd in mijn buik hoor. (en ook een beetje)

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:11
engeltje

hoi dames

hier ben ik ook nog eens.
ann leuk dat jullie ook zoveel gaan gaan wandelen dit proberen wij ook ieder weekend de zondag te doen want meestal moet ik de zaterdag werken. vandaag nog een dagje thuis.
en drinkt julie nog altijd goed en zo?

charlie het is idd al een sterke beer hoor mijn jongen en hoe is het met jouw jongen?

ellentje leuk dat je alles zo mooi op je profiel zet zal ik dan even nabootsen van je is idd wel beter e met weinig aan voor de kleintjes hier geeft jarne enkel zijn bodytje aan zowel s'nachts als tijdens de dag.

ginnie wat jammer dat je nog niet bevallen bent het is een teken dat hij graag bij je is.

hier is er een heel speciale gebeurtenis gebeurt vandaag sedert deze morgen kan jarne zich draaien van op zijn buik naar zijn rug en dit vind hij natuurlijk heel tof en wij zijn natuurlijk ook heel trots op hem dat hij dit zo vroeg kan. voor de nieuwsgierigen onder jullie ik heb het gefilmd en wil het gerust doorsturen als jullie mij jullie e-mail adres geven.

zo ga jullie dan terug laten ik ben zo trots dat ik jullie het wilde laten weten

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:12
ginnie

Ok,bij deze een reageerpoging.

Davke: Vandaag toch een belangrijke dag voor jou! Ik duim mee dat de onderzoeken vlot gaan en er iets belangrijks uit de bus komt!
Ik hoop echt met je mee dat je je papa nog kan vertellen dat je zwanger bent..ik duim dat hij dit nog bewust kan horen. Het is niet niks voor je..ik herken zo het gevoel,heb het allemaal ook meegemaakt..Sterkte meid.

Ann: Als je niks hoort,is er niks aan de hand,want anders krijg jij een SMSje hoor!
Een nieuwe auto,leuk! Welkeen is het? Een gans nieuwe of een occazie?(beroepsmisvorming hé)
Is Julie al 7 weken oud? Jee dat gaat snel zeg!
Was het wandelen een beetje leuk??

Anne: Als ik het goed heb,heb je dus hetzelfde cadeau gekregen als Charlie? Leuk hoor! Je verdiende zo een verwen-beurt wel es!
Ik ben vandaag uitgerekend en ik begin zo langzamerhand te snappen hoe jij je voelde toen je overtijd liep,ik denk dan best ook es aan je terug

Charlie: Dus jij ook een armband gekregen! Leuk,jij hebt best wel genoten van je eerste moederdag dus!
Wel lang in de auto zitten in die hitte ja,zeker ook voor Ryan! Maar hij was dus wel braaf? Hij denkt ook aan jouw moederdag hé

Nona: Héhé ik hoop dat jouw vermoeden over mij uitkomt
Ik ben heel benieuwd naar de fotos van je commode en je buik,niet vergeten hé!!!!!
Schattig jouw ventje toch altijd..ook geprobeerd te naaien,lief hoor van hem! Ja,de laatste gegevens kunnen pas op het kaartje eens jouw beeb er is hé,maar het nadert nu ook gauw hoor voor je!
Hoe voel je je voor de rest? Dat opzwellen is wel niet zo handig hé?

Ellentje: Dat minder eten kan makkelijk door de warmte komen hé,als ze het voor de rest goed doet..ze kan dus blijkbaar al flink rondkruipen in haar bedje!

Hier was het verlengde weekend en ik heb vooral veel gegeten,barbecue en ijsjes...gister fruitcoctail gemaakt..mmm...
Zondag zijn we nog een flinke wandeling gaan maken met schoonmama mee,en Izzy (mijn hond) mee,die heeft flink kunnen zwemmen en dat moet heel verfrissend geweest zijn voor haar,ik was best jaloers
Verder beetje last van totale opgezwollenheid,sjah het moet ook niet warmer worden..loop ook met een jeans en mijn 2 truitjes die nog passen zijn nu ook te kort..Mooi zicht hoor
Ik zit nu ook weer op mijn werk..Mijn vader belt nu ook elke dag,is superongerust natuurlijk..Wel schattig,maar aan de andere kant mag het van mij nu ook wel komen..

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:14
ginnie

Engeltje jou had ik net gemist..dat is inderdaad zeer knap van Jarne hoor,en speciaal dat jullie het kunnen filmen hebben!
Je mag het altijd naar me doorsturen hoor,ik ga je mijn email even doorgeven straks!

Link naar deze reactie
13/05/2008 @ 15:26
engeltje

zal het zeker doorsturen vanavond als mijn ventje thuis is want het gaat niet van me

Link naar deze reactie

[Forumoverzicht] [Hoger Niveau]

< vorige pagina | volgende pagina >